• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Awh maar lieveschat dat heb jij toch helemaal niet nodig' zei ze en drukte zachtjes een kusje op mijn mond.
    'Ik vind je leuk hoe je bent hoor, en natuurlijk kun je altijd nog wel wat dingen bij leren' zei ze dan en ik grinnik zacht."Hij vind me echt een groentje volgens mij."zeg ik grinnikend,ik ging niet beginnen over wat hij allemaal gezegt had,want ik weet niet hoe ze erop ging reacheren ,kwaad of vond ze het mischien grappig.
    Ik glimlachte even."Waar hadden jij en Jenna het over?"vroeg ik dan om van onderwerp te veranderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    Ze klopte naast zich op het zand, dus ik ging er maar van uit dat ik daar mocht gaan zitten. Ze vroeg hoe het was gegaan. 'Oh wel goed hoor, ik hoop dat hij nu inziet dat hij niet altijd een kleine jongen kan blijven' Ik keek even om en zag dat hij zijn hand op haar kont had. 'Haha, moet je zien het heeft toch wel geholpen' ik raakte jenna even aan en wees naar chloe en alex.

    chloe jolie eberson

    "Hij vind me echt een groentje volgens mij."zegt hij grinnikend. Ik moest lachen. 'Maar dat ben je toch ook wel een heel klein beetje' plaag ik hem. Daarna vroeg hij waar jenna en ik het over hadden gehad. 'Oh, over hoeveel vriendjes ik had gehad, en of ik mijn familie thuis miste enzo, dus niet echt heel veel bijzonders ofzo' Zeg ik lachend en druk een kusje op zijn mond.

    Jenna Laponder
    Mark komt naast me zitten en ik staar naar de zee. Hij zegt:'oh wel ged hoor, ik hoop dat hij nu inziet dst hij niet altijd een kleine jongen kan blijven.' Ik glimlach. Dan raakt Mark me even aan op mijn arm en ik schrik. Hij kijk naar Chloe en Alex en zegt:'Haha moet je zien, het heeft toch wel geholpen.'Ik volg zijn ogen en moet lachen als ik zie dat Alex zijn hand op Chloe's kont heeft. "Zoo, jij hebt goed werk verricht! Goed gedaan hoor." Ik geef hem een schouderklopje wat er nogal onbenullig uitziet omdat hij veel groter is dan mij, dus ik glimlach maar. "Alex zag er vanaf hier een beetje ongemakkelijk uit bij jou." zeg ik dan en ik kijk weer naar de zee.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Maar dat ben je toch ook wel een heel klein beetje' plaagde ze me en ik grinnikte even.
    'Oh, over hoeveel vriendjes ik had gehad, en of ik mijn familie thuis miste enzo, dus niet echt heel veel bijzonders ofzo'zei ze dan en drukte een kusje op mijn mond.ik maakte een 'o' gebaar en kneep heel lichtjes in haar kont.
    Ik zag Mark en Jenna naar ons kijken en ik grijnsde even naar hun.Ik leer snel,als je het goed aan me uitlegd zeg maar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    'Nou soms moet je mensen gewoon iets duidelijk maken, en dat heb ik even gedaan snapje, en zie dit dan, hij knijpt gewoon in haar kont, die kleine viezerik weet wel hoe het moet' Zeg ik lachend en steek mijn duim op naar alex.

    chloe jolie eberson

    Hij kneep heel lichtjes in mijn kont en ik keek hem grijnzend aan. 'Ga je nu stout worden ofzo' Zeg ik lachend en sta op van zijn schoot en loop het hutje in om de zonnenbrand te pakken, Ik bukte even om hem uit mijn koffer te pakken en liep weer terug naar alex. 'Nou je moest toch ingesmeerd worden of niet, kom staan, of wil je dat ik het zittend doe' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:33 ]

    Jenna Laponder
    Mark zit te vertellen hoe hij het heeft aangepakt en Alex grijnst naar ons als hij in Chloes billen knijpt. Mark zegt:" die kleine viezerik weet wel hoe het moet." En ik begin te lachen. "Hoezo, die kleine viezerik? Jij hebt hem er toegezet hoor!Dus volgens mij zit ik ook naast een kleine viezerik." Plaag ik en ik voeg daarin toe:"Sjezus, wat is Chloe nou weer dom aan het doen? Gaat hij een keer los, komt Chloe weer aan met dr zonnenbrand. Ik dacht dat ze wel meteen samen het hutje in zouden duiken."


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze keek me grijnzend aan.'Ga je nu stout worden ofzo' vroeg ze dan en liep dan weg naar het hutje,waar ze even later terug kwam met zonne brand,Mark had zijn duim naar me opgestoken als teken dat ik het goed deed.
    'Nou je moest toch ingesmeerd worden of niet, kom staan, of wil je dat ik het zittend doe' zei ze dan en ik grinnik even ,waarna ik opstond en voor haar ging staan."Ik moet toch iets doen aan mijn groentjes imago niet?En ik wil ook aan Mark laten zien dat ik ook een stout kantje heb."zeg ik dan grijnzend tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Hey ik ben helemaal geen kleine viezerik' Ik moest lachend om wat ze zei over chloe dat ze wel had verwacht dat die 2 samen het hutje in waren gedoken. 'Nou ik had dat niet gedacht hoor, en al helemaal niet van alex, van chloe misschien wel maar alex zal toch eerst een stijve moeten krijgen he' Lachte ik en schudde me hoofd. 'Komt wel goed hoor tussen die twee.

    chloe jolie eberson

    Hij ging voor me staan zodat ik hem kon insmeren en zei dat hij toch wat aan zijn groentjes imago moest doen, en dan hij aan mark wou laten zien dat hij wel een stout kantje had. Ik begon te lachen. 'Nou dan ben je goed op weg hoor' ik spoot de zonnenbrand op mijn hand en smeerde zijn lichaam in en keek hem aan. 'Je hoeft je tegenover mij nergens voor te bewijzen hoor, als je dat soms denkt' zei ik tegen hem en smeerde hem weer verder in.

    Jenna Laponder
    Toen ik zei dat Mark ook een viezerik was, verdedigde hij zich meteen en toen ik zei dat ik dacht dat Chloe en Alex nu al in het hutje waren gedoken begon hij te lachen. Hij zei dat hij het niet van Alex had verwacht en dat hij dan eerst een stijve moest krijgen, maar het kwam wel goed tussen die twee. "Ach, zo moeilijk moet het toch niet zijn om een stijve te krijgen? Je ziet een lekker wijf en je pik staat stijf, dan krijg je veel zin en je steekt hem erin." Zeg ik lachenden ik voer eraan toe:"maar ik weet niets van jullie zaakjes, dus ik zal het vast wel mis hebben."

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 20:52 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou dan ben je goed op weg hoor' zei ze lachend en begon me in te smeren.
    'Je hoeft je tegenover mij nergens voor te bewijzen hoor, als je dat soms denkt' ze ze dan en smeerde me weer verder in.
    Ik grinnik even."hij zei dat meisjes het wel leuk vonden als jongens het voortouw nemen ,is dat waar?"vroeg ik haar dan. Ik wilde wel weten og Chloe dat ook leuk vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    Ik moest lachen om wat ze zei. 'Nou zo makkelijk gaat dat niet altijd, jij denkt er wel heel makkelijk over, maar de vrouwen mogen ook wel eens wat werk doen hoor' zeg ik grinnikend en ga achterover liggen, en houd mijn handen voor bescherming tegen de zon voor mijn ogen. Ik kon haast niet geloven dat ik hier al een half jaar zat, en we waren gewoon nog steeds gevonden.

    chloe jolie eberson

    Ik liep even om hem heen om ook zijn rug in te smeren, hij vroeg aan me of ik het ook leuk vond als jongens het voortouw namen. 'Ja, ik vind dat af en toe wel fijn ja, het hoeft toch niet altijd alleen van de meisjes kant te komen' zeg ik lachend. 'Zo klaar' ik liep naar het hutje en legde de zonnenbrand weer in mijn tas en veegde mijn handen even af aan mijn handdoek en deed mijn haren op een staart.

    Jenna Laponder
    Mark moet lachen om wat ik zei en hij zei dat ik er te makkelijk over dacht. Daarna zei hij dst vrouwen ook wel eens wat werk mochtend doen. "Lach je me nou uit? En wij vrouwen doen al genoeg in een relatie. We koken, doen de was en nog veel meer. En we maken ons mooi op voor de mannen, dus de mannen moeten zelf maar zorgen dat ze de rest goed op orde hebben. En anders ga je vanavond maar lekker koken. Dan ruilen we wel van rol. Ik kan ook best wel surfen en lui op het strand liggen hoor." Zegik verontwaardigd en ik laat me achterover vallen. "surfen?omg wat bazel je nou weer?" Fluister ik en ik zucht. "Okay, dast van dat surfen neem ik terug. Dat ga ik niet doen hoor."

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:18 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze liep even om me heen en smeerde dan mijn rug in.'Ja, ik vind dat af en toe wel fijn ja, het hoeft toch niet altijd alleen van de meisjes kant te komen' zei ze dan en was niet zo veel later klaar met me in te smeren en ze liep naar het hutje.
    Ik volgde haar ook naar het hutjeen sloeg mijn armen vanachteren om haar heen n druk dan een kusje in haar nek."Dus,je vind het oké als ik af en toe het voortouw neem?"vraag ik haar met een grinnikje en glimlach dan even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    alex kwam vlak achter mij het hutje in en sloeg zijn armen om me heen en gaf mij een kusje in mijn nek. Ik grinnikte en draaide me om en drukte een kusje op zijn mond en knikte. 'Ja dat vind ik af en toe best wel fijn ja' ik liet mijn hand weer even over zijn bovenlijf glijden.

    Allexander Elias Rodrigues
    Ze grinnikte en draaide zich dan om in mijn armen,waarna ze een kusje op mijn mond drukte.'Ja dat vind ik af en toe wel fijn ja.'zei ze en ik glimlachte toen ze haar handen over mijn bovenlijf liet glijden.
    Ik liet mijn handen afdwalen naar haar kont en hield ze daar.Daarna drukte ik nog een kusje op haar zachtte lippen."Oké dat zal ik onthouden."zeg ik grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH