• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een speelse grijns verscheen rond mijn lippen. 'Heb je al een keuze gemaakt?' Zijn antwoord kreeg ik precies wel toen hij met zijn onderlichaam tegen die van mij aan duwde en ik niet veel later zijn nagles in mijn huid voelde. Ik slaakte een kreun toen hij in mijn kont kneep en ik duwde mijn onderlichaam nog dichter tegen die van hem aan. 'Dus ga je liever naar de klas of wil je mij?' Ik drukte mijn lippen terug op die van hem en beet zachtjes in zijn onderlip, om met mijn onderlichaam langs die van hem te schuren. Met mijn vingers liet ik af en toe wat krulletjes er door heen glijden. Het liefste bleef ik de hele dag gewoon zo liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikte langzaam maar werd zo afgeleid door het gevoel wat Louis bij me losmaakten, door met zijn onderlichaam tegen dat van mij te blijven schuren. zachtjes kreunde ik en trok mijn onderlip tussen louis' tanden vandaan om hem ruw te zoenen. het puntje van mijn tong tikte tegen die van hem. ''Wat denk je zelf.'' hijgde ik zachtjes. Natuurlijk wilde ik hem. alles liever dan les en niets liever dan Louis. de schimmen die voorbijliepen lijden me redelijk af, maar ondanks dat ik wist dat ze ons niet konden zien, maakte het, het toch iets spannender. Ik wist van tevoren dat dit ging gebeuren. de twee seksverslaafde van de school die samen iets kregen. Dat moest wel 24/7 seks betekenen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Grijnzend werkte ik mezelf terug recht overeind, waardoor ik nu met mijn kont op zijn kruis zat. Mijn vingers liet ik langzaam uit zijn haren glijden, om over zijn borstkas te strelen. 'Goede keuze, hoor...' Met mijn hoofd iets schuin keek ik naar links, waar ik allemaal kinderen zag lopen. 'Dat gaat wel betekenen dat je heel stil moet zijn...' Mijn vingers liet ik naar onderen afglijden, om de zoom van zijn t-shirt iets omhoog te hijsen en zo mijn handen onder zijn t-shirt te laten glijden. Met mijn vingertoppen trippelde ik omhoog, draaide rondjes rond zijn tepels en uiteindelijk kneep ik er zachtjes in. Ik hield er van om Harry te plagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slikte even. Door Louis zijn grijns, wist ik opeens niet meer of het wel zo'n goed idee was. ik beet hard op mijn lip om mijn kreun te onderdrukken toen hij recht ging zitten. Louis had gelijk. ik moest stil zijn. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik zijn handen onder mijn shirt voelden en hij in mijn tepels kneep. ''Lou.'' kreunden ik ongeduldig. Ik kon echt niet tegen dat geplaag van hem. Ik voelde namelijk al wel degelijk iets groeien in mijn broek

    [sorry, dat die zo kort is, heb lokaalwisseling.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik keek terug op naar Harry en een onschuldige grijns speelde rond mijn lippen. 'Heb je ergens last van?' Natuurlijk voelde ik zijn opkomende erectie al wel, maar zoals ik al zei, het is leuk om Harry te plagen. Expres bewoog ik even met mijn kont over zijn kruis heen. Mijn nagels drukte ik af en toe iets in zijn huid. Ik boog me iets naar voren om mijn lippen kort tegen die van hem aan te drukken, zijn onderlip nam ik tussen mijn tanden en ik trok er zachtjes aan, om zo uiteindelijk weer terug recht op hem te zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik mompelde wat onverstaanbare dingen en ik piepten toen Louis zijn tanden in mijn onderlip zetten, eraan trok en vervolgens weer recht ging zitten. onthield een ding. Zorgen dat je altijd boven op zat wat Louis betreft. Hij hield veelte veel van spelletjes spelen. Ik normaal ook. Maar niet als iemand anders de regels bepaalden. En het was niet zo dat ik ons kon omdraaiden zo. Ik was blij met mijn grote auto. maar voor dat was hij toch echt te krap. Mijn handen gleden over Louis' shirt over zijn borstkas heen. Ik duwden mijn heupen omhoog en schuurde mijn erectie tegen Louis zijn kont aan. een ding was dan wel weer fijn hieraan. We konden geen kant op, wat betekende dat Louis bovenop moest en al het werk moest doen, terwijl ik hem neukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik tuitte mijn lippen kort en maakte een zacht sissend geluidje toen ik Harry's erectie mijn kont aanvoelde. Direct had ik zin om alle kleding van zijn lijf af te scheuren, maar nog steeds bleef ik erbij. Ik ging hem niet zo plagen als gisteren, dat zou wel heel zielig zijn, maar ik kon het bed even aanhouden. Mijn vingers liet ik onder zijn t-shirt uitglijden, waar ik mijn handen om de zoom van zijn t-shirt klemde. Ik hees Harry zo iets mijn kant op, om daarna zijn t-shirt in een ruk uit te trekken. Met een zachte klap belandde hij uiteindelijk weer op de stoel. 'Auch, deed dat pijn?' Een grinnik verliet mijn mond en met mijn vingertoppen streelde ik kort over zijn lippen, zachtjes beet ik op mijn lip en keek Harry uitdagend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    met mijn naakte huid kwam ik met een klap tegen de leren bekleding aan. Ik moest niet teveel geen scheuren, want dat zou pijn gaan doen. Langzaam schudden ik mijn hoofd. Nu had ik alleen last van het knellen van mijn erectie. Ik hapte naar Louis' vinger die over mijn lippen heen gleed en zoog hem tussen mijn vinger. ik beet er zachtjes in, terwijl mijn tong er rondjes omheen draaiden. onschuldig keek ik Louis aan. mijn handen gleden nu ook af naar de zoom van zijn shirt en deze trok ik ook uit. Mijn handen grepen naar zijn nek en ik trok hem naar me toe. ''Neuk me gewoon.'' hijgde ik zachtjes in zijn oor, waarna ik over zijn oorlel heen likte en er zachtjes in beet. Ik hield van voorstel. maar niet in een auto.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Gefascineerd keek ik toe hoe Harry te werk ging met mijn vinger en ik kon het niet laten om een klein geluidje te slaken, het leek nog net niet op een kreun. Een rilling gleed over mijn rug toen Harry mijn t-shirt uittrok en er een wind vlaag overheen gleed. Expres bewoog ik mijn onderlichaam nog iets tegen hem aan toen hij zijn woorden had uitgesproken. 'Wie zegt dat ik dat wil? Misschien moeten we maar gewoon naar de les gaan, hè.' Een onschuldige glimlach speelde rond mijn lippen, die alleen maar groter werd toen ik zelfs nog de tweede bel hoorde gaan. Om Harry een beetje te plagen liet ik hem los en zwaaide mijn rechterbeen over zijn benen heen, om al neuriënd mijn t-shirt opnieuw aan te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    heel even was ik uit mijn doen, maar al snel herstelden ik me. Met de afstandsbediening van het autoslot blokkeerde ik de deur vanaf buiten en gooide ik deze ver op de achterbank. ''Dacht het mooi niet Tomlinson.'' Ik trok zijn been terug over mijn lichaam. ''Jij gaat sowieso seks met mij hebben jongenman. en wel hier en nu.'' Nee, ik deed niet aan verkrachting. maar ik wist toch wel dat Louis wilde en een spelletje met me speelde. Maar hij maakte het me er niet makkelijker op. Ik tikten even op zijn neus en duwde mezelf omhoog waardoor ik weer echt wat en duwde Louis tegen het stuur aan waardoor de toeter plots af ging. Ik schok me dood, maar schoot al snel in de lach waarna ik mijn lippen op die van Louis drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ik was ook helemaal niets van plan, Styles.' Ik liet mijn t-shirt weer op de grond vallen en slaakte een kreetje toen ik een geluidje hoorde, maar een grinnik verliet mijn mond toen ik merkte dat het alleen Harry was die deuren op slot deed. 'Je hebt wel erg veel zin, niet? Ach, dat kan ik ook wel begrijpen met zo'n leuk iemand als mij...' Iets wat op een geluid moet lijken verliet mijn mond toen Harry me tegen het stuur aanduwde en de toeter dus keihard afging. Snel keek ik om me heen om niemand ons gezien had, gelukkig keek niemand naar Harry's auto. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond en mijn armen sloeg ik rond Harry's nek en ik trok de jongen dicht tegen me aan, om hem liefdevol terug te kussen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik gromde even. ''Ik wil ook wel naar buiten lopen en er voor zorgen dat het eerste de beste meid die ik tegenkom me van mijn erectie af helpt hoor.'' Mijn lippen plakten tegen die van hem. ''Maar je hebt gelijk. ik heb liever jou.'' mijn handen gleden over zijn zij en mijn nagels lieten een ligt, wit spoor achter in zijn huid. Maar het trok ook zo weer weg. ik zetten mijn tanden even in zijn onderlip en trok eraan. '''Broek uit.'' opperde ik. Dit ging nog een helle klus worden zo met deze bewegingsruimte. ik trok Louis weer mee naar achter. tenminste hem trok ik naar voren. mijn handen verdwenen achter in zijn broek en ik masseerde zijn kont.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Het enige meisje waar jij nog seks mee mag hebben is Addison en voor de rest zul je het met mij moeten doen, of je dat nu wilt of niet.' Een kreun verliet mijn mond toen ik zijn tanden in mijn onderlip voelde en hij eraan trok. Ik had ook wel door dat ik stil moest zijn, want ondanks dat de tweede bel was gegaan, er zwierven nog steeds kinderen rond op het schoolplein. Ik schudde even met mijn heupen. 'Doe jij hem maar uit.' Ik slaakte een gilletje toen Harry me weer terug trok, maar dat veranderde al snel in meerdere, gedempte, kreunen toen hij met zijn handen in mijn broek verdween en mijn kont masseerde. Mijn lippen drukte ik gretig weer op die van hem en mijn handen verdwenen al snel weer tussen zijn krullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 12:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik grijnsde en zoenden Louis vol. Ik trok zijn broek van zijn kont en trok de stof tussen onze lichamen. Voor het gemak nam ik ook maar even meteen zijn boxer mee. Alles bleef bij zijn knieën hangen maar dat was geen probleem. Ik kon nu toch al bij alles. Ik streelde even over zijn heupen terwijl ik hem nog steeds innig zoenden. Zijn huid was zo zacht. Ik duwden mijn heupen weer omhoog en gleden mijn handen weer naar zijn kont. Mijn ademhaling was wat gejaagd en mijn erectie klopten. Een hand gleed naar Louis zijn ballen en deze begon ik zachtjes te masseren. Ik stopte de zoen en keek Louis met grote pupillen aan, terwijl ik mijn heupen iets optilden en met mijn voeten mijn broek naar beneden duwden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''