• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    ( Mijn topics)

    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering

    Voorzichtig open ik mijn ogen. Gister was een wilde nacht geweest zover ik hem kon herrinneren. Ik grinnik even als ik bedenk met hoeveel jongens ik daar heb staan zoenen. Ik was dan ook een echte flirt en ging recht op mijn doel af wat die avond misschien wel iets teveel waren. In bed was ik dan wel weer niet zo gemakkelijk in te krijgen. Ik wreef even in mijn ogen zodat ik beter zicht kreeg. Niet veel later zette ik een setje klaar om naar de stad te gaan. Ik kon mijn zus haar kleding ook gebruiken maar dat deed ik niet aangezien we absoluut niet dezelfde smaak hadden en ons karaktar verschilde ook hevig van elkaar. Zachtjes sloot ik de deur achter me en liep naar de kamer naast mij kamer. Ik opende de deur op een kier. ''Jenn ga je mee naar de stad'' mompel ik. Het was tevergeefs aangezien ze nog steeds op haar bed lach. Geluidloos liep ik naar haar toe en schudde haar heen en weer. ''Als je mee naar de stad wilt moet je nu gaan douchen'' mompel ik waarna ik terug liep naar mijn eigen kamer en de douch aandeed.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik werd langzaam wakker. Mijn hoofd voelde of het op springen stond. Ik kreunde zacht terwijl ik rechtop ging zitten en rekte me even uit voor ik mijn ogen open deed. Nu pas merkte ik dat dit niet mijn eigen kamer was. Mijn ogen sprongen open en ik keek naast me. Daar lag Harry opgekrult met driekwart van het dekbed over hem heen. Dit was inderdaad zijn kamer, maar hoe kwam ik hier. Ik was echt heel slecht als het om katers ging. Vaak moesten de jongens me vertellen wat ik allemaal wel niet had gedaan de nacht ervoor als ik goed lam was geworden, wat maar weinig gebeurde. Meestal duurde het wel een week voor ik mijn volle geheugen weer terug had. Ik stapte uit het bed en was opgelucht te zien dat ik ten minste mijn boxers nog aan had. Ik wist de weg gelukkig wel een beetje en vond de badkamer. Daar ging ik opzoek naar wat asperientjes. In de keuken haalde ik twee glazen water. Een zette ik op het nachtkastje met twee van de pillen ernaast voor Harry voor ik zelf er twee innam met een grote plons water. Ik liet mezelf in een stoel zakken om te wachten tot hij wakker werd en de pijnstillers zouden werken. Hopelijk kon hij me namelijk uitleggen hoe ik in hemelsnaam met hem in zijn bed was beland en wat er allemaal nog meer was gebeurt.

    [Als je het niet wil moet je het gewoon zeggen]


    Bowties were never Cooler

    [MT]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dean Campbell
    Ik werd vroeg wakker met mijn arm om Gwendolynn heen. Ik rekte me even uit en gaf haar een kusje in haar nek. Vandaag zouden we van het landgoed waar zij woonde naar hetgeen van mijn ouders gaan om daar een tijdje te blijven. Mijn vader wilde namelijk graag dat ik op mijn 25ste het bedrijf kon overnemen en ik was er nog lang niet klaar voor, al was ik wel op de goede weg. Na nog een kusje op haar lippen te hebben gegeven stond ik op en ging douchen. Ik vroeg me af hoe het met mijn zusje was. Ze was nog maar zo'n klein naïef meisje. Ik wilde haar beschermen, maar ook mijn eigen leven leiden, wat me vaak in dubio bracht. Na het douchen deed ik een nette jeans, overhemd en cobert aan. Mijn haar haalde ik een kam doorheen en ik was klaar. Ik liep de kamer in en ritste allebei onze koffers dicht terwijl zij zich aan het aankleden en klaarmaken was. Ik hield echt veel van haar. Ze was een echte dame, maar tegelijkertijd tempramentvol en eigenzinnig. Na nog een korte kus droeg ik haar koffers naar de auto terwijl zij in de keuken het ontbijt voor ons ophaalde in de keuken. Die zouden we wel opeten tijdens de rit. Toen we eenmaal samen in het voertuig zaten en de koffers netjes waren weggestopt begon de chauffeur ons rustig naar Manchester te rijden terwijl wij konden ontbijten.


    Bowties were never Cooler

    Chilaw schreef:
    [MT]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jenny Cassandra Mannering

    Kreunend deed ik mijn ogen open. 'Ga weg!' mompelde ik. Maar toen ik het woordje "stad" hoorde sprong ik op. 'Ik heb nodig nieuwe kleren nodig. Ja, ik ga wel mee' knikte ik. Met kloppende hoofdpijn stond ik op, sloeg mijn armen even om mijn tweelingzusje heen en mompelde een 'bedankt' in haar oor. Ze liep alweer weg, waardoor ik even verdwaasd stil bleef staan en ook maar wegliep naar mijn badkamer. De douche zette ik aan, ik kleedde me uit en nam gelijk maar een aspirientje in. Die zou wel over een kleine twintig minuten beginnen te werken. Zuchtend zette ik de tv aan die boven het bad hing, ging via instellingen naar muziek en zette een willekeurige afspeellijst op om vervolgens de douche in te stappen. Muziek onder de douche was heerlijk. Mee neuriënd pakte ik de shampoo, masseerde het in mijn haren en spoelde het weer uit. Ik had mijn haar niet geverfd, al leek het wel zo. Een minuut later spoelde ik het weer uit om het weer te herhalen alleen dan met de conditioner. Daarna smeerde ik mijn lichaam in, spoelde dat ook uit en bleef nog even staan. Wat genoot ik hier van. Toch zette ik de douche weer uit. Na me afgedroogd te hebben, de muziek uit te hebben gezet en een handdoek om me heen te hebben geslagen liep ik weer naar mijn kamer via de simpele deur die ertussen zat. Snel trok ik een outfit aan en liep voor de tweede keer naar de badkamer. Snel deed ik een klein laagje mascara op en wat eyeliner. Toen was ik al klaar dus huppelde ik maar naar beneden en plofte op de bank.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nishe "Nini" Elaine Turner

    Mompelend gooide ik mijn wekker door de kamer, welke met een harde klap een lamp omver stootte. Goddamnit.. had ik weer op een vroege morgen hoor. Gister was ik maar even met mijn zus en een paar andere mee geweest, maar zelf was ik niet echt een feestbeest. Laat mij maar eten, dan vind ik alles goed. In een shortje en een hempje slofte ik naar beneden na nog even langs Nim te zijn gegaan. Ik had een kussen naar haar hoofd gegooid en was daarna bijna van de trap gevallen. Ik zag niet goed, en daarom had ik lenzen. Natuurlijk had ik ook een bril, maar die had ik liever niet op. Ik slof verder door de woonkamer naar de eetkamer waar mijn vader zit. "Mornin' Dad." Zeg ik moe en druk een kus op zijn wang om door te lopen naar de keuken. Ik maak voor mezelf een kom muesli en pak een beker melk en zet een mok koffie voor mijn vader neer. Zelf neem ik plaats in de woonkamer en zap de kanalen van de tv langs. Phineas en Ferb.. nou nee bedankt. Ik spitte nog een paar kanalen langs toen er tot mijn blijeochtend- ik wil jongens zien en snel humeur, was er The vampire diaries op. Terwijl mijn ogen zich vastplakte op het scherm, en ik mijn muesli naar binnen werkte, zag ik mijn vader Nim roepen en daarna riep hij naar haar dat hij ging werken. Werken... welke dag was het? we hadden toch vakantie? ag het zal mij niet deren. Mijn vader drukte een kus op mijn voorhoofd, snel had ik TVD afgezet. Hij vond het maar niks dat ik er naar keek alleen om die jongens die steeds uberlekker zonder shirt stonden. Dus mee dat hij weg was zette ik de tv terug en bleek het afgelopen te zijn. Fijn, had ik dat ook weer. Ik deed even snel mijn haar in een staart en liep op blote voeten naar buiten om de post aan te pakken van de postode Jeremy. Ja, we zaten op dezelfde school en kende elkaar. We gaven elkaar even een knuffel zeiden elkaar gedag en na nog geen tien minuten stond ik al weer binnen. Met twee treden tegelijk ging ik de belachelijk grote trap op naar mijn nog belachelijkere grote kamer. Mij maakte het niet uit, ik was toch meestal achterbuiten of huiswerk aan het maken beneden. Ja, van ons twee was ik zeker de saaiste. Ik haalde snel een simpel Setje uit de kast, sprong zowaar van de trap naar beneden en klikte de hond aan de riem. "Come Boo, going out for a walk!"Riep ik enthousiast en pakte het kleine hondje op, sloot de deur achter me en huppelde met het diertje naar het park.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    -Ik heb mijn setje veranderd trouwens-


    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering

    ''So Call me maybe'' zong ik terwijl ik mijn hand door mijn haren heen haalde. Ik hield van zingen en kreeg er dan ook vaak complimenten over die ik met een glimlach ontving. ''And all the other boys'' zong ik verder. ''Try to change me'' Ik deed een gek danspasje en draaide de kraan uit. We hadden ook een bad maar voor mij voelde het alsof ik in mijn eigen viezigheid zwom. Ik liet mijn handdoek door mijn haar gaan waarna ik een niewe handoek pakte en om mijn lichaam bond. ''I miss you so bad'' Ik vond Carly haar liedjes wel oké en je onthoud ze ook vaak. Ze komen niet meer zo snel uit je hoofd. Ik pakte de feun en liet hem een zoveel keer door mijn haar gaan zodat mijn haar droog werd. Snel deed ik mijn haar goed en trok mijn kleding aan. ''Nu make-up'' mompel ik. Als ik make-up zette was het puur naturel. Mascara had ik al niet nodig aangezien ik van mezelf al lange gekrulde wimpers heb. Lippenstift deed ik bijvoorbeeld wel. Eyeliner ook niet te vergeten. Vrolijk liep ik de trap af waar ik tot de conclusie kwam dat Jen al klaar was. ''We gaan met mijn auto'' grijns ik. Snel pakte ik mijn autosleutel uit mijn tas en liep de deur uit. Mijn auto was paars en was een rangerover aangezien dat mijn lievelingkleur was en ik hield van opvallen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles
    Ik probeerde met mijn tong, mijn lippen droogte likken, maar mijn mond was kurk droog. Mijn hoofd leek elk moment uit elkaar te kunnen knallen en ik wist alweer hoe laat het was. Kreunend draaide ik me om in de lakens. Het was behoorlijk koud in bed. Ik gaapten uitgebreid en wreef met mijn vingers over mijn oogleden. Heel langzaam deed ik mijn ogen open. Ik moest even wennen aan het licht en de hoofdpijn leek met een klap erger te worden. Helemaal toen ik Liam zag zitten. Ik kreunde zachtjes en draaide mijn hoofd even in de kussens. Ik probeerde me te herinneren wat er vannacht gebeurd was. Of ik echt zo stom was geweest om Liam te proberen te versieren. Nee, dat kon niet toch? Heel langzaam keerde ik mijn hoofd naar de jongen in de stoel. 'Hi.' Mijn stem was schoor en hees en ik moest even slikken. Misschien wilde ik wel helemaal niet weten wat er vannacht gebeurd was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    De koffie was op. En als ik iets nodig had als ik een kater had, was het koffie. Na een aantal aspirines dan. Maar die had ik allang achterover geslagen. Niet dat het hielp, want de hoofdpijn was nog altijd ondraaglijk. De warme douche had ook al niet geholpen en ik voelde me enorm brak.
    Ik trok mijn zwarte chino over mijn kont en trok de riem strak aan, zodat hij niet af zou zakken. Ik knoopte mijn donkerrode blouse dicht en stapten in mijn sneakers. Het was tijd voor koffie. Ik gristen mijn sleutels van de tafel en deed de deur open. Het was redelijk lekker weer, maar de zon zorgde alleen maar voor meer hoofdpijn. Dus ook pakte ik nog snel mijn zonnebril voordat ik het huis verliet.
    Na even doorstappen was ik in de stad en besloot ik eerst naar de Starbucks te gaan, voordat ik echt naar de winkel zou gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''