• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Julia Anderson
    "Ik hoorde mijn naam" ik draai van schrik om en word rood. Wat had hij gehoord? "Ik ga wel eeven naar de woonkamer" knikt hij en glimlacht.
    Ik begon hem echt leuk te vinden, shame

    Blaine Anderson
    Gabriël komt naar me toe gelopen "Het spijt me, ik had me nog neit aan u voorgesteld. Ik ben Gabriël lopez" steld hij zich voor. Ik glimlach, perfecte jongen.
    "Zeg maar gewoon je hoor anders voel ik me oud. Blaine Anderson" stel ik mezelf voor. Hij was echt beleefd, lieve moeders -lol- en goed opgevoed, wat wil je nog meer als schoonzoon, ow ja de looks, na die heeft hij ook. "Lust je iets te drinken?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "uhm pannekoeken ofzo. Misschien wel handig ja ik kan niet veel met 1 hand" Zei ze.
    "die heb ik paps rustig aan he"
    Ik lachte zacht, maar hield mijn kaken op elkaar. Ze wist gewoon dat ik bang was dat haar iets overkwam en dat ik met sommige momenten behoorlijk in de stress kon schieten.
    Ik pakte de beslagkom en zette hem neer op de aanrecht, net zoals twee pakken pannenkoeken beslag die ik uit het keukenkastje haalde. ‘Zo, dit moet genoeg zijn.’ Zei ik terwijl ik alvast een koekenpan neerzette op het gasfornuis.
    ‘'Ik hoorde mijn naam' Hoorden we van achter iemand zeggen waardoor we een beetje schrokken, ik had niet eens gemerkt dat hij er stond.
    De jongen knikte vriendelijk naar mij en liep naar de woonkamer toe, ondertussen zag ik dat het schaamrood tot Julia ’s wangen optrok.
    Ik lachte even erom en keek mijn dochter geruststellend aan.
    ‘Hij heeft vast niets gehoord.’
    Ik liep naar de koelkast toe om een pak eieren te pakken en keek Julia weer aan.
    ‘Als jij alvast aan Santana, Gabriël en Rachel vraagt of ze willen blijven eten dan maak ik alvast een beginnetje.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson

    ‘Zo, dit moet genoeg zijn.’ zegt hij als hij een kom en twee pakken beslag heeft. "Hij heeft vast niets gehoord" zegt hij geruststellend "let's hope" mompel ik.
    ‘Als jij alvast aan Santana, Gabriël en Rachel vraagt of ze willen blijven eten dan maak ik alvast een beginnetje.’ ik knik. "wie wilt er blijven mee eten? We eten pannenkoeken"glimlach ik liefjes. Ik zie dat Rachel glimlachend knikt en Santana ook, dan kijk ik Gabrïel afwachtend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    'Nee, bedankt. Ik heb geen dorst' sloeg ik het aanbod af en ik keek hoe Julia kwam en vroeg wie er mee bleef eten. 'Ik wel' grijnsde ik en ik keek naar Santana die vrolijk glimlachte. Ze keek me even aan en gaf me een betekenisvolle blik, waarbij ik snel naar de grond keek. Ken je dat gevoel als je weet wanneer je moeder iets door heeft? Ja, dat heb ik dus elke dag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson.
    Blij loop ik terug "
    ze blijven allemaal" ik vond het echt leuk dat hij bleef eten. "zeg maar waarmee ik kan helpen. Ik loop even terug de woonkamer in. "Santana lust je nog iets te drinken" ik kijk haar even aan. "Gabriël heb je zin om mee te helpen of blijf je liever hier?" ik kijk recht in zijn ogen. Wow hij had echt mooie ogen. Mijn hart mistte een tel, ik begon verliefd te worden

    blaine anderson
    ik glimlach naar de jongen en zie julia en grinnik even. Ik sta op en plof neer naast Santana "denk jij wat ik denk" grijns ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Ondertussen had ik het beslag al gedaan, terwijl ik het boter liet smelten in de koekenpan zag ik Julia de keuken in lopen. "zeg maar waarmee ik kan helpen. Ik loop even terug de woonkamer in. " Zei ze en met die woorden liep ze weer terug.
    Ik grinnikte in mezelf, ik kon het heus wel alleen af.
    Zodra de boter was gesmolten deed ik voorzichtig het beslag in de pan en begon ik aan de eerste pannenkoek. Een heerlijke geur steeg al gauw op waardoor ik honger begon te krijgen.
    Het was wel gezellig zo met zijn allen.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Ik zak uitkijken," zegt Damon en zijn frons verdwijnt. Hij neemt de laatste hap van zijn lasagne en ik bijt op mijn lip. Dan zet ik mijn hand onder mijn kin en ik kijk wat vooruit.
    "Wanneer kunnen we weer mee naar Real?" hoor ik Brad vragen en ik frons zelf even.
    "Vakanties, lijkt me.. Julian ga je dan ook mee?" Ik kijk op naar Brad en Damon en denk even na. Weet ik veel, ik vind voetbal niet zo leuk moet ik eerlijk zeggen. Ik kijk even om me heen met een bedenkelijke blik.
    "Meh... Ik heb daar niet zo veel zin in," zeg ik en kijk ze om en om even kort aan. Vroeger ging ik wel altijd mee, toen vond ik het ook al niets maar ik wilde Damon en Brad niet 'teleurstellen'. Ik leg mijn linker been over de rechter, wat ik eigenlijk nooit doe. Tot mijn verbazing zit het eigenlijk wel lekker, hmm... Weer eens wat nieuws gevonden wat ik lekker vind. Gaat goed zo.
    "Ik wil wel eens naar een football wedstrijd," zeg ik en ik kijk nu naar Brad. "Wij samen misschien eens?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Sorry dat het trouwens zo lang duurde. Ik had plotse vriendin over vloer die bleef slapen. Hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik doe even dat Gab in de woonkamer blijft.
    Julia Anderson
    "zo papas waarmee kan ik helpen. Niemand hoeft drinken en Gabriël komt denk zo helpen. Waaren jij en Rachel vroeger goed bevriend?" Ik kijk vragend naar papa.
    Ik pak alvast despullen om de tafel te dekken. Met een hand loop ik heen en weer "pap kun je me helpen met het tafelkleed?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "zo papas waarmee kan ik helpen. Niemand hoeft drinken en Gabriël komt denk zo helpen. Waaren jij en Rachel vroeger goed bevriend?"
    Gemakkelijk bakte ik de pannenkoeken terwijl ik met mijn vrije hand op de aanrecht leunde. ‘In het begin niet zo, we zagen elkaar meer als rivalen en vochten om iedere solo in Glee club. Later toen ik naar een andere school ging waar ik je vader had ontmoet begonnen we eigenlijk echt vrienden te worden.’ Vertelde ik.
    Ik gooide met mijn pan een pannenkoek de lucht in en ving hem weer behendig met de pan op.
    "pap kun je me helpen met het tafelkleed?"
    Een kleine gespeelde zucht verliet mijn mond, ik draaide het gas laag en haalde het tafelkleed tevoorschijn en dekte het over de tafel.
    ‘Denk je dat het je lukt om de borden neer te zetten?’ Vroeg ik een beetje bezorgd, terwijl ik terug liep naar de koekenpan en alweer aan de volgende pannenkoek begon.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson
    "Is het slim om het even te laten luchten" stel ik voor naar mijn hand kijkend. Misschien was het slim om een uurtje per dag geen verband erop te hebben. In het begin niet zo, we zagen elkaar meer als rivalen en vochten om iedere solo in Glee club. Later toen ik naar een andere school ging waar ik je vader had ontmoet begonnen we eigenlijk echt vrienden te worden.’ en ik knik, ik zag papa al helemaal gaan om de solo's. Hij speelt zuchtend mee en legt het tafelkleed erop "thanks " ‘Denk je dat het je lukt om de borden neer te zetten?’ ik grinnik "pap ik heb nog altijd een hand die werkt. Met mijn hand zet ik de stapel op het tafel kleed en haal ze er een voor een af. Daarna loop ik een paar keer heen en weer om glazen neer te zetten voor wat te drinken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "Is het slim om het even te laten luchten" vroeg Julia over haar hand. 'Ik denk van wel, maar dat kan je het beste s'avonds doen zodat je nergens tegen aan kunt lopen met je wond.' zei ik.
    Ze had me bedankt voor mij hulp en grinnikte.
    "pap ik heb nog altijd een hand die werkt.''
    Ik lachte zachtjes en draaide de pannenkoek om.
    'Gewoon om zeker te zijn.'


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson
    'Ik denk van wel, maar dat kan je het beste s'avonds doen zodat je nergens tegen aan kunt lopen met je wond.' ik knik even, misschien was dat wel slim ja.
    "gewoon om zeker te zijn" ik knik. Al snel ligt het bestek ook klaar en vul ik een kan water die ik ook op de tafel zeg. Vervolgens suiker en stroop en al die zooi en ik keek toe bij papa."hoe heb je papa ontmoet?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "hoe heb je papa ontmoet?" Vroeg Julia.
    Ik draaide mijn hoofd om naar Julia die toekeek hoe ik aan het bakken was, er ontstond een brede glimlach over mijn gezicht terwijl ik terug dacht aan hoe Blaine en ik elkaar ontmoet hadden.
    'Voordat ik Blaine kende voelde ik me niet veilig op Mckinley, er was veel aan de gang. Op een dag hoorden we dat we moesten strijden tegen de Warblers, een soort Glee club op een jongens school. Omdat ik me op een dag ondergewaardeerd voelde besloot ik om eens rond te kijken op die school. Ook omdat een teamgenoten wilden dat ik de Warblers bespioneerde.' Vertelde ik.
    'Dus op een dag ging ik gewoon langs en liep ik door de drukke gang de trap af, waar ik iemand aanhield om iets te vragen. Dat was dus je vader.' Zei ik glimlachend.
    'Hij leidde me naar een kamer waar de Warblers een optreden hadden en hij de leadzanger was. En sinds dat moment werd ik smoorverliefd op hem. We hadden nog wat gepraat achteraf en nummers uitgewisseld.' Zei ik, terwijl mijn ogen naar de pan flitsten en ik weer een pannenkoek op het bord legde die klaar was en alweer begon aan de volgende.
    'Later werd de situatie op Mckinley ondraagbaar voor mij en met het geld van mijn vader en Carole's dat eigenlijk bestemd was om op huwelijksreis te gaan hebben ze me op Dalton Academy geplaatst, de school waar Blaine ook op zat. Zo hebben we elkaar pas echt goed leren kennen.'


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson

    Ik glimlach en luidter 'nawh dat is echt lief' zeg ik lief naar papa.'pap denk je dat ehhh Gabriël me leuk zou vinden?' vraag ik zacht en onzeker enw wiord rood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan