• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Alvast MT]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Mijn topics |


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [mij topics]

    Little schreef:
    [Alvast MT]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics. Wie voor Addison, nogmaals?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics!]


    El Diablo.

    [Op wie moet ik nog reageren?]


    El Diablo.

    [Mijn topics. & Malino, volgensmij moet je nog op Zayn reageren ? & anders wacht ik wel totdat we bij elkaar komen voor het boek totdat ik weer schrijf]


    Danmarks Dynamite.

    [Wat is zijn laatste reactie?]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Wat is zijn laatste reactie?]


    [het gesprek was een beetje voorbij, maar I don't know]

    Zayn Jawaad Malik

    'En toen had Chay geen zin meer' zegt ze lachend. Ik schudt lachend mijn hoofd als ze naar me kijkt. Ze kijkt naar de leraar en mijn gezicht draait ook zijn kant op. Ze pakt snel haar iPhone en ik concentreer mij op mijn boeiende agenda. Nouja, boeiend is hij natuurlijk niet. Ik schrijf wat verjaardagen erin en wat belangrijke datums en kijk dan vertelt op de klok. De les duurt nog wel eventjes. Ik steek mijn vinger op en al snel ziet de leraar mij. 'Mag ik even naar het toilet ?' de leraar knikt en rustig verlaat ik het lokaal. Ik loop de wc's binnen en pak mijn mobiel. Verveelt sms mijn zusje. 'Zussie ! Hoe gaat het op je eerste dag ?'
    Ik en mijn zusje hebben een goede band, vandaar dat ik zo open kan typen. Binnen een minuut krijg ik iets terug. 'Het is zo saai, Zayn.' Ik grinnik en stuur dit terug : 'Bij mij ook hoor. Haha. Maar de meiden zijn weer goed hoor.'
    Ja, zelfs daar praat ik met haar over. Zo weet ik ook welke jongens zij leuk heeft gevonden en wie ze nu leuk vind. Ik stop mijn mobiel weg en loop snel het lokaal weer in. Dat waren toch weer vijf minuten tijdverspilling. Ik grinnik en zak neer op mijn stoel.


    Danmarks Dynamite.

    Harry Edward Styles
    Ik lachte toen Louis zijn hand aan mijn mauw afveegde. "Hou mijn speeksel is bij je joh." Grijnsde ik. En gaf hem speels een duw. "Ja, ik wilde jou als stormram gebruiken om de deur open te breken." Ik stak mijn tong even naar de oudere jongen uit en schudden uiteindelijk mijn hoofd, waardoor mijn krullen heen en weer vlogen. "Ga tegen de muur staan." Opperde ik en duwde Louis er al tegenaan, voordat hij kon protesteerde had ik hem al tegen de stenen aangeduwd. Ik had te laat door dat ik plots heel dicht bij hem stond en met grote ogen deed ik snel een stap naar achter. "Ik wil op je schouder." Legde ik snel uit. "Zodat ik door het raam kom." Dit was niet de eerste keer da we het zo deden, dus hij moest me begrijpen.


    Louis Tomlinson.
    Ik deed alsof ik struikelde, maar ik viel wel echt op de grond. Languit lag ik op de stenen en een vrolijke lach verliet mijn mond, waarna ik mijn hoofd richting Harry draaide. 'Zie je nou wat je aanricht.' Ik schudde mijn hoofd stond op, veegde mijn handen langs elkaar zodat het zand eraf ging. 'Nee! Daar ben ik nog te jong en te dierbaar voor.' Ik wilde net tegen de muur gaan staan, toen Harry me er al tegenaan duwde. Hij stond nog maar een paar centimeters van me af, ik kon zijn adem letterlijk over mijn gezicht heen voelen en het bezorgde voor een gekke kriebel in mijn buik. Toen ik er iets over wilde zeggen was Harry al weer naar achter gestapt, ik knikte verward en maakte van mijn handen een kommetje, zodat Harry daar eerst op kon gaan staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chayenne Kyra Montoya

    Hij schudt lachend zijn hoofd en ik grinnik even. Ik zie dat hij zich op zijn agende concentreert. 'Mag ik even naar het toilet ?' vraagt hij en ik kijk verveeld voor me uit. Ik zie de leraar knikken en al snel vertekt Zayn. Nou, en toen verveelde ik me nog erger. Ik zucht even en kijk uit het raam. Ik kijk even op als ik iets hoor en zie dat de leraar begint met het lezen van een dik boek. Mooi zo, als hij leest kijkt hij niet meer op tot de les voorbij is.. Ik gris mijn Iphone uit mijn tas en begin Slender te spelen. Jep, ik heb het op mijn telefoon staan. Leuk spel als je er niet bang voor bent hoor. Ik merk niet eens dat Zayn weer naast me komt zitten en ik speel rustig verder. Zo.. Daar had ik al "page one"...


    El Diablo.

    Sikowitz schreef op 31 jan 2013 - 9:31:
    Sonny mabel Puckerman
    Even keek ik vel naar het meisje dat bij Julia zat, dat zich plots heel vriendelijk voorstelde. Even keek ik haar argwanend aan, maar al snel verscheen er een glimlach op mijn gezicht. "Sonny." Lach ik vrolijk. Rae was nieuw. Dat was een ding wat zeker was. Dit betekende ook dat ze op de lijst stond. Elk nieuw meisje dat op school kwam, uitgezonderd de eerst jaars, kwam op de lijst. Een soort van inwijding om er achter te komen hoe makkelijk ze waren. Oke. Ik moest echt minder me de jongens en mijn broer omgaan. Ik leek er net zelf eentje, zoveel wis ik van het boek. Behalve wie er in stond natuurlijk. Uitgezonderd Chayenne en nu dus ook Rae. Ik wilde een gemenen opmerkend maken over Julia en als ze teveel met haar zou omgaan, ze wijzig andere nieuwe vrienden konden verwachten. Maar ik hield mijn mond. Ik zelf zou er dan namelijk ook geen vrienden op maken met haar.

    Rae Jade Parker
    Ze kijkt me eerst nogal argwanend aan, maar haar blik verzacht en er komt een glimlach rond haar gezicht. Dit zorgde voor een opluchting. 'Sonny.' Lachte ze vrolijk. Ik glimlach iet wat verlegen naar haar. 'Een fijne vakantie gehad?' Vraag ik haar terwijl ik mijn telefoon pak en hem vergrendel en in mijn broekzak stop. Ik vroeg nog steeds af wie er ip de lijst zat. Ik vast niet en als iemand het wist zou diegene me wel waarschuwen. Ik zal niemand afwerennee dat kon ik niet. Ieder aardig persoon was goed toch. Beter dan uitgejoelt worden al ik zal me niet snel vergeven al ik kan ook niet nee zeggen. Zo was ik nou eenmaal niet. Ik wachtte maar op Sonny haar antwoord. Ikzelf was naar Australie geweest een prachtig lang. Nou het was eigenlijk australie en zeeland samen, mar dat maakte even niet uit. Ik keek haar dus nieuwschierig aan.
    [Wanneer gaan de jongens over de meiden bespreken wie wie krijgt?]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:30 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Louis zei niets meer en maakten van mijn handen en kommetje. Ik greep zijn schouders vast en zetten een voet in Louis zijn handen om mezelf omhoog te duwen. Ik wiebelde een en viel iets voorover waardoor ik bijna met mijn kruis in zijn gezicht belanden en ik schoot in de lach waardoor ik hellemaal beginne wiebelen. Mijn voet schoot weg en ik viel achterover. Ik trok Louis automatisch mee en al snel lag ik op de grond met hem bovenop me. Ik keek Hem met twinkelende ogen aan en langzaam gleden mijn armen van zijn nek. Heel even glipte mijn tong langs mijn lippen en viel mijn gelach weg.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''