• Jaa, bij ons in huis zijn de vrouwen weer in de meerderheid. Vanochtend zijn we naar het asiel gegaan om te kijken naar een kat, al snel werden we alle drie helemaal verliefd op een prachtige Europese korthaar. We hebben haar Daniël gedoopt (naar Daniël Boissevain). Ze is een echte binnenkat en nu al helemaal gek op onze keukenstoelen. Haha. Tot nu toe is ze absoluut niet schuw of iets. Mijn moeder eet nu tonijn dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. Ze is echt een schatje.

    Haha, ik wilde dit even delen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katten zijn echt zo schattig. Het enige nadeel is, ze verliezen zoveel haar.
    Veel succes ermee!


    Keep on smiling

    Ahw, het klinkt als een schatje. Foto? -please!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga mijn best doen. Haha. We kunnen haar alleen nu niet vinden :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha lief! Veel plezier ermee :3


    You are beautiful, you are love.

    N'awwh. Het is altijd leuk om een nieuwe kat te krijgen. Ik heb een schatje die Pim heet en eentje die Pom heet.


    26 - 02 - '16

    Ah, naar Daniël Boissevain. Dat is geweldig! :Y)

    Foto?


    Chaos is a ladder.

    Een vrouwelijke kat die naar een man is genoemd! Dit!


    SLOAN.

    Ik ben geen kattenmens, voor een groot gedeelte omdat ik allergisch ben.\
    Though, ik wil een foto zien! :Y)

    Ik wil een foto :3

    Wat heeft de titel met de tekst te maken? Want ik snap het niet echt x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Wat heeft de titel met de tekst te maken? Want ik snap het niet echt x'D


    Oh, wij zijn thuis met zijn vieren. Mijn twee broertjes, mijn moeder en ik dus fifty/fifty. En nu zijn de vrouwen in de meerderheid, maar ik snap dat het niet helemaal duidelijk is :'D

    Foto's komen morgen, denk ik. Ze verstopt zich nog teveel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."