• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    mark drew grand

    Jenna kwam naast me zitten en vroeg wat chloe aan het doen was. ''Ze willen vanavond een feest geven, dus is chloe een bloemen slinger in elkaar aan het zetten, voor versiering snap je?'' zei ik tegen jenna en keek voor me uit over het water. ''Van mij mag het feestje snel beginnen, het word ten eerste al donker, en ik heb ook wel zin in een beetje alcohol weer' zei ik grinnikend.

    chloe jolie eberson

    Alex zei dat hij het een mooie slinger vond, en dat ik mocht bepalen wanneer het feest begon. Ik hing de slingers op aan het hutje. ''Oke dan gaat het feest zo beginnen'' Ik keek even rond en schreeuwde toen. 'Over een kwartier hier een fees't!' ik liep het hutje in, om me daarna maar om te gaan kleden en een beetje mooi op te maken voor het feestje natuurlijk.

    Jenna Laponder
    Mark zeik dat ze een bloemen slinger aan het maken was voor het feest vanavond. 'Aah, ik snap het gezellig.' Dan zegt Mark dat het feestje snel mag beginnen en dat hij wel zin heeft in drank. 'Aah, tuurlijk, dan kan je lekker dronken worden.' Zeg ik plagend en dan gilt Chloe dat het feest over een kwartier begint. Ik sta op. 'Wel, dan ga ik me maar eens omkleden.' Grijns ik naar hem. 'Party hardy!' En dan loop ik dansend weg naar hutjes om mijn jurkje aan te trekken.'Oh hey Chloe, zin in het feest?' Ik kleed me om en doe wat rode lippenstift op+mascara en eyeliner. Dan loop ik het hutje uit en bekijk ik mezelf. 'Yes, i am ready for the party..'

    [ http://weheartit.com/entry/49892176/via/laura1111 mijn jurkje]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:26 ]


    :dp

    mark drew grand

    Ik liep naar alex toe en die andere jongen waar ik de naam heel even vergeten van was. 'Zin in het feestje?' Vroeg ik aan hen terwijl ik me mobieltje aansloot op de boxjes voor de muziek, die er nu al goed door heen knalde. Ik zocht in de koelbox voor 3 biertjes, toen wij hier waren gestrand met het vliegtuig, had ik nog genoeg spullen eruit kunnen halen. 'Hier een biertje, ik neem aan dat jullie die wel lusten of niet' ik maakte de biertjes open en gaf ze aan alex en de andere jongen.

    Chloe jolie eberson

    Ik stond me net in mijn string te heisen toen jenna zich binnen ook om kwam kleden en vroeg of ik er zin in had. 'Ja eigenlijk best wel ja' jenna was vrij snel weer klaar en liep weer naar buiten. Ik trok mijn bh ook maar aan en deed daarna mijn strakke zwarte jurkje aan, ik werkte mijn make-up wat bij en aan mijn haren hoefde ik op zich niet zoveel te doen. Ik liep ook naar buiten en vulde voor jenna en mij een beker met wijn en gaf er 1 aan jenna.

    Jenna Laponder
    Chloe zei nog dat ze eigenlijk best wel zin had in het feestje en toen kwam ze naar me toe gelopen waar ze twee bekers wijn vulde en ze gaf er één aan mij. 'Dankje,je kan nooit vroeg genoeg beginnen.' Glimlach ik en ik klink mijn bekertje tegen die van Chloe aan. 'Proost.' Zeg ik en ik ga zitten. 'Dus.... Alex en jij hebben het samen wel gezellig he?' Zeg ik dan en ik knipoog naar haar. 'Dus jij hebt al een vakantie liefde!'


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Mark liep naar ons toe en vroeg of we zin hadden in het feestje terwijl hij de boxen aansloot met zijn mobieldje die gespaard gebleven is."Ja duuh wie houd er nu niet van feestjes?"zeg ik grijnzend en neem dan het biertje van hem aan.

    Rayn Olivier Goldburg
    De jongen genaamd Mark zag het helemaal zitten.Er klonk muziek en ze hadden ook nog eens drank.
    Dat zou je eigenlijk niet verwachten als je gecrashd bent op een eiland.Ik nam het biertje aan en nam er een slok van.Het smaakte wat anders dan het bier die ik gewoon ben ,maar het is wel goed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    'Dankje,je kan nooit vroeg genoeg beginnen.' Glimlacht jenna en ik klinkt met haar bekertje tegen die van mij aan. 'Proost.' zegt ze en gaat zitten 'Dus.... Alex en jij hebben het samen wel gezellig he?' Zegt ze dan en knipoogt naar mij. 'Dus jij hebt al een vakantie liefde!' roept ze blij uit. Ik kijk haar even lachend aan. ''Ach het is maar net hoe je het bekijkt he enzo'' zeg ik even schouderophalend en loop dan dansend naar de jongens toe die met een biertje in hun hand staan.

    mark drew grand

    alex en rayn bleken allebei wel een biertje te lusten. Ik keek ze allebei even grijnzend aan. ''Nou alex, als chloe straks weer dronken is word dat vanavond lekker ketsen joh' zei ik lachend tegen hem en keek even naar rayn. ''Ben je eigenlijk single of niet' daar was ik gewoon altijd benieuwd naar bij mensen. Chloe kwam dansend naar ons toe, ik pakte haar bij haar arm en deed een dansje met haar

    Rayn Olivier Goldburg
    'Ben je eigenlijk single of niet'vroeg Mark en ik glimlachte kleintjes.
    "Jup k ben singel ,maar het is niet dat meisjes me niet willen,maar vooral het feit dat er veel bitchen zijn op Ibiza."zeg ik grinnikend en kijk dan naar Mark die een dansje aan het doen was met Chloe en daarna kijk ik naar Alx die wat jaloers leek."En jullie? "


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Chloe reageerd op een manier waarvan ik denk dat ze het zelf niet zo serieus neemt en ze loopt weg. Ik haal mijn schouders op. Ik nip nog even van mijn wijn en als hij leeg is gooi ik hem weg. Dat ruim ik later wel op. Ik zucht en loop dan maar achter Chloe aan die al met Mark staat te dansen. Ik loop op mijn blote voeten naar Rayn en Alex en plof naast hun neer in het zand. Dit feest moest dus nog op gang komen.


    :dp

    Mark drew grand

    Ik was gezellig met chloe aan het dansen, en rayn vertelde dat hij single was vooral om het feit dat bijna alle meiden op ibiza bitchen waren en vroeg daarna of wij ook single waren. ''Ja iedereen is hier single, en wat chloe en alex hebben, weet ik niet goed, een seksrelatie? nee grapje' zeg ik lachend en geef chloe een kus op haar wang.

    Rayn Olivier Goldburg
    ''Ja iedereen is hier single, en wat chloe en alex hebben, weet ik niet goed, een seksrelatie? nee grapje' zei hij lachend ,waarna hij Chloe een kusje op haar wang haf.
    Het verwarde me eigenlijk."Dus iedereen van jullie is singel?"vraag ik dan nog eens voor de zekerheid.
    Jenna was naast me komen zitten en ik glimlach naar haar.Daarna richt ik me weer op de andere.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    We hadden het over relaties en Rayn glimlachte toen ik naast hem kwam zitten. Ik haalde een hand door mijn haar en wreef met mijn voeten over het zachte zand. Rayn vroeg of iedereen dus single was en ik mompelde:'Als het aan mij ligt wel.' Ik stond weer op en liep naar de hutjes. Ik wou meer wijn.


    :dp

    mark drew grand

    ''Ja rayn, iedereen is hier zo'n beetje wel single, valt er iets niet te begrijpen ofzo, moeilijk he relaties, als ik jou was zou ik er nooit aan beginnen, ben je er net zo 1 die geen ervaring heeft met vrouwen, kijk maar naast je naar alex, die is vandaag voor het eerst ontmaagd'''lach ik

    Chloe jolie eberson

    Ik kijk mark boos aan, en kijk daarna alex even aan. ''Nou mark dat jij met elk meisje het bed induikt moet je zelf weten, en dat je niet tegen alcohol kan merken we nu ook wel weer' ik loop weg bij mark en ga dicht bij alex staan. ''jen wil je voor mij ook nog wat inschenken'

    Jenna Laponder
    Chloe roept nog naar me of ik ook wat voor haar wil inschenken en ik knik. Ik pak nog twee plastick bekertjes en ik schenk wat wijn in. Ik loop weer terug naar de rest en geef en bekertje aan Chloe. 'Drink ze.' Zeg ik nog en dan giet ik de wijn naar binnen. Mark vertelt over het seksleven van Chloe en Alex en ik rol met mijn ogen. Zo, die is ook snel dronken. 'Nou geen alcohol meer voor jou Mark.' Glimlach ik triomfantelijk.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    ''Ja rayn, iedereen is hier zo'n beetje wel single, valt er iets niet te begrijpen ofzo, moeilijk he relaties, als ik jou was zou ik er nooit aan beginnen, ben je er net zo 1 die geen ervaring heeft met vrouwen, kijk maar naast je naar alex, die is vandaag voor het eerst ontmaagd''lachtte Mark ,die duidelijk wat te diep in het glas gekeken had.Net als ik wat wil gaan zeggen ,doet Chloe dat al.Daarna gaat ze dicht naast me zitten en druk ik een kusje op haar wang.
    De alcohol kwam ook al wat in mijn hoofd te zitten,maar ook nog niet zo hard zoals Mark nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mensen, er word nu al een aantal dagen niet gereageerd en ik weet niet of jullie het ook hebben, maar ik vind de RPG intussen een beetje saai worden. Misschien zouden we bij het rollentopic spannende dingen kunnen bedenken? En evenuteel dat ik nog een nieuw iemand aanmaak, want op dit moment spelen we weer alleen met zijn vieren :x]


    :dp