• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Dat wil jij ook wel.' Grinnikend liet ik duwde ik mezelf op de tafel, om met mijn benen heen en weer te bungelen. Ik hoorde hoe Harry twee pizza's bestede en eigenlijk had ik nog best wel honger gekregen van al die inspanning. Een grinnik verliet mijn mond. 'Oeps, ik had wel twee sms'jes, maar ben ze vergeten te openen...' Ik sloeg mezelf tegen mijn voorhoofd aan, om daarna weer van de tafel af te glijden, naar Harry's kamer te rennen en mijn telefoon van zijn bed afhaalde. Terug liep ik wel naar beneden, om weer op de tafel te gaan zitten. Ik ontgrendelde de telefoon en opende eerst het sms'je van mijn moeder, die voor deze ene keer zei dat het goed was. Ik richtte mijn blik weer op Harry en knikte. 'Ja, ze vind het voor deze ene keer goed.' Dat laatste zei ik met mijn stem vervormd zoals die van mijn moeder, waarna ik me grinnikend weer richtte op mijn telefoon en het sms'je van Melissa opende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grijnsde even en keek hoe Louis naar boven renden en daarna weer terug kwam met zijn mobiel. Ik glimlachte toen hij zei dat het voor deze ene keer mocht en veder op zijn mobiel ging. Ik zetten de fles cola neer en ging voor Louis staan om mezelf tussen zijn benen te zetten. Ik had geen flauw idee wat hij aan het doen was op zijn mobiel, maar dat interesseerde me ook niet. Wel deed het me bedenken dat ik Dylan nog moest bellen. Ik pakte de telefoon uit Louis handen en legde deze neer naast hem op tafel. "Ik ben veel interessanter dan zo'n mobiel toch?" Grijnsde ik en trippelde mijn mijn vingers over zijn borstkas.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    ''Hey Lou, lang niets meer van je gehoord. Gaat alles nog goed? :') Ik mis je, xxxxx'' Was wat er in het sms'je stond, maar voordat ik ook nog maar op beantwoorden had kunnen klikken had Harry de telefoon al uit mijn handen getrokken en maast me neer op de tafel gelegd. Ik hield mijn hoofd ietstjes schuin en tuitte mijn lippen. 'Nou...' Een grinnik verliet mijn mond en ik drukte mijn lippen tegen die van hem aan. 'Je bent inderdaad veel intressanter, maar dit moest ik eigenlijk even beantwoorden...' Alleen omdat ik haar zo lang niet gezien had. Een rilling gleed over mijn rug toen ik zijn vingers over mijn borstkas heen voelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik trok mijn wenkbrauw even op, maar deed uiteindelijk een stap naar achter. "Wat jij wilt." Mompelde ik en draaide me om om naar boven te lopen. Eigenlijk wilde ik douche, maar dat kwam na het eten wel. Ik trok in mijn kamer een schone boxer aan en een joggingsbroek. Daar liet ik het bij en ook ik pakte mijn mobiel. Ik kon ook ongezellig doen hoor. Ik liep weer naar beneden en liep door naar de deuken waar ik een zak chips vandaan haalde. Het Gingelom nog wel even duren voordat de pizza's hier waren. Ik leunde tegen het aanrecht aan en keek Louis verveeld aan terwijl ik chips naar binnen begint te proppen


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct toen Harry zo vervelend begon te doen had ik al niets een zin meer om het sms'je te beantwoorden, dan deed ik het morgen wel. Zuchtend vergrendelde ik mijn telefoon, legde deze terug op de tafel om er zelf vanaf te glijden. Ik trok de zak chips uit Harry's handen en legde deze naast hem neer. 'Als je iedere keer zo kinderachtig gaat doen als ik een sms'je krijg en deze gewoon normaal wil beantwoorden, weet ik niet of het verstandig is als ik hier blijf.' Ik wist niet of het een slim idee was geweest om te zeggen, wie weet flipte Harry wel volkomen, maar ik moest toch ook gewoon nog normaal een sms'je kunnen beantwoorden? Of is dat opeens verboden als je met iemand ''samen'' bent?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn mond viel open. Zei hij dit nu echt? Even trok ik arrogant mijn wenkbrauw op en sloeg ik mijn armen over elkaar. Het ging vanzelf. Ik wilde gillen dat hij dan maar lekker moest gaan, maar ik wist dat ik hem dan echt kwijt was. Maar snel viel deze attitude weg. "Ik laat je toch gewoons sms'en." Zei ik stil. Ik was gewoon gewent alle aandacht te krijgen. Zelfs een sms'en was dan teveel. Ik kon er toch ook niets aan doen dat ik dat gewent was. Mijn tong gleed over mijn onderlip. Ja, ik wist ook wel dat ik veeleisend was en dat ik dit net kon maken. Ik wilde ook gewoon kunnen sms'en zonder dat aloude meteen beledigt was. Want ja, dat was ik omdat ik voor een paar seconde dan oninteressanter was dan een mobiel. Sneu eigenlijk. "Doe, nou maar sms'en." Drong ik duw maar aan. Ik zetten me af van het aanrecht. Pakten Louis' mobiel van de tafelen, drukte deze in zijn handen en drukte snel een kusje op zijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik mompelde wat woordjes en keek Harry terug aan, ik slaakte een zacht zucht toen hij toch weer met zijn tong over zijn onderlip likte, maar volgens mij deed hij dat nu gewoon expres. 'Hm, het kan wel tot morgen wachten, daar niet van. Zo belangrijk is het nou ook weer niet, maar als het wel belangrijk was geweest had ik graag gewoon even normaal willen antwoorden, oke?' Ik legde mijn telefoon achter Harry neer en sloeg mijn armen om zijn nek heen, om hem zo dichter tegen me aan te trekken. 'Natuurlijk ben jij belangrijker dan die teveel en diegene die het sms'je stuurde.' Ik drukte mijn lippen tegen die van hem aan en leunde met mijn voorhoofd tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Nog steeds voelde ik me er naar bij, maar liet het erbij. "Ik zal het niet meer doen." Zei ik stil en sloeg mijn armen om Louis' middel. Ik wreef met mijn neus tegen die van hem en sloot mijn ogen. Eigenlijk wilde ik vragen wie hem dan gesmst had, maar dat zou vast weer opdringerig overkomen. Ik zuchten een keer diep en mijn adem blies tegen Louis lippen aan. Ik drukte er een kusje op en ereplaatsen mijn hoofd naar zijn nek. Ik snoof zijn geur op, maar ik rook vooral de geur van seks. Ik glimlachte even. We zouden zo wel douchen. De bel ging en ik had de neiging gewoon niet open terpen en hier te blijven staan. Maar aangezien het waarschijnlijk de pizza was en ik honger had, liet ik Louos toch maar los. Ik liep naar de deur en pakte het geld dat mijn moeder op het bijzettafeltje had gelegd. Ik opende de deur en meteen verschenen er twee pizza's voor mijn neus. Ik ruilde deze voor het geld. Bedankte de jongen en sloot de deur weer. "Lou, eten!" Ik liep naar de woonkamer en besloot dat het gewoon op bank zitten werd, met de tv aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte een paar keer, mijn hoofd deinde als het ware gewoon een beetje op en neer. Ik had het gevoel dat Harry het er alsnog niet helemaal mee eens was, maar meer kon ik er niet aan doen, toch? Ik voelde mijn mondhoeken iets omhoog krullen toen Harry er een kusje op drukte, ik klemde mijn armen nog wat steviger om zijn nek heen. Een rilling gleed over mijn rug toen ik Harry voelde ademenen tegen mijn nek aan, helaas ging op dat moment net de bel. Mijn maag maakte direct een protesterend geluidje omdat ik wist dat het -het eten zou zijn. Harry maakte zich los uit onze omhelzing en verdween de gang op, heel even had ik de neiging om Melissa terug te sms'en, maar besloot om dat echt morgen te doen, aangezien ik Harry dat beloofd had. Ik slaakte een kreetje toen Harry riep dat de pizza's er waren en rende letterlijk de woonkamer in, waar ik een doos uit zijn handen rukte en mezelf op de bank liet vallen. Ik opende de doos en slaakte een zucht. 'Ze zijn niet gesneden...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis trok de doos uit mijn handen. Ik haalde mijn schouders op toen hij zij dat hij niet gesneden was. Ik plofte naast hem neer en opende de doos. Ik tilde een kant iets op en boog me voorover om een hap te nemen. Dit zorgde er wel voor dat mijn vingers bies werden. Maar hier had ik een oplossing voor. Met mijn wijsvinger vol tomatensaus ging ik over Louis wang. Ik giechelde en likte daarna mijn vinger af. "Nu is Lou vies." Zei ik onschuldig. Maar ik ging het natuurlijk wel schoonmaken. En dat deed ik door naar hem toe te buigen en mijn tong langs zijn wang te gaan.

    [ik ga weer naar huis. Dus heb de weer even geen bereik ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ik dacht dat jij even aardig zo pizza-snij-ding voor me ging halen, maar blijkbaar ben je niet in die bui...' Ik slaakte een zucht en keek toe hoe Harry aan zijn pizza begon, dat is toch onmogelijk?! Ik slaakte een kreetje toen ik voelde hoe zijn vinger met tomatensaus over mijn wang heen gleed. 'Ja, en dat vind Lou niet zo heel leuk.' Ik wilde net mijn pizza weg zetten om Harry te kietelen, toen hij zelf zijn tomatensaus met zijn tong aflikte. Een zachte kreun verliet mijn lippen en ik draaide mijn hoofd richting Harry. 'Brave jongen.' Een grinnik verliet mijn mond, waarna ik met twee handen de grote pizza vast pakte en een klein mini-hapje nam, ik slaakte een zucht en legde de pizza terug. 'Hazza, wil je alsje alsje alsjeblieft voor mij dat pizza-snij-ding halen?' Ik zette een pruillipje en keek Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Even grinnikte ik. "Je weet waar de keuken is." Grijnsde ik, om vervolgens toch mijn pizza maar neer te zetten en op te staan.nee, ik was nooit echt een gastheer. Maar dit kon ik nog wel. In de keuken pakte ik de pizzaroller en de fles cola die ik had laten staan. Ik liep terug, maar in plaats van dat ik hem aan Louis af, verdeelde ik eerst mijn eigen pizza in stukken. Ik gaf hem door aan Louis en plofte weer naast hem neer. De fles cola had ik op tafel gezet en mijn voeten plaatste ik er ook op. De tv zetten ik aan met de afstandsbediening en rustig begon ik te eten. Toch vielen mijn ogen telkens van het scherm af naar Louis. Hij was veel interessanter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is iedereen het er mee eens als we avond naar de volgende dag gaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Voor mij is het goed.^^]
    Louis Tomlinson.
    Uiteindelijk liep Harry toch heel lief voor mijn naar de keuken kwam terug met het pizza-snij-ding, ik had er nooit een echte "naam" voor gehad. 'Dankjewel,' mompelde ik, toen Harry het ding aan mij gaf. Ik sneed de pizza in acht stukken, legde het ding naast me neer op tafel, om daarna weer terug te gaan zitten en te eten. Ik merkte naar een tijdje dat Harry helemaal niet meer naar de tv keek, maar naar mij. Met een grijns op mijn gezicht begon ik de pizza beetje bij beetje steeds sensueler op te eten, af en toe likte ik de rode tomatensaus van mij lippen af. Proberend niet naar Harry te kijken, bleef ik mijn pizza de gehele tijd zo opeten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis mocht dat niet naar me kijken. Op de manier hoe hij zijn pizza at wist ik, dat hij wist, dat ik keek. ik slikte moeizaam een hap pizza door en toen hij de rode tomatensaus van zijn lippen af likten hield ik het niet meer.
    ik gooide de doos op tafel, griste die van Louis van zijn schoot en gooide deze naast die de doos van van mij. ik duwde hem op horizontaal op de grote bank en ging boven hem hangen. Ik likte het laatste beetje saus dat nog in zijn mondhoek zat, langzaam weg terwijl ik met grote ogen naar de jongen onder me keek. ''Er zat nog wat saus.'' fluister ik zacht, maar besluit het anders aan te pakken en ga weer rustig goed zitten. Ik pak mijn doos weer en leg deze weer op mijn schoot om rustig veder te eten en naar het scherm te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''