• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Zayn Jawaad Malik

Ik trek mijn koptelefoon weer af als Sonny naast me komt lopen. Alsof je over de duivel spreekt, niet waar. 'En, heb je Chayenne ?' grijnst ze. Eerlijk gezegd heb ik hier helemaal geen zin in. Ik snuif en kijk haar met samen geknepen ogen aan. 'Waarom wil je dat zo graag weten ?' ik kijk haar aan en besef dat ik wel aardig tegen haar moet doen. Als ik dat niet doe, krijg ik nooit die beurt. Ik bedenk me en antwoord opnieuw. 'Nee, ik heb Chay niet.' zeg ik dan en steek een sigaret op die ik net uit min pakje heb gehaald. 'Moet je niet met Anthony mee naar huis ?' zeg ik na een tijdje. Ik kijk een beetje op mijn mobiel en let op het drukke verkeer. Echt, ik heb zo'n haat aan dat verkeer. Niemand let op en iedereen is te druk. 'Ik haat het verkeer.' zeg ik dan mompelend en blaas wat rook uit.

Danmarks Dynamite.

(Wie is Anthony dan?)

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (Wie is Anthony dan?)

Gewoon een gozer die in het verhaal wordt betrokken, maar geen rol heeft denk ik. :')

Danmarks Dynamite.

Sonny Mabel Puckerman.
    Ik haal mijn schouders op. ik had de verandering in Zayn's houding echt wel opgemerkt en ik wist ook evht wel dat hij me niet mocht. Ik vroeg me alleen af waarom niet. Ik had hem nooit iets aangedaan. "ik dacht dat je haar leuk vond, dus daarom." mompelde ik. Ik had opeens geen zin meer om met hem mee te lopen. Maar eerst volgde ik zijn voorbeeld en stak een sigaret op. "Anthony is een teringleier." mompelde ik. Niet dat Zayn het echt intreseerd want hij keek op zijn mobiel. Toen hij zei dat hij het verkeer haten werd het bijna duidelijk waarom. Hij stak de straat over zonder te kijken en ik trok hem aan zijn arm net oprijd voor een auto vandaan. "en het verkeer haat jou." grinnikte ik toen de bestuurder zijn middelvinger opstak.

Zayn Jawaad Malik

Nadat Sonny mij had 'gered', keek ik haar toch wel blij aan. 'Dankjewel.' mompel ik en hoop dat ze me niet volledig uitlacht. Ze is wel aardig, maar soms zo .. hard to get ?
    Ik kijk haar aan en glimlach. Hopend dat ze me misschien toch wel aardig gaat vinden, ik moet haar immers ook wel aardig vinden. Of heel dronken worden en met haar naar bed gaan. Ik zucht en terwijl we doorlopen, heb ik geen idee wat ik eigenlijk moet zeggen. Ik steek opnieuw een sigaret op en hoop dat Sonny er geen opmerking over zal maken. Ik inhaleer en zucht daarna eventjes. Nog een kwartier lopen ongeveer. Niet dat ik dat erg vond hoor ! Nee, lekker vind ik het zelfs.

Danmarks Dynamite.

Rae Jade Parker
    Ik ga met mijn hand over de gouden fluwelen stof die zacht over mijn huid gaat. Het was een heerlijke stof voor op de huis en goed voor een jurkje die ik wou maken. 'mevrouw Parker. Wat doet u hier de school ik afgelopen.' Zegt een vrouw waardoor de rol met stof uit mijn handen valt en wegrolt. 'sorry ik was gewoon gefasineerd door de vele stoffen de paspoppen en de naaimachines. Ik heb zelf niet zulke mooie apperatuur.' zeg ik blozend waarna ik me omdraai. De vrouw was de directrice. Fuck. 'Nou de school is nu klaar om te sluiten dus ik moet je wegsturen, maar je kan in tussenuren en pauzes hier wel terecht. Ik hoorde namelijk van je vader en je broer dat je veel met stoffen kan dus ik heb vertrouwen in je.' mijn mond vakt open van verbazing. Van mijn broer begreep ik het, maar mijn vader. Daar begreep ik geen snars van. 'dank u wel.' zeg ik lciht blozend. Ik pak mijn tas en loop de ruimte uit die de vrouw achter me sluit en op slot doet. Ik pak mijn iPhone en bel mijn broer die onder de naam Aiden staat. 'Hee lief.' Hoor ik mijn broer waardoor ik grinnik. 'thanks Aiden. Kom je me ophalen?' vraag ik aan hem. Al kan hij het niet zien je kan aan mijn stem horen dat ik een pruillipje heb. Ik hoor hem zelfs grinniken. 'Goed ik ben er zo.' zegt hij. 'zie je zo.' zeg ik opgelucht en vrolijk. Ik haal mijn jas en boeken uit mijn kluiscne prop de in mijn tas. Daarna loop ik naar buiten pak mijn schetsblok en ga door met het ontwerp waarmee ik bezig was. Ik had toch de tijd. Ik ga op een bankej zitten en ga verder met de tekening. Ik teken de lijnen bij en de schaduw en kijk naar de schets van mijn ontwerp.
    [Iemamd voor Rae zoals een van de jongens of Liam zoals ze alvast kennis kunnen maken? Weet liam eigenlijk wel wie Rae is?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Julia Lewis

Gym heb ik vandaag over geslagen. Gewoon geen zin in. In plaats daarvan heb ik mijn neef zitten plagen, hij is eigenlijk gewoon de zoon van de vriendin van mijn oom dus. En dat weet hij maar helaas weet hij ook dat hij knap is. Hij denkt dat hij ieder meisje kan krijgen. Nu wil hij mij ook in zijn bed en aangezien hem dat niet lukt is hij de laatste tijd nogal irritant. Ik doe dus ook irritant tegen hem. Daarbij probeert hij ervoor te zorgen dat ik geen seks meer kan hebben door iedere jongen waarmee ik wel naar bed wil weg te jagen. Ik moet bekennen dat ik ook ieder meisje weg jaag die met hem naar bed wil en nu denkt hij dat het een teken is dat ik met hem naar bed wil. Hoezo, bord voor je kop? Het laatste wat ik wil is met hem naar bed. Maar hoe ik dat ooit in die kop van hem krijg? Geen flauw idee. Ik loop de parkeerplaats op en loop naar mijn Ferrari.

Physics is awesome

[Ja Liam weet het door gym, ik maak zo even reactie]

[Oke ;)]

Liam James Payne

Rae, ik had dus Rae. Dat was het meisje van gym, dat goed kon voetballen. 'Succes Liam' hoor ik nog van Anthony als ik de kleedkamer uitloop. Ik reageer er niet meer op en loop weer door. Dit ging niet makkelijk worden, echt niet. Misschien had ik wel een voordeel met dat ze nieuw was en misschien nog helemaal niet van het boek wist maar dat wist ik niet zeker. Als ik op het buiten veld ben kijk ik even om me heen maar zie eigenlijk niemand bijzonders. Ik stop mijn handen in mijn zakken, dan ging ik maar vast naar huis. Ik loop rustig naar de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb maar onderweg zie ik een meisje zitten, als ik het goed heb Rae. Nou dat is wel toevallig, misschien moest ik dan maar gelijk beginnen ook. Rustig loop ik naar het bankje en zie dat ze aan het tekenen is. 'Heey, jij bent nieuw hier toch?' vraag ik met een glimlach waarna ik rustig naast haar op het bankje ga zitten. Mijn blik valt even op wat ze aan het maken is, 'Mooi' zeg ik met een glimlach en kijk Rae daarna aan.

Rae Jade Parker
    Ik ben helemaal geconcentreert. Ze contouren van het"meisje" tegen ik na zodat je de details extra goed ziet. 'Heey, jij bent nieuw hier toch?' Hoor ik plots naast me waardoor ik opschrik. Ik kijk op en kijk in een paar bruine ogen. 'Ja.' zrg ik vriendelijk, maar een beetje kortaf. 'Ik ben Rae.' stel ik me voor aan hem. Hij gaat naast me zitten waardoor ik ook opschuif om plaatst voor hem te maken. 'mooi.' Zegt hij dan. Ik begrijp dat hij mijn naam niet bedoelt. Ik volg zijn blik baar mijn schrift die nog open licht. Damn. Ik voel hoe ik rood aanloop en hem eigenlijk gelijk dichtdoe. 'dankje.' zeg ik een beetje nerveus. Ik was altijd nerveus als ikcmet jongens sprak. Ik weet niet waarom maaf het was gewoon zo. Nou iedere jongen behalve Aiden.

Liam James Payne

'Ja.' zegt ze vriendelijk en ik glimlach even. 'Ik ben Rae.' stelt ze zich daarna voor. 'Ik ben Liam' zeg ik dan met een glimlach en grinnik zachtjes als ze rood wordt. 'Je hoeft je niet te schamen hoor het is echt mooi' ze ik met een glimlach en kijk der aan. 'Waarom ben je eigenlijk nu nog op school?' vraag ik met een glimlach en kijk der aan. Ik stop mijn handen even in mijn zakken en kijk even voor me uit. Ik zou gewoon zeggen dat we een teambespreking hadden met het voetbalteam of zo als ze der naar vroeg, daar zou ze dan hopelijk niks achter zoeken, en bovendien was het ook nog is gewoon zo alleen ging het dan over wat anders dan het voetballen.

Rae Jade Parker
    Liam was het dus. Oke die naam kon ik onthouden. 'Je hoeft je niet te schamen hoor het is echt mooi' zegt hij waarna hij glimlacht. Oke ik begreep het niet. Waarom deed iedereen zo damn aardig tegen me. Ik had verwacht dat ik meteen weer gepest zou worden. Als iedereen zo aardig is hoe is het dan mogelijk om schuw te blijven. 'Waarom ben je eigenlijk nu nog op school?' vraagt Liam me met nog steeds een glimlach rond zijn lippen. Ik moest toegeven dat hij zeker niet lelijk was. Hij was zelfs knap. Hij zou wel een jongen kunnen zijn waar ik op verliefd zou kunnen worden, maar dat heb ik mezelf verboden. Ik ben daar nogal moeilijk mee. Vooral met vertrouwen. Afgezien van mijn broer heeft nog niemand mijn vertrouwen kunnen winnen. Dat klinkt vreemd, maar ik ben mijn leven lang gepest. Nooit onder de vleugel genomen door een ander dus het gaat nogal moeilijk bij mij. 'aangezien ik Skate naar school en het bergopwaards is heb ik gevraagd om vandaag mijn vriend me wil komen halen, maar. Morgen kom ik gewoon met de auto. Die is nu nig bij de garage.' zeg ik vriendelijk. Ik kijk hem onderzoekend aan. 'En jij dan?' Vraag ik hem toch een tikkeltje nieuwschierig.

Sikowitz schreef:
    Harry Edward Styles
    De rillingen liepen over mijn rug en mijn ogen bleven even op Louis' kont hangen terwijl hij weg liep. Smoesjes bedenken waarom iemand mocht blijven slapen? was dat niet wat ik altijd deed als ik een meisje moest neuken? ik grijnsde en liep achter Louis aan alsof hij me net totaal niet de rillingen van opwinding had gegeven en ging nonchalant naast hem lopen. ''In dat geval hebben we samen een project.'' mompelde ik. ''En dat is dan ook meteen je reden dat je vrijdagavond naar me toe moet.'' Glimlachte ik, zonder hem aan te kijken. Ik liep naar mijn auto die praktisch voor de deur van de school stond en was blij dat ik geblindeerde ramen had. Dan hoefde ik tenminste niet te wachten op een kus. of een zoen. Of een neukbeurt in de auto. Oke, ik moest echt stoppen met die gedachtes. Met een rood hoofd trok ik de deur open en stapte ik in. Met mijn hoofd leunde ik tegen het steur en ik sloot mijn ogen. ik maakte mezelf nog eens gek met al die gedachtes aan Louis.

Louis Tomlinson.
    Uiteindelijk kwam Harry naast me lopen, ik wist natuurlijk wel zeker dat het iets bij hem had gedaan. 'Oke, goed idee. Hopelijk geloofd mijn moeder me ook.' Direct viste ik mijn telefoon uit mijn zak, sms'te kort mijn moeder, waarschijnlijk zou ze het wel accepteren, als het iets voor school was vond ze het meestal wel goed. School, kuch kuch. Ik grinnikte toen ik zag dat Harry zijn auto precies voor de school had geparkeerd, een speelse grijns verscheen rond mijn lippen toen ik zijn rode wangen zag en ook ik stapte in de wagen. Ik trok de autodeur in een ruk dicht, draaide me richting Harry, om hem aan zijn krullen recht overeind in mijn richting te trekken, ruw drukte ik mijn lippen kort tegen die van hem aan. 'Dat was even nodig.' Grijnzend duwde ik hem terug in zijn stoel, waarna ik onderuit gezakt door het raam keek. Ik had helse plannen met Harry dadelijk, hij zou een kant van mij leren kennen die hij nog nooit gezien zou hebben.
    [Sorry als het niet helemaal goed is, maar ik moet dus nu tegenwoordig mijn laptop 's avonds inleveren, ugggh. ;3]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edard Styles
    Ik moest wen keer goed ademhalen voordat ik de auto starten. Proberend niet naar Louis te kijken draaide ik mijn auto uit het parkeervak en trapte ik het gaspedaal ik. Leerlingen moesten aan de kant springen, maar het kon me niets schelen. Ik wild zo snel mogelijk naar huis. Ik reed de weg op en liet mijn blik strak op de weg gericht. Had ik even geluk dag ik niet heel verweg woonde. Nee, ik kon het eigenlijk makkelijk lopen, maar daar was ik gewoon te lui voor. En mijn benzine werd toch betaald. Een paar stoplichten veder en getoeter naar irritante voorbijgangers stond ik uiteindelijk stil voor de deur. Ik reed mijn auto de oprit op. Ik trok mijn sleutel uit het contact en keek eindelijk naar Louis. "je kan nu nog terug." waarschuwde ik hem grijnsden. Weekend dat hij toch wel mee naar binnen zou gaan. Ik tikte even uitdagend met mijn vingers tegen zijn lippen en stapte toe de auto uit. Ik gooide het portier dicht en opende de voordeur.