• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Dylan James Parker
    En ineens liep ze weer weg. Ik trok mijn shirt weer aan en liep haar achterna. "Hey! Wat heb ik verkeerd gedaan?"

    [ sorry zo kort]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Dylan liep achter me aan en vroeg wat hij fout had gedaan. "Je hebt niks fout gedaan, echt niet" Zei ik en even begon ik medelijden met hem te krijgen. "Het is gewoon... Je verdiend mij niet... Je kan beter bij mij uit de buurt blijven. Of wacht op zijn minst nog even. Ik wil niemand kwetsen ofzo." Ik weet dat ik heel erg vaag liep te doen, maar ik kon het gewoon niet anders zeggen. Het was allemaal waar. Ik draaide me om en liep weer terug naar het strand. Daar waaide de wind beter. Ik ging in het zand spelen en liet de wind door mijn haar waaien.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Verbaast keek ze me aan.'Zwemmen niet je ding?, ga jij maar lekker op het strant weg zitten zweten, ik ga lekker verkoeling zoeken, of mag ik met die snee niet zwemmen? Jij bent de dokter hier' zei ze met een glimlachje en ik keek haar even aan.
    "Volgens mij kun je wel zwemmen,maar het beste is niet duiken ermee."zeg ik dan.
    'Nou dan ga ik maar eens mijn bikini zoeken, als die er nog in zit, anders moet ik in mijn string'zei ze dan,even komen de pervy mind terug ,maar ik krijg ze algauw weer uit mijn hoofd.
    "Zo jij neemt strings mee op reis?"vroeg ik lachend.Wie vind dat nou leuk...Ok het zag er lekker uit maar toch...
    Ik zette haar koffers op de grond toen we bij het hutje aankwamen en ging dan naar Chloe om mijn tassen aan te nemen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan James Parker
    Ik ging weer naast haar ziiten. "Voordat je weer weggaat laat me praten.", ik keek haar even aan. "Luister, ik kan nu wel vertellen over hoe geweldig ik ben maar daar schieten we niks mee op. Kunnen we het gewoon nog even aankijken en voor nu gewoon vrienden zijn? Want iedereen heeft vrienden nodig.", ik glimlachte even. "Dus wat zeg je ervan?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Dylan stelt voor om gewoon vrienden te zijn en ik zeg: "Okay dan, maar ik wil nog echt niks meer. En je moet ook gewone vrienden gedrag laten zien en niet flirten. Okay? Deal."Ik schud zijn hand en loop dan weg van het strand ik werp nog een blik op de zee en het zand, maar behalve Mark en Dylan is er niemand te bekijken. Ik loop naar onze hutten en ga op een boom stronk zitten. Ik zit wel een beetje eenzaam, maar sos had ik dat gewoon nodig. Ik moet me inhouden om niet te gaan snikken en ik pak maar de glossy om in te gaan lezen.


    :dp

    [ik ga slapen goodnight]


    :dp

    Alice Heather Hills
    Ik liep met mijn handdoek mijn hut uit en zag Jenna zitten. Ze keek niet blij dus ik ging naast haar zitten. "Hee, alles goed?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ trustee]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ ik ga slapen xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    chloe jolie eberson

    Hij vond het blijkbaar vreemd dat ik strings mee op vakantie nam. 'als we zouden uitgaan, en ik zou een jurkje aaantrekkenn, zou een string daar mooier onder staan, maar dat uitgaan zou nu toch niks meeer worden, en sterker nog ik heb er nu 1 aan' ik kijk hem even grijnzend aan, en hij pakt zijn tassen over uit mijn handen. Ik loop naar mijn koffer en begon te zoeken naar mijn witte bikini.

    mark drew grand

    Ik ging even op mijn buik liggen en zag toen jenna op een boomstronk zitten met alice naast haar in bikini, ik betrapte mezelf erop dat ik iets te lang naar haar staarde. Waar ben je mee bezig man, het is uit tussen jullie. Zei ik tegen mezelf en genoot weer van de zon.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Als we zouden uitgaan, en ik zou een jurkje aaantrekkenn, zou een string daar mooier onder staan, maar dat uitgaan zou nu toch niks meer worden, en sterker nog ik heb er nu 1 aan' zei ze en keek me even grijnzend aan,ik nam dan mijn tassen en zij liep naar haar koffers.
    Ik kon het even niet laten om subtiel naar haar te kijken,had ze er nu echt een aan.....
    Ik schudde mijn hoofd even en open dan mijn tassen en kijk even wat erin zit,hier zag ik Chloe haar bikini inzitten."Ik heb je bikini gevonden!"roep ik naar haar,waarna ik verder zoek naar mijn tekenblok en als ik hem vind haal ik hem uit met een potlood erbij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij reageerde niet echt op mijn antwoord dus ging ik maar verder met zoeken naar mijn bikini. Ik zag dat alex ook in zijn tas aan het zoeken was en riep dat mijn bikini daar in zat, zelf haalde hij een tekenblok uit zijn tas. 'wat ga je tekenen' vroeg ik aan hem terwijl ik mijn bikini pakte. Ik zat even rond te kijken naar een een plek waar ik me goed om kon kleden, waar niemand me zou kunnen zien. Ik liep alice haar hutje in en deed mijn witte bikini aan, en daarna mijn haren in een losse knot en liep weer naar buiten met mijn zonnenbril op. 'ik denk dat jij niet meer gaat zwemmen he' zei ik tegen alex en keek naar de zee.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Wat ga je tekenen?'vroeg ze me terwijl ze haar bikini nam."Ik weet het nog niet."zei ik,maar Chloe was al weg.
    Niet veel later kwam ze terug met haar haar in een knot en ze had ook haar bikini aan.
    'Ik denk dat jij niet meer gaat zwemmen hé.' zei ze en ik knikte zagt."Sorry ik heb er niet echt zin in."mompel ik dan.
    Ik liep wel met haar mee naar het strand en ik zocht dan een plekje onder de bomen ,waar er was shadow was en ik doe dan mijn wakke shirt af om het te laten drogen.Ik zet me wat beter en kijk naar de oceaan die oneindig leek.
    Ik begoon zachtjes te schetsen en keek soms vanuit mijn ooghoeken naar Chloe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Alex liep een stukje met me mee en ging onder een boom zitten, waar schaduw was en deed zijn shirt uit. Ik kon het niet laten om even mijn ogen over zijn bovelijf te laten glijden. Oke hij was best wel gespierd ja. Ik ging de zee in, wat was dit water lekker zeg, ook zo mooi blauw. Ik probeerde nu wel heel vrolijk te doen enzo, maar het idee dat we hier misschien nooit meer weg komen, vond ik toch wel beangstigend. Na een poosje in het water te hebben gelegen, had ik er wel weer genoeg van en liep weer naar alex toe. 'zo heb je het toch wel een beetje warm gekregen' zei ik terwijl ik naar zijn blote bovenlijf kijk.