• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    [jep, volgens mij is dit echt super snel dood en gaan we topic drie niet eens halen op deze tempo-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian Smythe

    "Pap... Wanneer weet je of je het bent?" vraagt Julian na een tijdje en ik kijk het weer op. 'Gewoon, zelfde gevoel dat je krijgt bij een meisje als je verliefd bent, maar dan met een jongen.' zeg ik. Ik kijk naar Julian die woest op zijn telefoon loopt te typen en ik frons even. Er was iets mis hoor, ik weet het wel zeker.
    "P-pap..." stamelt hij opeens en ik kijk op. 'Yo?' zeg ik en kijk hem aan. Ik kijk naar zijn gezicht, en alleen al te zien aan zijn gezicht weet ik dat er iets mis is. 'Gast, wat heb jij? Je ziet eruit alsof je een spook hebt gezien.' zegt Brad en hij knalt even met zijn kauwgom. Ik knik door zijn worden en kijk doordringend naar Julian. Wat heeft hij? Hij gaat het me vertellen, ik meen het..

    Damon Smythe

    "Het zijn extreme voorweeën. Vaak betekend dit dat het kindje binnen nu en 48 uur gaat komen. Jullie kunnen gewoon naar huis gaan maar houd het in de gaten. De weeën zullen vanzelf weer weg gaan en misschien nog wel terug komen. De weeën geven aan dat je lichaam zich aan het voorbereiden is. Houd haar in de gaten en laat haar goed eten, zorg dat je makkelijk het huis uitkan en de auto in mocht de bevalling beginnen. Bij de ingang van de verloskundige staan rollestoelen altijd klaar waarin je haar kunt zetten als ze niet meer kan lopen, je moet haar niet gaat dragen dat is niet goed voor haar. Als je binnen bent zullen de balie medewerkers zien dat ze aan de bevalling begint en jullie mogen gelijk door lopen naar deze kamer. De balie medewerkers zullen ons waarschuwen en we komen dan zo snel mogelijk. Zorg dat ze hier op het bed komt te liggen want dan heeft ze minder pijn dan als de ontsluiting groter is." zegt de vrouw en ik knik even. "Het is makkelijk om een jurk of een rok aan te doen de komende dagen dat is makkelijker dan een broek. En voor jou Damon Zet de stoel wat naar achteren zodat ze een beetje kan liggen in de auto. Ik weet niet of jullie willen dat jullie dochter mee gaat als het een maal zo ver is maar zorg dat je genoeg eet want het zullen lange nachten en dagen gaan worden. Veel succes vandaag, jullie kindje zal op zijn laatst over 5 dagen er zijn." eindigt de vrouw en ik knik weer glimlachend. Ik zie Stephanie licht grijnzen en ik grinnik even....


    El Diablo.

    [yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

    Lizz Smythe
    Ik zie Stephanie grijnzen en hoor Damon grinniken. Ik was blij dat Stephanie het leuk vond. Voorzichtig ga ik weer overeind zitten en sta op.
    Ik loop naar Damon en omhels hem "Ons kindje komt deze week" zeg ik vol geluk. Daarna omhels ik Stephanie blij. " Dankuwel" mompel ik voor we weg lopen. Ik stap weer de auto in "en wat gaan we nu doen? Misschien moet je je broer even sms'en ofzo" stel ik glimlachend voor

    [hehe eten is klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    "Yo?" zegt pap nadat ik hem zachtjes riep. Als ik op kijk zie ik dat hij me aankijkt. Ik kijk hem ook aan en probeer mijn ademhaling onder controle te houden.
    "Gast, wat heb jij? Je ziet eruit alsof je een spook gezien hebt," zegt Brad en ik hoor zijn kauwgum knallen. Ik knik zachtjes, in mijn ooghoek zie ik dat pap ook knikte. Ik kijk weer naar hem en zie hem doordringend naar mijn ogen kijken. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn mobiel, twijfelend of ik hem zal geven zodat pap het gesprek kan lezen.
    "Z-zach denkt dat hij me... Kan chanteren of zo..." zeg ik zachtjes en ik tik de code in om mijn mobiel te ontgrendelen. Ik open whattsapp en het gesprek van Zach en mij. Dan scroll ik naar boven tot de naaktfoto van hem en de rest wat er onder staan.
    "Lees... Lees maar," zeg ik zacht en ik geef mijn mobiel aan mijn vader. Ik kijk naar Brad die op zijn kauwgum kauwt. "Ben jij een gechanteerd, Brad?" vraag ik zachtjes aan hem en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ugh ik wil rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [le dead rpg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yup... naja geduld is een schone taak haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik wil juist rpgen aangezien ik hem compleet stress voor morgen......]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Whoops! Ik ga gelijk typen!]


    El Diablo.

    [jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey lol ik loop hier als een kipzonder kop rond te rennen door het huis en zit bijna te janken van zenuwe(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ach jij kan tenminste nog lopen hahah. Ik ig ziek op de bank xD. Ben doodop en heb koorts, hoofdpijn en buikpijn en fucking misselijk xD )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ahah oke dat misselijk heb ik sinds gister weer.... nonstop hoofdpijn al een dikke maand en nu weer misselijk na 1 week eraf zijn. maar beterschap.. Morgen mondeling engels(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ah joh zo moeilijk is engels niet toch? Voor de laatste twee toetsen had ik een 9 en een 8.5 :3 Maarja ieder eigen niveau ^^ Ik ben bijv heel slecht is wiskut hahah. hoogste cijfer daarvoor was een 5.7 )

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Het laagste cijfer wat ik ooit had voor engels was een 9.... -Ik voel me nu echt een nerd maargoed..-]


    El Diablo.

    0_0 ik heb voor engels 1,5 week en dan 2 uur per avond voor zo'n 120 woorden en ik wist ze nog niet ik wist er 80 ofzo.. ik vind wiskunde juist makkelijk. Ik denk dat we een beetje offtopic gaan. anders pben we wel dit jaar mijn hoogste voor so een 10 en laagste een 1.... en voor pta nog nooit hoger dan een 7]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan