• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    (Ik haat noD so i I don't know )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon

    Ik pak snel een rolstoel en zet haar erin. Ik zet Lizz erin en rij meteen naar binnen. Al snel zit ik op de kamer, 'de dokters komen zo.' glimlach ik. Stephanie zat even te smsen en keek al snel op. Ik tik kort met mijn voet en zucht kort... 'Ik ga drinken halen.' Zegt Stephanie en ik knik kort....


    El Diablo.

    Lizz Smythe

    Damon pakt een rolstoel en zet me er snel in om me naar binnen te rijden. Daarna legt hij me op het bed en glimlach ik zwak "de dokterskomen zo" zegt hij glimlachend. Stephanie zei dat ze wat drinken ging pakken "je mag best naar je neef toe het kan twaalf uur duren" stel ik voormet moeite "sms gelijk je ook" ik kreun weer even pijnlijk. Al snel kwamen de verloskundige binnen en glimlacht even "het werk kan gaan beginnen" glimlacht ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sebby or Brad? :3 )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Julia Anderson

    Ik zucht even zacht als de telefoon van Santana gaat en ze naar huis moeten omdat er iets was thuis. Zuchtend loop ik naar boven en begin in het medicijnenkastje naar paracetamols te zoeken. Mijn vinger verging van de pijn.... Wat ik ook niet begreep is dat ze dan je hele hand wikkelen in een verband. Ik zucht even en zie dat we niet het juiste formaat hebben. Zuchtend pak ik wat geld en roep dat ik naar de winkel ben. Al snel ben ik bij de apotheek en koopnalles wat ik nodig heb. Hoe zou het met Julian zijn? Hij was een van de weinige populairdere die me niet pestte. We konden het wel goed samen vinden, het was een jongen die zich nergens wat van aantrok en zijn vrienden alles liet beslissen. Ik besluit naar zijn huis te gaan. Ik pulk wat aan het verband maar mijn vinger steekt alleen wat maar harder. Als ik bij het huis of beter gezegd de villa ben bel ik aan en wacht tot er open gedaan wordt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik sta zuchtend op en pak zelf mijn drinken dan maar. Ik pak een glas cola en loop terug naar de bank, daar ga ik zitten en zap weer de tv. Ik kom aan bij het nieuws en bijt een beetje op de binnenkant van mijn wang.
    Ineens komt er iets op het nieuws over Damon en Lizz. Ik kijk er ongeintreseert naar. Het gaat er over dat hun kind er binnen zo en zoveel uur zou kunnen zijn. Ik wil net wegzappen als ik de bel hoor gaan vanuit de gang. Langzaam sta ik op.
    "Ik ga wel weer," mompel ik en ik loop sloffend naar de gang en loop naar de deur.
    "Zach ik hoef je nu even ni~" ik verander mijn gezichtsuitdrukking meteen. "Julia, bijna naamgenootje, wat brengt jou hier?" vraag ik en ik kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Julia Anderson

    ik hoor iemand in de richting van de deur sloffen en grinnik zacht "Zach ik hoef je nu even ni~" zijn gezicht veranderd gelijk, "Julia, bijna naamgenootje, wat brengt jou hier?" hij kijkt me vragend aan "na ik ging verband en paracetamols kopen en dacht dat ik even wel langs kon komen" grinnik ik. "hoe gaat het met je? De wedstrijd ging goed he je speelde echt super, het slaat alleeen nergens op dat je aan de kant moest' ratel ik en merk dat. Langzaam kleuren mijn wangen weer rood "ik ratel weer eens" grinnik ik beschaamd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik kijk naar Julia en krap even achter mijn oor.
    "Na ik ging verband en paracetamols kopen en dacht dat ik even wel langs kon komen," grinnikt ze en ik glimlach even.
    "Hoe gaat het met je? De wedstrijd ging goed he je speelde echt super, het slaat alleeen nergens op dat je aan de kant moest," ratelt Julia en ik zie haar rood worden. Ik moet even zacht lachen. Ik wacht rustig af tot ze weer wat zegt.
    "Ik ratel weer eens," zegt ze rood aangelopen en ik haal mijn schouders even op. Mij maakt het niet zoveel uit dat ze ratelt.
    "Uhu..." grinnik ik. "Het gaat wel goed met me hoor, ik hoorde je iets zeggen over verband?" zeg ik nieuwsgierig. Ik kijk haar onderzoekend aan en kom uit bij haar hand.
    "Wat heb je gedaan?" vraag ik dan en ik hou de deur wat meer open zodat ze binnen kan komen. "Kom maar binnen hoor, vertel het zo maar," zeg ik en loop richting de gangdeur.
    Julia is echt een van de weinige onpopulaire mensen waar ik aardig tegen ben. Zie maar eens hoe ik tegen andere doe, dan ben ik echt een bitch... Hahah een bitch...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Julia Simons [sorry mijn hoofd staat er even niet naar heb ruzie

    "uhu"grinnnik hij "Het gaat wel goed met me hoor, ik hoorde je iets zeggen over verband?" ik knik zuchtend. onderzoekend kijkt hij me aan en blijft hangen bij mijn hand. "wat heb je gedaan? kom maar binnen hoor, vertel het zo maar." ik grinnik en volg "naja ik ging met mijn vaders cakes bakken en verbrande toen mijn vinger. Tweedegraadsverbranding en vijf keer per dag een stinkende creme" lachend loop ik hem achterna. "er is een nieuwe jongen in de stad" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben even weg....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    "je mag best naar je neef toe het kan twaalf uur duren" stelt ze voor maar ik schud mijn hoofd. Ze kreunt weer pijnlijk, "het werk kan gaan beginnen" zegt de verloskundige die kwam. Ik knik en glimlach even zwak naar Lizz... De bevalling zelf was het ergst en het leukst van de hele zwangerschap, tegelijk. Tenminste, dat is wat Lizz zei....


    El Diablo.

    [ik had het nog iets aangepakt in problem omdat ik op mobiel was.]

    Lizz Smythe

    Aan de ene kant was ik blij dat het kindje zou komen, eindelijk hem of haar kunnen vast houden maar het was allemaal erg pijnlijk en zwaar. En de slapeloze nachten die erbij zouden komen zouden er niet bij mee werken. Ik kreun hard als er weer een felle kramp komt en ik begon het warm te krijgen, en dit was nog maar het begin. De verloskundige zette mijn benen goed neer "je hebt al 2 centimeter ontsluiting" glimlacht ze "Je mag haar helpen en tegen haar praten. Als ze zes centimeter heeft moet je helpen met haar benen omhoog te houden zodat we het kindje er makkelijker bij kunnen Een washandje ligt daar zodat je haar wat kunt laten afkoelen" legt ze Damon snel uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    "Naja ik ging met mijn vaders cakes bakken en verbrande toen mijn vinger. Tweedegraads verbranding en vijf keer per dag een stinkende crème," vertelt Julia en ik luister aandachtig. Ik heb me ook wel eens verbrand, maar niet zulke erge brandwonden. Ik denk dat ik alleen een kleine blaar had, meer niet. Ik loop rustig naar de woonkamer en neem plek, ik vraag een van de dienst meiden of ze wat drinken in kunnen schenken.
    "Er is een nieuwe jongen in de stad," zegt Julia en ik draai me naar haar toe. Een nieuwe jongen?
    "En, hoe heet deze jongen dan?" Vraag ik dan met een glimlachje en zet de tv uit. Wat ik altijd doe wanneer er iemand bij me is. Ik vind twee of meer geluiden door elkaar zo hinderlijk. Ik kan daar echt gek van worden als het niet snel opgelost wordt. Ik heb dat zo een keer gehad, ik speelde een spelletje op mijn I-pad en dat was met muziek, en toen zette Brad de radio aan. Ik vroeg een aantal keer vriendelijk of hij hem uit kon zetten, wat hij niet deed. Ik werd zo gek dat ik mijn I-pad naar zijn hoofd gegooid heb, jammer genoeg was het ding stuk gegaan.
    "Komt hij ook bij ons op school of weet je dat niet?" Vraag ik vervolgens en ik kijk Julia aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ooooh ik wil zooo graag nog een persoontje he... maar ik weet niet wies kind ik moet doen dan hahah]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ugh en ik ben weer misselijk-_-

    Julia anderson

    We lopen naar de woonkamer en ploffen neer, hij vraagt wat drinken aan de bediendes En, hoe heet deze jongen dan?" "Gabriël zijn moeders hebben bij mijn vaders in de klas gezeten vroeger dus misschien kent jou pa ze ook. hij zet de tv uit en g limlacht naar me"Komt hij ook bij ons op school of weet je dat niet?" Ik knik "hij wilt ook bij Glee club komen dus dat zou leuk zijn' glimlach ik " waannneer is je feest?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan