• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    ' No way! I'm here for like... one two days? But i am from holland. Just like the other people here.'zei ze lachend.
    Ik had wel gehoord dat er een vliegtuig niet was aangekomen in Ibiza,maar meer wisten we niet,zouden die mensen de enige overlevende zijn dan?
    Ze zij ook dat ze van Holland kwam,ik kon wel wat nederlands verstaan,maar niet zo veel.
    Ze zei wat tegen de jongen en vroeg dan wat mijn naam was.
    "I'm Rayn ,Rayn Goldberg."zeg ik tegen hun."And what are your names?"vroeg ik dan aan hun.

    Alexander Elias Rodrigues
    ' Nou, ik kan het niet zo goed vertellen als hem, whats your name by the way? Maar hij is gecrasht met een vliegtuig en hij denkt dat hij zijn been gebroken heeft.' zei ze en ik knikte. Ik liep naar de jongen toe en zei dat ik Alex noemda en dat ik eens naar zijn been ging kijken.
    Oké,ik was geen dokter,maar toen ik nog maar aan zijn been kwam,trok hij al een pijnelijk gezicht,dus hij had hem bijna zeker gebroken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    De jongen zei dat hij Rayn Goldberg was en hij zei het op een james bond manier dus ik zei:'The name is Laponder, Jenna Laponder.' En ik giechelde. Alex ging met Rayn aan de slag en ik zuchtte. Van teveel zon werd ik altijd moe. 'En? Is het gebroken.' Vroeg ik aan Alex en ik staarde naar het vliegtuig in de zee. Het was nog niet gezonken, maar dat zou vast niet lang meer duren.


    :dp

    (Owh mensjes, Eluvetie probeerd om maandag weer te reageren :'D)


    :dp

    (yeeey :3 )

    Rayn Olivier Goldberg
    De jongen stelde zich voor als Alex en kwam aan mijn been,het deed erg zeer."auw."kreun ik van de pijn,gebroken dus.
    'The name is Laponder, Jenna Laponder.' zei het meisje op een James bond achtige manier en ik glimlach even kort.
    Ze vroeg dan aan de jongen iets en ik verstond gebroken erin,ze vroeg vast of ik hem echt gebroken had,de jongen knikte en stond op.
    "There is no doktor here ,isn't it?"vroeg ik dan,wat sarcastisch.
    Ze konden er ook niet veel aandoen dat ze hier waren beland.Mischien kon ik wel stappen als ik een stok had om me te ondersteunen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Alex beantwoord mijn vraag met een knikje en ik zucht. Nice, its getting better and better. Er crashen hier alleen maar vliegtuigen. Dan vraagt rayn of hier een dokter in de buurt is en ik vang zijn sarcasme niet op dusik zeg:'Nee jammer genoeg niet, maar we hebben Alex. Alex, moet ik het ook even aan Mark en Alice vertellen?' Ik kijk achter me, maar Mark en Alice zijn te ver weg om ze te zien.


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    'Nee jammer genoeg niet, maar we hebben Alex. Alex, moet ik het ook even aan Mark en Alice vertellen?'zei Jenna,ze had duidelijk mijn sarcasme niet gehoord.
    Mark en Alice,warenn vast nog andere mensen.en ze zei dus ook dat ze alleen maar de jongen hadden.
    "Oh,ok."mompel ik.

    (Zal ik Olivier gewoon Nederlands laten praten? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Is goed voor mij, wat jij wilt:3)


    :dp

    Chloe jolie eberson

    Ik was met alex in het water toen we ineens een grote knal hoorde, alex trok me mee het water uit, en liep toen snel naar het hutje om zijn ehbo koffertje te pakken en trok me daarna mee en zag dat er een jongen zat. Hij stelde zich voor al rayn en had heel erg last van zijn been. Ik was een beetje een dromenland geweest dus ik had niet echt goed in de gaten gehad wat er allemaal werd gezegt. ''Nou dat gaat lekker hier zeg, de een na de ander, stort hier neer''

    Jenna Laponder
    Chloe zei:'nou dat gaat lekker, de een stort na de ander neer.' En ik zei:'Ja inerdaad. Ik ga even aan Mark vragen of we eenlange stok hebben, als Alex dan klaar is met Rayn heeft Rayn tenminste iets om op te steunen.' En zonder antwoord ren ik weg. 'Mark! Hello! Roekoerokoe!' Roep ik en als ik hem eindelijk vind loop ik al te hijgen. 'Luister, er een eenvliegtuig gecrasht met eenjongen, die nu hier is, whatever, long story, maar weet je of er een wandelstok ofzo is? Want hij heeft dus zijn beengebroken.' Zeg ik en ik kijk maar smekend aan. Hij moest er gewoon een heben.


    :dp

    ( what happend?)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Euhm er is een nieuwe jongen gecrashed, hij heet rayn, check maar het rollentopic voorpica ;D en Jenna kwam naar Mark toeom te vragen of hij wist of we een wandelstok hadden en chloe en alex hebben sex gehad xd)


    :dp

    ( prettiig en waar kan ik inspringen?)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ( en mark had nog aan alice gevraagd of ze lekker had geslapen:) )

    (misschien kan alice samen met mark mee gaan kijken naar die nieuwe jongen?)

    Alice Heather Hills
    "Jaa heerlijk.", ik glimlachte even en stond op. "Zullen we kijken naar die nieuwe gozer?

    Dylan James Parker
    Ik lag in mijn tent en bleef maar zweten en hoesten. Zo zwak had ik me nog nooit gevoeld.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead