• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    [Toen ik andere kant van het eiland zei, bedoelde ik jullie van kant het eiland, wat voor Erica dus de andere kant is, want dan kon Kim ook weer reageren, maar misschien kunnen we onze berichten zo aanpassen dat we bij Chloe en de rest aankomen? Sorry, ik was een beetje onduidelijk denk ik.]


    :dp

    (ooh sorry ^^ ik zal het strax aanpassen ,want ik zit nu op mijn gsm)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Is niet erg! Het was ook een beetje mijn schuld.]


    :dp

    Nyan schreef:
    Alexander Elias Rodrigues
    'Oh, ik heet Erica, en jij?'antwoorde ze ,terwijl ze verder de grot inliep.Ik besloot haar te volgen ,want ik ging anders nog verdwalen."Ik ben Alexander ,je mag me Alex noemen als je wilt."stel ik me dan voor.We kwamen aan bij het einde van de grot en ik kon een stand zien.Het strand dat ik herkende."Chloe! "riep ik om te weten waar ze zijn.

    (aangepast ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik lag nog rustig in het tentje te slapen, en wilde net even omdraaien om tegen alex aan te kruipen toen ik opeens voelde dat er niemand naast me lag. Ik kwam verschrikt overreind en toen hoorde ik ineens mijn naam roepen. Ik riste het tentje open en liep in mijn pyjama jurkje naar buiten, wat overigs best koud was nu, ik liep naar de hutjes toe en maakte schuddend rayn wakker, omdat hij de eerste was die ik tegen kwam. ''Wakker worden, wakker worden, alex is weg'

    Rayn Olivier Goldburg
    Ik lag echt lekker mijn roes uit te slapen tot ik plots wakkergeschud werd door iemand.
    Kreunend open ik mijn ogen en keek ietwat chagerijnig naar Chloe''Wakker worden, wakker worden, alex is weg'. "Wat?"vraag ik haar haar verbaast en schor. Ondertussen ga ik recht zitten en rek me even uit .ik hield niet echt van vroeg opstaan."Weet je zeker dat hij niet gewoon gaan plassen is ofzo?"vraag ik haar dan fronsend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH