• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Rae Jade Parker
    'Ik weet het, ik was je niet vergeten. Ik was helemaal onder de indruk van je vaardigheden, dus ik denk dat wij gaan winnen.' zegt hij lachend. Waardoor ik alweer bloos. Ik was complimentjes niet gewend. 'Chay wil sowieso geen voetbal spelen.' Zegt Zayn dan. 'Bevalt deze school je een beetje?' Vraagt hij dan. De leraar laat ons op onze eigen helft staan en legt de bal klaar. 'Ja. Deze school is een stuk fijner dan mijn oude school. Iedereen is hier heel aardig. Ik heb eerlijk gezegt nog geen een gemeen of Pestkoppen gezien dus dit lijkt me een fijne school.' Beantwoord ik zijn vraag. Terwijl ik afwacht tot we mogen aftrappen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Zayn Jawaad Malik

'Ja. Deze school is een stuk fijner dan mijn oude school. Iedereen is hier heel aardig. Ik heb eerlijk gezegt nog geen een gemeen of Pestkoppen gezien dus dit lijkt me een fijne school.' zegt ze dan. Ik knik blij, wetend dat ze zich beter voelt hierzo. 'Heb je ook al vrienden gemaakt ?' vraag ik dan. Terwijl de bal rustig door het veld rolt. Ik ben altijd zo iemand die houd van praten, maar als de bal dan komt toch even in het spel zit en daarna weer terug gaat naar degene met wie ik praatte. Gelukkig is de bal er nog niet en kan ik nog even met Rae praten, maar ik weet dat zij ook wel zin heeft in voetbal. Dus wacht ik niet lang meer met me in het spel te verdiepen.

Danmarks Dynamite.

[ik ga ook slapen. Morgen weer een nieuwe dag. :'D]

[ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 0:02 ]

Danmarks Dynamite.

Rae Jade Parker
    'Heb je ook al vrienden gemaakt ?' Vraagt Zayn. Ik haal mijn schouders op. 'Niet echt. Ik ken alleen een paar mensen bij naam. Tyler kende ik sinds van morgen. Julia Sonny Chay en jij. Dus nog niet echt vrienden ofzo.' Zeg ik vriendelijk. Als de bal begint te rollen verdiep ik me gelijk in het spel. Diegene die nu de bal had kon het blijkbaar niet. Ik ren er dan ook in een drafje Opaf niet te snel. Het meisje wat niet Chay was probeerde de bal te verdedigen maar ik speel het van haar voeten vandaan. Ze staat verstelt wat ik doe dat ik zo simpel de bal van haar kan afpakken. De bal die bij haar voeten lag had ik met een simpele draai meegenomen zonder dat ze het zelfs door had. Ik grijns even en laat de bal op mijn voet balanseren om hem zo op te schieten zodat hij in de lucht komt en ik hem harder kan schieten. Ik was snel en schiet de bal richting het doel waar hij net in het hoekje gaat. Perfect. Normaal zouden mensen juichen, maar ik niet. Ik was bescheiden en iel niet graag op. Al was sport het enige waarbij ik mezelf kon zijn.
    [Slaap lekker]

[Woow, 7 pagina's. Wat heb ik gemist en waar kan ik heen met Addison?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

xAmnesia schreef:
    [Woow, 7 pagina's. Wat heb ik gemist en waar kan ik heen met Addison?]

[Ja hebt volgens mij bio en geschiedenis gemist. Een van de twee. Ze hebben nu gm. Addison kon gewoon langzaam zijn met omkleden ofzo. Ze zijn aan het voetballeen. ]

Louis Tomlinson.
    Mijn handen haalde ik door zijn krullen heen, nooit geweten dat ze zo zacht waren. 'Hm, het is jammer dat we straks nog met zijn allen bij een moeten komen... Anders hadden we nu gewoon weg kunnen gaan.' Ter verduidelijking met wat ik bedoelde duwde ik schuurde ik met mijn onderlichaam tegen dat van hem aan en een grijns verscheen rond mijn lippen. 'Helaas... Nu moeten we nog een paar uurtjes langer wachten.' Maar eerlijk gezegd konden die paar uurtjes me ook niet zoveel schelen, ik had al zo lang zonder Harry's liefde moeten leven dus dan konden deze paar uurtjes er ook nog wel bij.

stay safe because I like being alive at the same time as you

[yay, eindelijk weer tijd om te reageren :Y) waar kan ik inspringen?]

Do what people say you can't.

Harry Edward Styles
    ik piepten even toen Louis zijn onderlichaam tegen die van mij schuurde. Dit was zo gemeen. ik beet op mijn lip. Dit zoude de langste paar uur ooit worden. En dat voor een boek dat ik plots niet meer zo interessant vond. ''Zorg er maar voor dat die uurtjes wachten het waart zijn Tomlinson.'' Gromde ik speels. en gleed nog een keer met mijn lippen over die van Louis. Zijn lippen proefden zoet. Ik voelde mijn mobiel weer trillen in mijn zak en beet even op mijn lip. ''Wacht even.'' Fluisterde ik en kuste Louis kort en zacht terwijl ik mijn mobiel uit mijn zak haalde. Dylan wist echt van geen ophouden. ''Was dat Louis?'' ik had nog niet eens gedag gezegd of de vraag werd al op me afgevuurd. De Verandering in zijn stem was bijna eng. Hij klonk zo vrolijk. ''Ja.'' grijnsde ik terwijl ik naar de jongen voor me keek en mijn vinger over zijn lippen liet glijden. ''En daar ga ik nu veder mee zoenen, dus ik bel ja vanavond.'' Ik hing op, propte mijn mobiel terug in mijn zak en trok Louis aan zijn kraag naar me toe op mijn lippen hebberig op die van hem te duwen.

Louis Tomlinson.
    Ik knikte en tuitte mijn lippen kort. 'Oh, ik weet zeker nadat je seks hebt gehad met mij dat je nooit meer iemand anders wilt.' Behalve het meisje dat hij straks aangewezen kreeg, daar was het verplicht mee, voor mij trouwens ook. Maar dat zou waarschijnlijk nooit meer zo lekker en goed kunnen zijn als dan met Harry. Ik genoot van zijn lieve kusje en keek gefascineerd toe hoe hij aan het praten was, zijn lippen bewoog helemaal perfect. Hij is gewoon een en al perfectie. Toen ik het woordje zoenen hoorde kwam ik terug bij de werkelijke wereld en keek ik Harry aan. 'Wie was-' Maar hij drukte zijn lippen opnieuw tegen die van mij en omsloot zijn handen om mijn kraag, zodat ik mijn zin niet eens kon afmaken. Direct kuste ik hem ruw, maar toch liefdevol terug en trok zacht aan zijn krullen.

Besar schreef:
    [yay, eindelijk weer tijd om te reageren :Y) waar kan ik inspringen?]

[Je kan leroy te laat te laten zijn bij de nadere lessen, maar dat hij gewoon traag was met omkleden. Dan kan hij meedoen met vietbal. Ze hebben gym. De teams zijn tot zo ver:
    Zonder lintje
    Zayn Tyler en Rae
    Team met lintje
    Chay Liam en Niall.]

Harry Edward Styles
    Ik lgrijnsde terwijl mijn lippen over die van Louis bewogen. Hoe onzeker ik in het begin was geweest, hoe zeker ik nu was. Ik was zo blij dat Louis door had gevraagd en ik hem die ene kus had gegeven. Het voelde nu al aan of we al jaren samen waren. Uiteindelijk haalde ik mijn lippen weer van die van Louis af. Ik keek de jongen met glinsterende ogen aan en drukte mijn neus tegen de zijne. "Je hebt zoveel geoefend. Je moet haas wel geweldig in bed zijn toch?" Grijnsde ik. Nog even terugkomend op het ego wat hij had over zijn geweldige sekskunsten.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje op het moment dat Harry onze kus stopte, ik glimlachte toen ik zijn neus tegen de mijne aanvoelde en bewoog die van mij zachtjes tegen die van hem aan. Ik grinnikte zachtjes. 'Nou, al die genotskreten van die meisjes zeggen genoeg denk ik...' Een grijns verscheen rond mijn lippen. 'Je zult het vanmiddag zelf wel merken, Styles.' Expres schuurde ik nog een keertje met mijn onderlichaam tegen die van hem aan, waarna ik mijn lippen kort op die van hem drukte. 'Ik ben blij dat je het me verteld heb, Hazza. Wie weet hoe lang je er anders nog mee gezeten had.' Ik streelde liefdevol met mijn duim over zijn wang heen.

Harry Edward Styles
    Ik gromde even toen Louis zijn onderlichaam weer tegen die van mij bewoog. "Ow, dus die kreunen beteken dat je het goed doet? Dan moet ik wel echt geweldig zijn geweest." Grijns ik speels en lik snel langs mijn onderlip. Het ging zo vanzelf. Na Louis worden werd ik eens stuk serieuzer. "Daar ben ik ook heel blij mee." Ik trippelde met mijn vingertoppen over zijn borstkas. "Maar ik ben nog blijer met jou." Ik kuste hem zachtjes, waarna ik mijn neus in zijn nek verborg. "Ik vind het eigenlijk wel leuk zo. Ons eigen geheimpje." Fluisterde ik zacht terwijl mijn lippen langs zijn huid. De vlinders in mijn buik waren nog steeds niet te missen en ik had nog nooit zo'n voldaan gevoel gehad. Me zo gelukkig gevoeld.

| Zitten we nog altijd bij geschiedenis/biologie? |

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.