• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    jenna laponder
    Dylan kwam naar Alex en mij toegelopen en hij zei dat ik er goed utizag en hij glimlachte even. Ik zei: "Bedankt, gelukkig maar." En ik glimlachte ook terug.
    Hij zag er nog steeds goed uit, maar dat wou ik niet denken. Ik keek achterom en zag dat Chloe en Alice al verdwenen waren. Nu waren Mark en Michael weer alleen. ALex zei dat hij Chloe aleen leuk vond als vriendin en ik zei:"Ja ja..." "Alex, als je klaar bent met mijn wonden, zullen we dan ook naar hun kamp gaan?" Vroeg ik aan Alex en Dylan.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:10 ]


    :dp

    Dylan James Parker
    "Jaa we gaan zo wel, ik ben benieuwd naar dat kamp.", ik glimlachte even. "Meisjes moeten alleen make up gebruiken als ze het nodig hebben, en jij hebt het niet nodig Jen.", ik glimlachte lief. Ze was zo mooi he, al mooi van zichzelf.

    Alice Heather Hills
    "Ik en Mark..", ik keek haar even serieus aan en begon toen te lachen. "Tussen mij en Mark is niks meer.", ik keek naar mijn voeten. "We hadden een relatie maar dat is nu voorbij.", even keek ik verdrietig maar ik herstelde me vlug. "En hoe zit het met jou liefdesleven?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    "Alex, als je klaar bent met mijn wonden, zullen we dan ook naar hun kamp gaan?" vroeg Jen en ik knikte waarna ik wat ontsmetings middel op een doekje deed.
    "Het kan even pijn doen."zeg ik nog ,waarna ik voorzichtig haar wonde begin te ontsmetten.
    Als dat klaar is plak ik er een grote plakker op en glimlach even kleintjes."Zo,dat is ook al klaar."zeg ik dan,waarna ik de spullen wegstop in het kistje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Alex knikte toen ik vroeg om zo naar het kamp te gaan. Hij waarschuwde me nog dat het ontsmettingsmiddel pijn kon gaan doen, maar ik dacht dat ik die pijn wel kon handelen. NOT dus. "Auww" Ik beet op mijn lip toen hij het ontsmette en toen hij klaar was met de pleister stond ik op. Dylan zei dat hij het ook ene goed idee vond om te gaan en hij voegde eraan toe dat ik ook mooi was zonder make-up en dat ik dat dus helemaal niet nodig had. Ik begon te blozen en ik gaf geen antwoord. Ik wou wel antwoord geven, maar ik kreeg geen woorden over mijn lippen. Zonder op de jongens te wachten liep ik in de richting van Chloe en Alice.


    :dp

    Chloe jolie eberson

    Ik keek haar lachend aan. 'Ik wist het gewoon, als je een halfjaar met een jongen op een eiland zit, moeten er wel dingen gebeurt zijn, maar waarom hebben jullie niks meer dan?, was het toch niet helemaal je type?, hij leek me ook best wel nors' zei ik tegen haar en daarna vroeg ze hoe het met mijn eigen liefdesleven zat. 'Ben nog single, maar heb nog niet echt zin in een relatie, ik heb genoeg relaties gehad, die allemaal zijn misgelopen, omdat jongens gewoon eikels zijn' Ik schud mijn hoofd. 'Nee mij zul je niet meer echt snel verliefd zien op een jongen'

    Alexander Elias Rodrigues
    Jenna liep zonder op ons te wachten al weg,ik had ook wel het gevoel dat zij en Dylan een oogje op elkaar hebben.
    Ik steek het kistje terug in mijn rugzak.Er was hier toch niemand om de tassen te kunnen stelen ,dus liet ik ze maar hier,waarna ik ook naar de anderen ga.
    Ik voeld de voetstappen van Jenna die in het zand te zien zijn en zo kom ik algauw bij de meiden aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Heather Hills
    "Jongens zijn gewoon eikels.", ik giechelde even en knikte. "Ze brengen alleen maar gezeik met zich mee.", glimlachte ik even naar haar. "Ik heb niet echt een type het gebeurd gewoon bij mij."

    Dylan James Parker
    Ik rende naar haar toe en tilde Jenna op en nam haar mee richting het kamp. "Zo'n mooie dame moet toch niet lopen.", glimlachte ik.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Toen ik met een hoog tempo naar het kamp toe liep kwam Dylan ineens naar me toe rennen en hij tilde me op. "Zo'n mooie dame moet toch niet lopen." Zei hij en ik schrok me kappot. We waren bijna bij het kamp dus ik liet het maar even zo. Of ik het fijn vond? Ik weet het niet. Ik heb dubbele gevoelens bij hem. IK wil hem niet, maar voel me wel aangetrokken. Als we er zijn kruip ik met mijn kleine kracht uit zijn greep en ik ga naast Chloe zitten. "Hi girls!" Zeg ik en ik voeg eraan toe dat ik vind dat ze een mooie plek hebben.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:39 ]


    :dp

    Dylan James Parker
    Ik keek haar na en zuchtte even. Wat deed ik verkeerd? Ik liet me zuchtend naast Alex zakken. "Wat denk je dat ze van me vindt?", vroeg ik aan hem. Ik bekeek Jenna opnieuw. Ze was een mooi meisje maar leek me te mooi om waar te zijn.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:46 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    chloe jolie eberson

    Ik knikte nog even naar alice, en stopte even met praten toen ook de rest er aan kwam. 'Hebben jullie de bagage niet meegenomen' zei ik plagend en schudde mijn hoofd. Ik keek even om me heen, ja het zag er hier echt wel leuk uit, ze hadden een hutje gemaakt van hout, maar ze hadden niet echt een bed om op te slapen enkel handdoeken. 'Ik hoop dat we wel met zijn allen in dat hutje passen, voor als het gaat regenen ofzo, ik wil eigenlijk ook niet weten wat er allemaal in dat hutje is gebeurd' zeg ik grijnzend tegen alice en schudde daarna weer mijn hoofd. 'Nee sorry meid'

    mark drew grand

    De rest had me eigenlijk een beetje genegeerd, wat ik helemaal niet erg vond, als ze er maar niet achter kwamen dat er genoeg was gebeurt tussen alice en mij. de meeste waren al richting onze plek gelopen, en ik liep er maar een beetje rustig achter aan. Ik hoorde dan het meisje met de blonde haren zeggen, dat ze niet wilde weten wat er in dat hutje is gebeurd. Ik liep boos naar haar toe. 'Er is helemaal geen ene fuck in dit hutje gebeurt, dus hou je bek gewoon'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:49 ]

    Alice Heather Hills
    Ik keek naar Mark. "Nee wat zou er gebeurd moeten zijn he Mark?" Ik keek naar de grond en nam een slokje water. Daarna keek ik weer naar Chloe en maakte een sstt gebaar. De andere mensen keken ook rond. Ons huis rond. "Chloe, slaap je bij mij in de hut?", ik glimlachte even het was wel gezellig weer eens nieuwe mensen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    Chloe zit grapjes te maken over de hut en Mark vind die grapjes niet zo leuk. Hij zegt tegen Chloe dat ze d'r bek moet houden en ik schrik.
    "Gast! Doe effe normaal. Chloe bedoelde het als een grapje. Je kan toch wel tegen een grapje? Of niet soms?" Ik kijk Mark grijnzend/uitdagend en met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik had nu wel genoeg van zijn boze gedrag.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Dylen liet zich naast me zakken en ik zag hoe zijn blik op Jenna brande.
    "Wat denk je dat ze van me vindt?"vroeg hij me dan en ik keek even naar hem en dan naar Jen.
    "Ik denk wel dat ze een oogje op je heeft,en zo te zien jij ook voor haar."grijns ik naar hem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan James Parker
    Ik bloosde even, iets wat ik normaal nooit deed. " jaa ze is leuk maar ik weet niet.", ik bleef naar haar kijken. Ze vond mij niet leuk zeker niet.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    Hij bloosde even,waardoor ik nu wist dat hij haar echt leuk vond." jaa ze is leuk maar ik weet niet.", zei hij dan en keek weer naar haar.
    "Mischien moet je haar eerst beter leren kennen ,zo kun je jullie vriendschap eerst opbouwen en dan kiezen of je verder wil of niet."zeg ik dan.
    Ik moest echt eens stoppen met soaps kijken samen met mijn moeder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH