• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Jenna Laponder
    Ik gooi mijn kleren in het zand en ren richting de zee. Dan duik ik erin. Ik zwem even wat en geniet ervan. Dit is eigenlijk zoo veel beter dan de douche thuis. Ik laat me op mijn rug drijven en sluit af en toe mijn ogen.
    De zon brand in mijn ogen en ik loop weer uit het water. Ik droog me af met mijn handdoek en bind mijn haren in een knot, voordat ik naar de hut toe loop.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 11:45 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Alex werd ook wakker en gaf me een kusje. 'Goodmorning' zeg ik lachend en ga weer even boven op hem zitten. 'Ik had je sweater maar even uit gedaan, want het is echt kei heet nu' ik boog me voorover en drukte een kusje op zijn lippen. Ik was eigenlijk verbaasd van mezelf dat ik zo snel al met een jongen aan het zoenen was geweest, en een twijfel kwam naar boven.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Goodmorning.'zei ze lachend en ging boven op me zitten.
    'Ik had je sweater maar even uit gedaan, want het is echt kei heet nu' zei ze en boog zich dan voorover om een kusje op mijn lippen te drukken.
    Ik glimlachte naar haar en streelde haar wang even.
    "Ja het word hier echt warm nu."zeg ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik liep al afdrogend terug naar de hutjes en ik riep:"Is anybdy out there?" Tja...Ze moesten toch een keer wakker worden. En ik had best wel honger. Aangezien het nu weer wat warmer was geworden trek ik een zomerse outfit aan. Ik kleed me om en als ik klaar ben loop ik naar buiten. Ik neem de glossy mee en ookal heb ik hem al supervaak gelezen deze vakantie, toch ga ik op een boomstronk zitten en lees ik hem weer door.

    [http://www.hm.com/nl/s/044EYF Dit is mijn oufit voor vandaag]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:44 ]


    :dp

    (ik ben bij een vriendin vandaag ,dus ga ik een tijdje niet kunnen posten.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Okay maakt niet uit, we praten je wel bij, Have fun ;D]


    :dp

    Jenna Laponder
    Ik slaak een diepe zucht. De Glossy is alweer uit. Ik hoor mijn maag knorren en kreun. Urgh ik had zulke honger! Hopelijk werd de rest snel wakker.
    Ik had mijn ochtend oefeningen nog niet gedaan dus ik stond op en ik ging even rekken en strekken. Waar je ook bent, je moet altijd even de oefeningen doen, anders gaat je conditie omlaag en dat moesten we niet hebben.


    :dp

    Chloe jolie eberson

    Hij vond ook dat het hier warm werd. 'Ik ga het tentje uit, en ga even zwemmen, we hebben hier toch geen douche'
    Ik gaf hem eeen kusje op zijn mond en ging de tent uit en liep naar het hutje en trok mijn bikini aan.
    'Hey jenna, ga je misschien even mee zwemmen' vroeg ik aan haar en liep alvast naar de zee toe.

    Jenna Laponder
    Chloe trok haar bikini aan en vroeg of ik mee ging zwemmen. "Ik ben al geweest, aangezien ze hier geen douche hebben" Zei ik en ik twijfelde even. "Ach, wat kan het ook kwaad! Ik heb toch nisk beters te doen, dus ik ga graag mee!" Zei ik glimlachend en ik liep achter haar aan, aangezien ik al mijn bikini aanhad. Toen we bij de zee waren gilde ik: "Wie er als eerst in is!" EN ik verdween. het was oneerlijk, maar ach. Ik won wel.


    :dp

    (I'm Baaack ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (I'm Baaack ;3 )

    (welcome back, er is eigenlijk niks gebeurd. Alleen jenna en chloe zijn in de zee aan het zwemmen, je kan meedoen:3)


    :dp

    (haha ok :3 )
    Alexander Elias Rodrigues
    'Ik ga het tentje uit, en ga even zwemmen, we hebben hier toch geen douche'zei Chloe waarna ze me nog een kusje haf en naar buiten ging.
    Ik bleef nog even liggen,maar stond dan toch op. Een frisse zeeduik,zou wel goed doen.
    Ik liep ook naar het hutje ,waar ik mijn zwemshort aandeed en ik ging dan ook naar het strand waar ik Jenna en Chloe zag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Jenna zei dat ze wel mee wilde zwemmen en rende al voor me het water in en riep 'wie er als eerste is' ik rende snel achter haar aan. 'Dat is niet eerlijk jenna' riep ik en dook de zee in. daarna zag ik ook alex aankomen en kwam ook de zee in, ik zwom naar hem toe, wat ziet hij er toch sexy uit zonder shirt. Toen ik bij hem was gaf ik hem een kusje op zijn mond en sloeg mijn armen om zijn nek.

    Alexander Elias Rodrigues
    Chloe zwom direct naar me toe en drukte een kusje op mijn lippen ,waarna ze haar armen om me heen sloeg.
    Ik glimlachte naar haar ,waarna ik mijn armen om haar middel heen sloeg.
    Het was eigenlijk ook best vreemd dat ik een vriendinnetje had nu,maar ik was superblij ookal zitten we op een onbewoond eiland.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij sloeg zijn armen om mijn middel heen en ik glimlachte. Ik sprong op zodat ik mijn benen om zijn middel had en hield hem stevig vast. 'Zo nu zit ik ook op hoofdhoogte van jou, anders moet ik telkens op mijn tenen staan, en jij moet anders telkens bukken' zei ik lachend en gaf hem een zoen op zijn mond.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt