• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    'Dan komen we nu aan bij het tentje van Dylan en ALex, Alex was dus die jongen die net je been heeft verzorgd.'zei ze en ik knikte waarna ik haar volgde richting het tentje.Ze ritste het open en leek geschokt toen ze binnen keek.'Omg, Dylan! Wat is er met jou gebeurd?' vroeg ze aan de mensen die in het tentje zaten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (weet iemand, hoe ik even met iemand anders kan praten, want er word toch niet met dylan en alice gereageerd)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:40 ]

    (haah heb ik net gedaan xD )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Tja, dat is wel vervelend indd... euhm ja want nu zit jij vast....ik zaleven aan islytherin vragen of ze wilt reageren okay?)


    :dp

    (Of anders kunnen we beter doen dat dat met Dylanen Alice niet is gebeurd want dat stoort heel erg.)


    :dp

    (ik kan Alex ook naar hun afsturen als jullie dat willen?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ja okay, maaar Chloe en Mark moeten dan nog steeds wachtn op Dylan en Alice, of doen we dan even dat dat niet is gebeurd?)


    :dp

    Misschien kunnen ze Dylan een pilletje geven en hem laten rusten en kan Alice iets anders gaan doen zoals eten zoeken)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Yeah sounds good to me, geeft Chloe hemdan een pilletje? Endan kan Mark misschien alsnog kennis maken met Rayn want dat heeft hij nog niet gedaan:3)


    :dp

    (Is goed voor mij."
    Alexander Elias Rodrigues
    Jenna had een stok gevonden ,waardoor Rayn weer even kon lopen.
    Verder had ik niet te doen ,dus neem ik het kistje terug vast en loop terug naar het kamp.
    Ik kijk even raar als ik Jenna zie in het tentje piepen en Rayn die er wat naast staat.
    "Is er iets mis?"vraag ik hun dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Alex komt erbij en vraagt of er iets is. 'Euhm, ja. Dylan loopt hier helemaal te hoesten en hij gaat helemaal door het lint....Wat moeten we nu doen? Moeten we hem soms een pilletje geven ofzo?' Zeg ik en ik kijk Alex vragend aan. 'Heb jij die soms?'
    (sorry kort)


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Euhm, ja. Dylan loopt hier helemaal te hoesten en hij gaat helemaal door het lint....Wat moeten we nu doen? Moeten we hem soms een pilletje geven ofzo?'
    Vroeg jenna en keek me vragend aan.'Heb jij die soms?' vroeg ze dan."Eens kijken..."zei ik en opende het kistje,ik vond een pilletje tegen de keel en een slaap pil."Hij kan deze gebruiken."zeg ik en overhandig de pilletjes aan Jen."Het ene is tegen de keelpijn de ander om in slaap te vallen,hij zal mischien wat rust nodig hebben."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Alex overhandigd me een slaappilletje en een pilletje tegen de keelpijn. 'Bedankt Alex, als we jou toch niet hadden.' Zei ik glimlachend en ik hield Dylans mond open. Ik deed de pilletjes erin en pakte een flesje water. Zo deed mijn moeder het vroeger ook altijd bij mij. 'Okay, nu even slikken Dylan.' Als ik klaar ben veeg ik over mijn voorhoofd, 'Lets go, we kunnen hemnu beter even alleen laten.' Zeg ik en ik loop weer naar Rayn.


    :dp

    Dylan James Parker
    Ik kreeg een pilletje maar het lukte niet om mijn gedachten nog op een rijtje te krijgen. "Jenna?!"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alice Heather Hills
    "Wie gaat er mee eten zoeken.", ik keek rond naar de groep. Mark bleef mijn aandacht trekken ik vond hem zo leuk he!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead