• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een kreetje toen Harry de pizzadoos uit mijn handen trok, waardoor ik wist dat mijn handelingen dus wel degelijk had gewerkt. Met een grijns keek ik de jongen boven me aan, toen hij me horinzontaal op de bank had geduwd. Ik murmelde een klein geluidje toen Harry nog wat tomatensaus weg likte. 'Goed dat je dat gezien hebt.' Mijn grijns is niet weg te slaan, ik laat niets merken als Harry van me af gaat en ik ga ook gewoon weer terug recht zitten. Volg Harry's voorbeeld en pak mijn pizza, waar nog twee stukjes oplagen, om deze weer op dezelfde manier als daarnet verder te eten. Het was leuk om Harry te plagen.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    Met een strak gezicht keek ik naar het scherm en at ik mijn laatste pizza punt op. Natuurlijk zag ik uit mijn ooghoeken Louis' intense manier van eten. uiteindelijk, toen mijn pizza op was stond ik op. ''Ik ga douche.'' Ik huppelde naar de keuken om mijn doos weg te gooien. ''voel je vrij om er bij te komen staan.'' deelde ik nog even grijnzend mee toen ik terug liep. Ik had natuurlijk een reden. Ik wilde namelijk hellemaal niet schoon worden. In mijn weg naar boven trok ik mijn joggingbroek en boxer al uit. In de badkamer draaide ik de kraan aan en ik liet de deur wagenwijd openstaan. Ik voelde of de temperatuur goed was en stapte daarna omdat de warme straal. Beter kwam Louis heel snel met zijn mooie kontje hier heen.

Louis Tomlinson.
    Jammer genoeg had Harry er niet meer op gereageerd toen ik zo verder bleef eten, helemaal niet toen hij zei dat hij ging douchen. 'Hm, ja, wie weet...' Natuurlijk zou ik zo ook gaan douchen. Ik stopte het laatste hapje van de laatste pizza punt in mijn mond, liep met de doos in mijn handen naar de keuken, om deze weg te gooien. Ook mijn telefoon lag nog hier, maar die kon daar in prin cipe wel blijven. In de woonkamer nam ik nog snel een paar slokjes van de cola, om deze fles op tafel te laten staan en vervolgens naar boven te lopen. Harry had de douche deur open laten staan, maar veel van zijn lichaam zag ik al niet meer vanwege de stoom. Zo zachtjes mogelijk liep ik de badkamer in, om mijn boxer gauw uit te trekken, stapte de douche in en sloeg mijn armen vanachter om Harry heen.

Harry Edward Styles
    ik slaakte een klein gilletje toen ik plots twee handen om mijn lichaam voelde. Dit had ik kunnen verwachten. iIk draaide me om in Louis' armen en legde zijn handen op zijn schouders om hem tegen de kouden tegels op de muur te duwen. ''Ik wist wel dat je zou komen.'' lispelde ik in zijn oor toen ik mezelf tegen hem aan had gedrukt. ik beet zachtjes in zijn oorlel, waarna ik mijn lippen over zijn kaak liet glijden, naar zijn lippen. Hebberig plakte mijn lippen tegen die van Louis aan en gleden mijn handen over zijn borstkas. nooit gedacht dat ik ooit met deze jongen onder de douche zou staan. Oke, laat staan seks hebben. Het was de beste beslissing die ik ooit gemaakt had, om mijn gevoelens voor Louis te uiten.

Louis Tomlinson.
    Harry slaakte een klein gilletje, wat mij liet grijnzen en die grijns ging niet weg toen hij me met zijn handen tegen de koude tegels van de muur aanduwde. 'Hm...' Murmelde ik en slaakte een zachte kreun. Mijn lippen duwde ik even ruw terug tegen die van Harry aan en een rilling gleed over mijn rug toen ik zijn handen over mijn borstkas heen voelde strelen. Mijn handen plaatste ik op zijn heupen en met mijn vingers streelde ik zachte cirkeltjes, waarna ik met mijn tong zachtjes in zijn onderlip beet. Vlinders dwarrelde door mijn buik heen en ik heb nog nooit zo goed gevoeld dan met al die andere one-night-stands.

[sorry dat ik niet online ben geweest.]

Danmarks Dynamite.

[maakt niet ut, hier kan je nog op reageren. Maar ik gooi vandaag waarschijnlijk de volgende dag er al in, want het raakt hier dood.]

Sikowitz schreef:
    Sonny Mabel Puckerman
    Ik lachte even. "en nu voor je kijken." glimlachte ik. Ik nam rustig hijsen van mijn sigaret terwijl ik naar het tikken van mijn hakken luisterde. Ik wist totaal niets om over te praten met Zayn. Daarbij had ik nog steeds het gevoel of hij niet blij was met mijn aanwezigheid. Ik ging even met mijn hand door mijn haar waarna ik even mijn rokje goed trok. Ik schoot mijn filter weg en hij belanden in de goot. Het viel me op dat Zayn ook echt heel veel rookten. "hoe doe je dat? Zoveel roken en toch een goede conditie hebben?" vroeg ik hem. Ik had echt een conditie van niks. Maar misschien kwam dat ook gewoon omdat ik echt heel ui was aangelegd. Het liefst sliep ik heel de dag. Behalve op vrijdag en zaterdag avond. Zodra ik op de dansvloer stond had ik energie voor tien.

Harry Edward Styles
    Ik genoot hier zo van. Louis zijn handen op mijn heupen en zijn vingers die mijn huid streelden. De manier hoe hij duidelijk maakte dat hij meer wilde dan een kusje. Ik hapte nog een keer naar zijn lippen waarna mijn tong in zijn mond gleed. De waterdruppels maakte het af, samen met de kriebels in mijn buik. Ik was toch wel moe geworden en ik keek er nu al naar uit om straks lekker tegen Louis aan gekropen, in slaap te vallen. Maar eerst dit. Mijn tong gleed langs die van Louis' en ik ging voor zover mogelijk nog dichter tegen hem aanstaan. Ja, nu ik de kans had moest ik deze grijpen toch? Morgen op school kon ik hem moeilijk constant aanraken. Laat staan zo intiem. Wel rijkste een hand naar de douchegel en nam ik iets afstand om een grote klodder in mijn hand te grijpen. Natuurlijk zoende ik ondertussen gewoon door. Ik smeerde mijn handen in en legde deze weer op Louis' borstkas om hem zachtjes en langzaam in de smeren.

[Ik wacht dan wel op de volgende dag. (:]

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    Met mijn tong draaide ik steeds rondjes om die van Harry en mijn nagels pinde ik kort in zijn heupen, totdat ik me bedacht dat ik het daarstraks al best wel hard gedaan had. Ik trok Harry voor zover dat goed kon nog iets dichter tegen me aan en de warme druppels op mijn huid bezorgde me kippenvel op mijn armen en benen. Ik slaakte een geluidje toen Harry zich iets terug trok, maar op het moment dat ik zijn handen op mijn borstkas voel, met wat sop, slaak ik weer een genietend geluidje en sluit mijn ogen. Mijn handen liet ik omhoog glijden, bij zijn zij stopte ik, waar ik ze rustig overheen liet strelen, ik kon letterlijk de gaatjes voelen waar ik mijn nagels daarstraks neer had gezet.

.

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

oke, we gaan naar de volgende dag, want het loopt dood heb ik gemerkt.
    Iedereen begint met drama.

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:22 ]

Harry Edward Styles
    Ik wilde niet opstaan, ik wilde voor altijd zo blijven liggen. Veilig in Louis armen, alsof we heel de wereld aankonden. Maar dat konden we niet. School zou straks beginnen en we moesten alles wat gister en vannacht gebeurt was even achter ons laten. doen alsof er nooit iets tussen ons gebeurt was. Normaal, als ik weer een one-night-stand had gehad, kon ik dat heel goed. de dag daarna deed ik altijd of ik de meisjes niet kenden. Maar dit was anders. Louis was mijn beste vriend en ik was verliefd op hem. daarbij, was dit geen one-night-stand. er zouden er nog heel wat volgen namelijk.
    Uiteindelijk drukte ik toch de wekker uit, die al een tijdje afging. toch nam ik geen aanstalten om op de staan. Ik lag veel te lekker. ik smakte even en duwde mijn gezicht in Louis zijn nek. Hij rook naar seks.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een geluidje op het moment dat ik Harry's gezicht in mijn nek voelde. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen voordat ik ze opende. 'Moeten we opstaan?' Mompelde ik schor. Ik had dus echt geen zin meer in school, het liefste bleef ik gewoon weer heel de dag met Harry hier thuis. Gewoon wat films kijken, eten, seks. Heerlijk. School zou alles weer verpesten. Ik was benieuwd of Chyra vandaag wel op school zou zijn, misschien was ze er gisteren wel geweest, maar toen had ik gespijbeld, met Harry. Harry. Harry. Harry. Zijn naam herhaalde zich twintigduizend keer in mijn hoofd en ik kon er nog geen genoeg van krijgen. 'Ik wil niet naar school, Hazza. Kunnen we niet hier blijven?'

Harry Edward Styles
    Louis was duidelijk ook wakker geworden en hij dacht al precies hetzelfde over school als ik. ''Ik ook niet, maar we moeten.'' gaapten ik en drukten mezelf nog iets dichter tegen de jongens naast me aan. Mijn moeder zou ons straks toch wel uit bed trekken. ik gaapten uiteindelijk en rekte me uit. ''Kom slaapkop.'' murmelde ik en drukte mijn lippen kort in zijn nek. ik draaide me om, om uit bed te stappen en meteen schoot de spierpijn overal in. Ik had het kunnen weten. drie keer seks was ook echt niet goed voor je op een dag en avond moeizaam kwam ik overeind. Mijn kont deed natuurlijk het meeste pijn van allemaal, waar ik niet zo heel erg van stond te kijken. ik strompelde in mijn naakie naar de badkamer om daar een plens water in me gezicht te gooien. Daar werd ik wel wakker van.