• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Edward Styles
    Ik gromde even en duwde snel twee van de vier broodjes in Louis handen, waarna ik er zelf een in mijn mond stopte. ''Doei mam!'' Gilde ik met volle mond en duwde Louis naar de gang. ''Ik ook niet.'' gaf ik toe, toen ik mijn mond leeg had. Ik gaf hem nog een kus. maar we hadden niet echt een keuze. ik opende de deur en liep naar de oprit naar mijn auto. Ik stapte aan de bestuurders kant ik en leunde meteen met mijn voorhoofd op het stuur en sloot mijn ogen. Ik was nog erg moe, maar het meeste maakte ik me druk over straks. Zoals ik al had gezegd. Ik zou het echt niet volhouden. Elke keer als ik alleen al naar Louis keek kreeg ik al bijna een erectie in me broek. Oke, dat was overdreven, maar het zat wel in de buurt. En dan nog te bedenken dat ik ondertussen ook Addison nog eens moest gaan versieren. Dit zou echt letterlijk een hel worden.

Louis Tomlinson.
    Glimlachend pakte ik de croissants aan, waarna ik nog wat riep naar Harry's moeder toen Harry me bijna letterlijk de deur uitduwde. Ik stapte in aan de bijrijderskant en mijn glimlach werd breder toen hij me nog een kusje gaf. Ik nam een klein hapje van de croissant en keek naar Harry, die met zijn hoofd op het stuur lag. 'Het komt allemaal wel goed, Hazza...' Al was dat toch iets wat ik hoopte, dan dat ik het helemaal zeker wist, want dat deed ik natuurlijk helemaal niet. 'Zolang we elkaar niet in de weg staan gaat het goed komen.' Maar ik wilde eigenlijk gewoon nog hetzelfde doen met Harry, maar ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen omdat ik opgewonden zou raken. Ik slikte hoorbaar en at rustig verder van de croissants.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    Ik knikten langzaam. Zolang ik Louis niet aan zou raken, zou het wel goed gaan. Maar zodra ik hem wel aan zou raken, zou ik altijd meer willen. Ik haalde mijn hoofd van het stuur en keek zuchtend naar Louis. "Niets uitlokken." Da zei ik nu wel tegen hem. Maar ik wist dat ik het zelf ook zou doen. Ik gaf hem nog een kus en starten de auto. Met een hand aan het stuur draaide Ilse weg en op en reed ik weg. Rustig at ik ondertussen mijn broodje en probeerde ik me op de weg te concentreren. Kon ik mooi alvast oefenen voor zo tijdens de les. Ik wist alleen dat we zo drama zouden hebben. Iets waar Louis goed in was. Zelf kon ik echt totaal niet toneelspelen.

Louis Tomlinson.
    Een grijns verscheen rond mijn lippen en ik knikte, zo onschuldig mogelijk. 'Je zult het wel zien vandaag.' Ik slikte de laatste hap door van mijn eerste croissantje, waarna ik me bedacht dat ik mijn telefoon vergeten was. 'Fuck, Harry, stop. Mijn telefoon, hij ligt nog op het aanrecht. Shit shit shit.' Met mijn hand sloeg ik tegen het dashboard kastje aan, straks had mijn moeder gesms't en ik kreeg ik weer problemen omdat ik niet te snel had gereageerd. 'Alsjeblieft, ga terug...' Ik liet mezelf terug in de stoel vallen en legde het croissantje naast me neer, mijn eetlust was nu ook helemaal weg. Straks mocht ik bijvoorbeeld niet meer naar Harry, dat zou ik echt niet willen en nu al helemaal niet, in de situatie waar we in zaten.

Harry Edward Styles
    Geschrokken trapten ik op de rem. Louis reageerde alsof ik een oma had aangereden ofzo. Dus ik gronde toen hij zei dat het om zijntelefoon ging. "Rustig Boo." Probeerde ik hem te kalmeren. Hij deed alsof hij net te horen had gekregen alsof er iemand op sterven lag. Ik dacht da ik verslaafd was aan mijn mobiel. Ik keerde de auto en reed terug naar huis. Gelukkig waren we nog niet zo ver. Ik had ondertussen mijn tweede croissantje ook al op, maar ik had nog steeds honger. "Hoef je niet meer?" Zonder echt op antwoord te wachten nam ik ook het broodje dat Louis had neergelegd en nam daar een hap van. Ik stopten de auto voor de deur en ga mijn huissleutel aan Louis, zodat hij zelf naar binnen kin en mijn mobiel pakken.

Louis Tomlinson.
    Gelukkig keerde Harry direct en reed hij weer terug naar zijn huis. 'Sorry, ik had niet zo moeten reageren, maar god, straks laat mijn moeder me nooit meer naar jou toe gaan. Ja, ze is veel veranderd in een vakantie...' Voor dat ik iets kon zeggen had Harry mijn tweede croissantje al gepakt, wat me ook niet zoveel deerde, als hij honger had. Harry parkeerde de auto voor zijn huis en gooide mij de huissleutels toe, met een zucht stapte ik de auto uit, liep richting de voordeur en draaide de deur open. Ik hoorde helemaal niets, misschien was Harry's moeder wel boodschappen doen of zo. Snel beende ik naar de keuken, waar ik mijn telefoon pakte en het ding ontgrendelde, ik piepte toen ik zag hoe vaak mijn moeder had geprobeerd te bellen. Alsof ik nog een kind van vijf was. Ik liep weer terug naar buiten, trok de deur dicht en draaide het ding op slot. Snel liep ik naar Harry's auto en stapte in, gooide hem de huissleutels toe en knipperde een paar keer met mijn ogen. 'Volgens mij is mijn moeder niet zo heel blij...' Mompelde ik toe ik de sms'jes aan het doorlezen was.

Harry Edward Styles
    Aan Louis gezicht te zien toen hij weer naar buiten liep, wist ik dat het niet goed was. "Bel haar snel terug dan. Je hebt toch niets verkeerds gedaan." Zei ik stil toen hij zei dat zijn moeder niet heel blij was. Ik keerde nogmaals om en begon weer te rijden. Als dit zou betekenen dat Louis nooit meer bij me mocht slapen zou ik gek worden. Dan konden we elkaar al hellemaal niet meer normaal aanraken. Volgens mij was zijn moeder echt Overbezorgd ofzo. Ik snapte niet waarom ze hem zo lastig viel. Ze wist toch da hij bij mij was. Ik snapte het probleem niet.

Louis Tomlinson.
    Ik klikte de sms'jes weg en knikte. 'Nou, laten we maar hopen op een beetje goed nieuws dan...' Ik zocht mijn moeders nummer op tussen de contacten en drukte op het groene hoorntje, om de telefoon naar mijn oor te brengen. Hij was nog geen eens een keer over gegaan voordat mijn moeder al op nam. Ik slaakte een piepend geluidje en zei op alles braaf ja en amen. Na een helse vijf minuten was ze dan eindelijk klaar met haar preek. Ik drukte het gesprek weg en staarde naar de telefoon die ik op mijn benen had gelegd. 'Mijn moeder wilt niet meer dat ik je zie.' Ik beet zachtjes op mijn lip.

Harry Edward Styles
    Ik staarde naar de weg terwijl ik naar het gesprek van Louis luisterde. Veel kon ik uit zijn worden niet opmaken. Maar toen hij op had gehangen en vertelde dat hij me niet meer mocht zien trapte ik keihard op de rem. Wij blij da we net het schoolplein opreden. "Je zei wat?" Vroeg ik ongelovig terwijl ik de jongen naast me aanstaarden. "Maar, maar. Dat kan ik niet. Ik.. Je. Nee." Piepten ik. Mijn handen hield ik stevig aan het stuur geklemd. "Zeg dat je een grapje maakt." Zei ik stil, terwijl ik weer voor me uitstaarde. Getoete achter me maakte me duidelijk dat ik in de weg stond en zonder nog wat te zeggen reed ik naar mijn vast plek, waar ik parkeerde. "En nu?" Vroeg ik stil Waneer ik de auto had uit gezet.

Louis Tomlinson.
    Een grijns speelde rond mijn lippen en ik had de neiging om een foto van zijn gezicht te maken. 'Gek! Mijn moeder vind je geweldig, natuurlijk mag ik je nog wel zien. Ik wilde gewoon alleen even je reactie weten, dan weet ik zeker dat je van me houd.' Ik leunde iets naar voren en drukte een klein kusje op zijn wang. 'Mijn moeder zei dat ik gewoon wat eerder iets moet laten weten, maar aangezien ik snel dingen vergeet...' Grinnikend keek ik toe hoe de meeste mensen ons in de weg vonden staan en uiteindelijk reed Harry door en stopte de auto. 'Dus het is allemaal gewoon goed. Nou, kom hier.' Ik klikte de gordel los en klimde over alles heen, om uiteindelijk bij Harry op schoot te zitten.

Harry Edward Styles
    ''Gemenerik.'' Ik moest eerlijk zeggen dat ik het toch wel even benauwd had gekregen. Blij dat ik geblindeerde ramen had, klom Louis mijn kant op en kwam hij op mijn schoot terecht. Ik klikten mijn gordel los. ''Ik ben ook geweldig.'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en klapte toen de stoelleuning in een keer naar achter. Mijn bovenlichaam klapte naar beneden en ik trok Louis mee. ''Ik kan je ook wel vertellen dat ik van je hou, zonder me de stuipen op het lijf te jagen.'' Zei ik en drukten mijn lippen op die van Louis. Zolang het kon moest ik gewoon nog even van Louis genieten. oké, en tussendoor zou ik hem waarschijnlijk vaak geneog een wc of opruimhok intrekken.

Louis Tomlinson.
    Ik tuitte mijn lippen kort en keek toe hoe Harry ook zijn gordel los klikte en de stoel naar achteren liet vallen, waardoor hij zelf ook naar achteren viel en hij mij met zich meetrok. Met mijn handen steunden ik aan weerszijde van zijn hoofd zodat ik niet direct op hem zou vallen. 'Nou... Ik vond je gezicht wel echt goud waard, Hazzie, het was echt heel leuk om te zien.' Een giechel verliet mijn mond en ik liet mijn handen door zijn krullen heen gaan, om mijn lippen tegen die van hem aan te duwen, zachtjes beet ik in zijn onderlip en ging ik iets comfortabeler liggen. Het was dus nu sowieso wel zeker dat we helaas de lessen zouden gaan volgen en het zou nog vrij moeilijk gaan worden.

Harry Edward Styles
    Ik liet mijn handen naar Louis onderrug glijden en kriebelden tussen zijn broekrand en de zoom van zijn shirt. ''ik vond het wat minder leuk.'' gaf ik eerlijk toe en genoot van Louis' lippen op die van mij en zijn handen door mijn haar. Mijn tong gleed tussen zijn lippen toen hij op mijn onderlip beet en ik zocht meteen zijn tong. Ik kreunde even toen Louis beter ging liggen. gewoon omdat zijn gewicht verplaatsten en ik nog steeds spierpijn had. Maar het was het dubbel en dwars waard. Mijn handen verdwenen onder Louis shirt maar de bel liet me opschikken en ik kreunde afkeurend. Ik had zo geen zin. Ik wilde gewoon nog even blijven liggen en dat deed ik dan ook.

Louis Tomlinson.
    'Dat snap ik wel, ja...' Een rilling gleed over mijn rug toen ik Harry's handen over mijn onderrug voelde en vlak bij mijn broekrand. Vechtend om dominantie bewogen onze tongen rondjes langs elkaar, mijn vingers klemde ik in zijn krullen en ik slaakte een zucht toen de bel ging. Geluidjes murmelend liet ik mezelf gewoon op Harry vallen, ik had er helemaal geen zin in, ik wilde gewoon voor altijd met hem zo blijven liggen, desnoods was het in deze auto. 'Blijf hier...' Murmelde ik in zijn oor, om expres nog wat met mijn onderlichaam te bewegen. Wie weet... En we hadden toch nog vijf minuten voordat de tweede bel zou gaan.

Harry Edward Styles
    ik kreunde zacht toen Louis zijn onderlichaam tegen die van mij. "Boo.'' jammerde ik. Ik kon het me echt niet veroorloven om straks met een erectie rond te lopen. En daar ging hij nu echt wel voor zorgen. meteen herstarten ik de zoen weer. Ik duwde mijn onderlichaam omhoog en kreeg krasten met mijn nagels langs zijn huid. Nog een keer was niet zo erg toch? dan waren we maar wat later. Mijn handen gleden weer af naar zijn onderrug, naar zijn kond, waar ik in kneep. Ik duwde hem zo met zijn onderlichaam dichter tegen me aan. Het was niet normaal wat deze jongen allemaal met me deed.