• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze sloot haar ogen even en beet op haar lip wat er erg sexy uitzag,daarna keek ze me weer aan en liet haar hand over mijn boven lichaam glijden.
    Ik drukte een zacht kusje op haar lippen en trok dan haar slipje uit en gooide die ergens in het hutje.
    Ik liet mijn vinger glijden langs haar clitoris en maakte haar een beetje nat,waarna ik een vinger bij haar naarbinnenbracht en op een rustig tempo haar begon te vingeren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij drukte een zacht kusje op mijn lippen en trok daarna mijn slipje uit en gooide het ergens in het hutje, waardoor ik nu helemaal naakt voor hem lag.
    Hij liet zijn vinger glijden langs mijn clitoris, waardoor er een huivering van genot door mijn lichaam stroomde, en zo maakte hij mij steeds natter.
    Daarna bracht hij een vinger bij mij naar binnen en begon me op een rustig tempo te te vingeren. Ik kon het niet laten om te kreunen, want het was gewoon zo heerlijk en ik sloot van genot mijn ogen en beet even op mijn lip. En liet mijn hand daarna weer even bij hem naar zijn zwembroek glijden en voelde dat hij steeds harder begon te worden, en ging toen even plagend met mijn hand in zijn zwembroek en voelde even aan zijn penis, en trok daarna weer plagend mijn hand terug.

    Jenna Laponder
    Ik voel me heel lonely en begin me te vervelen. Ik zie dat het alweer iets donkerder begint te worden. Ik had helemaal niet in de gaten dat het al zo laat was, maar Mark en ik hadden natuurlijk de hele tijd naar mais gezocht. Ah mais! Misschien moet ik maar alvast met het eten beginnen aangezien niemand anders het doet, ik roep even:'Jongens, ik begin al met het eten!' want misschien kunnen ze daar dan even rekening mee houden. Ik pak zo veel mogelijk mais, aangezien ik niet alles mee krijg in mijn armpjes en ik loop naar de soort barbecue.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze kreunde even en sloot haar ogen dan en beet even op haar lip.
    Ik voede het empo wat op en een rilling van genot ging door me geen toen ik haar vingers mijn kleine vriend voelde strelen.
    Ze plaagde me wat door haar hand weer uit mijn zwembroek te halen en ik keek haar even grijnsend aan en ik druke mijn lippen ruw ,maar ook uit liefde en lust op de hare.Ik deed er ook nog een tweede vinger bij en deed door tot ze nat genoeg was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chloe jolie eberson

    Hij voerde het tempo wat op en ik kreunde van genot
    Hij drukte zijn lippen ruw op de mijne en deed daarna nog een tweede vinger bij mij naar binnen en ging net zo lang door tot dat ik nat genoeg was.
    Ik draaide ons weer om zodat ik nu weer boven lag, en streelde speels met mijn hand over zijn penis die nog in zijn zwembroek zat en trok daarna zijn zwembroek uit zodat zijn kleine vriend goed te voorschijn kwam.
    Ik begon hem eerst rustig af te trekken en nam daarna zijn penis in mijn mond en cirkelde met met tong over zijn eikel heen en begon hem daarna rustig te pijpen.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze draaide ons weer om zodat zij boven op me zat.
    Ze streelde met haar hand mijn stijve en weer verliet een kreun mijn mond.
    Eindelijk bevrijde ze mijn vriend en begon me toen af te trekken,waardoor meerdere kreunen mijn mond verlieten,dit was zo goed.
    Ze stak daarna mijn penis in haar mond en draaide cirkeltjes rond mijn eikel met haar tong.
    "Oh,Chloe."kreunde ik van genot,


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij begon te kreunen toen ik zijn stijve in mijn mond nam en kreunde daarna nog mijn naam van genot.
    Ik begon hem steeds harder te pijpen en keek hem af en toe ondertussen aan, en voelde daarna dat hij volledig stijf was.
    Ik hield hem uit mijn mond en keek hem aan. 'Weet je het zeker, ik kan hier even geen condoom vinden, dus dan maar zonder'' ik keek hem even aarzelend aan en ging toen voorzichtig op zijn stijve zitten, en ging rustig op en neer.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Weet je het zeker, ik kan hier even geen condoom vinden, dus dan maar zonder' vroeg ze nadat ze mijn stijve uit haar mond deed.
    Ik knikte even,maar het fijt dat we geen condoom hadden deed me wel wat twijflen.
    Chloe ging op me zitten,zodat ik in haar zat en begon me rustig te berijden.Ik kreunde zachtjes en beet dan op mijn lip om mijn gekreun wat te dempen.
    Ik liet mijn handen over haar mooie lichaam glijden en sloot dan genietend mijn ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik ging de mais pellen en ik floot. Hadden ze hier geen radiootje ofzo? Ach ja, dan maar zelf een beetje swingen. Ik pelde de mais en tikte vanzelf op de houten plank. Het was het ritme van scream & shout. Ik zong zachtjes:'We sing, ohwieowieowieo.' Terwijl ik met mijn hoofd op de maat beweegde en ik wiegde mijn heupen zachtjes op en neer. Ik bleef door pellen en omdat ik er lol in had ging het steeds sneller.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Toen ik op zijn stijve was gaan zitten verliet een kreun zijn mond en daarna ook mijn mond, hij liet zijn handen over mijn lichaam glijden en ik liet mijn handen op zijn borstkast rusten en voerde het tempo wat op. Een luide kreun verliet mijn mond en ik beet snel op mijn lip, gosh straks had iemand het nog gehoord. Ik ging even van zijn geslachtsdeel af en ging even liggen zodat hij bovenop kon.

    Jenna Laponder
    Ik had alle mais gepeld en stond nog steeds te dansen. Ineens hoorde ik zacht een kreun en ik begon te giechelen. Okay, dat kan maar één iemand zijn. Chloe of Alex. Oh wacht, dat zijn er twee. Ik Loop naar de soort barbecue toe en leg de mais erop. Misschien kan ik dit bakken en met een beetje rijst ofzo, als dat er is? Eigenlijk wist ik niet of we dat mochten gebruiken. Ik loop naar buiten en vraag aan Mark:'Mark, moeten we de rijst bewaren voor later, of mogen we dat bij de mais doen?'


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze kreunde ook een paar keer en beet dan op haar lip,haar handen gleden even over mijn ontblote torso en darna rolde ze van me af wardoor ik wist dat ik boven op haar moet,ik ging boven haar hangen stoote bij haar binnen en drukte mijn lippen op de hare terwijl ik mijn tempo wat op voor. Mijn gekreun werd gesmoord door haar lippen en na een tijdje begin ik ook harder en dieper in haar te stoten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij stoote weer bij mij naar binnen en begon na een tijdje steeds harder en sneller te stoten. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik sloeg mijn armen om zijn nek en mijn benen om mijn middel zodat hij harder en dieper in me kon stoten ik kraste met mijn nagels over zijn rug en sloot mijn ogen van genot, ik voelde dat ik bijna ging komen en ik denk dat dat bij hem ook het geval was.

    Alexander Elias Rodrugues
    Ze sloeg haar armen om mijn nek en haaar benen rond mijn middel zodat ik nog dieper in haar kon stoten.
    Ik stoote verder en voelde mijn hoogtwpunt naderen.
    Chloe haar nagels priemden in mijn rug en krasten erover.
    Een luide kreun verluet mijn mond toen mijn hoogtepunt daar was en ik spoot het goetje in haar en stoot nog even door rot Chloe klaarkomy


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij stootte nog even harder door en voelde dan zijn goedje in me spuiten en hoorde hem luid kreunen, hij stoote nog even door totdat ik ook klaar kwam en kwam ook luid kreunend klaar. Ik lag nog uit te hijgen en drukte een zoen op zijn mond. 'Ik hou van jou' fluisterde ik tegen zijn lippen. 'En hoe vond je het nou, je eerste keer?'