• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    (I'm jealous! Ik wil ook goed zijn in wiskut)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian Smythe

    Hij bijt op zijn lip en ik weet nu echt zeker dat er iets mis is. Ik had hem nog nooit zo gezien, hij was altijd zo zelfverzekerd. "Z-zach denkt dat hij me... Kan chanteren of zo..." zegt hij zacht en ik haal mijn wenkbrauw even op. Wat bedoelt hij daar dan weer mee.. Ik zie hem zijn mobiel ontgrendelen en vervolgens geeft hij zijn mobiel aan mij. "Lees... Lees maar," zegt hij zacht en ik weet gewoon dat Brad mee leest. Ach, daar doe ik niet veel aan. Als hij niet nu mee leest pakt hij de mobiel wel als Julian slaapt.. "Ben jij eens gechanteerd, Brad?" vraagt hij zacht aan Brad. 'Zovaak, gewoon naar pa ofzo gaan en hij huurt wat advocaten in. Ben je ook gelijk iets van 5 duizend dollar rijker.' zegt Brad. Ik geef de mobiel terug aan Julian en kijk hem aan. 'Hoeveel advocaten wil je?' vraag ik en pak mijn eigen mobiel erbij. Brad staat op en loopt naar Julian. Hij slaat zijn arm om zijn schouders en glimlacht zwak. 'Het komt wel goed J, geloof me.' zegt hij....

    Damon Smythe

    "Ons kindje komt deze week" zegt Lizz terwijl ze me omhelst. Ik kan het geluk horen en ik druk een kus op haar wang. 'Can't wait' grijns ik. Vervolgens omhelst ze Stephanie. " Dankuwel" mompelt ze en we lopen weg. "en wat gaan we nu doen? Misschien moet je je broer even sms'en ofzo" stelt ze voor als we in de auto zitten. Ik knik en vis mijn Iphone uit mijn zak. Je neefje/nichtje word binnen een week verwacht ;) stuur ik. Snel begin ik met rijden en kijk grijnzend voor me uit...


    El Diablo.

    Lizz Smythe
    Ik glimlach even als Damon grijnst en zegt dat hij niet kan wachten. Hij sms't naar Sebas volgens mij en we stappen in de auto.
    Daarna zie ik hem grijnzend voor zich kijken terwijl hij rijd. "Heb jullie al een beetje zin in de aankomende slapeloze nachten" lach ik hardop, tsja stemmingswisselingen. "we gaan sowieso mooie foto's maken met zijn alle, misschien zo'n leuke fotoshoot en dan grote zus met baby zusje" ik kijk dromend voor me uit. Ik merk dat we er alweer zijn en stap uit. "fijn we" mijn adem biljft in mijn keel stoken als ik iets nats over mijn benen voel glijden. Ik voel een pijnlijke kramp in mijn buik en krimp ineen.

    [ ik zei het toch denize dat het ging komenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Pap pakt mijn mobiel en leest het gesprek terug, hij trekt zijn wenkbrauw even op. Het maakt mij niets uit dat Brad meekijkt.
    "Zovaak, gewoon naar pa ofzo gaan en hij huurt wat advocaten in. Ben je ook gelijk iets van 5 duizend dollar rijker." zegt Brad en ik bijt op mijn lip. Waarom weet ik dit allemaal niet? En Zach is een vriend... Hij vraagt wel vaker dingen, of nou ja, zegt dingen. Maar dat doe ik ook, en hij doet dan ook wat ik vraag.
    Ik pak mijn mobiel van pap over en kijk ernaar. Ik vraag me wel af wat Zach wil, want dat heeft hij nog niet gezegd.
    "Hoeveel advocaten wil je?" vraagt pap en ik zie hem zijn mobiel pakken, ik schud mijn hoofd. Nee ik wil Zach niet kwijtraken als vriend. Brad komt naar me toe en legt een arm om me heen. Ik kijk hem aan.
    "Het komt wel goed J, geloof me." Zegt hij dan en ik kijk naar mijn mobiel. Ik wil echt niet dat Zach in de problemen komt.
    "Maar Zach is mijn beste vriend, ik wil niet dat hij problemen krijgt... Ik wil hem niet kwijtraken," Ik kijk pap aan. Misschien klinkt het wel raar, want hij chanteerd me, maar ik ken Zach al vanaf dat ik kan loprn. Hij komt ook heel vaak langs hier. Ik wil onze vriendschap niet kapot maken.
    "Ik- ik ga wel met hem praten," zeg ik zachtjes en ik rek me even uit. Ik duw Brad zijn arm zacht weg en kom overeind. "Ik ga wel naar hem toe," zeg ik en ik loop naar de gang om mijn vans te pakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Stilte hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [jepsie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    :( Malino? :33)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Kinda ruzie met vriendin. Heb rpg nodig nu dud hallo? )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian Smythe

    Hij schud zijn hoofd. "Maar Zach is mijn beste vriend, ik wil niet dat hij problemen krijgt... Ik wil hem niet kwijtraken," zegt hij en ik frons even. Ergens begreep ik hem, vroeger vergaven we elkaar ook dingen heel snel. Bijvoorbeeld het auto ongeluk met Damon, Kurt en mij.. Dat was Damon's schuld, maar dat was ook weer snel vergeven door iedereen. "Ik- ik ga wel met hem praten," zegt hij zacht en ik knik. 'Is goed! Zeg het maar als je een advocaat wil' zeg ik. Ik krab in mijn nek en kijk naar Brad die zijn schouders ophaalt...

    Damon Smythe

    "Heb jullie al een beetje zin in de aankomende slapeloze nachten" lacht Lizz en ik grinnik even. 'Natuurlijk.' grijns ik, 'Stephanie was wel makkelijk daarin, die was stil.' grinnik ik.. "we gaan sowieso mooie foto's maken met zijn alle, misschien zo'n leuke fotoshoot en dan grote zus met baby zusje" zegt ze terwijl ze dromend voor zich uit staart. Ik lach even en knik. Ik parkeer snel en ze stapt uit. "fijn we" zegt ze en ik kijk haar fronsend aan. Tot ze ineen krimpt. Voorzichtig trek ik haar in de auto en rij snel naar het ziekenhuis....


    El Diablo.

    [yes i love ye denize] [omg ik ben echt erg, zit ik hier puf geluiden te maken om te kijken hoe ik ze het best ga omschrijvenXD

    Lizz Smythe

    Ik bijt op mijn lip en voel hoe Damon me weer in de auto trekt, natuurlijk voorzichtig.
    De rit krijg ik niet echt mee. De steken en ik vermoed de weeën werden steeds sneller en pijnlijker, ik probeer zo veel mogelijk op mijn ademhaling te letetn en adem zo rustig mogelij in en uit terwijl ik mijn hoofd in de hoofdsteun leun. Pijnlijk grijp ik even naar de hand van Damon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    "Is goed! Zeg het maar als je een advocaat wil," zegt pap en ik rol mijn ogen even.
    "Ik hoef heen advocahaaat!" roep ik als ik mijn schoenen aantrek. Ik pak mijn jas en twijfel heel erg... Nee... Ik ga niet... Ik gooi mijn jas terug op de kapstok waar hij op blijft hangen. Ik trek mijn schoenen weer uit.
    "Laat maar ik blijf thuis," zeg ik mompelend en ik loop naar de woonkamer, ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Ik zap wat langs de zenders en blijf hangen op Comedy Central, waar Malcolm in the middle op is en zo te zien is het net begonnen. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de tv, alleen... Ik vang niets op van wat er op tv gebeurd. Zoveel maakt het niet uit, deze heb ik al gezien. Ik heb alle afleveringen al gezien.
    "Hmm..." mompel ik en ik ga onderuit zitten. "Brad? Kun je me wat drinken inschenken?" vraag ik en ik kijk ocer de bankleuning naar mijn broer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lol eigenlijk moet op tv komen dat damon binnen nu en een dag vader word voor de tweede keerXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Zijn nieuwsreporters daar dan zo snel achter dan?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [naja als ze hem keihard bij het ziekenhuis zien aanrijden met zijn vrouw die 9 maanden zwanger is en zit te puffen lijkt me logisch en ja geloof me die zijn mega snel

    weet iemand of in Madame toursdome ofzo iets die waxbeelden of 1D daar toevallig ook tussenstaat in nl of belgië]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan