• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Marl viel heel erg tegen me uit, waar ik een beetje van schrok, alice maakte een sst geluid, waardoor ik besloot er maar niet al te veel op in te gaan. Daarna vroeg ze aan me of ik bij haar in het hutje wilde slapen. 'Ja klinkt gezellig' zei ik enthousiast, ik vond het echt best wel gezellig hier, ik zou bijna vergeten dat ik op een onbewoond eiland zat
    mark drew grand

    Het meisje hield wijsenlijk haar mond dicht, toen ging die kleine opdonder opeens tegen mij te keer. 'en wil jij al helemaal je bek houden, kleine dwerg' ik deed mijn shirt uit en dook de zee in.

    jenna laponder
    Mark noemde me een kleine dwerg en ik keek verontwaardigd. "Omg? Noemde hij me nou echt een kleine dwerg?'' Zei ik tegen mezelf. Ik deed mij mond open om nog wat naar hem te roepen, ik had altijd wel mijn woordje klaar, maar hij deed zijn shirt weg en dook de zee in. Ik sloot mijn mond weer en ik vroeg aan Alice waar wij moesten slapen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 21:21 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Aangezien Dylan niet meer reacheerde besloot ik hem gewoon te laten en stond ik op.
    De Mark was een grof persoon,ik mocht hem niet echt.
    Ik bekeek de hut ook even ,hij zag er redelijk stevig uit.
    Ik hoorde Jenna vragen waar zij mocht slapen.
    "En waar kan ik slapen?"vroeg ik dan met een zwak glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    'We vinden voor jullie wel een plekje' zei ik lachend tegen jenna en alex, ik keek nog even naar alex. 'alex, wil je me mischien even mee helpen met de bagage hier naar toe te halen, ik wil ook gaan zwemmen maar mijn bikini zit in mijn koffer' lach ik en loop alvast weer richting de de kant waar we vandaan kwamen.
    mark drew grand

    Ik kwam het water weer uit en voelde even met mijn hand over mijn gespierde lichaam en liep toen richting de hut om een handdoek te pakken. Ik liep tegen jenna aan. 'ja sorry maar je stond in de weg'

    Alexander Elias Rodrigues
    'We vinden voor jullie wel een plekje' zei Chloe lachend en keek me dan even aan.
    'Alex, wil je me mischien even mee helpen met de bagage hier naar toe te halen, ik wil ook gaan zwemmen maar mijn bikini zit in mijn koffer'vroeg ze me dan en ik knikte."Ja is goed."zeg ik en ga haar achterna.
    Als we op het strand aankomen zie ik de koffers al liggen."Neem jij anders mijn tassen,die zijn lichter dan je koffers."zeg ik den met een glimlachje,waarna ik naar de 3 roze koffers toeloop en ze vast neem,om terug naar het kamp te sleuren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Ik stond op Chloe zei dat ze voor ons nog wel een plekje vond. Mark kwam het water uit gelopen en ik keek naar hem. Ik had niet in de gaten dat hij zo dichtbij was want ik was afgeleid door zijn sixpack. Ik kan er nisk aan doen, maar dat soort dingen zijn gewoon té aantrekkelijk. Mark bots hard tegen me op en ik schrik. "Ja sorry, maar je stond in de weg." Zegt hij en ik kan niet merken of het sarcatish is of gemeend. Ik hoop op het laatste en ik roep hem nog na: "Jij mag ook wel uit je doppen kijken hoor! Je mag best een kleintje over het hoofd zien, maar van naar beneden kijken krijg je echt geen ziekte hoor!" En dan loop ik met een rechte rug en borst vooruit naar mijn tasje. Ik hoorde Chloe iets zeggen over zwemmen en daar had ik ook wle zin in.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Alex kwam achter mij aan, en zei dat hij wel mijn koffers zou dragen, zodat ik zijn tassen kon nemen, die waren namelijk wat lichter. Ik kijk hem lachend aan. 'denk jij soms dat ik een watje ben, dat ik geen koffers van mezelf kan trekken' maar besloot toch maar zijn tassen te pakken. 'wow die tassen, van jou zijn ook lichtgewichtjes, heb je wel genoeg mee' lach ik, en kijk hoe hij mijn koffers trekt. 'lukt het je nog' plaag ik hem. 'ga je trouwens zo ook mee zwemmen of kun je niet zwemmen' zeg ik grijnzend tegen hem.

    mark drew grand

    Jenna roept wat naar me, maar dat kan me geen fuck schelen, ik pak mijn handdoek en ga in de zon liggen. Mijn gedachten dwalen af naar alice, maar ik schud mijn hoofd, niet aan haar denken mark

    [ wat heb ik gemist? Sorry was darten kijken]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Ik trek mijn Bikini aan en ren het strand op. Ik leg handdoek neer en zie dat Mark er ook ligt. Ach whatever. Ik ga ver bij hem vandaag liggen en ren de zee in.
    Ik neem een duik in zee en ik drijf nog even op het water. Op een gegeven moment heb ik het wel weer gehad en ik loop uit de zee. Ik ga nog even op mijn handdoek liggen en ik ga zonnen. Eerst maar even insmeren met zonnenbrand.

    (mijn bikini

    )

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:21 ]


    :dp

    iSlytherin schreef:
    [ wat heb ik gemist? Sorry was darten kijken]


    [ geniaal ik kijk dat oko :D hup nederland xD euhm mark liep tegen jenna op, hij denkt aan alice, jenna ging ook zwemmen ligt nu te zonnen, alex en chloe zijn koffers etc ana het pakken en gaan zo zwemmen, alice is nog ergens bij de hut geloofik...xD oow wait jij ben alice whaha]


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    (...)

    [ geniaal ik kijk dat oko :D hup nederland xD euhm mark liep tegen jenna op, hij denkt aan alice, jenna ging ook zwemmen ligt nu te zonnen, alex en chloe zijn koffers etc ana het pakken en gaan zo zwemmen, alice is nog ergens bij de hut geloofik...xD oow wait jij ben alice whaha]


    [ hellsyeaah]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    'Denk jij soms dat ik een watje ben, dat ik geen koffers van mezelf kan trekken'vroeg ze me dan lachend.
    "Sorry."grinnik ik waarna ik naar haar kijk.
    'Wow die tassen, van jou zijn ook lichtgewichtjes, heb je wel genoeg mee?'Lachte ze.
    "Ik heb alles wat ik nodig heb hoor."grinnik ik,waarna ik haar koffer begin te sleuren.
    'Lukt het je nog' vroeg ze me plagend en ik stak even mijn tong uit. 'ga je trouwens zo ook mee zwemmen of kun je niet zwemmen' zegt ze daarna grijzend en ik grijnsde even."Zwemmen is niet echt mijn ding,heel mischien ga ik wel mee,maar ik ben nog niet zeker zeg ik dan.
    Eerst wilde ik weten of mijn tekenblok niet gesneuveld was,daarna ging ik wel zien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik keek hem verbaasd aan. 'zwemmen niet je ding?, ga jij maar lekker op het strant weg zitten zweten, ik ga lekker verkoeling zoeken, of mag ik met die snee niet zwemmen? Jij bent de dokter hier' glimlach ik. We waren weer bij de groep en ik zette zijn spullen neer. 'nou dan ga ik maar eens mijn bikini zoeken, als die er nog in zit, anders moet ik in mijn string' nee dat zou ik nooi doen, ik ben niet gek.

    Dylan James Parker

    Ik liep in mijn rode zwembroek richting het strand. Ookal waren we gestrand moest ik wel op mijn kleurtje letten. Ik liep richting Jenna die op een handdoek lag. "Smeer je wel goed in he.", lachte ik even en ikzelf smeerde mezelf in met zonnenbrand. "Wat is het probleem van Mark dan?"

    Alice Heather Hills
    Ik ruimde eerst nog mijn hutje op zodat er genoeg ruimte vrijkwam. Tot ik mijn donkerblauwe A&F bikini zag liggen en ik pakte hem op. "He oude vriend.", mompelde ik zacht en ik trok hem aan. Mijn haar deed ik in een staart en ik smeerde me in.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Dylan kotm eraan gelopen en hij zegt dat ik me wel goed in moet smeren. "Tuurlijk, dat doe ik heus wel hoor." Dan vraagt hij wat het probleem van Mark is. "Hoezo probleem? Ik weet van niets..." Zeg ik. "Maar anyway ik moet weer gaan" Zeg ik tegen hem en ik loop weg. Het word me allemaal te veel. Alleen zijn met 2 boys kan ik denk ik niet handelen. Ik loop over het strand naar mijn tasje toe en trek weer een jurkje aan.

    [jurkje


    :dp