• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Hm, dat betekend dat we de hele middag en avond hadden...' Een grijns verscheen rond mijn lippen, misschien liet ik hem wel gewoon zo achter. Oke, nee, dat zou Harry me waarschijnlijk nooit vergeven, maar het leek me echt leuk om een keer te doen. 'Ah, ah, foei.' Ik schudde met mijn hoofd toen ik merkte hoe hij met zijn onderlichaam probeerde bewegen. Expres bewoog ik mezelf iets meer, maakte mijn handbewegingen steeds sneller. Ook steeds hardere kreunen verlieten mijn mond. Met mijn andere hand streelde ik rustig over Harry's borstkas en eindigde bij zijn broeksrand, waar ik af en toe plagend over heen ging, soms zelfs net iets te laag. Ik rukte mijn blik los van mijn hand en keek Harry weer aan, god, wat deed het goed om hem daar zo machteloos te zien liggen, wetend dat hij toch niets kon doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik had enorme medelijden met mezelf op dit moment. En ik had nooit zelfmedelijden. Louis wees me erop dat ik niet met mijn onderlichaam mocht bewegen en begon zich daarna steeds sneller af te trekken. mijn mond hing een stukje open en ik ademde zwaar terwijl ik het bekeek. Louis kreunde hard en het enige wat ik wilde was, dat ik degene was die hem dat liet doen. Maar hij deed het zelf. Ik voelde zijn andere hand over mijn borstkas glijden en af en toe ging hij over mijn broeksrand heen. vanzelf duwde ik mijn heupen weer iets omhoog maar liet ze snel zakken toen Louis me met een ruk aankeek. Ik wist gewoon dat hij hier van genoot en ik gromde even. ''Je kan het ook mij laten doen weetje.'' begon ik hees. ''Je laten aanraken. Ik wil je ook best aftrekken hoor.'' Ik slikte even. mijn polsen begonnen nu toch redelijk pijn te doen, maar ik was te opgewonden om het echt te merken. ''Maak me los en ik doe het voor je.'' Drong ik zachtjes aan. wetend dat het hopeloos was en Louis nog lang niet klaar met me was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    [We both know dat ze geen vriendje heeft, maar liam weet dat niet moehahaha :P]
    Rae Jade Parker
    Hij heeft moeite om zijn gezicht niet te laten vertrekken. Het werkte dus. Hij geloofde het. Niet dat het waar was, nee het was mijn broer, maar op dit moment maakte me het geen moer uit. Ik hou een grijns binnen.'Ow ik had een bespreking met het team' Zegt hij dan. Ik volg zijn blik naar een auto, wat vast zijn auto is.ik knik toch op het antwoord van Liam. dan hoor ik mijn mobiel gaan en pak ik hem als ik hem ontgrendel en kijk naar het berichtje van Aiden. Ik moet eerst nog evebn iets afmaken op school, ik kom dus wat later : ( sorry ervoor. Kan je denk je zelf lopen of met iemand meegaan? krijg ik binnen. Ik zucht even. tuurlijk. veel succes. Typ ik terug. het berichtje verzend en ik doe hem in mijn zak. wat als ik zal zeggen dat we gewoo beste vrienden waren. Nee het was leuk om te spelen. Ik zucht en sta op en pak mijn tas. 'Leuk je gesproken te hebben, maar als ik ooit thuis wil komen dan moet ik nu gaan lopen. Die vriend van mij die moet nog iets voor zijn studie doen.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn kladblok in mijn tas doe.


    Liam James Payne

    Als ze een sms krijgt kijk ik haar even aan. Ze zucht en ik trek vragend mijn wenkbrauw op. 'Leuk je gesproken te hebben, maar als ik ooit thuis wil komen dan moet ik nu gaan lopen. Die vriend van mij die moet nog iets voor zijn studie doen.' Zegt ze terwijl ze opstaat en ik knik even. 'Je gaat toch niet lopen? Ik breng je wel even, ik ben toch met de auto' zeg ik met een glimlach waarna ik ook opsta. Ik kijk haar aan, 'Of vindt je het eng om met mij mee te rijden?' vraag ik lachend waarna ik zelf al richting me auto loop die vlakbij staat. Ik leun er tegen aan en kijk Rae even vragend aan. Ik moest het maar gewoon proberen. misschien kan het nog gewoon lukken al wil ik het nu eigenlijk ook niet.

    Louis Tomlinson.
    Ik pinde mijn nagels kort in zijn huid, voordat ik me iets voorover boog en een kusje drukte vlak boven zijn broeksrand. Hoofdschuddend kijk ik hem daarna weer aan, mijn hand nog steeds bewegend. 'Ik weet wel dat je dat wilt. Je wilt het al heel lang...' Ik kreunde zacht, bewoog mijn onderlichaam tegen die van hem aan. 'Ah, ah, ik ga je echt niet los maken, ik vind dit veel te leuk. Als je uit jezelf los komt zal ik niets doen.' Ik ging op mijn knieën zitten, kneep met mijn andere hand in Harry's heup voor wat hou vast, om daarna als een gek mezelf af te trekken, mijn hoofd gooide ik in mijn nek en zachtjes ging ik steeds harder kreunen. Natuurlijk zou ik mezelf niet klaar laten komen, want dat zou de pret dan weer een beetje bederven. 'Harrrrrrrry.' Expres kreunde ik zijn naam en wiebelde iets op en neer met mijn kont.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    'Je gaat toch niet lopen? Ik breng je wel even, ik ben toch met de auto' Zegt hij vriendelijk. Een glimlach komt op mijn gezicht. Ht mooie was dat ik zei mijn vriend. Het hoefde niet meteen mijn vriendje betekenen. Nee die had ik niet al liet ik hem twijfelen of het mijn vriendje was of niet. Liam liep naar zijn auto. Hij leunt tegen zijn auto en kijkt me aan. 'Of vindt je het eng om met mij mee te rijden?' zegt hij met een glimlach. Ik trek mijn wenkbrauw op en grinnik. Ik loop naar hem toe. 'Dankje en tuurlijk vind ik het niet eng.' Zeg ik grinnikend. Ik kijk naar de auto hij was erg mooi. Dat was zeker. Ik kijk naar de deur waar hij voor staat aangezien dan dat mijn plaats was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    harry Edward Styles
    Louis was gemeen. Hij wist dat ik nooit uit de riemen zou komen. hij had ze veelte strak gedaan.toch probeerde ik het. ik trok, bewoog deed er alles aan maar het deed alleen maar pijn. Ik gromde en keek met grote ogen toe hoe Louis zichzelf harder begon af te trekken. Mijn naam rolde over zijn lippen en de rillingen liepen over mijn rug. en dit keer kreunde ik ook toen Louis met zijn kont op en neer wiebelde. Ik moest zeggen. op de weg hier naartoe had ik me dit toch wel even heel anders voorgesteld. Of op zijn minst dat Louis dan degene was die vastgebonden op het bed lag. mijn hoofd kantelde ik naar achter. ik ging Louis niet aankijken terwijl ik hem smeekte me gewoon te nemen. ''Doe het, alsjeblieft.'' ik had mijn ogen dichtgeknepen. mijn kaken waren rood van opwinding. mijn broek knelde mijn erectie af en ik wilde seks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Natuurlijk kreeg Harry zichzelf niet uit de riemen, ik had ze goed vast gemaakt. Ik nam hier genoegen mee. Ik stopte met mezelf at te trekken en liet mijn hand wegvallen, waarna ik nog een laatste kreun slaakte. Mijn linkerbeen zwaaide ik voer die van Harry heen, zodat ik aan een kant zat. Extra langzaam begon ik aan zijn knoop te prutsen, uiteindelijk had ik 'm dan open. Bij het naar beneden halen van zijn broek raakte ik expres even zijn gespannen boxer aan, al vrij snel lag zijn broek naast het bed. Ik drukte wat kusjes vlak boven zijn boxerrand, op zijn boxerrand en uiteindelijk op zijn boxer, waar de bobbel zichtbaar was, ik zette heel zachtjes mijn tanden erin en maakte een grommend geluidje, om mijn vingers achter de rand vast te klemmen. Ik likte over mijn lippen en keek terug naar Harry. 'Smeek harder.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Oke, ik had Louis zo ver. Tenminste, dat dacht ik toch. het gekreun stopte ik ik opende mijn ogen weer. Louis was een een kant van mijn benen gaan zitten. Mijn adem stopte in mijn keel toen hij langzaam aan mijn knoop begon te prutsen. zachte kreunen verlieten mijn mond toen hij mijn broek uittrok en hierbij expres mijn gespannen erectie aanraakten. ik zuchten opgelucht toen mijn broek uitwas, maar we waren er nog niet. Louis kuste mijn huid boven mijn boxerrand, ging veder naar mijn boxerrand en uiteindelijk op mijn boxer. ik beet op mijn lip en kreunde toen hij zijn tanden in de bobbel in mijn boxer zetten. even dacht ik dat ik bevrijd was toen zijn vingers achter de rand van mijn boxer klemden maar na zijn worden keek ik hem met grote ogen aan. Dit kon hij niet menen. Ik wilde niet nog weer smeken. ik lachte de meisjes die om me smeekte achteraf altijd uit. Maar nu begreep ik waarom ze het deden als ik er om vroeg. ik voelde me zo machteloos. ''Ik krijg je nog wel Tomlinson.'' gromde ik en sloot mijn ogen weer om vervolgens mijn heupen naar boven te duwen. ''Oke, ik smeek je, doe het. alsjeblieft.'' blies ik uiteindelijk uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een schor lachje verliet mijn mond. 'Jij kan helemaal niets doen met je handen in die riem...' Ik hield mijn hoofd schuin, wilde hem eerst nog wat meer laten smeken, maar voor nu zou het genoeg zijn. Ik klemde mijn vingers steviger om de rand, om zijn boxer tergend langzaam naar beneden te trekken en 'm uiteindelijk op de grond te gooien. Zijn erectie sprong fier overeind, grijnzend liet ik mijn vingertoppen zijn kleine vriend heel kort aanraken. Ik boog voorover, zodat het net leek alsof ik mijn lippen om zijn erectie zou sluiten, maar ik blaaste alleen beetje adem op zijn eikel, waarna ik mijn hoofd iets naar links hield en rustig wat kusjes rondom zijn erectie drukte. Mijn vingertoppen liet ik af en toe kort zijn erectie strelen, soms liet ik ze door gaan naar zijn ballen. Ik beet zachtjes in de huid vlak voor zijn erectie en likte er daarna met mijn tong overheen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Even dacht ik dat ik het verpest had, maar Louis begon uiteindelijk toch mijn boxer naar benen te trekken. Het gig langzaam, maar het gebeurde. Het frustreerde me dat ik niets me mijn handen kon. Louis zijn adem blies tegen mijn nu vrije erectie en rillingen liepen over mijn rug. Af en toe streelde hij mijn erectie terwijl hij er kusjes omheen planten. "Alsjeblieft Lou, doe wat." Hijgde ik schor. De kerels in mijn buik waren overweldigend en ik had nog nooit zoiets gehad tijden de seks. Tenminste. Bij het voorspel. Laat staan hoe ik me straks zou voelen als we echt seks hadden. Alleen bij het idee al leek mijn erectie te groeien. Het frustreerde me dat mijn vingers zich nergens aan vast konden klemmen dus kneep ik ze maar als vuisten. "Alsjeblieft." Smeekte ik nogmaals zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Heel even stopte ik waar ik mee bezig was en keek ik gewoon naar het aanzicht van Harry, het zag er heel leuk uit om hoe machteloos je iemand wel niet kon maken, je laten smeken om meer. Geweldig. Ik kroop iets omhoog, drukte een kusje op zijn lippen. 'Je bent gewoon te ongeduldig, Styles.' Lispelde ik in zijn oor, waarna ik mijn adem blies. Hem aan blijven kijkend werk ik me al zoenend een weg terug naar beneden, waar het lijkt alsof zijn erectie met de minuut groeit. Ik werp me tussen zijn beide benen in, klem mijn handen vast aan zijn bovenbenen en pin zachtjes mijn nagels erin. Ik blaas nog wat adem uit op zijn erectie, voordat ik mijn lippen om zijn eikel omsloot. Heel kort laat ik mijn tong daarover heen glijden, waarna ik zijn hele erectie in mijn mond neem en hem begin te pijpen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis stopte met alles en ik keek hem met grote ogen aanraken hij zich naar me toeboog. Hij had gelijk. Ik was ongeduldig. Maar vond je het gek? Ik had hier uren op moeten wachten en nu kon het eindelijk, lag ik machteloos op een bed vastgebonden. Dat was gewoon niet eerlijk. Louis kuste zich een weg naar beneden terwijl hij tussen mijn benen plaats neemt. Meteen duw ik mijn kont iets naar achter. Louis sloot nu dan toch eindelijk zijn lippen om mijn eikel en ik slaakte een gesmoorde kreun. Deze werd alleen maar harder toen Louis mijn erectie helemaal in zijn mond nam en me nu dan toch eindelijk begon te pijpen. Ik murmelde Louis zijn naam maar er zou waarschijnlijk niets van te zijn verstaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik hoorde Harry van alles zeggen, maar veel wijzer werd ik er niet, dus vernam ik er maar gewoon uit dat ik het goed deed. Mijn handen liet ik via zijn buik omhoog glijden, waarna ik rustig weer met zijn tepels begon te spelen.Met nijn tong draaide ik af en toe een rondje rondom zijn erectie, soms zette ik ook mijn tanden erin, maar alles net zacht genoeg om Harry nog wel gek te kunnen maken. Zijn erectie verliet met een plopje mijn mond en ik hees mezelf iets omhoog om hem aan te kunnen kijken. 'Zin in het echte werk?' Ik had nu wel gewoon zin om hem keihard te neuken, ik had hem in prin cipe wel lang genoeg gepest, al zeg ik het zelf en dat vond Harry waarschijnlijk ook.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik kreunde onder het genot van Louis zijn aanrakingen. Het voelde allemaal zo goed. Daarbij kon hij nog eens goed pijpen ook. Heel mijn lichaam leek et geweldige gevoel op te nemen en ik moest mijn ogen wel dichtknijpen. Ik slaakte een verontwaardig geluid toen mijn erectie zijn mond verliet, maar ik grijnsde meteen weer na zijn worden. Ik knikten wild met mijn hoofd. Het echt werk. Dat was vast geen slap gelul over aftrekken. "Doe het." Gronde ik zachtjes. "Zorg er maar voor dat ik tweede dagen niet meer kan lopen." Daagde ik de oudere kogen uit. Ik had nu lang genoeg gewacht. Louis moest zichzelf nu bewijzen. Hij moest me straks de beste orgasme ooit geven, zodat ik nooit mee anders wilde. Ja. Ik was kieskeurig in bed. Dus als Louis niet goed was, was de kans groot dat ik snek vreemd zou gaan. Hoe verliefd ik ook op hem was. Nee, ik wilde hem geen pijn doen, dus beter liet hij me straks reinen zoals ik nooit gedaan had.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 11:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Dus je wilt het echt heel graag?' Mijn vingers liet ik zijlings omhoog glijden, waar ik ze in zijn zij pinde en hem aan bleef kijken. Gewoon een paar doelloze minuten bleef ik hem zo aankijken, alsof het leek dat ik niets meer ging doen. 'Je kan het altijd nog bij jezelf doen...' Ik keek even zijn erectie, weer terug naar zijn gezicht. 'Och, wat stom, je zit natuurlijk nog vastgebonden.' Mijn nagels duwde ik nog iets harder in zijn huid, waarna ik zonder ook maar iets te zeggen of aan te geven heel hard in hem te stoten. Een kreun verliet mijn mond en waarschijnlijk was het nu aan het bloeden op de plekjes waar mijn nagels zaten, want ik wist wel vrij zeker dat ik ze er nog harder in had gepind. Ik boog mijn hoofd iets naar voren, zodat mijn lippen die van Harry aan konden raken en zachtjes kuste ik hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you