• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    [ik ga haar nog een bericht sturen en als ze dan nog steeds niet reageerd, moet ik haar maar van de lijst afhalen, want dit is ook niet leuk....En dan kunnen we hopelijk een vervanger vinden, maar ik zal eerst wel even en bericht sturen.]


    :dp

    (is goed voor mij het viel me gewoon op dat 6 personen te weinig is aangezien er 2 al een hele tijd afwezig zijn )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Ja inderdaad... En Islytherin heeft ook al weer een hele tijd niet gereageerd... Ik heb Eluveitie nu een bericht gestuurd en dat doe ik anders zo ook nog wel effe bij Islytherin... Mij viel dat ook op hoor! Daardoor loopt de rpg nu ook een dood...']


    :dp

    (ja en Jenna loopt vaak heel alleen :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja inderdaad! Haha daarom wil ik ook dat die andere mensjes ook even reageren, want nu heb ik telkens niks te doen. Ik zit nu de hele tijd met mezelf te praten en als de rest reageerd heb ik tenminste ook wat te doen :x]


    :dp

    (Ik wil best wel nog iemand maken hoor en dat je dan 10 mensen hebt die op het onbewoond eiland zitten ofzo? Dan hoeft Jenna niet meer alleen te zijn ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [maar anyways; ik heb ze allebei ene bericht gestuurd....Ja het zou wel leuk zijn als je iemand aanmaakte':'D En als de rest dan niet meer reageert, wil ik ook nog wel een jongen aamaken hoor...Maar ik wacht daarmee nog wel effe. Ik weet niet of je een jongen of meisje aanmaakt. Maar hoe we diegene ontmoeten bespreken we wel bij het rollentopic.]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:11 ]


    :dp

    (haha sorry ,ik ga nu ook stoppen :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [never mind :'D okay nu genoeg off topic haha see you bij het rollentopic :'D]


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    Ontspannen vlieg ik over de prachtige blauwe oceaan.Het was de eerste keer dat ik alleen mocht vliegen,met ons privé vliegtuigje.
    Deze keer geen gezeur en getetter,maar gewoon rust.Na zo'n eindje vliegen merk ik dat het vliegtuig vreemd doet.
    Er was toch niet...Ik verlies plots de controle en de benzine tank staat op nul.Ik wilde de s.o.s radio nemen,maar die is doorsneden.
    Wat is hier in hemelsnaam aan de hand?! Het vliegtuig ging neerstorten,dus ik moest hier uit.Ik doe mijn gordel los en zoke in het laadruim achter een parachute,maar die is verdwenen.Ik loop weer terug naar de pilooten stoel en zie dat ik zal neerstorten op een eiland,die me totaal onbekend voorkomt.
    Ik loop terug in paniek naar het laadruim en open de deur.De wind raast voorbij en ik knijp mijn ogen tot spleetjes,ik ging moeten springen om mischien nog te kunnen overleven.
    Als het vliegtuig bijna de grond raakt spring ik eruit het was zo'n 11 meter hoog dat ik sprong,en ik maakte nog een schietgebetje voor ik op de grond belande.
    Het was zwart voor mijn ogen en ik had overal pijn,het vliegtuigje was met een harde knal op de grond beland en was waarschijnelijk helemaal verwoest.
    Mijn hoofd deed zo'n zeer en ik had maar een klein beetje gevoel in mijn linkerbeen,maar ondanks dat ik de pijn voelde ,wist ik wel dat ik nog leefde.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 23:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik staar nog steeds naar de grond als ik een harde knal hoor. Met een ruk draai ik me om. Omg, wat is er aan de hand? Ik staar in de verte en zie dat er alweer een vliegtuig is neergestort..... omijngod, ze moesten die dingen echt een keer na gaan kijken hoor, dit is gewoon niet normaal. Er zijn nu al 3 vliegtuigen neergestort... Dan zie ik iemand op het eiland af komen vliegen. Mijn ogen worden verschrikkelijk groot en ik denk dat het superman is. Droom ik? Superman bestaat toch niet? En verder kan niemand vliegen! Dan beland diegene met een harde bons op de grond. Ik sla een kreetje van de schrik en ik spring een beetje achteruit. Hetis een jongen en ookal ben ik geen zuster ofzo, toch liep ik naar de jongen toe. "Are you okay?" Vraag ik, nietwetend uit welk land hij komt.


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    Ik kreunde even pijnelijk en hoorde dan vaag in de verte een stem."Are you okay?" aan de hoge toon kon ik opmaken dat het een meisje was.
    Langzaam open ik mijn ogen,eerst was mijn zicht wazig ,maar algauw verscherpte die weer tot mijn gewoone zicht.
    Een meisje ,die wat jonger was als mij was naar me toe gelopen.Aangezien ze engels spreekt denk ik dat ze niet van hier afkomstig is.
    "I-I think ik broke my leg."mompel ik en bijt even op mijn lip,aangezien ik niet wilde tonen dat ik erg veel pijn had.
    Ik probeer recht te zitten en moet echt veel moeite doen om de bijt te negeren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna Laponder
    De jongen kijkt pijnlijk omhoog en hij zegt :' i think i broke my leg.' Door mijn getinte huid zal hij vast wel denken dat ik van een warm land kom. 'Oh. Thats not so good.' Mompel ik en ik sla mijn ogen neer. Ik lik over mijn lippen en zeg dan:' Oh, i know someone that can help you. He has a first aid box. Wait here.' ik loop snel naar het strand toe en ik zie dat Alex en Chloe daar zijn. Ik roep:' Alex, kom! Er is nog een vliegtuig gecrasht en de jongen heeft misschien zijn been gebroken!' Dan loop ik weer terug naar de jongen en ik vraag:'where are you from?'


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik had een harde knal gehoord,en dacht eerst dat het mijn verbeelding was,maar toen Jenna plots naar me riep,was het blijkbaar dus niet mijn verbeelding.
    Ik neem Chloe's hand vast en ga terug naar het kamp ,waar ik in het hutje ,Chloe haar hand weer los en ik zacht naar de EHBO doos in mijn tas.
    Als ik die gevonden heb,neem ik Chloe weer mee richting Jenna en nu ik beter tussen de bomen kijk,zie ik een dikke rookwolk opkomen.
    Als we bij Jen zijn zie ik nog een gecrasht vliegtuig en een jongen,die niet zoveel ouder leek dan ons.
    "Wat is er gebeurd? vroeg ik aan Jenna.

    Rayn Olivier Goldberg
    'Oh. Thats not so good.' mompelde het meisje ,als ik haar beter bekeek,zach ik dat ze ook een wonde had aan haar hoofd,was ze hier ook gecrashd?
    ' Oh, i know someone that can help you. He has a first aid box. Wait here.'zei ze dan en rende weg.Wel,ver ging ik niet geraken ,dus bleef ik hier maar wachten.
    Even later kwam ze terug gelopen.'Where are you from?' vroeg ze me dan."I'm from Ibiza,where are you from?Do you live on this island?"vraag ik haar dan en zie dan nog twee andere mensen afkomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    De jongen antwoord dat hij uit Ibiza komt en dan vraagt hij of ik op dit eiland leef. Ik begin te lachen.' No way! I'm here for like... one two days? But i am from holland. Just like the other people here.' Ik wijs naar Chloe en Alex en als Aex vraagt wat er is gebeurd zeg ik:' Nou, ik kan het niet zo goed vertellen als hem, whats your name by the way? Maar hij is gecrasht met een vliegtuig en hij denkt dat hij zijn been gebroken heeft.'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 13:31 ]


    :dp