• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik beet op mijn lip. dit gong ik nooit langer dan een paar minuten volhouden. Ik wist zeker dat als ik hem enkel al te lang aankeek ik een erectie zou krijgen door het idee wat we zo gingen doen. "nog eentje dan." jammerde ik. "om het af te leren. Ik trok Louis aan zijn kraag naar me toe en drukte mijn lippen hard op die van hem. Heel even, echt maar een enkele seconde, waarna ik hem weer wegduwde. Mijn handen vlogen in mijn haar en ik liet me op de grond zakken via de muur. Mijn ogen bleven gefixeerd op Louis gezicht hangen. Hij was zo knap. Ik snapte wel waarom elk meisje, in welk land dan ook seks met deze jongen wilde. Maar nog een meisje kon die kans krijgen. Veder zou alle seks die Louis nog zou hebben met mij zijn. Ik schok op uit mijn gedachten toen ik iemand namen hoorde roepen, maar ik zag niemand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik kon niet online komen, omdat ik een feest had. Waar zijn we en waar kan ik bijspringen.]


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    [Ik kon niet online komen, omdat ik een feest had. Waar zijn we en waar kan ik bijspringen.]


    [Alle jongens moeten naar de kleedkamer komen. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Deze minuten, uren, ik had geen idee hoe lang het zou duren, gingen moeilijk worden. Ik had het er nu al moeilijk mee en er was niet eens iemand. Ik reageerde direct en duwde mijn lippen ook hard, maar toch liefdevol tegen die van hem aan. Ik keek toe hoe Harry zichzelf daarna op de grond liet zakken, waarna ik weer opnieuw tegen de muur aanleunde. 'Misschien moeten we dadelijk maar niet naar elkaar kijken...' Mompelde ik zachtjes, ik had zoveel zin om hem nu hier ter plekke keihard te nemen, hij was zo onwijs knap als hij er zo gefrustreerd bij zat, maar ik moest me inhouden, eerst deze middag eerst eens zien te overleven... Ik hoorde iemand onze namen roepen en even dacht ik dat we gesnapt waren, gelukkig kwam er niemand aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tyler Jay Lopez

    De gymles was over, dus ik liep snel weg. Snel kleed ik me om, in mijn witte shirt, zwarte afzakbroek en Nikes. Ik doe ook nog snel een luchtje op van Armani, en doe mijn haar goed. Ik prop de gymkleren in mijn tas en rits hem snel dicht. Ik laat hem om een schouder hangen en werp nog een blik in de spiegel. Perfect, zoals altijd.. Ik grijns even en loop naar buiten. Wat zou dit weer leuk worden, helemaal omdat ik dit jaar echt een doel heb. De eerste zijn.. Ik loop de kleedkamer in en plof op een bankje. Nu nog wachten op de rest, ik pak mijn blackberry erbij en begin verveeld Falldown te spelen...


    El Diablo.

    Liam Payne

    Als de bel gaat glimlach ik en loop de gymzaal uit. Nu zouden we in de kleedkamer buiten verzamelen, voor het boek. Ik was benieuwt wie ik kreeg. Waarschijnlijk weer een moeilijke. Ik begin me rustig om te kleden en als ik klaar ben spuit ik nog gauw wat axe deo op . Ik trek mijn schoenen aan en hang mijn tas over me schouder heen. Ik loop rustig de kleedkamer uit op weg naar de kleedkamer van het buiten veld. Als ik op het buiten veld ben loop ik rustig de kleedkamer in en zie Tyler al zitten. 'Heey' zeg ik en ga op een bankje zitten wachtend op de rest.

    [Is het nu eigenlijk de einde van de dag of pauze? In de begin tekst staat namelijk
    SCHOOL IS KLAAR. DE JONGENS GAAN VERZAMELEN IN DE KLEEDKAMER VAN HET BUITENVELD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Helemaal fris uit de kleedkamer na de gymles, liep ik naar de kleedkamer van het buitenveld. Daar zag ik Liam en Tyler zitten. 'Hooooii!' riep ik vrolijk naar hun, terwijl ik een zak chips uit mijn tas haalde en openmaakte. Gretig pakte ik een handje chips terwijl ik liep en propte weer eens zoals gewoonlijk mijn hele mond vol met chips. Iedereen van de school wist ondertussen wel dat Niall Horan zijn eten voor geen goud deelde. Wie wat wilde hebben, had zelf. Met mijn hand in de chipszak ging ik naast Liam zitten en keek ondertussen rond. Eigenlijk was ik bloednerveus. Als ik me al schaamde voor mezelf, hoe zou ik dan in hemelsnaam alwéér een meisje in bed bij me moeten krijgen?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik vermoed dat Tyler en Liam aangezien ze op het veld zaten, in de kleedkamer zitten?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jup ^^]

    [Yep!]


    El Diablo.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop de kleedkamer in en kleed me rustig om. Nu was het dan zover, tijd om te zien welk meisje ik had. Ik blaas wat lucht uit en trek mijn shirt aan. Ik zie niemand meer, dus beslis ik om maar in mijn eentje naar de kleedkamers ga. Ik loop de gymzaal uit en loop door de aula en de kantine naar buiten. Ik zie al verschillende mensen van het voetbal team. Ik loop het veld over en loop de kleedkamer in. Ik zie Tyler en Liam al in de kleedkamer zitten en ik beslis om tegenover hun te gaan zitten. En nu wachten..


    Danmarks Dynamite.

    (Sorry als het niet 5 regels zijn. Ik kan 't niet zien)


    Danmarks Dynamite.

    [thank you hurtedheart]

    Leroy Evan McAdams

    Stil ging ik steeds mee, van les naar les. Alleen gym had ik overgeslagen. Daar had ik echt totaal geen zin in. Al had ik geen idee waarom. Het was eigenlijk tijd om de jongens weer te zien. Op mijn dooie gemak liep ik naar de kleedkamer van het buitenveld. Waarna ik natuurlijk ook naar binnen liep.
    Liam, Niall, Zayn en Tyler zag ik er al zitten. Niall met een grote zak chips. ''Hi guys.'' zei ik en grijnsde even. Met een harde plof ging ik zitten op een plekje dat nog vrij was. Wat ook best wel pijn deed. ''Auw.'' mompelde ik onverstaanbaar. Ik haalde de pet die ik op had van mijn hoofd, haalde een hand door mijn haar en zette hem weer op. Eigenlijk had ik er best wel zin in. Ookal wist ik dat ik met een meisje naar bed moest.


    Do what people say you can't.

    [No Prob. Ik dacht zo kan je even goed instappen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break