• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    'Gelukkig maar' Zegt hij waarna hij mijn portier openhoud. Hmm een Gentlemen. Om een of andere reden mocht ik hem steeds meer. Hij zou een goede vriend kunnen zijn. Ik stap ik en ik sluit de deur achter me en hij stapt in aan de andere kant. Ik leg mijn tas op de grond neer en doe mijn gordel om. Ik kijk Liam aan. Ik vroeg me eigenlijk af of hij een vriendin had. Hij was erg knap en meisjes leken hem duidelijk leuk te vinden, maar ik vroeg het me toch af. 'waar woon jij eigenlijk? Want straks rij je helemaal om voor mij, of woon je gewoon ergens bij mij in de straat.' Zeg ik vriendelijk tegen hem. Ik kon hem niet laten omrijden. Benzine kostte duur plus lopen was gezond em hij verdiende ook zijn vrije tijd. Hij hoefde niets op te offeren voor mij. Hij was al lief genoeg geweest.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waar kan ik met Niall inspringen? ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik heb geen idee maar Niall had nog niet gereageerd op de verdeling toch? Misschien kan je daar wat mee en hem daarna misschien naar het meisje wat die heft sturen?]

    [Waar is Chayenne dan? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Als ze is ingestapt glimlach ik even en loop dan om de auto heen om vervolgens zelf in te stappen.'waar woon jij eigenlijk? Want straks rij je helemaal om voor mij, of woon je gewoon ergens bij mij in de straat.' zegt ze vriendelijk en ik grinnik even. 'Ik weet niet welke straat jij woont dus kan ook niet zeggen of ik bij jou in de straat woon maar als het omrijden is vindt ik dat helemaal niet zo erg hoor, ik woon in de bloemstraat' zeg ik daarna en kijk er aan. 'Waar woon jij want dan weet ik tenminste waar ik heen moet' zeg ik lachend en kijk hem vragend aan. Als ik moet omrijden vond ik het niet zo heel erg, en waarschijnlijk zou het toch niet zo heel erg om zijn en anders mijn ouders betalen mijn benzine toch dus daar hoef ik in iedergeval geen probleem over te maken.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:11 ]

    Little schreef:
    [Waar is Chayenne dan? o-o]


    Rae Jade Parker
    'Ik weet niet welke straat jij woont dus kan ook niet zeggen of ik bij jou in de straat woon maar als het omrijden is vindt ik dat helemaal niet zo erg hoor, ik woon in de bloemstraat' zegt hij. Ik oriënteer mezelf even. De bloemstraat. Hee dat was naast Mijn straat. Eigenlijk tegenover. Het was serieus 1 minuut lopen. 'Waar woon jij want dan weet ik tenminste waar ik heen moet' Zegt hij lachend terwijl hij me nieuwsgierig aankijkt. 'Ik woon serieus 1 straat verderop. Ik woon in de St. Patrick Straat nummer 33.' Zeg ik vriendelijk. 'Ik denk wel dat je dan weet hoe je moet rijden of?' Vraag ik hem. Ik glimlach naar hem. Hij was echt heel aardig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Little schreef:
    [Waar kan ik met Niall inspringen? ^-^]


    {Julia is nog op de parkeerplaats}


    Physics is awesome

    [Wil iemand mijn personage's meeten? (Chayenne en Tyler) ze staan beide bij hun auto ^^]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Wil iemand mijn personage's meeten? (Chayenne en Tyler) ze staan beide bij hun auto ^^]


    [Zal ik Niall sturen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Dat beloof ik, Hazza.' Ik drukte een kusje tegen zijn kaak aan en murmelde wat geluidjes. 'Hm, ik kan niet wachten.' Ik sloot mijn ogen en gaapte. Ik slaakte een genietend geluidje toen Harry mijn slaap kuste. 'Ik ben moe...' Murmelde ik tegen zijn schouder aan, waarna ik mijn greep nog wat verstrakte. Ik wist wel dat ik niet in slaap moest vallen, maar het was te verleidelijk om me er niet in mee te gaan. Ik knipperde met mijn ogen. 'Ik ben bang dat ik in slaap ga vallen.' Een grinnik verliet mijn mond. 'Misschien is het beter als we nog wat actiefs gaan doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis had gelijk. Als we niet in slaap wilde vallen, moest we nu echt iets gaan doen. Ik gaapten. "Wat wil je doen dan?" Vroeg ik, terwijl mijn eigen hersens kraakten om iets te bedenken. Het enige wat ik kon bedenken was nog meer seks. Of een boxer aantrekken en toch gaan slapen. Mijn buik knorde. Of eerst gaan eten. "Eten." Opperde ik dan ook. Niet dat ik weg wilde uit deze positie. Ik lag veelte lekker. Maar we moesten wel. Om zo niet in slaap te vallen en om te eten. Mijn ouders waren niet thuis voor eten, dus dat betekende dat ik zelf iets moest maken. Hopelijk had mijn moeder iets voorbereid. Ach. We konden altijd nog Pizza bestellen. "Kom." Zuchten ik. Ik gaf Louis nog een kus en verliet toen het bed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Little schreef:
    (...)

    [Zal ik Niall sturen?]


    [Sure]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, verzin jij maar iets leuks.' Ik gaapte nog een keer flink en zou blij zijn als ik vanavond in mijn bed zou liggen. Ik slaakte een protesterend geluidje toen Harry het bed verliet, maar volgde hem wel, om mijn boxer aan te trekken. Ik viste nog gauw mijn telefoon uit mijn zak, waar ik zag dat ik twee berichten had. De eerste was mijn moeder en het tweede sms'je was van Melissa, oh wauw, die had ik al zeker in geen tijden meer gesproken. Ik zou haar straks nog wel beantwoorden, grijnzend liet ik mijn mobiel op Harry's bed vallen, om hem daarna aan zijn handen mee naar beneden te trekken. Het boeide me niets dat hij nog naakt was. 'Oke, dus we gaan pizza bestellen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik had niet eens de tijd om een schone boxer te zoeken want Louis trok me al mee naar beneden. Niet dat ik er problemen mee had.
    Ik liep wel aker in mijn blote reed door het huis heen, als ik alleen was. Nu was ik dan wel niet alleen, Louis mocht me naakt zien. "Als jij dat wilt." Misschien was het ook maar beter dat ik niet in de keuken ging staan. Ik was nou niet bepaald een keukenprinces. Ik pakten de telefoon en bestelde twee pizza's. "Mag je nou blijven slapen of niet?" Vroeg ik uiteindelijk aan Louis' terwijl ik naar de keuken liep en een fles cola pakten. Ik zetten hem aan mijn lippen en keek de jongen vragend aan, terwijl ik rustig dronk. Ik had echt geen zin om hem straks dan nog naar school te moeten rijden. Daarbij, leek het me heerlijk om vanavond wel in zijn armen in slaap te kunnen vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''