• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Jenna riep wat naar Chloe over de bagage en Chloe riep terug dat die in de hutjes te vinden waren.
    Niet veel later kwam Jen terug met een wel erg vreemde outfit.
    Ik begreep niets van dames mode...'Zo jij gaat ook wel in stijl op vakantie of niet' riep Chloe naar haar en richte zich dan weer naar mij.
    'Ik ben 16'zei ze en probeerde te staan,maar het lukte niet echt.Ik zwom wat meer naar het ondipe,zodat ze wel kon staan en keek haar dan even aan.
    "Cool,waarom wilde je eingelijk naar Ibiza?"vraag ik haar dan om het gesprek verder te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Jenna riep wat over dat ze dat wou gaan aantrekken als we uit zouden gaan, daarna vroeg ze waar ik altijd carnaval vier. 'Oh dat verschilt, soms in brabant, soms amsterdam, en soms in belgie' ik denk dat alex in de gaten had dat ik daar niet kon staan dus zwom hij wat naar voren waar het wat ondieper was, zodat ik wel kon staan. Ik glimlachte dankbaar naar hem. Hij vroeg aan me waarom ik eigenlijk naar ibiza wilde. 'Nou van kleins af aan, wou ik al heel graag naar ibiza, door alle sterren die daar altijd heen gingen' eigenlijk best wel domme reden maarja. 'en jij dan?'

    Jenna Laponder
    Chloe zei dat het bij haar verschilt en ik knikte. Dat is bij mij ook zo, ligt eraan met welke vrienden ik aan het stappen ben. Ik heb nu zonder het in de gaten te hebben een kuil gegraven met mijn handen. Ik voel even in de kuil en de kuil is heel lekker koel. Naast de kuil ligt een hoopje zand en ik strijk het glad. Ik Stop mijn voeten in de kuil en ik begin, hoe kinderachtig het ook is, iets met zand te bouwen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:32 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze zei nog wat tegen Jenna ,voordat ze me dankbaar aan keek en mijn vraag beantwoorde
    'Nou van kleins af aan, wou ik al heel graag naar ibiza, door alle sterren die daar altijd heen gingen'zei ze en ik glimlachte even,dat was best wel een schattige reden 'En jij dan?' vroeg ze me daarna
    "Ik wilde naar Ibiza om onverhetelijke dingen mee te maken en mooie foto's te maken ,maarja"zei ik dan.
    Dit was ook onverhetelijk,maar in een negatieve manier dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij vertelde dat hij graag naar ibiza wilde,,om mooie foto's te maken. 'oh maar dat kun je hier ook nog wel doen hoor, van mij bijvoorbeeld' grapte ik en schudde mijn hoofd. 'Nee sorry flauw' ik had gezien dat hij moest glimlachen om mijn reden. 'hey je gaat mij toch niet lopen uit te lachen' ik liep naar hem toe en gaf hem een duwtje zodat hij in het water viel en zwom snel weg, voordat hij mij mee kon trekken.

    mark drew grand

    Ik was even in slaap gedommeld, en schrok wakker door de droom die ik had gehad, ik droomde dat ik en alice weer hadden gezoend, gelukkig werd ik op tijd wakker, voor dat het nog verder was gegaan. Ik wreef even in mijn ogen en zag dat alice aan het surfen was, ik besloot oook maar even te gaan surfen. Ik pakte mijn surfplank en surfde naar haar toe. 'hi'

    Alexander Elias Rodrigues
    'Oh maar dat kun je hier ook nog wel doen hoor, van mij bijvoorbeeld'grapte ze en ik grinnikte zacht.'Nee sorry flauw' zei ze daarna.
    "Ik zou wel willen hoor,maar mijn camera is gesneuveld."zucht ik dan.
    'Hey je gaat mij toch niet lopen uit te lachen' zei ze omdat ik had geglimlacht om haar reden,ze zwom naar me toe en duwde me zodat ik in het water viel.
    Toen ik weer boven kwam zag ik haar al weg rennen en ging ik haar vlug achterna,ik nam haar vanachteren vast en trok haar lachend het water in.
    "Wie zei dat ik je ging uitlachen,ik vond het eingelijk best schattig."zei ik grinnikend in haar oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik kijk naar mijn zand kunstwerk en ben er best wel trotsop. Ik kijk om me heen en zie dat Alex en Chloe super cute met elkaar zwemmen. Ik glimlach en kijk dan naar links. Daar zie ik Alice en Mark bij elkaar zwemmen. Alice is echt de enige tegen wie Mark aardig kan doen. Die twee hebben zeker iets of ze hebben iets gehad. het kan niet anders. Het is gewoon op hun gezicht af te lezen. Ik zucht en sta dan op. Ik ga maar even een wandeling maken.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij zei dat hij best wel foto's had willen maken, maar zijn camera was gesneuveld, ik knikte hetzelfde was gebeurd met mijn dure iphone, waar ik heel hard voor had gewerkt. Toen ik hem het water in had geduwd was ik snel weg gerent, maar hij was al weer te snel bij me en pakte mijn middel vast, en zo werd ik naar achteren het water in gesleept. Hij fluisterde in mijn oor dat hij me helemaal niet uitlachte, en dat hij het best wel schattig vond. Een kriebel ging over mijn lichaam heen, ik kon er gewoon niet tegen als iemand iets in mijn oor zei. Ik probeerde uit zijn greep te komen maar hij was te sterk ik giechelde. 'ik ben helemaal niet schattig'

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze probeerde uit mijn greep te komen,maar het lukte haar niet.Ze giechelde even'Ik ben helemaal niet schattig.'
    Ik grinnikte."Dat ben je wel."grinnikte ik. Ik dacht terug aan wat Jenna daarnet nog tegen me zei en ik liet Chloe dan los,waarna ik haar met een zwak glimlachje aankeek. We waren gewoon een soort van vrienden,niets meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij zei grinnikend dat hij me wel schattig vind. 'nou goed jij je zin' hij liet me oppeens los. 'Yeah ik ben weer vrij' ik zwom weer naar het strant. 'ik ga in de zon liggen' zei ik tegen hem en liep naar het hutje om mijn badlaken te pakken en legde hem op het strand neer en ging op mijn rug liggen met mijn zonnenbril op en liet mezelf op drogen. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat er tussen alex en mij aan de hand was, we deden wel leuk tegen elkaar, maar volgens mij was het gewoon vriendschappelijk.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 14:07 ]

    Jenna Laponder
    Ik loop richting bomen en zie allemaal groen. Als ik achterom kijk zie ik dat Alex Chloe abdrubt los laat. Als hij maar niks verkeerd gezegt heeft, want dan kan hij het wel vergeten. Ik loop verder en ik heb het gevoel dat ik nu in een soort bos loop. Als ik fruit zie neem ik me voor om het mee te nemen, maar waarschijnlijk wacht ik er even mee, want ik had Dylan gezegt dat hij mee mocht. Ik zie een boom met bananen en ik heb honger dus ik probeer om er in te klimmen. Ik gebruik mijn cheerleader skills om in de boom te klimmem. Het is bijna net als op een piramide klimmen, maar dan iets anders. Ik ben er in geslaagd om een banaan te pakken, maar een hele tros neem ik nog niet mee. Ik onthoud wel de plek van de boom.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 14:14 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou goed jij je zin' zei ze dan voordat ik haar los liet.
    'Yeah ik ben weer vrij' zei ze dan en zwon naar het strand
    'Ik ga in de zon liggen' zei ze dan,toen ik het strand naderde.Ze was het zwemmen rap bue zeg.
    Ik nam mijn handdoek en droogde me af,waarna ik weer op het plekje van daarnet ga zitten,mijn tekenblok lag hier nog,dus sloeg ik hem weer open en nam mijn potlood,waarna ik weer begon te schetsen,deze keer had ik gewoon de zee getekend,niet zo veel speciaals.
    Daarna begon ik weer wat te verzinnen en kwam het zo uit.
    Ik vond het best geslaagd,ik keek even naar Chloe en begon dan weer iets anders te tekenen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Als ik mijn banaan op heb loop ik weer terug naar de hut waar ik Chloe aantref. "He Chloe!" Roep ik vrolijk. "Hoe was het zwemmen? Lekker water he? Wat denk jij eigenlijk van Mark en Alice? Ik weet wel zeker dat ze een relatie hebben." Vraag ik aan haar en ik kijk haar aan. Ik ga op het bankje zitten en zet mijn zonnenbril op. Het is hier zoo lekker weer! "Chloe, zou ik misschien bij jou en Alice in een huisje mogen? Want anders moet ik bij de jongens en daar heb ik ook niet echt veel zin in." Ik glimlach naar haar en kijk naar haar bikini. Die is leuk.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik lig net rustig in de zon, als jenna ineens naast me komt zitten. Ik dacht even dat ze ging beginnen over alex en mij daar zag ik haar nog wel voor aan, maar ze begon over alice en mark. 'nou je hebt hun zelf gehoord, ze hebben niks' zeg ik snel en kijk voor me uit. Ze vraagt of ze bij mij en alice in het hutje mag slapen. 'van mij wel, maar dat moet je ook aan alice vragen'

    Jenna Laponder
    k hoor Chloe zeggen:" alice en Mark zeiden zelf dat ze niks hebben dus dan zal dat ook wel zo zijn." En daarna zei ze dat ik wel bij hun op de kamer mocht, maar dat moest ik ook nog even aan Alice vragen. " Tuurlijk, dat zal ik doen. Hopelijk vind ze het niet erg. Moeten we zo niet even wat eten gaan maken?" Vraag ik aan haar en ik verdwijn in het hutje.
    (ik ga oud en nieuw vieren dus dit was mijn laatste bericht. Happy new year xo)


    :dp