• Hoi,

    Ik sta voor een moeilijke keuze en de beslissing is eigenlijk al gemaakt min of meer maar toch vraag ik jullie mening even.

    Het verhaal is als volgt:
    Zoals wel er al een paar weten heb ik een passie voor muziek en om mijn zang te verbeteren zou ik op zangles gaan volgend jaar, maar ik wou ook terug beginnen met hockey....
    Omdat mijn broer hockey speelt en hij is goed en op de club waar men broer speelt zijn de mensen heel gezellig, maar ik ken weinig mensen van de jeugd en als 16 jarige is dat toch altijd leuker om met mensen van je eigen leeftijd op te trekken...
    Maar van mijn moeder moet ik kiezen: muziek of hockey.
    Ze heeft wel al tegen bijna iedereen gezegd dat ik terug met hockey ga beginnen en voor mijn figuur (ik ben figuur geobsedeerd) zou dat ook beter zijn om terug wat sport te gaan doen. Ook leer ik dan meer mensen kennen... Maar dan meot ik mijn passie wat opgeven en zal ik geen zangles volgend jaar kunnen krijgen.
    Ik ken wel een paar mensen die zangles volgen en die me wat kunnen helpen om te verbeteren maar dat is niet hetzelfde?
    Langs de andere kant zang kan ik later nog altijd doen...

    Wat zou jij kiezen in mijn plaats?

    Wat jij zou willen. Als je liever zangles wilt, moet je zangles kiezen. :Y)

    Volg je hart en laat je niet opdwingen door je moeder. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou gaan hockeyen. Je komt toch in een team met mensen van je leeftijd, dus daar wordt het vanzelf gezellig. Ik heb zelf heel lang met veeeeel plezier gehockeyd en het is inderdaad ook nog eens heel goed voor je figuur!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Ik zou gaan hockeyen. Je komt toch in een team met mensen van je leeftijd, dus daar wordt het vanzelf gezellig. Ik heb zelf heel lang met veeeeel plezier gehockeyd en het is inderdaad ook nog eens heel goed voor je figuur!

    Wel ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Zangles kan ik nog altijd doen het is ook omdat ik volgend jaar naar het zesde middelbaar ga en het mss wat zwaar kan worden dus moest ik kiezen.

    Je kan ook zelf stemoefeningen gaan doen, en dan gewoon op hockey gaan ^_^


    Kill them with kindness.

    Lazy schreef:
    Je kan ook zelf stemoefeningen gaan doen, en dan gewoon op hockey gaan ^_^

    Mmm maar ik weet niet waar ik deze kan vinden :s

    vezz schreef:
    (...)
    Mmm maar ik weet niet waar ik deze kan vinden :s

    Lets google!
    Ik wil er ook wel een paar voor je zoeken.


    Kill them with kindness.

    Lazy schreef:
    (...)
    Lets google!
    Ik wil er ook wel een paar voor je zoeken.

    als je dat zo willen ^^

    Lazy schreef:
    (...)
    Lets google!
    Ik wil er ook wel een paar voor je zoeken.

    Vind je iets?

    Pff ik zou het niet weten. Maar weet je, je kan ook altijd eerst een jaartje hockey proberen en misschien dan op zangles gaan als je toch niet blij bent met hockey. Ik zou zelf gaan voor hockey want - zoals je al aangaf - is het ook goed voor je beweging en conditie. Maar ja, desalniettemin erg lastig :/


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Pff ik zou het niet weten. Maar weet je, je kan ook altijd eerst een jaartje hockey proberen en misschien dan op zangles gaan als je toch niet blij bent met hockey. Ik zou zelf gaan voor hockey want - zoals je al aangaf - is het ook goed voor je beweging en conditie. Maar ja, desalniettemin erg lastig :/

    ik heb het vroeger gespeeld en vond het leuk het zal enkel wat afhangen van de ploegsfeer denk ik xD en je hebt gelijk ^^
    Maar nu zoek ik gwoon iemand die me online zangles wil geven of iemand die me wil verder helpen met mijn zang maar dan allemaal online

    Aria schreef:
    Volg je hart en laat je niet opdwingen door je moeder. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)

    Dank je Leni ^^