• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Even later kwam Chloe ook luid kreunend klaar en ik ging uit haar.
    Ze drukte een kus op mijn lippen en fluisterde dat ze van me houd."Ik hou ook van jou."fluiser ik terug en ga naast haar liggen.
    'En hoe vond je nou je eerste keer ?'vroeg ze me en ik glimlachte even."Ik vond het fantastisch."zei ik en drukte nog een kus op haar lippen."Hoe vond jij het?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij zei dat hij het fantastisch vond en drukte nog een kus op mijn lippen en vroeg hoe ik het vond.
    ''Ik vond het ook fantastisch, maar hoe wil dat ook anders, want jij ben gewoon fantastisch'' grinnik ik en ga tegen hem aan liggen.
    ''Ik heb het nu wel echt bloedheet hoor'' lach ik en streel met mijn hand over zijn buik heen.

    Jenna Laponder
    Ik zucht en rol met mijn ogen als ik geen antwoore vanMark krijg. Okay, bang voor Alice zijn is een ding, maar iemand negeren? Hij begon steeds lager te zakken. Dan maar geen rijst, ik had ook geen zin in gezeik. Ik loop heupwiegend weer naar het barbecue ding toe en ik beweeg mijn hoofd. Ik gooi de mais in de panen ga op zoek naar iets om mee te roeren. Ik vind een soort spatel achtig ding om een tafel en haal mijn schouders op. Hmm okay, perfect. Ik roer een beetje door de pan en begin me te vervelen. Voordat de mais goedwas, duurde het nog wel effe, dus ik ging rechtop staan en begon maar een dansje te verzinnen op scream & shout. Ik glimlachte en merkte dat de geluiden waren gestopt.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik grinnik eens om haar reactie en sla mijn arm dam om haar heen als ze tegen me aan komt liggen.Ik druk een kusje op haar kruin en sluit dan genietend mijn ogen als ik haar hand voel wrijven aan mijn buik.Ze zei dat ze het nu wel warm had."We kunnen srraks een frisse duik nemen in de zee."zeg ik met een glimlachje en blijf nog even liggen.
    Na een tijdje sta ik dan toch op en doe mijn zwemshort weer aan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij slaat zijn arm om me heen en drukt een kusje op mijn kruin, en zegt dat we zo wel een frisse duik kunnen nemen in de zee, en staat daarna op om zijn zwembroek aan te trekken.
    Ik sta ook op en loop naar mijn bikini toe. 'Ik vind het best'' ik trek mijn bikini broekje en topje aan en loop dan naar alex toe. ''Zou je misschien alsjeblieft mijn bikinitopje dicht willen maken'' vraag ik aan hem.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze nam ook haar bikibi en deed die dan aan waarna ze naar me toe liep.
    'Zou jij mischien asjeblieft mijn bikinitopje dicht willen maken?'vroeg ze me dan en ik maakte een instemmend geluidje waarna ik haar topje dicht maak.'Zonder topje vind ik ja ook mooi hoor."grinnik ik en druk dan een kusje in haar nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chloe jolie eberson

    Hij maakte mijn topje vast. 'Zonder topje vind ik je ook mooi hoor." grinnikt hij en drukt een kusje in mijn nek.
    Ik draai me grijnzend om. ''Dat zal best dat je me dan ook mooi vind, maar niet iedereen hoeft mijn fantastische lijf te zien toch'' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn lippen.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze draait zich in mijn armen om en zecht dat dat best zo is dat ik haar mooi vind,maar dat niet iedereen haar prachtig lijf moest zien en ik grinnik even.Daarna voel ik haar zachte lippen kort op de mijne en ik glimlach even."Oke met topje ben je ook mooi dus ik vind het prima."grinnik ik en strijk een plukje haar uit der gezicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij strijkt een plukje haar uit mijn gezicht. 'Kom we gaan zwemmen' zei ik vrolijk tegen hem en liep naar de zee toe en dook erin. Hehe even wat verkoeling,,pfoe wat was het warm hier zeg, eigenlijk wilde ik hier echt heel graag weg gewoon.

    Jenna Laponder
    Ik zuchtte en keek naar het eten, waar al aardig wat rook van af kwam. Ik sloeg het weg met mijn hand en kuchte even. Ik roerde snel in de pan om te kijken of de mais niet was aangebrand. Ohgod. Het is nog goed. Godzijdank! Ik bleef erin roeren en nam me voor dat ik niet meer moest gaan dansen tijdens het koken. Ik likte even over mijn felrode lippen en ik zocht weer naar de bakjes van gisteravond. Ik pakte de bakjes en ik verdeelde de mais over bakjes. Ik zag dat we nog fruit hadden en ik sneed een sinaasappel in stukjes. Ik duwde hem in de rand van het bakje en het reseltaat zag er erg feestelijk uit. Het leek net op een ijsthee glas, maar dan met mais. Ik glimlach en dan loop ik het andere hutje binnen. Ik dacht dat Chloe en Alex hier waren, maar schijnbaar toch niet. Ik haal mijn schouders op en ga maar op ene boomstronk zitten. En toen was je weer lonely, nice work Jenna.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Kom we gaan zwemmen' zei ze vrolijk en liep dan het hutje uit,waarna ik haar volgde.
    Ik zag Chloe al de zee induiken en ik kom ook al gauw aan en zwem naar haar toe,ze mocht niet verheten dat haar wond nog altijd kon ontsteken.
    ALs ik bij haar ben druk ik een kusje op haar lippen en glimlach eventjes."Verheet niet dat je niet onderwater mag met je hoofdwonde hé."zeg ik nog bezorgd en strijk even met mijn hand over haar zachte wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij kwam naar me toe gezwommen en drukte een kusje op mijn lippen. Daarna keek hij me wat bezorgd aan en strijkte met zijn hand over mijn wang. 'Vergeet niet dat je met die hoofdwond niet onder water mag' ik schrok, ik was die stomme wond helemaal vergeten. 'Ohja shit die heb ik ook nog' ik ging met mijn hand over de wond heen en voelde dat het best pijn deed, ik beet even op me lip, omdat ik niet wou laten merken dat ik pijn had.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 10:07 ]

    Jenna Laponder
    Ik likte nog een keer over mijn felrode lippen, die erg droog waren de laatste tijd en ik stond met een zucht op. Ik zette de bakjes met avondeten op de houten plank. Als de mensen honger kregen, moesten ze het maar zelf pakken. Ik verveelde me en ik liep weg van het kamp. Ik zag Alice en Mark daar nog steeds staan. Wauw, die houden het ook lang vol. Ik aarzelde even en liep toen toch rustig op hun af. "Hey... Ik heb eten gemaakt, maar ik weet niet of het goed is." Zeg ik aarzelend en ik sla mijn ogen neer.


    :dp

    (Waarom reageerd Eluveitie bijna niet meer? )
    Alexander Elias Rodrigues
    'Ohja shit die heb ik ook nog.'zei ze en ging met haar hand naar haar plijster en beet op haar lip toen ze eraan kwam,haar plijster was kapot en moest dringend vervangen worden,mischien had ik er nog een paar zitten in het kistje."Ik zal je straks even verzorgen goed? En Jenna haar wond,zal ook nog eens gereinigd moeten worden."zeg ik dan en sla mijn armen om Chloe heen.Ze wilde niet laten merken dat ze pijn had,maar ik zag het wel in haar ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ i dont know! Ik had haar al een bericht gestuurd, maar ze zei dat ze het te druk had...]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 21:46 ]


    :dp