• [8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:39 ]


    :dp

    ( is goed voor mij ,maar er steekt me toch iets tegen.We hebben zoveel spullen dat je niet echt meer doorhebt dat we gecrasht waren :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (oke is goed, bem beetje inspiratieloos namelijk:$ )

    (Kunnen we niet doorspoelen dat ze daar nu al een tijdje zitten ?))


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (@kim ja indd ik dus ook @Saar(Dat is toch je naam geloofik?:$) Ja dat kunnen we opzich wel doen, maar dan is het daarna toch weer een beetje hetzelfde liedje? Want we weten dan niet wat er in de tussen tijd is gebeurd.. ik praat effe verder bij rollentopic. Daar kunnen we wel nieuwe verhaal lijnen bedenken. Anders kanik ook nog een meisje aan maken, dan is het aantal weer gelijk?)


    :dp

    Alexander Elias Rodigues
    Het feesje was gisteren nogal vaag uitgelopen en vandaag zijn we vroeg opgestaan om eten te gaan verzamelen.
    Ik was nog niet zo ver op het eiland geweest ,maar al die kleuren fasineerden me wel. Ook de exotische vogels hun gezang was erg rustgevend.
    Toen ik in de verte een bananen boom zag riep ik naar de anderen dat er daar bananen waaren en liep ik wat door.
    De grond onder mijn voeten verschoof plots en ik zakte weg door de grond.
    "Help!"schrreuw ik en ,beland dan in een poel met water . Proestend kwam ik boven en keek omhoog , het was veel te hoog om omhoog te kunnen klimmen. Ik keek wat rond ,er was hier een stromende waterval en ergens op het einde scheen e licht en deze grot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Erica Jasmine Brown
    Ik zit mijn outfit rustig in de spiegel te bekijken als ik ineens een luid help hoor. Ik vloek eventjes en kijk dan door het raampje. Ik zag een jongen bij de waterval en schrok. Schit hij heeft de grot ontdekt. Wat moet ik nu doen? Moet ik hem helpen. Nee, het was hier net zo lekker rustig, maar ik kon hem daar ook niet laten. Een zucht verlaat mijn lippen. Ik ren naar buiten en roep. 'Wacht, veroer je niet.' Dan kom ik bij de jongen en strek ik mijn hand uit, waarna ik hem naar boven trek.


    :dp

    Alexander Elias Rodigues
    'Wacht, veroer je niet.'hoorde ik iemand roepen ,maar het was geen stem die ik kende. Er kwam een meisej op me afgelopen ,die ik nog nooit gezien had.
    ze strekte haar hand uit ,die ik aannam en dan met haar hulp uit het water kon klauteren.
    "Dank je en ,waar in hemelsnaam ben ik?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Erica Jasmine Brown
    De jongen klauterde uit het water met wat hulp van mij en vroeg toen:'Waar in hemelsnaam ben ik?' Ik glimlach even. 'Uhm..' Shit, wat moet ik nou zeggen. Ik staar naar de grond en fluister zacht:'Euhm, aan de noord kant van het eiland denk ik.. Hoe kom je hier? Ben je net gecrasht? ' ik staar nog steeds naar de grond en durf de jongen niet aan te kijken


    :dp

    Alexander Elias Rodigues
    Ze glimlachte even 'Uhm..' begon ze en ik keek haar vragend aan.
    'Euhm, aan de noord kant van het eiland denk ik.. Hoe kom je hier? Ben je net gecrasht?'sluisterde het meisje zacht.
    "We zijn hier eergisteren gecrasht ,ik ben hier perongeluk in deze grot gevallen."mompel ik. Ik keek naar het meisje die naar de grond staarde.Volgens mij was ik ongewenst bezoek. "Hoelang zit jij hier al? "


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Erica Jasmine Brown
    De jongen zegt dat ze hier eergisteren zijn gecrasht en ik draai me met een ruk om. 'We? Zijn er meer?' Ik begin nu zenuwachtig te worden. Ik was nooit zo goed met veel mensen. Toen vroeg hij hoelang ik hier al zit en ik antwoord :'Euhm, nu zo'n 8 maanden, maar ga je mee naar mijn huisje? Dit is geen seks uitnodiging hoor.' Ik vraag het heel zacht en hopelijk vind hij me niet raar.


    :dp

    Alexander Elias Rodigues
    'We? Zijn er meer?' vroeg het meisje en begon zenuwachtig te worden. "Ja ,we zijn met ze'n 8 gecrasht en gisteren was er hier nog een jongen gecrasht ." mompel ik dan.
    'Euhm, nu zo'n 8 maanden, maar ga je mee naar mijn huisje? Dit is geen seks uitnodiging hoor.' zei het meisje en ik kijk haar even verbaasd aan.
    "Euh ja is goed en ,geen zorgen ,ik dacht niet aan ee sex uitnodeging ,ik heb trouwens een vriendin."zeg ik wat ongemakkelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Erica Jasmine Brown
    De jongen verteld dat ze met zijn achten zijn gecrasht en gisteren ook nog een jongen. Dan zegt hij dat hij wel mee gaat, maar dat hij zeker niet aan een seks uitnodiging dacht, want hij heeft namelijk een vriendin. Tuurlijk, kon ook niet anders. 'Ah, tuurlijk, maar moet je haar dan niet even gaan halen? Ze is vast ongerust en misschien vind zij het ook wel fijn om een echt huisje te zien.. Ik neem aan dat jullie nu ik houten plankjes leven?' Vraag ik dan en ik glimlach licht terwijl ik nog steeds naar de grond kijk. Mijn haren vallen een beetje voor mijn gezicht en ik kijk erdoorheen.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Het meisje vroeg of ik Chloe niet kon halen aangezien ze misschien graag in een huisje zou zitten.Ook vroeg ze of we nu op houten planken slapen.
    "Ja misschien wel en we sliepen in hutjes en in een tentje."zeg ik dan met een klein glimlachje.
    "Hoe noem je trouwens?" vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Erica Jasmine Brown
    De jongen zegt dat het misschien wel handig is en dat ze sliepen in een tentje. Dan vraagt hij hoe ik heet en ik antwoord:'Oh, ik heet Erica, en jij?' ik loop verder de grot in, op zoek naar de weg naar de andere kant van het eiland en ik neen aan dat de jongen me wel volgt. Ik kom aan het einde van de grot en zie het strand al, waar ik aarzelend blijf staan. Is dit wel verstandig?


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Oh, ik heet Erica, en jij?'antwoorde ze ,terwijl ze verder de grot inliep.Ik besloot haar te volgen ,want ik ging anders nog verdwalen."Ik ben Alexander ,je mag me Alex noemen als je wilt."stel ik me dan voor.We kwamen aan bij het einde van de grot en ik kon een stand zien.Het strand dat ik herkende."Chloe! "riep ik om te weten waar ze zijn.

    (aangepast ^^)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 14:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH