• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    'Harry, doe nou niet zo flauw.' Mompelde ik toen de jongen het bed uitstapte, ik gromde en draaide mezelf op mijn zij om de dekens helemaal over me heen te trekken. Toen ik zeker wist dat Harry echt de kamer uit was, slaakte ik een zucht en gooide dan toch de dekens van me af. Kreunend duwde ik mezelf uit Harry's bed, waar al mijn spieren even hevig tegen protesteerde. Strompelend werkte ik me naar de badkamer, waar ik Harry inderdaad vond. Grijnzend sloeg ik mijn armen vanachter om zijn middel en drukte een kusje op zijn schouder. 'Kunnen we echt niet hier blijven? Gisteren hebben we toch ook al gemist...' Niet denkend aan de problemen die ik sowieso al met mijn moeder zou krijgen.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Harry Edward Styles
    ik wreef even in mijn ogen en gaapten. In de spiegel zag ik hoe Louis ook de badkamer in kwam en slaakte een genietend geluidje toen hij zijn armen om mijn middel heen sloeg. Ik beet even op mijn lip en schudden uiteindelijk mijn hoofd. Mijn moeder was vrij vandaag, dus het was gewoon onmogelijk om hier te blijven. Voor school zelf zou ik het namelijk niet doen. Ik draaide me om in Louis armen en sloeg mijn armen om zijn nek. Het enige wat ik deed was hem kussen. Ik wilde net zo min als hij naar school, maar hier konden we echt niet blijven. ''Jongens schiet op!'' kijk, dat was mijn moeder al die ons op de huid ging zitten. Ze was pas thuis gekomen toen ik en Louis echt lagen te slapen, dus ze wist van niets. ik sloot mijn ogen even. Ik wilde dit niet zo.

Louis Tomlinson.
    Harry draaide zich om in mijn armen en ik vouwde mijn handen samen. Ik kuste hem zachtjes terug en slaakte een zachte zucht toen zijn moeder riep dat we op moesten schieten. Met mijn hoofd leunde ik op zijn schouder. 'Kunnen we de dag dan niet ergens anders verspenderen?' Ik had er helemaal geen zin om de hele dag aan dat verrekte boek herinnerd te moeten worden, terwijl gisteren alles zo perfect had geleken met Harry. Met mijn vingers tekende ik rustige cirkeltjes en langzaam begon ik een liedje te neuriën, te laat komen zouden we sowieso toch al wel, als we dan echte moesten gaan. Dus waarom dan nu ook niet alles in een slakken tempo uitvoeren zodat ik ook nog even van Harry kon genieten?

Julia Lewis

Ik hoor iets geluid maken. Mijn hand zoekt mijn wekker maar die kan ik niet vinden. Dan open ik mijn ogen en kijk ik mijn kamer rond. Mijn wekker staat verder dan normaal. Fronsend strek ik mij uit en mep het ding uit. Heel even zit ik versuft recht op in mijn bed voordat ik besef dat ik niet mijn wekker heb verzet. Een grom verlaat mijn mond, als ik besef wie het wel is. Tot dat ik besef dat ik gisteren met hem heb zitten appen. En dat hij heeft gezegd dat hij mij terug zou pakken. Raar dat hij dan alleen mijn wekker verzet. Het is ook een vreemde vent maar goed. Ik pak wat kleding. Douchen ga ik niet doen, heb ik gisteren al twee keer gedaan dus. Nadat ik schoon ondergoed heb aan, trek ik mijn kleren aan. Ik loop naar de badkamer, poets mijn tanden, was mijn gezicht en doe mijn make-up op. Dan loop ik terug naar mijn kamer en stop al de boeken die ik nodig heb in mijn tas. Terwijl ik mijn schoenen pak zie ik dat al laat ben. Weer eens te lang in de badkamer gestaan. Snel loop ik naar beneden. Mijn moeder is al beneden, mijn vader is al naar zijn werk.
    'Wat later dan gisteren', zegt mijn moeder.
    'Ja, wat langer in de badkamer gestaan', mompel ik.
    'En tien minuten later op gestaan', zegt ze.
    Dan besef ik wat hij mij heeft geflikt. Hij heeft gewoon de tijd op mijn wekker verzet, eikel die hij is. Boos stop ik mijn brood in het broodrooster. Nou ja, dat probeer ik.
    'Wat is er nou?', vraagt mijn moeder.
    'Nathan heeft mijn wekker verder weg gezet en hij heeft ervoor gezorgd dat mijn wekker later af ging', schreeuw ik boos.
    'Ik zal hem vertellen dat hij zulk soort dingen niet meer moet doen, je moet wel op tijd op school kunnen komen', zegt ze rustig.
    'Hij haalt gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan', zeg ik geïrriteerd.
    Na mijn ontbijt, wat ik vlug naar binnen prop, trek ik mijn jas en mijn schoenen aan. Ik ga naar de garage en ik pak de sleutels van mijn Ferrari uit mijn tas. Echter, ik zie dat het andere sleutels zijn. Even kijk ik verbaasd en loop verder. Dan zie ik een zwarte Lamborghini op de plaats staan waar mijn Ferrari hoort te staan. Voor een minuut sta ik stom verbaasd te kijken voordat het tot mij door dringt. Die ongelofelijke klootzak heeft mijn auto en heeft zijn auto hier neer gezet. Ik zet mijn tas op de grond en loop terug naar binnen. Eenmaal binnen ren ik de trap op, ga naar de badkamer en pak daar de fles met parfum waarvan ik weet dat Nathan het haat. Hij wil mij terug pakken, dan kan hij zijn auto stinkend terug verwachten.
    'Lieverd, wat is er?', vraagt mijn moeder.
    'Nathan heeft mijn auto mee', schreeuw ik terug.
    'Dit word te gek, hier krijgt zijn moeder van te horen en je oom ook', schreeuwt ze terug.
    'Is goed', brul ik terug.
    Dan ren ik terug naar de garage waar mijn moeder nu ook is. Hoofdschuddend staat ze te kijken.
    'Tot vanmiddag, mam', zeg ik tegen haar.
    'Tot vanmiddag en ik zorg ervoor dat die jongen op zijn donder krijgt', mompelt ze boos.
    Ik leg de parfum in mijn tas en stap in de auto. Als ik niet op tijd kom op school dan zwaait er wat voor Nathan.

Physics is awesome

Harry Edward Styles
    ''We kijken wel even. eerst hier weg.'' Ik kuste Louis nogmaals zachtjes en verdween daarna uit zijn armen om terug naar mijn kamer te lopen en me aan te kleden. Ik trok een schone boxer aan, een donkerrode skinny en een simpel zwart t-shirt. Ik was tevreden. Meer dan tevreden. Louis wilde spijbelen om zo langer bij me te kunnen zijn. Tenminste, op school konden we ook bij elkaar zijn, maar niet op de manier zoals we wilden. ik bekeek mezelf even in de spiegel en zuchten. ik had honger, maar ik wachten geduldig op Louis, voordat ik naar beneden zou lopen. Ik moest hem eerst namelijk nog even zoenen. Het voelde bijna als een afscheid. Ik ging met mijn hand door mijn haar. Je kon duidelijk zien dat ik slecht geslapen had vannacht. maar dat was het waard geweest. Dat werd wat als Louis heel het weekend hier bleef vrijdag. dat werd waarschijnlijk helemaal niet slapen.

Sonny Mabel Puckerman
    ''Sonny, schiet op!'' ik gromde en gristen mijn tas van de stoel. Daryl was zo lief me mee te nemen naar school, maar dan moesten ik wel nu komen, anders zou hij zonder mij vertrekken.
    Ik had expres een broek aangetrokken voor de moterrit. ''Ben er al.'' Ik snelde de garage in en hees mezelf achter op de moter. Ik kreeg een helm en ik zuchten. Ik had net zo goed mijn haar dus niet hoeven doen vanochtend, want zodra ik de helm weer af zou doen, zou het er niet meer uitzien. Toch zetten ik de helm op mijn hoofd en voor ik het wist scheurde Daryl weg. Ik hield me goed aan hem vast. Ik hield hier echt niet van. Maar het was nog altijd beter dan lopen dacht ik zo. En een stuk sneller, want al binnen no time waren we op het schoolplein. ''Ik ben eerder uit, dus je ziet maar hoe je thuis komt.'' ik rolde met mijn ogen en duwde de helm in zijn handen. snel fatsoeneerde ik mijn haar en stak ik een sigaret op.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een kreun en draaide me ook om, om achter Harry aan zijn slaapkamer weer in te lopen, waar ik toe keek hoe hij zich aankleedde. Ik had er niet zoveel zin in. 'Hazza, ik wil wel wat kleding van jou natuurlijk. Want... Dat, ga ik niet meer aandoen.' Bij het woordje dat wees ik even naar het hoopje kleding wat nog op de grond lag, behoorlijk vies. Ik beet op mijn lip en stapte op Harry af, om mijn lippen ruw tegen die van hem aan te duwen. 'Ik heb geen idee hoe ik het een hele dag vol ga houden...' Fluisterde ik zachtjes, waarna ik mijn lippen opnieuw tegen die van hem aandrukte. Het liefste vertelde ik het direct de hele school zodat ik Harry daar ook nog kusjes kon blijven geven, maar dan werden we ook uit het voetbalteam gekikt en dat wilde ik nou net weer even voorkomen.

Chayenne Kyra Montoya

Met een harde klap sla ik mijn wekker uit en ik wrijf in mijn ogen. Jeej, het is weer ochtend... Ik zucht even diep en slinger dan toch mijn benen over de bedrand om mijn badkamer in te lopen. Ik pak twee handdoeken en kleed mezelf uit. Vervolgens stap ik onder de warme stralen van de douche en was ik mezelf snel. Met een handdoek om mijn haar gewikkeld en de andere om mijn lichaam loop ik naar mijn kledingkast. Wat ga ik vandaag is aandoen.. Ik kijk naar de kleine stapel broeken die op een plank ligt en ik moet zachtjes lachen. Ik heb echt iets tegen broeken, ik heb er maar vijf liggen. Shorts heb ik natuurlijk wel genoeg, misschien zelfs teveel. Maar een groot deel van mijn kast word ingenomen door rokjes en jurkjes. Na lang denken pak ik toch een outfit bij elkaar. Een wit rokje, een witte riem, een zwart topje, blauwe hakken en gouden sieraden. Ik doe ook snel mijn witte lingerie aan en pak dan mijn rokje. Ik rits hem aan de zijkant dicht en trek dan mijn topje over mijn hoofd. Ik maak de riem vast om mijn middel en trek de hakken snel aan. Als ook mijn oorbellen en ketting goed zitten loop ik weer naar de badkamer. Ik maak snel een zwart lijntje met eyeliner rond mijn ogen en doe nog wat glitters erboven. Mijn lippen heb ik in een beweging roze. Ik pak snel mijn stijltang erbij en stijl mijn haren die ik vervolgens los laat hangen. Ik werp een blik op mijn Iphone, nog een kwartier! Ik ren zowat naar beneden en gris mijn tas weg. Ik prop mijn baseballjack erin en zoek naar mijn autosleutels. Ik kan ze niet vinden. 'Mam! Waar zijn mijn autosleutels?!' schreeuw ik door het huis. Mijn moeder komt ook aangerend. 'Je vader heeft je auto, zijn Ferarri deed het niet. Ik moet ook rennen, ik ben al laat!' zegt ze gestrest en verdwijnt dan ook. Ik zucht even boos en prop mijn huissleutels in mijn tas. Ik loop naar buiten en trek de deur achter me dicht. Ik voel de zon op mijn huid en ik zie Tyler. Mhm, misschien is het dan toch handig om met mensen van school in een straat te wonen. 'Tyler! Ik rij met jouw mee' zeg ik en plof gelijk neer op de stoel naast hem. 'Oké dan' grinnikt hij en start de auto. Al snel zijn we op weg naar school. Tja, Tyler heeft dit probleem niet. Hij heeft iets van drie auto's! Al snel zijn we bij de school en ik stap uit. 'Dank je schat.' grijns ik en met een brede grijns loop ik naar de school. Ik plof op een bankje en steek een sigaret op...

El Diablo.

Harry Edward Styles
    Ik wilde zeggen dat Louis maar iets moest pakken aan kleding, maar kreeg niet eens de kans. Ruw duwde hij zijn lippen tegen die van mij en meteen greep ik zijn gezicht vast om mijn lippen terug te duwen. ''Je gaat het niet volhouden. Daarvoor zijn wc en schoonmaakkasten.'' Mompelde ik tegen zijn lippen aan. ik zetten mijn tanden in zijn onderlip en trok er aan. ''Jongens!'' Ik herkende mijn moeders voetstappen op de gang. ''kleed je aan.'' een laatste kusje en ik ertrok snel de gang op, zodat me moeder Louis zo niet zou zien. ''We zijn al klaar.'' Mopperde ik. ''Ik heb iemand voor je aan de lijn.'' De oudere vrouw stak de huistelefoon naar me uit en ik zuchten terwijl ik hem aannam. ''Hoi.'' toen ik Dylan zijn stem hoorde herinnerde ik me weer dat ik hem had moeten bellen gisteravond. Maar aan zijn enthousiasme te horen, was het niet erg. ik keek mijn moeder geïrriteerd aan en deze rolde met haar ogen, waarna ze weer naar beneden liep. ''Hebben jullie nu wat?'' ''Ik denk het.'' Ik liep terug mijn kamer in. ''Is hij goed in bed?'' ''Ja.'' grijnsde ik en keek Louis met twinkelende ogen aan. ''Beter dan ik?'' ''misschien.'' Ik trok Louis weer naar me roe en duwde mijn neus tegen die van hem. ''Hazza!'' ik grinnikte even. ''Ik ga ophangen, doei.'' ik drukte op het rode hoorntje en drukten mijn lippen meteen op die van Louis. Hij was zeker wel beter in bed.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een instemmend geluidje. 'Je hebt gelijk.' Een gilletje verliet mijn mond toen ik Harry's moeder op de gang hoorde, zolang ze maar niet naar binnen kwam was het enige wat ik dacht, aangezien ik dus nog naakt was. Snel pakte ik uit Harry's kast een boxer en zag hoe Harry de kamer uit verdween, gedempt hoorde ik hem praten met zijn moeder. Ik haalde mijn schouders op en pakte lukraak wat kleding uit de kast, het intresseerde me niet zo heel veel, alles wat Harry droeg was namelijk altijd wel leuk. Gauw kleedde ik me aan, helaas was de kleding wel tien keer zo groot. Een grinnik verliet mijn mond en ik keek toe hoe Harry de kamer weer in kwam, met de telefoon aan zijn oor. Een glimlach verscheen rond mijn lippen toen Harry me tegen zich aan trok en ik bewoog mijn neus iets heen en weer. Ik murmelde een geluidje toen ik Harry's lippen alweer tegen die van mij aanvoelde. Ik kon er geen genoeg van krijgen. 'Wie was dat Hazza?' Met een lichte twinkeling in mijn ogen keek ik Harry aan.

Harry Edward Styles
    Ik wist dat deze vraag ging komen, dus gaf ik eerlijk antwoord. ''Ik had toch verteld dat ik maar een meisje had tijdens de vakantie.'' Ik sloeg mijn ogen neer en friemelde wat aan de zoom van Louis shirt. of eerder mijn shirt. ''het was geen meisjes.'' Giechel ik nerveus en sla mijn ogen weer open om hem aan te kijken. ''Hij was de eerste en de enige die wist dat ik verliefd op jou was weetje.'' ik strijk met mijn wijsvinger langs Louis wang. ''Maar nu weet jij het zelf ook.'' Ik druk een klein kusje op zijn lippen. ''Hij is alleen enorm nieuwsgierig, vandaar dat hij gister constant belden. en omdat hij zelf ook verliefd op iemand is en die hem gezoend had ofzo.'' mompel ik nog. Ik wist totaal niet hoe Louis zou reageren. Ergens was ik bang dat hij boos zou worden. ik wist niet waarom. en ik zou ook niet zeggen dat hij er een reden voor zou hebben. maar alsnog.

Louis Tomlinson.
    'Stiekemerd. En mij niet eens vertellen dat je seks hebt gehad met een jongen. Tha.' Ik haalde mijn neus op en grinnikend trok ik Harry weer terug zijn bed op. Ik moest er gewoon even bij zitten. 'Het is echt heel schattig, hij was de enige... Awh. Ik zie het al helemaal voor me, jij met hem, praten over hoe mooi ik wel niet ben...' Een speelse lach verscheen rond mijn lippen, ik zag hier de lol wel van in. 'Was hij die jongen die ik gisteren aan de telefoon hoorde snikken?' Vroeg ik nu weer nieuwsgierig, waarna ik het niet kon laten om kort mijn vingers over zijn lippen heen te laten gaan. 'Trouwens, wie is beter in bed? Hij of ik?' Als ik het niet was dan... Dan had ik geen idee wat ik nog met hem zou doen.

Harry Edward Styles
    ik lachten op Louis zijn reactie en drukten mijn neus tegen die van hem. ''ja, en over hoeveel ego je hebt.'' grijnsde ik en kroop op Louis zijn schoot. Ik knikten toen hij vroeg of het Dylan was die aan de telefoon had gehuild. ik hapte naar Louis zijn vinger die over mijn lippen streelden en zoog er zachtjes op, toen ik hem in mijn mond had. speels liet ik mijn tong er rond glijden en ik grijnsde even toen Louis ook al vroeg wie er beter in bed was. Ik duwde hem achterover in de lakens en kroop helemaal op hem.. ''Ik weet het even niet meer hoor. Misschien dat ik het me na nog een keer herinner.'' ik kusten hem zacht. Ik had de seks met Dylan echt geweldig gevonden. maar de manier hoe Louis me tijdens de seks behandelden en de liefde die ik voelde, maakte het veel beter. Maar dat ging ik Louis nog even niet vertellen.

Louis Tomlinson.
    Ik klemde mijn armen om zijn middel en vouwde mijn handen samen, om kort mijn lippen te tuitten. 'Nee, dat dan net weer niet, natuurlijk. Alleen over hoe leuk ik ben.' Ik sloot mijn ogen toen ik voelde hoe Harry zachtjes aan mijn vinger zoog, ik slaakte een kreun, maar moest me direct inhouden aangezien Harry's moeder nog gewoon hier ergens door het huis rond liep. Gelukkig stopte Harry er al mee, maar in dat geval duwde hij me achterover op het bed en klom hij bovenop me. 'Helaas, we hebben altijd nog zoiets wat school heet...' Ik beet op mijn lip en liet mijn handen over zijn borstkas heen glijden. 'Hoe graag ik je nog wel een keertje keihard zou willen nemen...' Ik duwde mijn onderlichaam iets omhoog en drukte mijn lippen ruw tegen die van Harry aan. Zolang zijn moeder niet binnen zou komen, zaten we goed.

Harry Edward Styles
    Oke, dit moest echt stoppen, anders zou ik Louis meteen weer uitkleden. Een kreun rolde over mijn lippen toen hij zijn onderlichaam tegen die van mij drukten en ik kusten hem ruw terug. gestamp op de trap deed me opvliegen en meteen schoot ik overeind. De deur vloog open en mijn kaken werden schaam rood. ''En nu naar beneden jullie. Als jullie te laat komen nou.'' Snauwde mijn moeder. En dit keer bleef ze in de deuropening staan om te wachten tot we ook echt kwamen. Zonder nog naar Louis te kijken pakten ik snel mijn tas en snelde ik de kamer uit. ''Jij ook Louis.'' hoorde ik mijn moeder nog zeggen. beneden pakten snel vier croissantje voor onderweg, voor Louis en mij en ik bleef ongeduldig wachten op Louis. Dit werd echt een ramp en ik ging het nooit langer volhouden dan tien minuten, om Louis niet aan te raken. Ik wilde nu al weer aan hem zitten en het was nog geen minuut geleden geweest.

Louis Tomlinson.
    Een verschrikt geluidje verliet mijn mond toen Harry's moeder ineens in de kamer stond, grijnzend keek ik toe hoe Harry's wangen langzaamaan rood werden. Harry stond op en pakte zijn tas, om de kamer te verlaten. Ik knikte, duwde mezelf omhoog van het bed en stond ook op, om mijn tas over mijn schouder te heisen en met de te grote kleding van Harry ook naar beneden te lopen. Gauw keek ik achterom of zijn moeder er al weer aankwam, waarna ik heel even snel mijn lippen tegen die van hem aan drukte. 'Ik ga het niet volhouden vandaag, echt niet...' Fluisterde ik zachtjes in zijn oor, waarna ik een paar meter afstand van hem nam.