• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Ik liet mijn handen naar beneden afzakken, waar ik ze vastklemde rond zijn heupen. 'Hm, ja. En natuurlijk, je bent gewoon geweldig.' Hij likte nog een keer over zijn onderlip en het was mij niet ontgaan, ook al probeerde hij het nog een keer snel te doen. Ik duwde mijn vinger tegen zijn lippen aan. 'Na vanmiddag ga je echt wel vergeten om ooit nog je lippen te likken...' Ik liet mijn vinger kort iets zijn mond in gaan, om mijn hand daarna via zijn rug naar beneden te laten glijden. 'Ik ben ook echt heel heel heel blij met jou. Ik had het echt nooit verwacht.' Ik snoof zijn lekkere geur op toen hij zijn gezicht in mijn nek duwde. Mijn armen sloeg ik om zijn rug heen, waar ik hem zachtjes streelde. 'Het is heel spannend. Vooral het dat we elk moment betrapt kunnen worden, wind je dat niet een klein beetje op?' Expres slaakte ik een zachte kreun en pinde mijn nagels wat in zijn huid.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Morissette schreef:
    | Zitten we nog altijd bij geschiedenis/biologie? |

[Iedereen is nu bij gym, behalve de mensen die spijbelen ^^]

Harry Edward Styles
    Ik trok mijn wenkbrauw even uitdagend op. "Wat ga je doen dan als ik het nog een keer doe?" Ik beet zachtjes op zijn vinger waarna ik deze los liet. Gelukzalig legde ik mijn handen in Louis' nek en kuste ik zijn nek zachtjes. Mijn adem stokte in mijn keel na zijn worden en ik beet op mijn lip toen hij zachtjes kreunde en zijn nagels in mijn rug pinden. Om eerlijk te zijn. Wond het me wel een klein beetje op. Maar war Louis kon, kon ik ook. "Enorm." Hijgde ik in zijn oor. Mijn met bovenbeen scheurde ik iets naar boven, mijn handen trokken iets aan zijn onderste haartjes en ook ik kreunde zachtjes. "En jou?" Lispelde ik in Louis' oor.

Louis Tomlinson.
    'Dan ga ik je een lesje leren...' Natuurlijk waar ik zelf ook nog wat plezier aan over zou houden. Ik slikte hoorbaar op het moment dat ik zijn lippen in mijn nek voel, en heb de neiging om gewoon al keiharde seks hier te hebben, maar ik wilde ergens dat het ook nog wel speciaal zou zijn... Mijn nagels drukte ik alleen maar erger in zijn huid op het moment dat zijn been bijna mijn kruis raakte, maar na zijn laatste woorden kon ik toch niet een zachte kreun onderdrukken. 'Heel erg. Ik kan echt niet meer wachten...' Ik schuurde mijn onderlichaam opnieuw tegen die van hem aan, om mijn handen naar beneden te laten zakken, onder de zoom van zijn t-shirt te laten glijden en heel zachtjes, haast onvoelbaar, streelde ik zijn rug.

Harry Edward Styles
    Het was als uitlokker bedoeld en het was gelukt. Ik kreunde dit keer echt, toen Louis zijn onderlichaam weer tegen die van mij duwde. Zijn handen verdwenen onder mijn shirt en kippenvel ontstond op mijn huid. Ik had nog wat willen zeggen over dat lesje leren, maar ik was mijn worden plots vergeten. "Ik ook niet, maar we moeten wel." Hijgde ik zachtjes. De lessen zouden zo wel afgelopen zijn en dan moesten we naar de bijeenkomst van het voetbalteam. Ik hoopte dat ik het meisje zo snel mogelijk kon afstrepen, dan had ik dat achter de rug en kon ik me veder concentreren op Louis. Als een soort van afscheidsseks van het player bestaan. Want ik wist nu al, dat ik genoeg seks ging krijgen. Dat kon niet anders met twee jongens die beide, bijna enkel aan seks konden denken. Ondanks da ik wist dat het niet kon duwde ik mijn onderlichaam toch naar die van Louis terug en bewoog ik langzaam heen en weer,
    Zodat onze broeken tegen elkaar scheurden.

Louis Tomlinson.
    Een grijns verscheen rond mijn lippen toen Harry deze keer echt kreunde en hoe, het maakte me alleen nog maar opgewonder dan ik al was. 'God, fuck, je maakt me helemaal gek...' Gefrustreerd pinde ik mijn nagels dit keer rechtstreeks in zijn huid. 'We zijn het verplicht... Kan je me nog een keer vertellen waarom ik ook alweer seks ga hebben met een meisje?' Voor het eerst had ik er moeite mee, normaal gesproken was ik juist een van de eerste, samen met Harry, die zijn meisje van de lijst kon afstrepen, maar ik wist niet of dat nu ging lukken als ik constant aan Harry zou denken. Een zachte kreun verliet mijn mond toen hij zijn onderlichaam tegen die van aanduwde en ik kreeg steeds meer zin in hem, maar ik moest me inhouden, na school pas... En dat duurde nog zo verschrikkelijk lang.

Harry Edward Styles
    Een koude rilling liep over mijn rug. Dat Louis met honderden meisjes had geneukt vond ik geen probleem. Ik vond het alleen veel minder prettig om te weten dat hij dat straks weer ging doen. "Om mij daarna te vertellen dat ik veel beter in bed ben en om je daarna heel hard door mij genomen laat worden?" Probeerde ik lief. Mijn vingers gleden boven de hals van zijn shirt over zijn warme huid. Ik moest nu echt gaan stoppen met al die seks praatjes, anders kwam het echt nooit meer goed en stond ik niet voor mezelf in. Ik zou echt letterlijk de kleding van Louis zijn lijf scheuren. Ik haalde mijn neus weer uit zijn nek en keek hem met glinsterende ogen aan. Ik ging er vanmiddag voor zorgen dat hij drie dagen niet meer kon lopen.

[En toen was het stil. Waarom reageert niemand ze zijn zo leuk aan het voetballen :P]

I'm finally back, Finally after a Year break

{Is het goed als ik de volgende les weer schrijf?}

Physics is awesome

[ denk het wel al volgende les is pauze en dan gaan de jongens in het boek kijken kan het anders pauze worden?]

Louis Tomlinson.
    Een grijns verscheen rond mijn lippen toen ik merkte hoe Harry rilde, waarna ik knikte. 'Ja. Zodat ik zeker weet dat je gelijk hebt en ik daarna echt nooit meer een meisje wil.' Ik sloot mijn ogen voor een seconde toen ik zijn vingers vlak boven de rand van mijn shirt voelde. Ik opende ze weer toen ik zijn adem op mijn gezicht voelde en zag hoe hij me met glinsterende ogen aankeek, een uitdagende blik verscheen in mijn ogen. 'Hoe lang moeten we nog wachten?' Murmelde ik zachtjes, om mijn onderlichaam daarna nog een keer gefrustreerd tegen die van hem aan te duwen. Ik had werkelijkwaar geen idee hoe het straks zou zijn als we bij hem thuis zouden zijn, als mijn moeder het al goed vond.

SCHOOL IS KLAAR. DE JONGENS GAAN VERZAMELEN IN DE KLEEDKAMER VAN HET BUITENVELD

Harry Edward Styles
    Ik kreunde gefrustreerd toen Louis zijn onderlichaam weer tegen die van mij duwde. Hij moest hier echt mee stoppen anders liep ik hier nog met een erectie rond. De bel ging en mijn gezicht betrok meteen. "Niet lang meer." De jongens zouden straks hier heen komen en dat zou beteken dat ik normaal moest doen tegen Louis. Maar eerst nog even genieten. Snel drukte ik mijn lippen op die van Louis. Ruw bewoog ik mijn lippen over die van hem. "Doe of je er zin in heb." Fluisterde ik tegen zijn lippen aan waarna ik hem van me afduwde.

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 10:01 ]

Louis Tomlinson.
    Ik had de neiging om nog een keertje met mijn onderlichaam tegen die van Harry aan te schuren, maar ik wilde geen rare blikken van de andere jongens opvatten, dus deed ik braaf niets meer. Toen ik de bel in de verte hoorde slaakte ik een zachte zucht. 'Laten we gewoon hopen dat het snel gaat, oke?' Ik wist niet eens of ik het nu wel vol kon houden om normaal te kunnen praten tegen Harry zonder aan seks te denken. Ik kuste hem kort, heel gretig, terug, om daarna te knikken. 'Ja... Jij ook.' Ik drukte nog een klein kusje na, om daarna een paar meter bij hem vandaan te gaan staan en tegen de muur aan te leunen.

Addison Hedwig Wright.
    Ik krabbelde verschrikt overeind, beseffend dat ik in slaap was gevallen. Bij die gedachte moest ik even lachen, en liep naar een schattig uitziende jongen die naar me had zitten kijken. 'Weet je misschien hoe laat het is?' Hij knikte, en zei dat de laatste bel net was gegaan. 'Dankje.' zei ik met een lieve glimlach. Zuchtend rende ik naar buiten, kijkend of ik een paar jongens die ik kende zag. 'HARRY! LOUIS!' schreeuwde ik, hopend dat ze nog in de buurt waren. Aangezien ik na een tijdje nog geen reactie had, begon ik alle namen van de jongens van het voetbalteam op te noemen, inclusief Harry en Louis nog eens. 'Damn it.' mompelde ik. Ik besloot maar richting het sportveld te gaan, omdat we het laatste uur eigenlijk gym hadden gehad.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Rae Jade Parker
    Gym was afgelopen en het zou over een paar minuten pauze zijn. Ik kleede me snel om en hoorde de bel gaan. Ik pakte het briefje van mijn zo genoemde kluisje en liep erheen om mijn longboard en gymtas erin te doen. Daarna liep ik gelijk door. Ik kende nog niemand en in de kantine waren vast en zeker groepjes dus ik loop naar het muziek lokaal. Ik ren er eigenlijk eerder heen anagezien ik de bel hoor gaan. Er is niemand en ik ga achter de vleugel zitten. Een brede glimlach glijd over mijn lippen heen als ik de witte en zwarte toetsen aan kan raken. Ik laat vingers op de plaatsen gaan en druk ze in waarna prachtige klanken vullen de ruimte en dringen mijn oren binnen. Ik grijns en begin te spelen. 'She's just a girl and she's on fire.' Zing ik zachtjes, maar ik schud mijn hoofd. Ik ging iets zelf bedenken. Ik laat mijn vingers inspiratieloos over de toesten gaan als ik het heb.
    If I am louder, would you hear me from up the sky.
    Even tough you're not here yet, could you just close your eyes.

Ik schud mijn hoofd en besluit maar gewoon wat te doen. Alleen met de piano. Ik was geen schrijfster. Ik sta op en loop weg. Er staan veelmensen in de gang, maar mijn blik valt op een lokaal met allerlei stoffen. Ik ga er naar binnen. Er staan oude paspoppen belaagd met stof en stofrollen die al jaren niet gebruikt zijn. Dit werd niet gebruikt? Ik besluit een stuk stof te pakken. Hier kon ik misschien nog van alles doen. Ik glimlach breed. Dit kon ik doen tijdens de pauzes niemand die me zal missen.