• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 18:25 ]


    :dp

    mark drew grand

    Ik was in gesprek met alice toen opeens jenna op ons af kwam gerent, dat er weer een nieuwe crash was geweest. Alice stelde voor om maar even te gaan kijken. ''Ja dat vind ik ook wel een goed plan, gaat lekker hier''

    Jenna Laponder
    Mark en Alice willen naar Rayn gaan kijken en ik krijg dus geen antwoord op mijn vraag. 'Whatever, ik zoek het dan wel zelf uit.' Zeg ik een beetje geïrriteerd. Ik had nu wel weer genoeg van dat negeren van Mark. Ik loop eerst naar ons kamp toe en als ik daar gen stok van vinden bijt ik even op mijn lip. Kut. Ach naja, dan maar even in het bos zoeken, Alex was toch nog even met hem bezig.


    :dp

    Alice Heather Hills
    Ik liep met Mark die richting uit. "Ik ben benieuwd naar de nieuwe.", zei ik even en ik keek naar Marks hand en pakte hem zacht beet.

    Dylan James Parker
    Nog steeds lag ik hoestend in de ent. "HELLP!"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Ik was nog steeds in het bos en kon maar geen stok vinden. Ik zuchtte een keer heel erg diep, maar gaf de moed niet op. Als ik dat zou doen, zou ik wel heel zielig zijn. Ik zie een boos staan, en hoe stom en on milieuvriendelijk het ook is, ik kruip- voor zover het lukt- de boom in en probeer om een tak ervan af te breken. Ik kreeg het er met mijn kleine kracht niet vanaf dus ik ging er maar aan hangen. Niet dat ik zo zwaar was, maar toch kreeg ik hem ervanaf. Zo, nu nog de weg terug vinden.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik hoorde iemand hoesten en help roepen. ''Uhm alex, en rayn was het he, ik ga even kijken wie help roept'' zei ik tegen alex en rayn en stond op, toen ik bij het kamp kwam, zag ik dat het dylan was die in het tentje lag te hoesten, ik liep er snel heen en knielde naast hem neer. ''Uhm gaat alles wel goed dylan'' vroeg ik wat bezorgd.

    mark drew grand

    Alice zei tegen me dat ze wel benieuwd was naar de nieuwe persoon. ''Ja ik ook'' toen schrok ik even omdat ze mijn hand vastpakt, ik gaf een kneepje in haar hand en keek haar aan.

    Jenna Laponder
    Ik probeer me een weg te banen tussen alle bomen en takken voor zover het lukt. Als ik aankom bij het bekende deel van het eiland zucht ik. Goddank. Ik loop richting het strand en zie schimmen in een tentje. Ik weet dat iedereen bij het strand is behalve Dylan en... Ik kijk voor me uit en zie dat Chloe niet meer bij Rayn staat. Chloe is zeker bij Dylan. Ik zie dat Alice en Mark klef lopen te doen en rol met mijn ogen. Dat heeft ook lang geduurd. Ik ren langs hun op en ik roep plagend:'Zoenen, zoenen.' En dan kom ik aan bij Alex en Rayn. 'Ik heb een stok, waarop je straks kan leunen.'


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    De jongen probeerde me wat te helpen,maar het lukte hem niet echt.Jenna was weg een stok gaan zoeken en het meisje,die bij Alex stond was naar iemand anders gegaan ,ik had daarnet ook een vaage help gehoord en wat gehoest.
    Ook zag ik in de verte 2 andere mensen komen,een jongen en een meisje die elkaars hand vast hielden.Ik had het gevoel dat die 2 een koppeltje waren.
    'Zoenen, zoenen.'hoorde ik en zag dan weer Jenna uit de bosjes komen.
    Ze rende naar me toe en had een lange stevige stok vast.'Ik heb een stok, waarop je straks kan leunen.' zei ze en ik keek haar dankbaar aan."Bedankt,die ga ik zeker nodig hebben."zeg ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik moedigde Alice en Mark wel aan om te zoenen, maar diep in mijn hart baalde ik toch wel. Ik staarde naar hun toen mijn gedachten werden verstoord door Rayn. Hij nam de stok aan en zei:'Bedankt die zal ik zeker nodig hebben. ' Ik keek weer naar Alice en Mark en besloot om me toen maar op Rayn te richten. Zal ik je ronleiden? We hebben heel veel hutjes, volgens mij is er bij Mark in het hutje nog wel plek, want Dylan en Alex slapen ook al samen in een tentje.'


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    'Zal ik je ronleiden? We hebben heel veel hutjes, volgens mij is er bij Mark in het hutje nog wel plek, want Dylan en Alex slapen ook al samen in een tentje.' vroeg jenna en ik knikte.Dus die andere jongen was ofwell Dylan of Mark.
    "Als je me even rechtop helpt,dan graag."zeg ik met een licht glimlachje. ik wist dat ik het nu wel lastig ging hebben met mijn gebroken been,Alex had er alleen maar berband om gedaan ,maar het haf niet zo veel steun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Rayn zei als antwoord op mijn rondleiding vraag:"Als je me even rechtop helpt,dan graag." 'Tuurlijk!' Ik pakte zijn arm vast en ookal was ik kleiner dan hem, ik kreeg hem overeind.'Moet ik je nog vasthouden of lust het nog wel?'Vroeg ik ietwat bezorgd n ik keek weer naar Alice en Mark. Niet aan denken, life goes on. Ik keek Rayn vragend aan.


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    'Tuurlijk!' zei ze en hielp me rechtop,ondanks dat ze kleiner is als mij,lukt het haar toch.Ik steun met de stok op de grond,zodat mijn linker been,de grond niet raakt. Ik zag Jenna's blik even treurig gaan,maar het klaarde algauw weer op,ze had iets met die jongen? Ik ging nu mijn hersenen er niet over pijnigen ,dus richt ik me weer op Jen.'Moet ik je nog vasthouden of lust het nog wel?vroeg ze me wat bezorgd.
    "ik denk dat het wel gaat lukken."zeg ik dan en kijk haar met een klein glimlachje eventjes aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Rayn zegt dat hij denkt dat het wel lukt en hij glimlacht even naar me. Normaal had ik meteen terug een glimlach geschonken, maar dat deed ik nu niet. 'Okay volg mij maar, ik zal niet zo hard lopen hoor, en als het toch niet gaat, geef je maar een gil.' Zeg ik. Als ik aankom bij Alice en Mark die nog steeds hand in hand lopen zeg ik: 'Rayn, dit zijn Alice en Mark, Alice en Mark, dit is Rayn." Ik kijk naar de grond.


    :dp

    Rayn Olivier Goldberg
    'Okay volg mij maar, ik zal niet zo hard lopen hoor, en als het toch niet gaat, geef je maar een gil.' zei ze en ik knikte even ,waarna ik haar volgde.
    Ok met een stok lopen is moeilijker dan het lijkt. Janne liep naar die 2 mensen toe en stelde ons dan aan elkaar voor.
    De mensen noemden dus Alice en Mark."Aangenaam."zeg ik met een geforseert glimlachje.Aangezien het niet echt aangenaam was dat ik nu op een onbewoond eiland zat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Rayn meete Alice en Mark en ik liep weer rustig verder. 'Dan komen we nu aan bij het tentje van Dylan en ALex, Alex was dus die jongen die net je been heeft verzorgd.' Ik doe de rits van het tentje open en ik kijk in de tent. Als ik Dylan en Chloe zie schrik ik. 'Omg, Dylan! Wat is er met jou gebeurd?' Vraag ik bezorgd aan Dylan en ook aan Chloe, aangezien Dylan er te beroerd uitziet om te praten.


    :dp