• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik lachte even. "en nu voor je kijken." glimlachte ik. Ik nam rustig hijsen van mijn sigaret terwijl ik naar het tikken van mijn hakken luisterde. Ik wist totaal niets om over te praten met Zayn. Daarbij had ik nog steeds het gevoel of hij niet blij was met mijn aanwezigheid. Ik ging even met mijn hand door mijn haar waarna ik even mijn rokje goed trok. Ik schoot mijn filter weg en hij belanden in de goot. Het viel me op dat Zayn ook echt heel veel rookten. "hoe doe je dat? Zoveel roken en toch een goede conditie hebben?" vroeg ik hem. Ik had echt een conditie van niks. Maar misschien kwam dat ook gewoon omdat ik echt heel ui was aangelegd. Het liefst sliep ik heel de dag. Behalve op vrijdag en zaterdag avond. Zodra ik op de dansvloer stond had ik energie voor tien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lima James Payne

    'aangezien ik Skate naar school en het bergopwaards is heb ik gevraagd om vandaag mijn vriend me wil komen halen, maar. Morgen kom ik gewoon met de auto. Die is nu nig bij de garage.' zegt ze ik en moet moeite doen mijn gezicht niet te vertrekken bij het horen dat ze een vriend heeft. Kom op dit is toch niet eerlijk? Ik kan dit toch niet doen als ze een vriend heeft, sowieso is het al moeilijk genoeg en nu is ze gewoon bezet. En jij dan?' vraagt ze dan en ik kijk der aan. 'Ow ik had een bespreking met het team' zeg ik simpel en kijk daarna even naar mijn auto. Misschien kon ik net zo goed weggaan dit werd toch helemaal niks. Het was eigenlijk ook niet heel raar dat ze een vriend had, ik bedoel ze is wel knap. Ik haal mijn hand eve door mijn haar en kijk even naar Rae.

    Louis Tomlinson.
    Harry reed als een gek de weg over, bijna de meeste hadden in het ziekenhuis kunnen belandden, wat gelukkig niet gebeurd was. Gelukig kwamen we na een klein kwartiertje bij zijn huis aan, waar hij de auto op de oprit reed. Ik beet zachtjes op zijn vinger, waarna ik met mijn wijsvinger en middelvinger via zijn borstkas naar beneden streelde en ze uiteindelijk vlak boven zijn broeksrand liet liggen. Ik boog mijn hoofd naar hem toe. 'Jij kan nu nog terug,' veranderde ik zijn zin, waarna ik in zijn oorlel beet en mijn tong er langzaam overheen liet glijden. Harry stapte uit, waarna ik hem volgde en braaf wachtte totdat hij de voordeur opende, na een paar seconde was deze open en grijnzend gaf ik hem een duwtje zodat hij binnen stond. Ik trapte de deur met mijn voet dicht en duwde Harry tegen de muur aan, om mijn lippen ruw tegen die van hem aan te duwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    seks hing in de lucht. de lust en liefde was gewoon te ruiken. mijn adem stokte in mijn keel op het moment dat Louis me tegen de muur duwde en ruw zijn lippen op die van mij drukten. Mijn handen gleden over zijn borstkas en ik sloeg een been rond zijn heupen om vervolgens mijn onderlichaam tegen die van hem. Ik hapte naar zijn lippen en ik beet ongeduldig op zijn onderlip. ''Ik wil je.'' Hijgde ik en trok aan de zoom van Louis' shirt en liet mijn handen eronder kruipen. Ik wist nu al dat dit de heetste seks ooit zou hebben straks. Dat stond vast en ik zou er zelf wel voor zorgen. ik duwde me met mijn ellebogen van de muur en duwde zo Louis tegen de andere muur van het kleine halletje aan. Dit ging nog een helle strijd om dominantie worden. We waren beide niet onderdanig ingesteld en wilde dan ook graag de leiding. Ik keek er nu al naar uit en vroeg me af wie de strijd uiteindelijk zou winnen. Mijn nagels krasten over Louis' huid en en zijn onderlip zoog ik tussen mijn lippen. Hij maakte me gek.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 11:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zacht toen Harry me tegen de andere kant van de muur aan duwde, maar ik nam er niet echt genoegen mee. Ik had zin om hem echt te zien lijden en daar had ik altijd wel een hele goede oplossing voor. Al zoenend werkte ik ons richting zijn slaapkamer, waar ik natuurlijk precies wist waar die was, ik trapte de deur open met mijn voet, probeerde hem zo goed als mogelijk dicht te duwen en duwde Harry op zijn bed. Grijnzend kroop ik boven op hem, om mijn lippen op die van hem te drukken, waarna ik mijn riem los gespte en er in een ruk uittrok, ik pakte Harry's handen vast en hield deze boven zijn hoofd, om ze daarna met mijn riem aan elkaar vast te binden. Ik drukte een kusje op zijn lippen, waarna ik zijn riem uit zijn broek trok en zijn handen zo aan het bed vast maakte. Mijn vingertoppen liet ik onder zijn shirt glijden. 'Heel veel plezier...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry sedeerde Styles
    Ik hield hiervan. Louis leiden ons al zoenend naar mijn slaapkamer en af en toe moest ik me vastgrijpen omdat ik over iets heen struikelde. Al snel werd ik op mijn bed geduwde en hijgend keek ik op toen Louis mijn riem losmaakten en voordat ik het goed en wel besefte lag ik met mijn handen boven mijn hoofd, vastgebonden op bed. Oke, het was duidelijk. Louis had de leiding opgeëist. Ik gromde even en trok hopeloos mijn armen naar beneden. Het enige wat het opleverde was pijn in mijn polsen, want veder kreeg ik er geen beweging in. Maar dat betekende niet dat ik nu zielig ging liggen toekijken. Ik duwde uitdagen mijn heupen omhoog en keek Louis met grote pupillen aan. ''Bezorg me maar plezier." Hijgde ik zachtjes.Ik vroeg me wel af hoe hij nu mijn shirt dacht uit te doen. al zou het deze nu waarschijnlijk gewoon kapot trekken of ergens bij mijnpolsen laten hangen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 13:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [We both know dat ze geen vriendje heeft, maar liam weet dat niet moehahaha :P]
    Rae Jade Parker
    Hij heeft moeite om zijn gezicht niet te laten vertrekken. Het werkte dus. Hij geloofde het. Niet dat het waar was, nee het was mijn broer, maar op dit moment maakte me het geen moer uit. Ik hou een grijns binnen.'Ow ik had een bespreking met het team' Zegt hij dan. Ik volg zijn blik naar een auto, wat vast zijn auto is.ik knik toch op het antwoord van Liam. dan hoor ik mijn mobiel gaan en pak ik hem als ik hem ontgrendel en kijk naar het berichtje van Aiden. Ik moet eerst nog evebn iets afmaken op school, ik kom dus wat later : ( sorry ervoor. Kan je denk je zelf lopen of met iemand meegaan? krijg ik binnen. Ik zucht even. tuurlijk. veel succes. Typ ik terug. het berichtje verzend en ik doe hem in mijn zak. wat als ik zal zeggen dat we gewoo beste vrienden waren. Nee het was leuk om te spelen. Ik zucht en sta op en pak mijn tas. 'Leuk je gesproken te hebben, maar als ik ooit thuis wil komen dan moet ik nu gaan lopen. Die vriend van mij die moet nog iets voor zijn studie doen.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn kladblok in mijn tas doe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson.
    Een grijns verscheen rond mijn lippen toen ik merkte dat Harry probeerde zijn polsen los te trekken, maar ik was nog best wel sterk... Expres trok ik nog een keertje aan de riem. Ik merkte hoe hij zijn heupen omhoog duwde, dus ging ik nog wat lager zitten. 'Ik kan je voeten ook nog vast binden, maar als je dat niet wilt moet je gewoon braaf stil blijven liggen.' Ik hield mijn hoofd ietsjes schuin, likte over mijn lip. 'Nog nooit zoiets gedaan? Met handboeien gaat het altijd wat makkelijker dan met een riem, dat doet ook minder pijn, al moet ik zelf zeggen.' Mijn handen haalde ik onder Harry's t-shirt vandaan, waarna ik een voor een de knoopjes van zijn blouse los maakte. De blouse kon ik alleen maar tot vlak bij zijn schouders krijgen, maar ik was niet van plan om 'm ook echt helemaal uit te doen, zo kon het ook best. Ik boog mijn hoofd iets naar voren, drukte mijn lippen op die van hem en bewoog mijn onderlichaam tegen die van hem aan. Mijn lippen verplaatste ik steeds een stukje lager, uiteindelijk zat ik vlak onder zijn oor, waar ik zachtjes beet in zijn huid en een vreemd geluidje slaakte, om daarna het bloed omhoog te zuigen en er een mooie zuigzoen van te maken. 'Nu ben je helemaal van mij...' Fluisterde ik zachtjes in zijn oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik negeerde Louis zijn praatjes over handboeien. natuurlijk deed ik zulke dingen wel vaker, maar dat betekende niet dat ik degene was die graag vastgebonden werd. Ik schudden enkel mijn hoofd toen hij dreigde mijn voeten ook vast te binden en liet mijn heupen weer zakken. Gespannen keek ik toe hij Louis de knoopjes van mijn blouse open begon te maken en ik beet op mijn lip. Zijn onderlichaam bewoog hij tegen dat van mij en een gesmoorde kreun verliet mijn mond. Ik sloot mijn ogen op het moment dat hij aan mijn huid begon te zuigen en ik murmelde iets onverstaanbaars. Mijn erectie was al lang en breed op komen zetten en het ding klopte onder kwelling van de strakke stof die er om heen zat. ''Doe er dan wat mee'' Hijgde ik zachtjes terug toen Louis fluisterde dat ik nu helemaal van hem had. Hij had gelijk. Hij kon op dit moment alles met me doen wat hij wilden en ik wist dat hij dat ook zeker geen doen.
    Misschien vond ik het wel een keer fijn om onderdanig te zijn. Me helemaal over te geven aan deze jongen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn hoofd omhoog en keek Harry aan. 'Je moet gewoon even geduld hebben, Harry.' Ik murmelde een geluidje erna, waarna ik nog een keertje expres mijn onderlichaam over die van Harry heen bewoog. Ik merkte al hoe er een erectie op kwam zetten in zijn broek, maar volgens mij zat zijn broek nog niet helemaal in de weg, dus die bleef nog mooi even aan. In een ruk had ik wel mijn eigen t-shirt over mijn hoofd, om mijn lippen daarna op die van Harry te drukken, langzaam likte ik met mijn tong over zijn lippen heen terwijl mijn vingers zich een weg vonden via zijn borstkas, uiteindelijk bij zijn tepels bleven ze hangen, waar ik met mijn duim en wijsvinger zijn tepels ieder in een hand vastpakte en draaide ze zacht rond. Ik kreunde tegen zijn lippen aan en beet in zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik en geduld als het op seks aan kwam? dat was iets wat niet te combineren viel. ik hapte naar Louis tong op het moment dat hij over mijn lippen heen likte, maar al snel beet hij in mijn onderlip. mijn kreunen werden gesmoord door Louis' lippen en hebberig opende ik mijn mond om met mijn tong op verkenning te gaan in zijn mond. Hier kon ik geen genoeg van krijgen.
    Heet erg gemakkelijk lag ik niet, maar Louis zijn aanrakingen maakten al veel goed. Ik voelde me machteloos en dat gevoel was nieuw voor me. Natuurlijk. ik lag wel vaker onderop als het op seks met jongens aankwam, maar dan kon ik zelf ook nog handelen. Het enige wat ik nu kon doen was zoenen op het moment dat ik daar de kans voor kreeg en voor de rest niets. Ja, ik kon mijn benen rond Louis heen slaan en met mijn onderlichaam bewegen, maar de kans dat ook mijn benen verder vastgebonden wilde ik liever niet lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct toen Harry me terug zoende trok ik mezelf weer terug. 'Nee, ik had je geen toestemming daarvoor gegeven, maar ik zal het deze keer door de vingers zien...' Ik kneep een keertje extra hard in zijn tepels, waarna ik er met mijn nagels overheen kraste en mijn lippen vlak onder zijn mond drukte. Ik hees mezelf iets omhoog, waarna ik mijn beide knieën aan een zij van zijn benen zette en aan de knoop van broek begon te prutsen. Ondertussen bleef ik Harry gewoon aankijken. Ik wist niet precies hoe ik het voor elkaar had gekregen, maar uiteindelijk lag mijn broek op mijn t-shirt naast Harry's bed, waarschijnlijk kon je al wel een flinke bobbel in mijn boxer zien, maar dat was dan ook net juist de bedoeling voor Harry. Mijn handen liet ik via zijn heupen omhoog glijden, waar ze bij zijn krullen stopte, waar ik er een keertje hard aan trok. 'Kunnen je ouders niet ieder moment thuis komen? Ik heb niet bepaald zin in pottenkijkers...' Kreunend duwde ik mijn onderlichaam weer tegen die van Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik voelde me net als muis in een val. Louis tikte me op mijn vingers voor het terug zoenen en met grote ogen keek ik hem aan. maar al snel verliet een harde kreun mijn mond toen hij in mijn tepels kneep. zwijgend en met open mond keek ik toe hoe Louis zijn broek uittrok en ik slikte even toen ik de bobbel in zijn broek zag. Dit werd nog eens leuk. Louis trok aan mijn krullen en ik piepten even. Volgens mij was deze jongen heel het idee van liefde even vergeten. Ik schudden mijn hoofd, waardoor mijn krullen voor mijn ogen vielen. ''Ze zijn.'' veder kwam ik niet want een harde kreun verliet mijn mond toen Louis zijn onderlichaam tegen die van mij aan bewoog. Mijn rug holde iets en smekend keek ik Louis aan. oke, hij had gewonnen. ik gaf me nu echt over. Maar er moest iets gedaan worden aan mijn kloppende erectie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik tuitte mijn lippen ietsjes. 'Ik wacht nog op een antwoord...' Ik plaatste mijn rechterhand net iets boven zijn navel om hem terug te duwen. Ik ging nog helemaal niets doen, dit was eigenlijk gewoon heel plezierig om te doen. Ik haalde mijn wijsvinger een keer over zijn lippen heen, waarna ik met mijn beide handen langzaam maar zeker mijn eigen boxer uittrok. Ik wist niet of hij al dacht wat voor plan was. Mijn boxer belandde bij de rest van mijn kleren en mijn erectie stond al aardig recht. Mijn ogen pinde ik in die van Harry, waarna ik met mijn rechterhand via mijn borstkas, over mijn tepels, steeds verder naar beneden gleed. Uiteindelijk om sloot ik met ik met mijn rechterhand mijn eigen erectie en begon mezelf heel langzaam af te trekken, meerdere kreunen verlieten mijn mond en met mijn andere hand zocht ik weer Harry's tepel op, om hem daar nog wat pleziertjes te geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Ze komen pas laat thuis.'' zei ik schor, toen Louis zei dat hij wachten op antwoord. ik volgde met groten ogen zijn bewegingen en mijn pupillen werden groter bij het zien van zijn erectie. Die mocht hij best bij me naar binnen brengen straks. En eigenlijk dacht ik ook wel dat, dat zijn plan was. Mijn mond zakte open op het moment dat hij zijn rechterhand om zijn erectie sloot en zichzelf langzaam begon af te trekken. Ik kon me niet eens concentreren op zijn andere hand die met mijn tepel speelde. ''Lou.'' Als hij nog lang zo doorging kwam ik straks nog klaar zonder dat mijn erectie ook maar was aangeraakt. Mijn ogen weken niet af van Louis, die zichzelf af aan het trekken was en en mijn erectie leek wel uit mijn broek te springen. ''Alsjeblieft.'' mompelde ik hopeloos en probeerde met mijn onderlichaam te bewegen, maar Louis zat erop. Ik wilde geneukt worden en wel nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''