• Yep, ik heb een "klacht".
    Op mijn iPod krijg ik sinds een aantal dagen een langwerpige reclame, die in beeld komt bij sowieso pagina refreshen, nieuw tablat openen etc op Q. Die reclame in combinatie met een grijs "scherm" en dat dus heel vaak. Ik doe nu ook moeite om dit topic te schrijven aangezien ik dat grijze/reclame beeld steeds krijg.
    Ik heb al meerdere pogingen gedaan om hier screenshots van te maken, maar omdat het te snel weg is lukt dit mij niet.
    Ik zit met precies hetzelfde probleem op mijn iPad.
    Dit is zeer storend wanneer ik zoals nu: reageer op een topic, een verhaal lees en zelfs mijn PB lezen. Ik krijg het met alles wat ik open op Q..

    Ben ik de enige die hiermee zit?
    Hopelijk is het een beetje duidelijk uitgelegd, en kan er wat aan gedaan worden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 23:02 ]

    Een antwoord zou fijn zijn, aangezien ik me hier echt heel erg aan stoor. :')

    Ik hb precies hetzelfde. Als ik mijn pagina groter of kleiner maak dan plopt het in beeld etc. Rete irritant, maar ik denk dat het enige is wat we kunnen doen is eraan wennen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik hb precies hetzelfde. Als ik mijn pagina groter of kleiner maak dan plopt het in beeld etc. Rete irritant, maar ik denk dat het enige is wat we kunnen doen is eraan wennen...

    Wennen? Ik heb dit nog nóóit gehad sinds het nieuwe design. Ik heb dit pas sinds een dag of 3/4..

    Ik heb op mijn pc adblock staan en ik ben al lang niet meer op Q geweest op mijn gsm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bieberen schreef:
    (...)
    Wennen? Ik heb dit nog nóóit gehad sinds het nieuwe design. Ik heb dit pas sinds een dag of 3/4..


    Ik ook :') en het is irritant, maar ja, ik zet me er gewoon overheen omdat ik geen oplossing weet ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb het ook zins een paar dagen en et irriteert met echt mateloos!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb hier op mijn mobiel nergens last van. Op de reclames onderin beeld na dan.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Goh, ben blij dat het niet aan mij ligt en dat meerdere mensen met die probleem zitten.

    Ik zie niet meteen iets op mijn gsm, maar ik heb natuurlijk GM.
    De nieuwe lay out is in ieder geval echt fucked up op mijn gsm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik merkte het net en ik irriteer me er nu al aan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Fijn dat ik niet de enige ben bij wie dit is en irriteert. Zou fijn zijn als een medewerker van Q zou reageren en het door te kunnen geven ofzoiets..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 23:50 ]

    Jaimes schreef:
    Ik hb precies hetzelfde. Als ik mijn pagina groter of kleiner maak dan plopt het in beeld etc. Rete irritant, maar ik denk dat het enige is wat we kunnen doen is eraan wennen...


    •*• Lululu •*•

    Bieberen schreef:
    Fijn dat ik niet de enige ben bij wie dit is en irriteert. Zou fijn zijn als een medewerker van Q zou reageren en het door te kunnen geven ofzoiets..


    Je kan een mod of Rutger erover pb'en?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Je kan een mod of Rutger erover pb'en?

    Rutger reageert niet op mijn vorige mail over een andere suggestie, dus zal ik maar eventjes een mod mailen..

    Jup ik heb er ook last van! ;s