• Daar lijd ik zo enorm aan!
    In januari kregen wij onze opdracht voor het eindwerk van Nederlands al, een presentatie en paper over een beroep. En we moesten ook iemand interviewen daarvoor.
    Ondergetekende vind het een leuke opdracht en gaat alvast wilde plannen bedenken over schrijvers die ze wil zou willen interviewen.
    Vijf afwijzingen, drie genegeerde berichten en bijna vijf maanden later zat ik met de handen in het haar. Maandag moet het gepresenteerd worden, en ik heb nog niemand geinterviewd. Ik had zelfs nog niemand.

    Met dank aan mijn moeder ga ik nu een vrouw van de douane of een architecte interviewen, afhankelijk of de architecte tijd voor mij hoofd of niet, de douanemadam heeft sowieso wel tijd maar is niet zo happig op het 'gefilmd'-gedeelte.

    Haha, ik heb echt zo'n geluk de laatste tijd.
    Om dit toch nuttig te houden: Wie onder jullie heeft ook uitstelgedrag? En wie heeft er al eens net voor de deadline dat kleine beetje geluk gehad?

    Kut is dat hé? Heb ik ook wel iets (Naja, soort gelijke)

    UItstelgedrag, k stel altijd alles uit en denk: het komt wel goed, en later stress k me dood :| Maar het komt meestal net op zijn pootjes terecht ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik heb ook zoiets gehad :]
    Ik moest NL werkstuk maken, en ik begon eraan te schrijven een dag voordat het ingeleverd moest worden, haha :]
    Maar toen crashte de pc en nu heb ik het werkstuk nu nog steeds niet af en ingeleverd. :Y)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat ken ik maar al te goed, helaas ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat gedrag ken ik maar al te goed...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hetzelfde probleem hiero


    Queen of Hell is my name

    Dat van jou noem ik niet echt uitstelgedrag, je probeert het, maar hebt gewoon pecht.
    Ik heb wel een uitstelprobleem. Daar ga ik nu niet verder over in, want het is al zwaar genoeg.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Dat van jou noem ik niet echt uitstelgedrag, je probeert het, maar hebt gewoon pech.