• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    mark drew grand

    Ik moest even lachen om wat ze allemaal zei. 'Ik weet wat jij gaat chloe een beetje bezig houden, dan neem ik alex even onder 4 ogen, misschien kan ik hem dan nog wat handige tips bij brengen, snap je?' Zei ik en knipoogdr even naar jenna en besloot daarna alex te roepen. 'Hey alex man kom is hier, ik moet je ff wat belangrijks vragen' ik wenkte even naar jenna dat ze naar chloe toe moest gaan.

    Jenna Laponder
    Mark komt met het idee om Alex tips te gaan geven en ik moet Chloe even bezig houden. "Hmm niet zo'n slecht idee.... Dus je bent toch meer dan alleen sexy" Glimlach ik en ik ren naar Chloe toe. Onderweg roep ik:"Chloe! Ik hebje hulp nodig! Jongensadvies" glimlach ik naar haar en ik plof neer in het zand. Ze komt vanzelf wel naar me toe gelopen.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij zeii dat hij het vergeten was om zich in te smeren en ik schudde lachend mijn hoofd. 'Lieveschat ik wil je zo best insmeren, maar je word geroepen door mark, dus straks goed' niet veel later hoorde ik jenna mijn naam roepen dat ze jongensadvies nodig had. 'ik kom er aan' en ik zwom naar het strand toe

    Jenna Laponder
    Chloe komt naar me toegelopen en voor de eerste keer in mijn leven ben ik blij dat mijn moeder me op acteerles heeft gedaan. Dit kon nog wel eens van pas komen. "Thankyou for coming! Ik heb echt je hulp nodig! Jij hebt al na een dag en supersexy vriendje, dont worry ik wil hem niet, terwijl ik niemand kan krijgen! Of naja niet de leuke jongens. Wat doe ik verkeerd? Klets ik te veel? Ben ik te dik, te lelijk, te klein, te....slechte kledingsmaak? Please help me!!" Roep ik dan en ik kijk haar hopeloos aan.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    ' Hé Alex man kom eens hier ik moet je ff wat belangerijks vragen.'Hoorde ik Mark naar me roepen.
    'Lievschat ik wil je zo best insmeren,maar je word geroepen door Mark,dus straks goed?'zei ze dan en ik kbikte,waarna ik de zee uitging en naar Mark toe liep.
    "Wat wilde je me vragen?"vroeg ik dan waarna ik op een boomstronk ging zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    Alex kwam naar me toe gelopen en vroeg wat ik wilde vragen. 'nou eigenlijk een paar dingen, je hebt nou een kei lekkere en mooie meid als zoe als vriendin, maar hoe je er mee omgaat, je hebt nog nul keer haar ass aangeraakt, denk je niet dat als je haar kont ziet van, damn die moet ik aanraken, je gaat me toch niet vertellen dat je nog niet naar haar kont gekeken hebt?, kijk maak je geen zorgen, meisjes vinden het soms fijn als jongens het voortouw nemen, maar als je haar zo ziet, denk je dan niet damn ik wil haar neuken, dat hoor je te denken over je vriendin vriend' zeg ik hem en geef hem een schouderklopje.

    Chloe jolie eberson

    Jenna begon zoals gewoonlijk weer heel veel te ratelen. ' nou ten eerste jen, het zal niet aan je looks liggen dat zeker niet, maar je kletst nogal veel en ratelt kei veel, waar je echt koppijn krijgt, niet lullig bedoelt maar jongens vinden dat echt kei vervelend, sorry maar daar moet je echt aan gaan werken oke?'

    Alexander Elias Rodrigues
    Met opgetrokken wenkbrouwen keek ik hem aan.Wat brabbelde hij nou?
    Ik werd zelf rood toen hij begon over haar kont.Het deed me weer denken aan haar string.
    "Euh,nou ...Natuurlijk wil ik haar neu..Dude ik ken haar nog maar een dag en ik mag al blij zijn dat er een mirakel is gebeurd dat ik een vriendinnetje heb!"zeg ik en begin nog meer te blozen.
    Ik was geen type die meisjes ging neuken voor mijn eigen plezier en ik moet haar ook eerst beter leren kennen voor ik zeker wist of zei dat ook wel wilde.Ik durf zlf te wedden dat Mark zou kijken of ik het wel goed genoeg deed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Chloe zegt dat het totaal niet aan mijn looks ligt, dus noemt ze me nou mooi? Dan zegt ze dat ik te veel ratel. Ik bloos en kijk dan naar Mark, ik tik op mijn pols om tr vragen hoelang hij nog nodig heeft. Ik wist nu even niets meer te verzinnen. Dan zei ik maar dit:"Heb je al lange relaties gehad in Nederland? En ook ooit vakantieliefdes zoals nu?" ik kijkhaar aan.


    :dp

    mark drew grand

    Hij stamelde wat en ik schudde lachend mijn hoofd. 'kijk je moet het zelf weten, maar ik kan mezelf gewoon niet voorstellen dat als ze jou bovenlijf streelt of als je aan haar kont denkt, dat je geen stijve krijgt ofzo, nou ik zou het wel weten ofzo, het is toch duidelijk dat ze je wilt of niet?' Zeg ik grijnzend en kijk naar chloe

    chloe jolie eberson

    Ze vroeg of ik al lange relaties heb gehad en vakantievriendjes. 'Ja heb twee lange relaties gehad sinds mijn 14e en een vakantieliefde toen ik 15 was dusja' ik keek voor me uit over de oceaan, ik miste mijn ouders echt heel erg, ik had nooit verwacht dat ik hun uberhaupt ooit zou missen.

    Jenna Laponder
    Ze zegt dat ze op haar veertiende een lange relaltie heeft gehad en op haar vijftiende had ze een vakantieliefde. "Romantisch hoor..."Zeg ik grijnzend en dan zie ik dat ze bedroefd over over de oceaan uitkijkt. "Mis je je familie ook zo?" Vraag ik en dan kijk ik richting Mark en Alex. Alex staat er een beetje ongemakkelijk bij en Mark kijkt naar Chloe. Alex moet snel zijn. Straks krijgt hij nog concurrentie van Mark. Misschien moet ik dan ook nog maar eens gaan bemiddelen tussen Alice en Mark.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Hij zei dar ik het zelf moest weten en begon nog wat te brabbelen.
    Ik voelde me verliefd als ik bij haar was,niet geil,maar mischien heeft Mark wel gelijk en moet ik me aanpassen aan wat meiden leuk vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    'Hey man het komt wel goed, maar het is ook niet helemaaal normaal als je vriendin je niet opwind' ik stond op het klopte nog even op zijn rug en liep naa chloe en jenna toe. 'hallo dames'

    Chloe jolie eberson

    Ze vroeg of ik mijn familie ook zo miste. 'Ja heel erg ook al wil ik het niet' mark kwam er aan lopen en ik stond op en liep naar alex en ging bij hem op schoot zitten. 'Wat was er nou aan de hand, jullie hadden blijkbaar een nogal diepgaand gesprek' ik sloeg mijn armen om hem heen en kriebelde wat over zijn rug.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Hey man het komt wel goed, maar het is ook niet helemaal normaal als je vriendin je niet opwind'zei hij nog,voordat hij opstond en naar Chloe en Jenna liep.
    Algauw stond Chloe op en liep naar mij toe om vervolgens op mijn schoot te komen zitten.
    'Wat was er nou aan de hand, jullie hadden blijkbaar een nogal diepgaand gesprek'vroeg ze en sloeg haar armen om mijn nek en kriebelde aan mijn nek.
    Ik sloeg mijn armen losjes om haar middel en liie voorzichtjes mijn ene hand bij haar kont rusten.
    "Hij haf me wat relatie advies."mompelde ik en druk een vluchtig kusje op haar lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hik sloeg zijn hand om mijn heup en liet hem voorzichtig op mijn kont rusten. Mark had hem wat relatie advies gegeven. 'Awh maar lieveschat dat heb jij toch helemaal niet nodig' zeg ik zachtjes en druk een kusje op zijn mond. 'Ik vind je leuk hoe je bent hoor, en natuurlijk kun je altijd nog wel wat dingen bij leren' grinnik ik

    Jenna Laponder
    Mark komt naar Chloe en mij toegelopen en Chloe loopt naarAlex. "Hello Mark, is alles gelukt?" Vraag ik en ik klop op het zand naast mij om hem uit te nodigen om te gaan zitten.

    (kort sorry)


    :dp