• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    Jenna Laponder
    Toenik bij Rayn stond hoorde ik een vaag geluid vanuit de tent en ik dacht dat het Alex was. Toenriep Alice:'Wie gaat er mee eten zoeken?' ik liep naar haar toe en riep vrolijk:'I'm in! En dit is Rayn by the way.' Ik keek glimlachend naar Rayn en speelde met mijn voeten in het zachte zand.


    :dp

    mark drew grand

    Alice vroeg wie er mee eten wilde zoeken. 'Oh, dat hebben jenna en ik gister al gedaan, maar ik ga wel even mee' zei ik tegen alice.

    chloe jolie eberson

    Ik kroop het tentje uit, iedereen stond er inmiddels en aangezien dylan toch naar jenna riep, kon ik beter uit het benauwde tentje gaan. Ik liep even naar rayn. 'Sorry ik had me nog niet voorgesteld, ik ben chloe' en keek daarna even naar alex. 'misschien kan dylan beter dat hete tentje uit

    Alice Heather Hills
    "Yeeey!", riep ik toen ik hoorde dat er mensen meegingen. Ik rende richting Mark en sprong op ze rug. Geen ideevwaarom ik dat deed, maar spontane acties eindigen toch meestal goed?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Chloe stelde zich voor aan Rayn en zei dat we Dylan beter uit het tentje konden halen. Ik hield mijn schouders op, ik was niet de dokter, dat was Alex en toen Alice yeey riep en bij Mark op zijn rug sprong rolde ik met mijn ogen. Ik zuchtte. Sjezus, ik moest echt eens stoppen met dit jaloerse gedoe. 'wel, okay, lets go.' Zei ik zo vrolijk mogelijk. 'Ga je ook mee Rayn? Of durf je het nog niet?' Zei ik en ik liep alvast richting de kant van demais.


    :dp

    Alice Heather Hills
    Ik voelde gewoon dat Jenna jaloers was wat me toch bang maakte. Zouden ze elkaar leuk vinden?! Ik probeerde mijn. Aandacht op iets anders te richten maar het was lastig.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Rayn Olivier Goldberg
    Jenna liep naar het meisje die Alice heete,ze had voorgesteld om eten te gaan zoeken,maar ik denk niet dat ik hun kan helpen,met mijn been.
    Ik zag haar naar me glimlachen en ik glimlachte terug naar haar.
    'Sorry ik had me nog niet voorgesteld, ik ben Chloe' zei het meisje dan ,die daarnet bij de jongen Alex was.
    "Is niet erg,ik ben dus Rayn."zeg ik en glimlach even.
    Ik kon deze mensen van het eiland af gehaald hebben,maar helaas was het vliegtuig gesaboteerd.
    Jenna vroeg dan of ik mee ging."Mischien is het beter dat ik hier blijf,ik zal meer een last zijn voor jullie."zeg ik dan met een licht glimlachje tegen haar.


    Alexander Elias Rodrigues

    'misschien kan dylan beter dat hete tentje uit'zei Chloe dan tegen mij en ik knikte ,waarna ik het tentje binne ging"Hey Dylan,gaat het al wat beter?"vroeg ik hem eerst."Misschien zal het nog beter zijn dat je dit hete tentje uit gaat en ergens in de schaduw gaat liggen.

    (sorry kort)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Rayn zei dat hij beter niet mee kon gaan en ik knikte.'Ja rust jij maar even uit, i'll be rightback, en je hebt Chloe Dylan en Alex nog.' Glimlach ik naar hem. Ik voelde de ogen van Alice in mijn rug prikken. 'Is er somsiets?' vraagik en het klinkt een beetje bot. 'Sorry, ik heb slecht geslapen.' zucht ik en ik loop verder richting het eten.


    :dp

    mark drew grand

    Alice sprong enthousiast op mijn rug en ik grinnikte even. Eigenlijk snapte ik niet helemaal waarom ze nu ineens zo deed, eerst wou ze niks meer met me, en negeerde ze me eigenlijk, en nu ik het best gezellig met jenna had doet ze ineens weer heel klef enzo. Ik keek achterom naar jenna. ''Kom kleine, wel een beetje door lopen he'' grijns ik

    Chloe jolie eberson

    De jongen zei dat hij het niet erg vond, en stelde zich voor als rayn. Ik glimlachte even naar hem. ''Gaat het al wat beter met je been of niet'' vroeg ik aan hem en knikte even in de richting van zijn been. ''Je bent niet de enigste gewonde hier'' ik wees naar mijn hoofd. ''Ik heb een wond op mijn hoofd, ziet er ook heel charmant uit enzo'' lachte ik. ''Alex misschien kunnen we vanavond wel een feestje geven, niet dat het zo leuk is dat we hier zitten, maar we kunnen het beter een beetje gezellig maken toch?''

    Rayn Olivier Goldberg
    ''Gaat het al wat beter met je been of niet'' vroeg ze en knikte richting mijn been."Het gaat wat beter,maar het lopen is wat anders."zeg ik dan en glimlach lichtje.
    ''Je bent niet de enigste gewonde hier'' zei ze en wees naar haar hoofd,waar er een grote plijster op zat. ''Ik heb een wond op mijn hoofd, ziet er ook heel charmant uit enzo'' lachte ze en ik glimlach even.
    Daarna vroeg ze aan de jongen of we vanavond geen feestje konden geven om het wat gezelliger te maken.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik zag dat Jenna wat jaloers reacheerde op Mark en Alice,meteen denk ik weer aan Dylan die vast jaloers zou zijn op Mark.
    ''Alex misschien kunnen we vanavond wel een feestje geven, niet dat het zo leuk is dat we hier zitten, maar we kunnen het beter een beetje gezellig maken toch?"hoorde ik Chloe vragen en ik piepte het tentje uit."Is een goed idee voor mij."zeg ik dan en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik zie dat Mark Alice niet van zijn rug af haalt en begin te neuriën. Dan zegt Mark ineens:'Kom kleine, wel een beetje doorlopen he?' Ik ben met mijn gedachten totaal ergens anders dus zucht een roep:'Ofcourse, misschien zou jij ook even rekening met mee kunnen houden eh?' En ik grijns naar hem. Niet dat het een aardige grijns was, maar ik dacht alleen maar aan thuis. Hoelang zouden we hier nog zitten. Ik verveel me en vul mijn wangen met lucht. Ik moet denken aan de momenten waarop mijn bff en ik dat deden en ik begon te glimlachen. Ik voelde me net een klein kind en ik begon een soort van te huppelen/rennen waardoor ik Alice en Mark inhaalde.


    :dp

    mark drew grand

    Jenna probeerde wat door te huppelen of rennen, en was weer bij ons, we waren weer op dezelfde plek als gister en ik zette alice weer op de grond. ''Goed wat voor eten wilde jullie gaan halen, want we hadden gisteren al kei veel mee genomen eigenlijk, dus ik zie het nut hier niet echt van in ofzo'' zei ik wat mopperend en keek rond, er was hier toch bijna alleen maar mais

    Chloe jolie eberson

    Alex kwam het tentje uit en zei dat hij het goed vond om een feestje te geven. ''Oke mooi, dan weet ik wat ik nu even ga doen, ik ga slingers maken, en misschien als de rest nou kokosnoten vind, kunnen we wel cocktails gaan maken'' Ik liep weg en plukte wat bloemen, en liet me vervolgens op het zand zakken en begon de bloemen aan elkaar te maken, zodat er een mooie slinger ontstond.

    Jenna Laponder
    Mark zegt dat hij het doel hiervan niet inziet en ik zeg:'Tsja, het was niet mijn idee.' Doelend op Alice en ik kijk haar aan. 'Ik ging alleen mee voor de gezelligheid... Maar ja, we kunnen beter gaan, hier is toch niks te vinden.' ik haal mijn schouders op en kijk Mark en Alice vragend aan. 'Ik ga in ieder geval hoor.' Ik sla mijn ogen neer. Kut, ik had bijna geen make-up op. Ik probeer om alvast een weg terug te vinden en ik roep ineens heel hard:'Waaaah!!!!' En ik spring achteruit. Ik zag wat en dacht dat het een bosjesman was. Maar schijnbaar was het gewoon eendier. Ik houd mijn hand tegen mijn hart en zucht, waarna ik me op de grond laat zakken en ik ga zitten mopperen. "Ik haat het hier.' Zucht ik


    :dp

    mark drew grand

    Ik liep rustig terug naar het kamp, en verwachtte wel dat alice achter me aan zou lopen. Toen ik weer bij het strand was zag ik chloe met bloemetjes zitten ik grinnikte even. ''Hey chloe wat ben jij hier nu weer aan het doen'' Vroeg ik aan haar en keek even om me heen, het werd steeds donkerder, zoals elke dag deed je hier niet veel, slapen, opstaan, eten zoeken, en weer slapen en soms zwom je tussen door even of ging je even zonnen

    chloe jolie eberson

    Ik was druk bezig met de bloemenslingers te maken toen mark ineens voor me stond en vroeg wat ik aan het doen was. ''Ik had het plan om vanavond een feestje te geven, en aangezien ze hier geen slingers hebben, heb ik ze zelf maar even gemaakt'' iK stond op liep richting rayn en alex. ''Kijk alex ik kan nog wel een beetje creatief zijn'' zei ik trots en hield de slinger omhoog. ''Hoelaat gaat het feestje eigenlijk beginnen? want het word best wel donker al''

    Jenna Laponder
    Ik zit nog steeds in het bos op de grond en zucht. Hoe gaan we hier in vredesnaam wegkomen? Ik kijk om me heen en zie in de verte alleen Alice staan. Mark is zeker al weggegaan. Nouja, dan moet ik ook maar terug naar het strand gaan, ik loop terug en zie Mark en Chloe. Ik plof naast Mark neer aangezien Choe wegloopt en ik zeg:'Hey, wat gaat Chloe nou weer doen?' Ik grinnik en schud mijn haar los, ik wel weer genoeg van dieknot.


    :dp

    Alexander Elias Rodigues
    Ik was wat aan het krabbelen in mijn schetsboek en zag toen Chloe afkomen en ik glimlachte naar haar.''Kijk alex ik kan nog wel een beetje creatief zijn'' zei ze en stak trots haar bloemen slinger omhoog."Hij is erg mooi!"zeg ik glimlachend en daarna vroeg ze waneer het feestje ging beginnen en ik haalde mijn schouders op."Ik heb geen idee ,jij mag kiezen het was trouwens ook jou idee."zeg ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH