• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    (oepsie er staat topic 2 hahahaha ach naja:mijn topics)


    :dp

    Jenna Laponder
    Chloe kwam achter me aan rennen en ze riep:"Jenna! Dat is niet eerlijk!" Ik lachte en rende gewoon verder. Toen dook ik in de zee. Toen ik weer boven kwam zag ik dat Alex en Chloe weer close aan het doen waren. Ik zuchtte en ging toen maar weer uit het water, in je eentje is er ook niet echt heel veel aan. Ik liep uit het water en schudde mijn haren uit. Ik deed ze in een knot en ik ging op mijn handdoek zitten. Starend in ze verte.


    :dp

    (mijn tops en mischien moet je vragen aan een moderator of ze de titel willen veranderen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander Elias Rodrigues
    Chloe glimlachte en sprong een soort van op en klemde haar benen dan om mijn middel.'Zo nu zit ik ook op hoofdhoogte van jou, anders moet ik telkens op mijn tenen staan, en jij moet anders telkens bukken' zei ze en drukte haar lippen dan op mijn mond,ik grinnikte even tegen haar lippen aan en kuste haar dan gewillig terug.Ik tikte even met mijn tong tegen haar lippen aan ,vragend om toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics)

    Nyan schreef:
    (mijn tops en mischien moet je vragen aan een moderator of ze de titel willen veranderen )


    [thankyou voor de tip c:]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij kuste me gewillig terug en tikte met zijn tong tegen mijn onderlip voor toegang, ik opende mijn lippen en liet mijn tong rustig met zijn tong spelen. Na een tijdje zoende ik hem wat ruwer en speelde wild met zijn tong ik liet me weer naar beneden zakken zodat ik weer in het water stond en liet mijn hand even over zijn bovenlijf glijden.

    Jenna Laponder
    Ik zit op het strand en de wind waait door mijn haar. Ik heb last van de zon, dus ik zet maar even mijn zonnenbril op. Ik kijk in de zee naar Alex en Chloe. Die twee zijn echt zó verliefd! Zou dat mij ook ooit overkomen? Hopelijk wel...Ik zucht en sta dan op. Ik wou wel eens weten hoe groot dit eiland is. En een wandeling over het strand kon geen kwaad.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze opende haar mond en algauw speelden onze tongen tikkertje met elkaar.
    Na een tijdje kusten we wat ruwer en ging Choe weer staan ,waarna ze met haar hand over mijn bovenlijf streeld.Ik liet mijn handen over haar rug glijden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij liet zijn handen over mijn rug glijden. Ik beet zachtjes in zijn lip en keek hem daarna speels aan. Ik pakte zijn hoofd tussen mijn handen en drukte weer een zoen op zijn mond. Ik moest dan nu wel weer op mijn tenen gaan staan, maar ander werd het ook zo zwaar voor hem als hij me telkens op moest tillen.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze beet zachtjes op mijn lip en keek me speels aan.
    Daarna nam ze mijn hoofd tussen haar handen en kuste me weer.Ik bukte me wat zodat ze niet helemaal op haar toppen moest staan.
    Ik glimlachte tussen de kus door."Ik hou van je."prevel ik dan tegen haar lippen aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik kom terug van mijn strandwandeling en trek weer mijn jurkje aan. Een wandeling deed me goed. Even de wind door mijn haren. Ik voelde me net een model. Ik glimlach en loop terug naar de hutjes. Ik zie Mark in zijn hutje zitten en zeg:" Ook goedemorgen, lekker geslapen?" En ik ga op een boomstronk zitten. Ik staar in de verte en zie Alex en Chloe nog steeds gezig zijn. Dan richt ik me weer tot Mark.


    :dp

    mark drew grand

    Ik zat me wat in het hutje te vervelen toen jenna er opeens aankwam, ze vroeg of ik lekker geslapen had. 'Ja hoor, beetje koud, maarja en jij dan¿' vroeg dan ook.maar aan haar om een beetje beleefd over te komen. 'wat een rust hier he, en ik zie dat chloe en alex elkaar ook helemaal hebben gevonden, die lopen de hele tijd kleffie en beffie uit te hangen, bah zeg' ik kijk afkeurend naar chloe en alex. 'volgens mij durft hij haar kont niet eens aan te raken, wat moet je nou met zulke jongen, ik zou er gek van worden, totaal geen ervaring'

    chloe jolie eberson

    Hij bukte wat zodat ik niet zo ver op mijn tenen te hoefde staan, hij fluisterde tegen mijn lippen aan dat hij van me houd, ik glimlachte. 'ik hou.ook van jou' ik trok me even weg en keek hem aan. 'heb jij je trouwens al ingesmeerd, anders verbrand je straks nog in die hete zon' ik liet mijn handen even over zijn bovenlichaam glijden, die heel warm aanvoelde.

    Jenna Laponder
    Mark vroeg of ik ook lekker had geslapen en ik zei:"Ja tuurlijk!" En toen vertelde hij wat hij nouvan de "relatie" van Alex en Chloe vond. Toern hij zei:"wat moet je nou met zulke jongen, totaal geen ervaring." Begon ik te lachen. "Dus, jij hebt zeker wel veel ervaring he?" Zei ik en ik knipoogde. "misschien moet je dan maar eens een goed gesprek met Alex gaan hebben, jij kan hem nog veel bijbrengen, maar jij hebt ook een halfjaar op Alice uit kunnen oefenen en ik weet zeker dat Chloe de 1e in het halfjaar is waarmee Alex weer zoent. Maar als ik jou was zou ik snel maar weer verder gaan oefenen en niet eeuwig wachten, want je sexy skills nemen ook een keer af hoor!" Voeg ik eraan toe en ik kijk glimlachend naar Alex en Chloe.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze atwoorde terug dat ze ook van mij hield waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen.Jammer genoeg trok ze zich dan weg.
    'Heb jij je trouwens al ingesmeerd,anders verbrand je straks nog in die hete zon.'zei ze en
    liet haar handen over mijn bovenlijf glijden.
    "Euh ik ben het verheten."mompel ik en kijk haar dan aan."Wil je me insmeren?"vroeg ik haar dan op een lief toontje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH