• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    mark drew grand

    'Ik lach je niet uit, ik lach je alleen maar toe, en ik kan best wel koken dat heb ik hier een halfjaar samen met alice moeten doen' ik stond op. 'Ik ga denk ik maar even eten zoeken aangezien de voorraad op is, nu jullie er bij zijn gekomen' ze had nog wat gestameld wat ik niet helemaal goed had kunnen verstaan, ze zegt altijd al zoveel.

    Chloe jolie eberson

    Hij gaf mij ook een kus en liet zijn handen afdwalen naar mijn kont. 'Ja ga je dat onthouden' zeg ik grijnzend tegen hem. 'Wat dacht je, laat ik maar eens achter chloe het hutje in gaan' grinnik ik en druk mijn lippen ruw op de zijne en laat mijn tong over zijn lip heen gaan voor toegang

    Alexander Elias Rodrigues
    'Wat dacht je ,laat ik maar eens achter Chloe het hutje in gaan.'zei ze grinnikend en drukte dan ruw haar lippen op de mijne.Gewillig kuste ik haar even ruw terug en opende mond,waarna onze tonger tikkertje met elkaar spelen.
    "Dat dacht ik inderdaad."grinnik ik tegen haar lippen aan en kuste haar dan weer verder en drukte haar dichter tegen me aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Mark loopt weg om eten te gaan zoeken ofzo, maar ik luister nfiet echt. Fijn, dan ben je weer alleen. Ik zucht even en denk aan thuis. Ik mis mijn zusje. Nooit gedacht dat ik dat zou gaan toegeven, maar toch. Ik krijg echt honger.... Ik krijg het benauwd, dus ik houd mijn handen als een waaier boven mijn hoofd. "Wat eten we vanavond?" Vraag ik aan Mark. Omg ik klink nu net als mijn kleine zusje.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 11:46 ]


    :dp

    mark drew grand

    ''Wat eten we vanavond' vroeg jenna aan mij. 'Tja dat weet ik dus nog niet, maar als je misschien even mij mee helpt met zoeken, zo dat heel fijn zijn, met zijn tweeen kun je namelijk nog meer dragen' zei ik tegen haar en liep alvast richting het bos en vroeg me af waar de rest nou eigenljk was, lagen die allemaal nog te slapen ofzo.

    chloe jolie eberson

    Hij zoende me ruw terug, en onze tongen speelden een spel met elkaar, daarna trok hij me nog dichter tegen zich aan. Ik grinnikte even tegen zijn lippen aan, en maakte me even los uit zijn armen en liep naar achter en ging op een matje liggen. 'Dus dat ga jij onthouden' zeg ik grinnikend en kijk hem lachend aan. Ik was echt reuze benieuwd wat hij nu ging doen.

    Jenna Laponder
    'Tja dat weet ik dus nog niet, maar als je misschien even mij mee helpt met zoeken, zo dat heel fijn zijn, met zijn tweeen kun je namelijk nog meer dragen' Zei Mark en hij liep alvast richting het bos. 'Tuurlijk wil ik je helpen! Ik heb toch niet echt heel veel beters te doen.' Zei ik met een zucht en ik rolde met mijn ogen. Moeizaam kwam ik overeind en ik liep snel achter Mark aan. 'Hee, loop niet zo snel! Ik heb kleine beentje, remember? Waar is de rest eigenlijk? Ik heb bijna het gevoel dat we hier met zijn vieren zijn.' Zeg ik dan.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze grinnikte tegen mijn lippen aan en liet me dan los en ging op het matje liggen.
    'Dus dat ga jij onthouden.'zei ze het klonk een beetje uitdagend ik beet even op mijn lip en ik liep dan naar haar toe en ging boven haar hangen.Ik maakte een instemmend geluidje en grijnsde dan even.
    Ik drukte een kusje op haar lippen en ging zo naar beneden tot haar borsten en de rand van haar bikini topje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mark drew grand

    Ik begon wat langzamer te lopen, omdat ze kleinere benen dan mij had, dus liep ik natuurlijk ook sneller. 'Ik weet ook niet waar de rest is, het enigste wat ik weet is dat ik honger heb, en dat ik hoop dat we eten kunnen vinden' Ik stopte even zo dat zij voor me kon lopen. 'Loop jij maar voorop, want straks word je nog aangevallen door iemand van achteren en dat wil ik niet echt op mijn geweten hebben'

    Chloe jolie eberson

    Hij grijnsde even en kwam daarna boven mij hangen.
    Hij drukte een kusje op mijn lippen en ging steeds verder naar beneden tot mijn borsten en de rand van mijn bikini topje.
    Ik kreunde even zacht en keek hem aan. 'Weet je echt wel zeker dat je dit wilt, ik bedoel het hoeft niet perse ofzo' zei ik bezorg tegen hem.

    Jenna Laponder
    Mark begon wat langzamer de lopen en ik mompelde een zacht bedankt, toen zei hij:'Ik weet ook niet waar de rest is, het enigste wat ik weet is dat ik honger heb, en dat ik hoop dat we eten kunnen vinden' Ik had ook vreselijke honger. Mark stopte even en hij liet me voor hem lopen. 'Loop jij maar voorop, want straks word je nog aangevallen door iemand van achteren en dat wil ik niet echt op mijn geweten hebben' Zei hij en ik schrok. 'Omg, zijn hier van die bosjesmannen?' Vroeg ik een beetje wanhopig. Ik had er alles van gehoord. Ze dragen alleen maar van die vieze iniminie broekjes dus hopelijk waren ze hier niet. Maar het was wel lief van hem dat hij het niet op zijn geweten wou hebben...Denk ik...'Ben jij dan neit bang dat die mensen jouw pakken?' Vraag ik en ik duw een paar takken opzij.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze kreunde even zachtjes en keek me daarna aan.'Weet je echt wel zeker dat je dit wilt,ik bedoel het hoeft niet perse ofzo.'zei ze bezorgd en ik knikte zacht."Er moet toch ooit een eerste keer komen?Wil jij dit?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    'Ja bosjesmannen zijn hier ja, en nee ik ben niet bang om zelf gepakt te worden, want ik ben hier nu al een halfjaar en ben nog nooit gepakt, en ik ben een stoere jongen he' ik loop rustig door en zie dat we bij een maisveld uitkomen. 'Hey kijk, misschien liggen hier nog wel een paar goede mais dingen tussen, die kunnen we dan best vanavond eten ofzo' zeg ik tegen jenna en had er nu al zin in.

    chloe jolie eberson

    'Ja natuurlijk wil ik dit, het is ook niet mijn eerste keer he' zei ik tegen hem en draaide ons om zodat ik bovenop hem lag. Ik begon hem weer wild te zoenen, en schuurde met mijn onderlijf een beetje over zijn onderlijf en voelde dat hij al wel een beetje opgewonden begon te raken. Ik likte met mijn tong over zijn lip voor toegang.

    Jenna Laponder
    'Ja bosjesmannen zijn hier ja, en nee ik ben niet bang om zelf gepakt te worden, want ik ben hier nu al een halfjaar en ben nog nooit gepakt, en ik ben een stoere jongen he' Zegt hij en hij loop rustig door. 'Ja tuurlijk, een stoere jongen, ach ja zonder verbeelding ben je ook niks.' Zeg ik plagend terwijl ik achter hem aanloop en ik zie al dat we bij een maisveld aankomen. 'Hey kijk, misschien liggen hier nog wel een paar goede mais dingen tussen, die kunnen we dan best vanavond eten ofzo' Zegt Mark tegen mij en ik krijg er nu al zin in.Ik was geen fan van mais, maar het was in elk geval beter dan dat fruit pakje ding van mij. "Okay goed, mais... Hoe weet je welke goed zijn? Als ze geel zijn toch?" Okay... Ik was hier niet zo goed in, merkte ik, maar toch ging ik zoeken.


    :dp

    [Vertel waar zijn we?]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:59 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ EUhm jenna en mark zijn samen weg mais zoeken en alex en chloe liggen elkaar af te lebberen, dus dylan en alice blijven nog samen over....En bij doen durf of de waarheid heeft mark aan iedereen verteld dat hij en alice iets hadden, ookal mocht dat niet, heeft iemand nog toevoeging? oow en het is de volgende dag ^^]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:02 ]


    :dp

    (mark denkt nog steeds heel veel aan alice, en chloe en alex hebben nu wat)

    [haha lekkerdan naja begin ik een gesprek met mezelf haha]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:04 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead