• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Alice Heather Hills
    "Het zitten kan wel heel pijnlijk zijn ja.", lachte ik even toen ik Jenna's gezicht zag en ik ging van mijn board af. "Oke ik hou je board vast en dan ga jij langzaam staan en probeer je je evenwicht te bewaren.", ik hield haar board vast en glimlachte.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ ik moet gaan xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Alice zei dat het inderdaad wel een beetje pijn kon doen. "Ja, daar kom je nu pas mee! Nu kan ik niet meer terug.." Zei ik en toen ze naar me toe liep en zei wat ik moest doen vroeg ik:"OMG! OMG! Hoe kan je nou weer op zo'n ding opstaan?" Maar aangezien ik cheerleader was en ops treetdance zat gebruikte ik mijn technieken en ik ging staan. Toen ik stond riep ik meteen over enthousiast:"Yay! Ik sta, ik kan het!" En toen viel ik al. Ik zei tegen Alice. "Weet je alles, volgens mij is dit niks voor mij. Ga jij maar lekker surfen en hier mooi wezen, dan ga ik op het strand liggen en daar mooi wezen." Glimlachte ik naar haar. En ik voegde eraan toe dat ik natuurlijk wel naar haar ging kijken en toen liep ik het strand op. Ik deed mijn haar uit de knot en ik schudde ze even los, toen ging ik op mijn roze handdoek liggen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 10:37 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij ging vooor me staan en zei dat hij toch niet zoveel zin had om een zandmonster in te smeren. 'hey, wil jij even niet zo brutaal doen, anders smeer ik jou nooit meer in hoor' ik begon zijn rug eerst goed in te smeren, ik moest een beetje op mijn tenen staan aangezien ik een stuk kleiner was dan hij. 'wat voor sport doe je, want je komt toch niet zomaar aan die brede schouders' vroeg ik aan hem. Ik was klaar met zijn rug dus nu moest ik nog even de voorkant insmeren. Tijdens het insmeren voelde ik zijn gespierde buik goed, oh dit is toch helemaal niet goed voor mij. 'zo je bent klaar' glimlach ik en loop het hutje weer uit.

    Alexander Elias Rodrigues
    "Sorry, het was een grapje."grinnik ik en voel het koude goedje op mijn rug gesmeerd.Ik rilde even.
    'Wat voor sport doe je,want je komt toch niet zomaar aan zulke brede schouders.'vroeg ze me.
    Ik deed eingelijk niet echt aan sport."Ik heb vroeger vaak gebasketbalt ,maar nu niet meer."zeg ik dan.
    Toen ze klaar was met mijn rug begon ze mijn torso en mijn buik in te smeren.Haar aanrakingen zorgden voor lichte brandplekken of zo voelde het toch.
    'Zo je bent klaar.' zei ze glimlachend en liep het hurje uit zodat ik me kon omkleden.
    Na een minuut had ik mijn zwemshort aan en nam ik dn een handdoek en ging vervolgens uit het hutje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij zei dat hij vroeger aan basketbal had gedaan maar nu niet meer. Ik knikte. Ik hoefde buiten niet lang op hem te wachten, binnen 1 minuut stond hij al weer buiten. 'Zo dat heb je snel gedaan' grijns ik en loop alvast richting de zee. Ik stop even bij jenna. 'hey, jen heb je ook al gezwommen, en weet jij of er hier eigenlijk ook eten is' vraag ik aan haar en loop de zee in en kijk even achterom naar alex. 'nou kom je nog, of durf je niet meer?' Zeg ik grijnzend tegen hem.

    Jenna laponder
    Als ik rustig op mijn handdoekje lig komt Chloe naar mij toegelopen en ze vraagt of ik ook al heb gezwemmen. "Ja, het water heeft een hele lekkere temperatuur! Heel anders dan in Nederland." Zeg ik en dan vraagt ze of er ergens wat te eten is. Ik antwoord:"Ik denk het wel, ze zullen vast wel bananen bomen ofzo hebben. Maar ik ga niet in mijn eentje hoor!" En dan roep ik: "Wie wilt er met mij mee voedsel gaan zoeken? En nog veel plezier met zwemmen Chloe!"

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:12 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Zo dat heb je snel gedaan.'grijnsde ze.Ja van meisjes duurd alles wel wat langer.
    Chloe liep al richting de zee en vroeg nog wat aan Jenna.Ik hoorde niet echt waarover ze het hadden,maar toen dat Jen vroeg wie dat er mee eten zou gaan zoeken wist ik het al.
    'Nou kom je nog of durf je niet meer?'vroeg Chloe me grijnzend ik versnelde mijn pas zodat ik rapoer bij haar was."Waarom zou ik niet durven?"vroeg ik haar grijnzend,maar zonder op een antwoord te wachten ren ik al de zee in.
    "Komaan waar wacht je nou op!Of durf je niet?"riep ik grijnzend naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Zonder op mijn antwoord te wachten rende hij al de zee in en vroeg of ik nog wel durfde. 'Ja tuurlijk durf ik nog, niet vergeten, ik ben hier degene die de zee als eerste in ging' ik dook ook de zee in met mijn hoofd omhoog natuurlijk, omdat mijn wond niet nat mocht worden, wat er vast heel charmant uitzag. Ik zwom naar alex toe en spetterde hem wat nat.

    Alice Heather Hills
    Ik surfde weer zoals ik altijd had gedaan. Mijn leven was goed maar het bleef vol geheimen. De enige die van mijn geheim wist was Mark. Maar of ik hem echt vertrouwde ermee was nog maar de vraag.

    Dylan James Parker
    "Wie gaat er mee zoeken?", zei Jenna. Ik keek op en liep haar richting uit, het was niet alsof ik echt iets beters te doen had. "Ik ga wel mee hoor."


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder

    Dylan zei dat hij wel mee wilde gaan zoeken en ik zei:"Okay is goed, ik blijf eerst nog heel even zonnen hoor, we gaan zo wel!" Ik zette mijn zonnenbril op en staarde naar de lucht. Het is hier zo mooi dat ik bijna zou vergeten dat we op een onbewoond eiland vastzaten. Hopelijk gingen we vanavond ook nog een kampvuur maken ofzo. En dan gaan we liedjes zingen... Ik sloot mijn ogen en bedacht dat deze vakantie hier misschien nog wel eens gezellig kon gaan worden.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:35 ]


    :dp

    Jenna Laponder
    Ik werd evenlater wakker en ik zette mijn zonnenbril af. "Chloe! Staan alle tassen al bij de hutjes?" Vroeg ik aan haar, maar ik zag dat ze nog met Alex in de zee aan het "Spelen" was en dus liep ik maar alvast richting de hutjes.
    Ik zat onder het zand, dus ik klopte het zand van mijn lichaam af en toen ik bij de hutjes aankwam zag ik alle koffers en tassen al staan. Ik pakte mijn tasje eruit en ging ik de koffers van kim mijn kleren zoeken. Ik trok mijn kleren aan en ik ging even een kijkje nemen in de hutjes. Ik keek ondertussen naar mezelf en voelde me net een matroosje. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQm-52Y-WZdYN0KqHy3BKZTcrlaMq8u2YUJoZ7Qc0JhtT-oqr12 [kleren dat matrozen hoedje heb ik niet op haar haha]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:56 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ja tuurlijk durf ik nog, niet vergeten, ik ben hier degene die de zee als eerste in ging' zei ze en ik lachte even.
    Ze zwom naar me toe en begon me dan nat te spetteren.Ik spetterde haar even terug en dook dan even weg,zodatik haar spetters kon ontwijken.
    Daarna keek ik haar dan geamuseerd aan.
    Ik besloot om haar wat vragen te stellen zodat ik haar beter kon leren kennen."Dus,hoe oud ben je eigenlijk? Ik ben zeventien."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij spetterde mij ook wat nat, ik dook lachend even weg. Daarna hoorde ik jenna naar me roepen iets over haar kleding ofzo. 'die liggen allemaal in het hutje' riep ik nog naar haar maar ze was al het hutje in, en kwam evenlater terug in een matrozenpakje. Ik keek haar lachend aan. 'zo jij gaat ook wel in stijl op vakantie of niet' riep ik naar haar. Ik had dat soort dingen alleen aan met carnaval. Ik richtte me weer tot alex, hij vroeg aan mij hoe oud ik was, zelf is hij 17 zei hij. 'Ik ben 16' zei ik tegen hem en voelde even of ik met mijn voeten op de grond kon staan. Maar nee, net te klein, dan bleef het bij watertrappelen.

    Jenna Laponder
    Toen ik terug kwam zag Chloe het matrozenpakje en ze riep naar me:"Zo jij gaat ook wel in stijl op vakantie of niet?" "Haha ofcourse! Ja ik dacht, in Ibiza heb je vast ook wel feestclubben en ik ben dan wel zo'n gek iemand die een soort van martozenpak aandoet haha, maarja nu we hier zitten ziet dit er wel een beetje raar uit..Haha, maar ik kon nog niks beter vinden dus ja... Waar vier je altijd carnarval?" Vroeg ik aan haar en ik ging in het zand zitten terwijl ik met mijn vingers door het zand streek en ik deed mijn haar in een knot.
    http://img.scoop.it/aYAPvtDw1U1TbLoTFnr2eDl72eJkfbmt4t8yenImKBVaiQDB_Rd1H6kmuBWtceBJ [ dit is de knot sorry voor al die foto's maar dan hebben jullie een beetje beeld erbij haha]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:15 ]


    :dp