• Haihai,

    Hulp gezocht met huid verzorging.
    Uhm ik wil een bepaald mode ding doen uit Korea wat Ulzzang heet: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Eoljjang. Het gaat er hier om dat je een mooi gezicht krijgt en dat begint natuurlijk bij en goede huidverzorging. Hier kom ik aan bij mijn probleem. Ik heb echt 0% verstand van dit soort producten en ik dacht dat ik misschien hier even kon vragen of iemand goede tips voor mij heeft haha. Ik heb nooit echt last van puistjes (gelukkig) en mijn huid is niet vet ofzo. Mijn huid wordt wel een beetje droog in de winter en het voelt (altijd) een beetje stroef aan. Heeft iemand tips voor een goede huidverzorging c:? Bepaalde routines crèmes etc.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:35 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Lush


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik gebruik deze winter 'Cold Cream' van Weleda. Tot nu toe werkt het vrij goed. Ik heb niet echt een droge huid. Het smeert wel ontzettend slecht.


    I am an idiot, I move.

    Kokosnootolie, echt waar, kokosnootolie. Vooral als je zegt dat je huid niet vet is maar wel droog.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alles proberen. Elke huid is namelijk anders en niet elke huid zal even goed reageren op dezelfde producten. Ik zou je ook niet vast laten leggen aan 1 lijn, maar door blijven zoeken. Probeer bijvoorbeeld een product uit. Als je huid er beter op wordt (d.w.z. minder puistjes/rode plekken/droge plekken/stroef), dan werkt het product goed op je huid. Als je huid beter af is zonder het product (d.w.z. huid wordt droger/veel kleine puistjes/roodheid), dan kun je het product beter niet gebruiken. Vooral als je huid gevoelig is, moet je blijven proberen met verschillende producten.
    Omdat je in de puberteit zit, is het ook aan te raden goed te blijven kijken naar hoe je huid reageert. Je huidtype wil namelijk ook nog wel eens veranderen. Als je het idee hebt dat je huid onrustiger is dan normaal, probeer dan eens te stoppen met bepaalde huidproducten, omdat deze nog wel eens de achterliggende reden kunnen zijn. Dat je puistjes krijgt betekent trouwens niet meteen dat je huid vetter aan het worden is. Het kan ook zijn dat je huid van zichzelf minder vet wordt, maar dat jij met té uitdrogende crèmes aan het smeren bent. Hierdoor maakt je huid weer meer talg aan en creëer je een vicieuze cirkel.


    From these ashes, I will rise

    Zorg ervoor dat je je huid goed reinigt! zeker als je (veel) make-up gebruikt, maar ook als je geen make up gebruikt is het belangrijk dat je je huid goed reinigt.

    http://www.beautyscene.nl/p/146358/in_de_herhaling_-_hoe_reinig_ik_mijn_gezicht_en_welk_huidtype_heb_ik?rt=/p/146358/in_de_herhaling_-_hoe_reinig_ik_mijn_gezicht_en_welk_huidtype_heb_ik&

    Ook is het heel belangrijk dat je genoeg water drinkt voor een mooie huid wordt meestal 2 tot 21/2 liter water voorgeschreven. Als laatste moet je ervoor zorgen dat je gezond en gevarieerd eet! Dit heeft namelijk echt invloed op je huid.


    The night is dark and full of terrors.

    Huismerk kruidvat. Super goed en super voordelig <3
    Het zijn die leuke vintage-achtige potjes en zeeppomp-achtige dingen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.