• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik zei niets, keek Louis enkel zo aan, als hij mij een keek en slikte een keer toen hij zijn nagels in mijn huid pinden. Zonder ook maar enige waarschuwing duwde Louis zijn erectie me volle kracht naar binnen. Mijn kreun leek meer een op gil en ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik mijn nagels in mijn handpalm boorde. Mijn borstkas werd omhoog getrokken omdat ik mijn handen automatisch naar beden trok, maar dat niet lukt. Ik voelde niet eens meer dat Louis mijn huid open had geboord met zijn nagels. Mijn borstkas ging hevig op en neer en ik opende mijn ogen uiteindelijk weer. Grommend keek ik Louis aan. Die voelde zich waarschijnlijk heel wat nu hij me zo in zijn macht had. Hij boog voorover en kust me zachtjes. Het stond totaal niet in verhouding met net, maar ik vond het wel fijn en bewoog mijn lippen rustig over die van Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Eigenlijk wilde ik hem best wel los maken, maar ik vond het zo veels te leuk, wie weet wat hij wel niet ging uithalen als ik hem uiteindelijk los had gemaakt, dus dat risico wilde ik eigenlijk niet maken. Ik haalde mijn lippen heel even van die van hem af en keek hem aan. 'Gaat het nog goed?' Een speelse grijns verscheen rond mijn lippen, die ik weer op die van hem drukte en in zijn onderlip beet. Met elke keer stootte ik steeds harder en meerdere kreunen verlieten mijn mond, tegen Harry's lippen aan. Mijn nagels haalde ik uit zijn huid, wat ik gewoon kon voelen en het maakte dat er een rilling over mijn rug heen gleed. Mijn handen liet ik omhoog glijden en klemde mijn vingers in zijn krullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam voordat Louis me weer kusten. Elke stoot die Louis gaf was harder dan degene ervoor. Wat voor harde kreunen van mijn kant zorgden. De rillingen liepen over heel mijn lichaam heen en het genot was in mijn tenen te voelen. Ik wilde Louis eigenlijk smeken om me los te maken. Hem beloven dat ik echt niets zou doen. Maar dat zou hem alleen maar een groter ego geven. En dat gunde ik hem niet. Ik voelde zijn nagels letterlijk uit mijn huid trekken, maar ik kon me er niet druk om maken. Ik genoot hier zo van. Louis' handen in mijn haar, zijn erectie de telkens op de goede plek terecht kwam. Het voelde geweldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn handen haalde ik uit zijn haar, om ze via zijn onderarm naar boven te laten glijden en te eindigen bij zijn handen. 'Ik ga je los maken, maar dan mag je nog steeds niet bewegen, noch iets doen, anders maak ik je opnieuw weer vast.' Zo goed als het kon, om niet te stoppen met stoten, probeerde ik hem los te maken. Eerst zijn riem, die ik op de grond gooide en daarna mijn riem, die ook op de grond belandde. Ik trok zijn handen naar me toe en drukte op beide polsen een kusje, wetend dat ik het misschien iets te strak had gedaan. Ik liet zijn handen los en verborg mijn hoofd in zijn nek, om mijn tempo weer wat op te voeren, onder tussen drukte ik wat kusjes in zijn nek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik slaakte een opgeluchte zucht toen Louis uiteindelijk zie dat hij me los zou houden en knikten braaf toen hij zei dat ik niets mocht doen. met groten ogen keek ik naar zijn handelingen terwijl zachten kreunen mijn mond verlieten en mijn bortkas hevig op en neer ging. ik was blij toen de knelling rond mijn polsen weg was en nadat Louis er een kusje op had gegeven liet ik ze in de dekens vallen. Toen hij het tempo opvoerde klemden mijn vingers in het dekbed en ik kantelde mijn hoofd naar achter. Ik moest mezelf echt inhouden mezelf niet aan te raken en gewoon af te trekken. Dan zou Louis me meteen weer vastbinden. ik genoot van zijn lippen in mijn nek en gleed met mijn tong over mijn onderlip. Louis zag het toch niet. oke, Louis had zich nu al bewezen. ik wist niet of hij hier wel blij mee moest zijn. want ik zou waarschijnlijk elke dag seks van hem eisen nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet zachtjes in Harry's oorlel en likte er zachtjes over heen. 'Doe wat je wilt, leef je helemaal uit, ik zal je niet meer tegen houden.' Lispelde ik zachtjes in zijn oor, waarna ik er nog wat adem achteraan blies, waarschijnlijk wist ik al wat hij van plan was. Ik verplaatste mijn lippen richting zijn kaak, iets onder zijn lippen en uiteindelijk drukte ik ze op zijn lippen, bijtend op zijn onderlip. Ik verhoogde mijn tempo, waar ik nu op het uiterste zit en ik waarschijnlijk wist dat ik ieder moment klaar zou kunnen komen, maar Harry moest zichzelf eerst nog even wat plezieren, maar dat ging ik niet vragen, hij mocht het nu uit zichzelf doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis was nog niet eens klaar met toestemming geven en mijn rechterhand gleed al over mijn lichaam heen naar mijn erectie. mijn vingers omsloten de huid en meteen ging ik mee op hetzelfde tempo als Louis in me stoten. En dat ging ook steeds sneller. Kreunen bleven over mijn lippen rollen en mijn linkerhand legde ik op Louis' zij. Dit keer was ik degene die mijn nagels in zijn vel zetten. Het dubbele bevoel van genot was niet om uit te houden en mijn hart sprong bijna uit mijn borstkas. Zweetdruppeltjes parelde over mijn lichaam. Ik trok mijn onderlip tussen Louis zijn tnaden vandaag en drukten mijn voorhoofd tegen zijn schouder aan door mijn bovenlichaam iets op te trekken. Ik beet ik zijn sleutelbeen en kneep mijn ogen dicht. de rilling gleden over mijn rug heen en ik wist dat mijn hoogtepunt erraan kwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik duwde mezelf, voor zover dat ging met mijn armen, iets terug rechter en fixeerde mijn ogen op Harry's erectie, die zichzelf al begonnen was met aftrekken. Dit gaf me alleen maar meer kracht om nog iets harder te stoten en zijn naam rolde zeker weten een paar keer over mijn lippen. Dit keer voelde ik zijn nagels in mijn vel en een kreetje verliet mijn mond. Ik sloeg mijn hoofd achterover in mijn nek, klemde mijn vingers vast in de lakens en naar mijn idee gebeurde het nog net iets te vroeg, maar het aanzicht van Harry met zijn erectie in zijn hand was gewoon ge-wel-dig en het liefst had ik er een foto van gemaakt, zodat ik het aanzicht altijd bij me had. Ik stootte nog iets van drie keer mijn maximum, waarna ik met een schreeuw en Harry's naam hijgend klaar kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis zetten zich recht en meteen holde mijn mijn rug en gooide ik mijn hoofd in mijn nek. in mijn hoofd werd het wazig en ik voelde mijn spieren aanspannen. Ik moest het volhouden, ik wilde nog niet klaarkomen. ik wilde langer van dit gevoel genieten.
    Maar toen Louis mijn naam voor de laatste keer mijn naam schreeuwde en ik hem letterlijk klaar voelde kijken, spanden heel mijn lichaam en elk spiertje daarvan aan. Een harde kreun, met Louis naam er in vermengt vulde de kamer en mijn sperma liep over mijn hand heen.
    Meteen liet ik me hijgend terug op het bed vallen en opende ik mijn ogen om Louis aan te kunnen kijken. Dit was geweldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Hijgend bleef ik nog even boven Harry hangen, totdat hij uiteindelijk ook klaar kwam, met mijn naam erbij. En dat gaf me een goed gevoel. Ik liet mezelf boven op hem vallen, om uiteindelijk naast hem te rollen. Ik murmelde een zacht geluidje, drukte mijn lippen tegen zijn schouder aan. 'Hm, ik snap wel waarom al die meisjes met jou het bed willen delen, hoor...' Mompelde ik, ik hees mezelf iets omhoog, om zijn beide handen vast te kunnen pakken. Met mijn vingertoppen streelde ik over zijn polsen, waar je toch wel de afdruk van de riem kon zien zitten. 'Misschien heb ik ze iets te straks gedaan.' Ik kon een grinnik niet onderdrukken en drukte nogmaals een kusje op zijn polsen, om mezelf daarna genietend tegen hem aan te nestelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik moest echt bijkomen en toen Louis over de meisjes begon lachte ik even. ''Die meisjes hebben nu pech, want de enige met wie ik nog naar bed ga, ben jij.'' En Addison, maar dat liet ik maar even achterwege.
    ik veegde mijn hand schoon aan de lakens en Louis pakten mijn handen om een kusje op mijn polse te drukken. ''ik glimlachte even. ''Volgende keer ben jij gewoon de lul.'' grijnsde ik. Louis kroop genietend tegen me aan en meteen sloeg ik mijn armen om hem heen en sloot ik genietend mijn ogen. ''Dit was geweldig Boo.'' hijgde ik zacht. Dit kon ik wel elke dag doen.

    [Ik ga nu naar huis, en aangezien ik geen interent meer heb op mijn mobiel. ben ik rond 4 uur pas weer online. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'We weten allebei dat -dat niet waar is, Haz...' Mompelde ik slaperig, ik verborg mijn hoofd in zijn nek en drukte er een kusje. 'Ik vond het wel leuk om je zo te zien, hoor. Wie weet doe ik het wel vaker...' Grijnzend drukte ik nog een kusje in zijn nek, om daarna een geluidje te slaken toen Harry zijn armen om me heen sloeg, ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en verstrengelde mijn rechterbeen met zijn benen. 'Het was inderdaad geweldig. Je bent fantastisch, Harry.' Als hij nou gewoon eerder voor zijn gevoelens uit was gekomen, dan hadden wie hier waarschijnlijk al een jaar eerder gelegen, maar ik kon het hem niet kwalijk nemen, want ik wist zelf eerlijk gezegd ook pas sinds vandaag dat ik verliefd op hem was.
    [Ik weet niet zeker of ik er dan nog ben, aangezien ik vanavond ga werken. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik beet op mijn lip en ging er veder niet op in. Ik wilde er nu gewoon niet aan denken dat ik ook nog met Addison naar bed moest. hadden ze het me gister gevraagd om te doen, had ik het zo gedaan. maar nu.
    ''Als het maar niet weer zo strak is dan.'' Glimlachte ik tegen Louis zijn kruin aan. en mijn glimlach werd alleen maar groter toen Louis zei dat ik fantastisch was. En ik had nog niet eens echt wat gedaan. ''Wacht maar tot de rollen omgedraaid zijn.'' ik kuste zijn slaap en gaapte daarna een keer. ik sloot even genietend mijn ogen. we mochten alleen niet in slaap vallen. want als mijn moeder ons zo zou aantreffen hadden we een probleem. Niet dat mijn moeder een probleem had met mijn geaardheid. ze wist het en stond helemaal achter me. Maar dat betekende niet dat ze me zo hoefde te zien met Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Dankje en tuurlijk vind ik het niet eng.' zegt ze en grinnikt even. 'Gelukkig maar' zeg ik lachend en open daarna de portier voor haar waarna ik een gebaar maak dat ze mag instappen. Ik vraag me eigenlijk af of ik het wel goed begrepen heb straks is het gewoon een vriend en niet der vriendje dat kan natuurlijk ook nog maar ik weet het niet. Ach daar kom ik vast snel achter. Ik ging hier maar gewoon me best doen, wat ik bovendien ook niet zo erg vond want het was eigenlijk wel echt een leuke meid. Niet dat ik er echt leuk vond of verliefd op der was maar het zou misschien wel kunnen al denk ik niet dat dat echt gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 17:16 ]

    Sikowitz schreef:
    Sonny Mabel Puckerman
    Ik lachte even. "en nu voor je kijken." glimlachte ik. Ik nam rustig hijsen van mijn sigaret terwijl ik naar het tikken van mijn hakken luisterde. Ik wist totaal niets om over te praten met Zayn. Daarbij had ik nog steeds het gevoel of hij niet blij was met mijn aanwezigheid. Ik ging even met mijn hand door mijn haar waarna ik even mijn rokje goed trok. Ik schoot mijn filter weg en hij belanden in de goot. Het viel me op dat Zayn ook echt heel veel rookten. "hoe doe je dat? Zoveel roken en toch een goede conditie hebben?" vroeg ik hem. Ik had echt een conditie van niks. Maar misschien kwam dat ook gewoon omdat ik echt heel ui was aangelegd. Het liefst sliep ik heel de dag. Behalve op vrijdag en zaterdag avond. Zodra ik op de dansvloer stond had ik energie voor tien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''