• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    'dame debk eraan' zegt Julio die me streng aankijkt. 'Je ziet er sexy uit hoor, zo streng.' grinnik ik.. Ik blijf een flirt.. 'ja dat doe ik. Laat je me weten wanneeer je naar huis komt?' zegt Rachel. 'Ja ja, is goed'


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ik glimlach even 'tot morgen. Slaap lekker"zeg ik zacht en hang op. Het viel me dat ze normaal deed

    Julio
    Ik grinnik even 'je weet dat ik een vrouw heb inmiddels'ik grinnik even. 'goed gedaan. Houd het vol. Kk moet je nu terug brengrn. Ik kom nig wat eten brengen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eindelijk klaar met boekverslag...]

    Emily Lily-Rose Hudson

    'je weet dat ik een vrouw heb inmiddels' zegt Julio en ik leg de telefoon op tafel. 'Vast niet zo sexy aks ik.' zeg ik en lach even. 'Kidding, ik had niks anders verwacht hoor' knipoog ik. 'goed gedaan. Houd het vol. Kk moet je nu terug brengrn. Ik kom nig wat eten brengen' zegt hij. Ik knik maar, 'eten hoeft niet, geen honger' glimlach ik..


    El Diablo.

    9vergeet je wwer Damon)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad Aiden Smythe

    "Meh... Ik heb daar niet zo veel zin in," zegt hij en hij kijkt Damon en mij kort aan. Ik frons even, vroeger ging hij altijd mee. Wat heeft hij de laatste tijd, serieus... 'Madrid dan gewoon.' mompel ik en ik zie Damon even knikken. 'Stephanie stelde het ook al voor, om naar Madrid te gaan. Jouw verjaardag is in de vakantie, familie daar zeiden dat ze het groot zouden vieren.' zegt Damon en ik knik even. "Ik wil wel eens naar een football wedstrijd," zegt Julian en ik kijk op. Hij kijkt me aan, "Wij samen misschien eens?" stelt hij voor. Ik kijk hem aan en knik dan. 'Ja, is goed' glimlach ik. Ik haal een hand door mijn korte haar en kijk even naar mijn lege bord. Ik check heel snel mijn twitter op mijn Iphone en grijns even bij het zien van mijn volgers. 2 miljoen... Ach ja, altijd leuk om een kind te zijn van een beroemd persoon.. In Spanje dan, maar je weet wat ik bedoel....


    El Diablo.

    Julio
    Ik grinbik en knik waarna ik haar mee neem. 'straks is er sport ik weet niet of je er aan mee wilt doenn. Denk erover na. Ik hoor het straka met ophalen' ik sluit de deur en loop naar de kantine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik hoorde Damon nog iets tegen Brad zeggen over zijn verjaardag en ik rol mijn ogen even.
    "Ja, is goed," antwoord Brad met een glimlachje en ik knik terug. Ik zie hem op zijn mobiel en vang een glimp van twitter op. Zelf zit ik er niet op, ik vind het zo een gelul. Niet iedereen hoeft te weten wat je aan het doen bent. Ik ben denk ik een beetje het buitenbeentje van het gezin, ik geef niet zo veel om de roem en zo. Soms denk ik echt dat ik in het verkeerde gezin beland ben of zo...
    "Over verjaardag gesproken. Ik ben anderhalf week later jarig, maar dan hebben we geen vakantie meer. Maar ik wil het ook eens groot hebben, Brad geeft dat altijd maar ik zit dan thuis en niemand komt er vanuit Spanje," zeg ik en ik kijk van pap naar Brad naar Damon en weer opnieuw. Ik wil ook eens een grote verjaardag hebben, een groot feest. Tot nu toe heeft alleen Brad dat telkens gehad omdat hij in de vakantie jarig is en we dan altijd in Spanje zijn.
    "Kunnen we niet gewoon iedereen dwingen te komen?" vraag ik er nog even achteraan en ik kijk nu pap recht aan.

    (Ze weten trouwens nog niet dat Julian op jongens valt. Hij zelf trouwens ook nog niet hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Plotse stilte hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    We lopen weer naar de cel en ik plof op het bankje. 'straks is er sport ik weet niet of je er aan mee wilt doenn. Denk erover na. Ik hoor het straka met ophalen' zegt hij. 'Ik blijf wel hier' roep ik hem na en rek me even uit..

    Sebastian Smythe

    "Over verjaardag gesproken. Ik ben anderhalf week later jarig, maar dan hebben we geen vakantie meer. Maar ik wil het ook eens groot hebben, Brad geeft dat altijd maar ik zit dan thuis en niemand komt er vanuit Spanje," zegt Julian opeens en ik kijk op van Brad. "Kunnen we niet gewoon iedereen dwingen te komen?" vraagt hij vervolgens en ik denk even na. 'Ik denk het wel... Of we blijven twee extra weken in Spanje?' stel ik voor. Ik kon dat gemakkelijk regelen, kon Damon ook vroeger. Toen nam hij telkens de hele glee club mee naar Spanje of iets dergelijks, als er weer een toernooi was. Maar dat was omdat Finn ook mee deed, denk ik dan...


    El Diablo.

    Julio
    Ik hoor haar nog roepen dat ze niet wilt. en grinnik kort...

    Lorenzo Delaino
    Met een vermoeid hoofd kijk ik op naar de agent, hij zegt dat ik weer bij Emily mag zitten. Nog wat wankelend loop ik mee en zie Emily.
    "Emsie" roep ik blij en omhels haar en til haar op.

    Lizz Smythe
    De mannen begonnen over verjaardagen te praten maar ik liet me er buiten houden.
    Mijn gedachtes gingen naar ons kind, we wisten beide niet wat het werd, we wouden het als verassing. Namen hadden we al verzonnen, de babykamer was lichtbruin Ik krimp pijnlijk in elkaar als ik een steek in mijn buik voel "Damon" mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    "Ik denk het wel... Of we blijven twee extra weken in Spanje?" Dat is ook wel een goed idee... al denk ik dat school het daar neit zo mee eens is. Alsof mij dat iets uit maakt, ik doe daar toch geen reet.
    "En... als we nou mensen van school meenemen? Dan is het toch wel gewoon mogelijk twee weken langer te blijven?" vraag ik en ik kijk naar pap. Ik pak mijn glas en neem een aantal slokken van mijn appelsap. Dan zet ik mijn glas weer op tafel en kruis mijn armen voor mijn borstkas langs. Dan ga ik onderuit zitten en wacht tot iedereen klaar is, wat ik al bijna een half uur doe, maar goed.
    "Damon," hoor ik Lizz zacht mompelen en ik kijk haar kant uit. Haar gezicht staat wat pijnlijk en ik frons even.
    "Wat is er?" vraag ik droogjes en ik kijk van Lizz naar Damon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik grinnik nog even en rek me vervolgens uit. Veel tijd heb ik niet want Lorenzo komt weer binnen. "Emsie" roept hij en ik omhels hem grinnikend terug. Al snel voel ik hoe hij me optilt. Ik grinnik even. 'Wat zijn we nou weer van plan?' zeg ik en zucht lichtelijk vermoeid...

    Damon Smythe

    "En... als we nou mensen van school meenemen? Dan is het toch wel gewoon mogelijk twee weken langer te blijven?" zegt hij en ik knik. 'Het kan sowieso als je bijvoorbeeld zegt dat er wat met familie is, maar je wilt natuurlijk je vrienden erbij hebben.' zegt Sebastian en ik kijk even naar Julian. "Damon," mompelt Lizz zacht en ik kijk haar aan. "Wat is er?" vraagt Julian droogjes en ik glimlach even. 'Wat is er babe?' zeg ik en glimlach naar haar. Dan zie ik haar pijnlijke gezicht en mijn glimlach verdwijnt langzaam....


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino
    "wat zijn we nu weer van plan" zegt ze zuchtend ": ik ben gewoon blij je te zien. het was zooooooo stil dat ik in slaap viel" grinnikend zet ik ons neer op het bed.
    Ik kijk haar even aan en glimlach leif.

    Lizz Smythe
    Julian vraagt wat er is en ik zie Damon glimlachen "wat is er babe?" , zodra hij mijn gezicht ziet verdwijnt zijn glimlach.
    Ik kreun zacht "De B-baby" krijg ik er zacht uit geperst terwijl de steken toenemen. Door de pijn kon ik niet meer nadenken wat ik moest doen, de dokter had het zo vaak gezegd dat ik dacht dat ik het zou weten, ,en niet zoals bij Stephanie in paniek zou raken, maar nu wist ik het niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Julia Anderson

    Ik glimlach en luidter 'nawh dat is echt lief' zeg ik lief naar papa.'pap denk je dat ehhh Gabriël me leuk zou vinden?' vraag ik zacht en onzeker enw wiord rood


    Kurt Hummel :

    'pap denk je dat ehhh Gabriël me leuk zou vinden?' Was Julia's vraag. Ik grinnikte en dekte de pannenkoeken die klaar waren af en zette alles in de afwasmachine.
    'Wie zou jou niet leuk vinden? Elke jongen zou als een blok voor jou vallen' vond ik terwijl ik de bord met pannenkoeken neer zette op tafel.
    'Hij moet wel gek zijn als hij zo'n mooi meisje zoals jou afslaat'


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson

    Papa grinnikt en ik kijk toe hoe hij de pannekoeken afdekt en de afwas in de afwasmachine doet. "Wie zou jou niet leuk vinden? Elke jongen zou als een blok voor jou vallen" zegt hij en zet de pannenkoeken op tafel. "Hij moet wel gek zijn als hij zo'n mooi meisje als jou afslaat" mijn wangen worden groot door het compliment. Ik was blij dat we erg open waren in alles. "Hij is zo lief, en als hij neit weet wat hij wilt zeggen stameld hij en word hij rood" glimlach ik en omhels mijn vader"dankje pap"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan