• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij vraagt aan me hoe ik het bedoel. 'Nou zoals ik het zeg, je dacht toch niet dat er meer tussen ons was dan vrienden, of dacht je dat wel' ik kijk hem aan en kijk daarna naar jenna die iets met fruit heeft. 'O hoi jenna, ziet er lekker uit, maar je stoort ons eigenlijk een beetje, in ons gesprek' zeg ik aarzelend.

    Jenna Laponder
    Chloe zegt:"O hoi Jenna, ziet er lekker uit, maar je stoort ons eigenlijk in ons gesprek." Ik kijk eerst een beetje betreurt, maar herstel me dan weer meteen. "O oké... Sorry dan." Ik zet de bakjes maar op de grond neer en loop dan richting het strand. Daar zal de rest vast wel zitten. Als ik er ben zie ik Alice en Mark samen in de zee. Ik aarzel even. Waarschijnlijk stoor ik hun dan ook.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou zoals ik het zeg,je dacht toch niet dat er meer tussen ons was dan vrienden ,of dacht je dat wel?'vroeg ze dan en net als ik wilde antwoorden kwam Jenna af.
    Ze kwam net op een ongepast moment.
    Chloe zei ook dat ze net op een ongepast moment kwam.Ik keek even naar Chloe .
    Ik had eigenlijk nog niet gedacht aan een relatie met iemand.
    Ik nam Chloe haar pols vast en nam haar mee naar het strand,daar kon Jenna of Dylan ons zeker niet horen.Daarna kijk ik haar even aan.
    "Nee ik dacht niet aan iets meer dan gewoon vrienden."gaf ik eerlijk toe aan haar en ik wilde er ook niet meer verder aan denken,want anders zou het overleven hier voor mij lastiger worden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 16:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Jenna verontschuldigde zich even en liep weer weg, misschien was het inderdaad een beetje lullig overgekomen, om dat gelijk zo tegen haar te zeggen. Alex trok me opeens mee naar het strand en zei dat hij niet aan iets meer dan vrienden dacht. 'Oke, dan is dat probleem toch ook weer uit de wereld verholpen' ik ging op het strand zitten en keek voor me uit de zee over. Het werd al iets donkerder dus ik nam maar aan dat het rond 5 uur was, aangezien we hier geen tijd hadden. Ik rilde even toen het water over mijn voeten kwam, het begon wat koeler te worden. Hopelijk heb ik een sweater in mijn koffer zitten.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze leek opgelucgt dat het probleem opgelost was en zij is niet de enige.
    "Ik sommigen koppelen veel te rap ,voor ze doorhebben wie ze werkelijk zijn.Ik weet niet of je thuis een vriendje hebt ofzo maar je mag niet te rap oordelen over iemand."zeg ik en ga naast haat zitten in het zand.Ik zucht even en kijk naar de zee.Ik wilde naar huis.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij ging ook naast me in op het zand zitten. "sommigen koppelen veel te rap ,voor ze doorhebben wie ze werkelijk zijn.Ik weet niet of je thuis een vriendje hebt ofzo maar je mag niet te rap oordelen over iemand." Ik kijk hem even aan. 'Ja ik heb een vriendje thuis, daarom ga ik ook met allemaal onbekende mensen naar ibiza toe' zeg ik serieus en begin daarna te lachen. 'Nee natuurlijk heb ik geen vriendje thuis, anders zou ik hier echt niet zitten hoor' Zeg ik lachend tegen hem en geef hem een klein duwtje. Hij zucht even. 'Jij wil ook graag naar huis he?' vraag ik aan hem. 'Heb je een vriendinnetje thuis?'

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ja ik heb een vriendje thuis,daarom ga ik met onbekende mensen naar Ibiza.'ze klomk zo serieus dat ik het bijna geloofde,maar toen ze begon te langen,wist ik dat ze het niet meende.
    'Nee natuurlijk heb ik geen vriendje thuis ,anders zou ik hier echt niet zitten hoor.'zei ze lachend en gaf me een klein duwtje waarsdoor ik even grinnik.'Jij wil ook graag naar huis hé?"vroeg ze dan en ik knikte zacht."Dat is het liefste wat ik nu wil."zeg ik en voel een krop in mijn keel."Heb jij een vriendinnetje thuis?"vroeg ze me dan en ik schudde mijn hoofd."Nog nooid gehad,ik ben veel te bang voor de pijn."komt er als gepiel uit mijn keel.Ik had heimwee gekregen nu.
    Dit was geen vakantie ,maar een nachtmerrie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    toen ik had gevraagd of hij ook naar huis wilde knikte hij zacht."Dat is het liefste wat ik nu wil."zegt. Toen ik vroeg of hij een vriendinnetje thuis had schudde hij zijn hoofd. ."Nog nooid gehad,ik ben veel te bang voor de pijn." Ik kijk hem verbaasd aan. 'Heb je echt nog nooit een vriendin gehad?' Dat had ik echt nooit verwacht van hem. 'Ik bedoel je bent 17, maar ik neem aan dat je al wel eens hebt gezoend enzo toch?' vraag ik aan hem en kijk hem aan. 'Waarom zou een meisje je pijn willen doen?'

    Jenna Laponder
    Aangezien Mark en Alice elkaar zo aanstaarden, dacht ik dat het beter was om hun maar met rust te laten. Ik zette de fruit bakjes naast me neer en besloot om ze maar zelf op te eten. Ik hield nog 2 over voor Alice en mark, want de rest had al. Ik eet mijn bakje op en ik merk dat Alex en Chloe ook op het strand zijn komen zitten. Ik krijg het even koud en als ik het fruit op heb, loop ik naar de tassen en ik zoek even iets warms uit.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Heb je echt nog nooit een vriendin gehad?'vroeg ze opnieuw en ik knikte.
    'Ik bedoel je bent zeventien,maar ik neem aan dat je al wel eens hebt gezoend enzo toch?'vroeg ze dan en ik knikte"Ooit,maar we voelden er niets bij."monpel ik.
    Daarna vroeg ze hoe dat meisjes me konden pijn doen."Ze gaan ooit wel eens iemand anders vinden die beter is en dan kan dat erg pijn doen"zeg ik kort."Jongens kunnen dat ook doen bij meiden hoor,maar ik wil nooit liefdes verdriet meemaken."zeg ik dan en kijk even kort naar haar en daarna kijk ik weer naar de zee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Volgens mij is alex gewoon heel onzeker ofzo, hij wilt dus eigenlijk geen vriendin, omdat hij bang is dat ze hem gaan verlaten, hij wilt geen liefdesverdriet mee maken. 'Maar alex, dat maakt iedereen wel een keer mee, ik heb al zo vaak liefdesverdriet van jongens gehad, en ik zit hier toch ook nog steeds, tuurlijk ben je dat even verdrietig, maar de wereld vergaat dan niet' Ik weet wel dat ik dat nu heel makkelijk kan zeggen, maar op dat moment heb ik dat zelf ook nooit, dat ik zo makkelijk kan denken. 'En je moet maar zo zien, als een meisje een andere jongen leuker vind, dan is ze jou toch ook niet waard' Ik kijk hem aan, ik had echt nooit verwacht dat hij zo onzeker kon zijn.

    [ wat heb k allemaal gemist?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    [ wat heb k allemaal gemist?]


    (euhm, alex en chloe hebben het er een beetje over gehad, dat ze gewoon vrienden zijn, mark heeft aan alice gevraagd of ze een surf wedstrijd wil doen, Jenna gaat volgens mij eten maken, en het begint al een beetje donker te worden)

    (Chloe kwam een praatje maken met de jongens en nu zitten Chloe en Alex op het strand Jenna is wat gaan zoeken in de hut en Mark wil een surfwedstrijd doen met Alice en de tent is ook klaar)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Heather Hills
    Ik knikte even. En daarna verscheen er een grijns op mijn gezicht. "Ik doe mee.", ik ging weer goed op mijn board liggen en wachte op de eerst volgende golf.

    Dylan James Parker
    Het eten rook nog best lekker en ik stond op. "Eyy, wat heb jij voor lekkers gemaakt vroeg ik aan Jenna."


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead