• Hallo,
    Ik doe mijn profielwerkstuk over abortus met als hoofdvraag; Wat zijn de oorzaken van de verschillen in abortuswetgeving in Nederland en Ierland? Voor mijn onderzoek zoek ik een Nederlands persoon die abortus heeft laten plegen en een Iers persoon die abortus heeft laten plegen. Nu gaat het lastig worden om een Iers iemand te vinden dus wanneer dit niet mogelijk is zou ik graag iemand willen interviewen die (streng) katholiek is en abortus heeft laten plegen. Het interview blijft volledig anoniem. Ik hoop op antwoord, alvast bedankt!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je weet dat de gemiddelde leeftijd hier rond de 15 jaar is he? De kans dat je hier iemand vind die al een abortus heeft gehad en daarover ook willen vertellen niet heel groot is, als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Je weet dat de gemiddelde leeftijd hier rond de 15 jaar is he? De kans dat je hier iemand vind die je op die leeftijd een abortus heeft gedaan en daaroover ook willen vertellen niet heel groot is, als je het mij vraagt.


    Dit, plus het feit dat streng-katholieke mensen waarschijnlijk geen abortus plegen, daar zijn ze streng-katholiek voor.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou ja, je kan het altijd vragen. :')
    Je weet maar nooit, via via.

    Ik kan je alleen niet verder helpen. Ik ken alleen een volwassen vrouw die abortus heeft gepleegd. Ze is nu streng gelovig, maar ik weet niet hoe ze er toen in stond. Ze zit zelf nu ook bij een "anti-abortus organisatie' dus ze zal ongetwijfeld een interview willen doen, maar ze is dus niet bepaald jong meer. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Nou ja, je kan het altijd vragen. :')
    Je weet maar nooit, via via.

    Ik kan je alleen niet verder helpen. Ik ken alleen een volwassen vrouw die abortus heeft gepleegd. Ze is nu streng gelovig, maar ik weet niet hoe ze er toen in stond. Ze zit zelf nu ook bij een "anti-abortus organisatie' dus ze zal ongetwijfeld een interview willen doen, maar ze is dus niet bepaald jong meer. ;D

    Oh het geeft niet dat ze niet jong is! Hoe kan ik met haar in contact komen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ga even contact met haar opnemen en zodra ik meer weet dan zal ik je een berichtje sturen met haar emailadres. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor mijn onderzoek zoek ik een Nederlands persoon die abortus heeft laten plegen en een Iers persoon die abortus heeft laten plegen. Nu gaat het lastig worden om een Iers iemand te vinden dus wanneer dit niet mogelijk is zou ik graag iemand willen interviewen die (streng) katholiek is en abortus heeft laten plegen.


    Sorry, ik kan je niet helpen. Daarbij moet ik zeggen dat ik je vraag voor je profielwerkstuk interessant vind, maar wel heel specifiek. Ik vraag me af tot in hoeverre dit haalbaar is.
    Ik hoop dat je iemand vindt die je wel kan helpen, succes!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Sorry, ik kan je niet helpen. Daarbij moet ik zeggen dat ik je vraag voor je profielwerkstuk interessant vind, maar wel heel specifiek. Ik vraag me af tot in hoeverre dit haalbaar is.
    Ik hoop dat je iemand vindt die je wel kan helpen, succes!


    Die kennis van mij werkt bij een organisatie, dus wie weet heeft zij ook nog wel kennissen in het buitenland. Je kunt het allicht vragen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb je een PB'tje gestuurd. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.