• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    [Hahahaa goodluck^^]


    :dp

    (ik doe wel dat mark en jenna klaar zijn met eten zoeken dan hoef je niet meer met jezelf te praten;) )

    [ hells yeaah]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alice Heather Hills
    Ik stond op en borstelde mijn haar en liep daarna mijn tent uit. De nachtmerrie van vannacht bleef me achtervolgen. "Ey Jenna.", ik zag Mark ernaast lopen en ik slikte even. De nachtmerrie over wat hij mij had aangedaan. Zoveel pijn.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    mark drew grand

    Jenna en ik hadden ondertussen al veel goede mais dingen gevonden. 'Nou dit zijn er wel genoeg jen, denk je ook niet' ik liep alvast richting het pad waar we vandaan kwamen. 'Kom we hebben wel hard genoeg gewerkt in deze hitte' ik liep samen met jenna terug naar het kamp, en zag dat alice ondertussen ook weer wakker was. Ik legde de mais op de grond en keek naar alice. 'Goedemorgen' grijns ik.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ja natuurlijk wil ik dit, het is ook niet mijn eerste keer he' zei ze en draaide ons om,zodat zij op me kwam te liggen.Ze kuste me weer en ik zoen de haar terug en opende mijn mond,waarna onze tongen een spelletje speelden met elkaar.Onze onderlijven schuren tegen elkaar aan waardoor ik opgewonden word.
    Een zacht kreuntje verliet mijn lippen en ik liet mijn handen naar haar bikinitopje glijden waarna ik die los doe bij haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Mark zei van alles tegen me over de mais en we liepen terug naar het kamp. Daar was alice ook. Ik zuchtte even. Ze zei 'hey' en ik zei hey terug. Toen liep ik verder weg naar het strand. Ik wist precies hoe Mark nu weer ging doen. Nu ging die gezellige Mark weer weg en hij ging zich uitsloven voor Alice. Eigenlijk zou ik die twee eens moeten koppelen. Net als bij Alex en Chloe. Ik ga op het strand zitten en staar naar de zee. ik denk aan vorige zomer met mijn vakantievriendje. Dat zat er deze zomer denk ik niet in. Ineens denk ik aan Michael. Waar is die eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:24 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij opende zijn mond en onze tongen speelden een spel met elkaar. Hij kreunde toch ik met mijn onderlijf over zijn onderlijf schuurde. Ik voelde ook dat hij steeds stijver begon te worden. Hij maakte mij bikinitopje los en ik stopte even onze zoen en kwam wat overreind en trok mijn bikinitopje uit en gooide het ergens weg in het hutje. Daarna deed ik mijn elastiekje uit en schudde mijn haren los.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze stopt onze zoen even en deed haar topje uit waarna ze het ergens weg gooide en daarna deed ze haar haren los.
    Ik glimlachte even naar haar en drukte dan kusjes op ene borst terwijl ik de andere masser.
    (sorry kort )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik staar naar de zee en denk aan vorige vakantie. Het leek er precies op. Zon, zee, strand. Geen eiland. Ik glimlach. old memories are always good to me. Dan worden mijn herinderingen verstoord door de mais naast mij. Kut, ik ben vergeten om ze daar neer te leggen. Ik loop terug naar Alice en Mark en zeg:'Sorry, ik was vergeten om deze hier te laten..' Dan leg ik ze neer.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij keek me aan en drukte toen kusjes op mijn ene borst terwijl hij mijn andere borst masseert. Ik sloot mijn ogen en kreunde even zachtjes en keek hem daarna weer aan. 'En dan zeg jij dat jij een groentje bent' grijns ik naar hem en ga met mijn hand over zijn lichaam naar beneden en ga met mijn hand rustig over zijn zwembroek waar al een bobbel in zit en knijp er zachtjes in.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze sloot haar ogen even en kreunde zachtjes 'En dan zeg jij dat jij een groentje bent' grijnsde ze naar mij en ik grinnik even zacht.Haar hand gaat over mijn lichaam naar beneden naar mijn zwembroek en ze knijpt zachtjes in mijn bobbel ,waardoor ik weer kreun.
    Mijn hand dwaald ook naar beneden bij haar zwem slipje en ik bijt even op mijn lip,waarna ik mijn vingers onder haar slipje laat verdwijnen en ik ons weer omdraai zodat ik weer boven haar hang


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik hoor kreunen en ik begin te giechelen. Aangezien Mark en Alice niet reageren zeg ik:"Okay...Ik ga denk ik maar weer..." Ik zucht eens diep en draai me om. Wat had ik toch? Ik liep de hele tijd alleen maar te zuchten. Ik loop naar mijn hutje toe en rommel wat in mijn tas. Ik moest wel even iets over mijn bikini aantrekken. Ik trok mijn zomerjurkje aan en deed make-up op. We waren dan wel op een eiland, maar toch waren er mensen die me konden zien. En ik ben Jenna, dus ik wil er altijd tip-top in orde uitzien.

    [http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/268465_573365122677676_1296773866_n.png http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRY_jk1jR5QSulFQ73KAbpLAspw-rzZJhJApf5TnFetqFpVgASS Alles lijkt eenbeetje op dit :3 alleen bij de make-up heeft ze geen oogschaduw :3]


    :dp

    Jenna Laponder
    Ik loop weer naar buiten en glimlach. Jep Jenna, je ziet er weer mooi uit. Ik zie dat Mark en Alice nog steeds ongemakkelijk tegenover elkaar staan en ik rol met mijn ogen. En dat is die Mark die net advies gaf aan Alex. Wow, die moet wel heel erg verliefd zijn. Ik zucht en schud mijn hoofd. Dan loop ik naar een plekje in de zon en laat me in het zand vallen. Het kon me even niets schelen dat mijn jurkje vies zou worden.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik hoor dat hij kreunt nadat ik met mijn hand zachtjes in zijn bobbel in zijn broek kneep, en ik begon te grijnzen.
    Daarna laat hij zijn hand ook bij mij naar beneden glijden en gaat met zijn hand in mijn slipje terwijl hij ons weer omdraait.
    Ik sluit even mijn ogen en bijt op mijn lip, en kijk hem daarna even aan en laat mijn hand over zijn bovenlichaam glijden.