• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik begon wat uit mezelf te verzinnen en tekende dan iemand die op een rots zat .Toen ik bijna klaar was zag ik Chloe afkomen.
    'Zo heb je het toch wel een beetje warm gekregen' zei ze terwijl ze haar blik liet glijdenn over mijn bloot bovenlijf.
    "Ja,de zon brand een beetje,heb jij genoeg van het water?"vraag ik haar dan en grijns lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij zei dat de zon een beetje begon te branden, dat hij daarom zijn shirt had uit gedaan. 'heb je je dan nog niet ingesmeerd ofzo, je verbrand zo bij deze felle zon' ik ging naast hem liggen op mijn buik, maar was even vergeten dat ik nog nat was.'shit' ik stond op en al het zand bleef aan me plakken. 'ik lijk nu wel een zandmonster joh' en ging maar weer liggen. 'ja het is ook zo saai in mijn eentje in de zee' ik keek naar zijn tekening. 'wow je kan echt kei mooi tekenen'

    Alexander Elias Rodrigues
    'Heb je je dan nog niet ingesmeerd ofzo, je verbrand zo bij deze felle zon.'zei ze en ging naast me liggen op haar buik,maar aangezien ze nat is blijft al het zand op haar plakken.Ik grinnik even."Nee,ben het verheten."zeg ik dan en kijk naar haar.
    'Ik lijk nu wel een zandmonster joh' Ze ging weer liggen dan.'Ja het is ook zo saai in mijn eentje in de zee' zei ze en keek dan naar mijn tekening.
    'Wow je kan echt kei mooi tekenen'zei ze en ik glimlachte licht."Dankje,maar als je nu even meegaat en me insmeert,dan ga ik even met je zwemmen goed?"vroeg ik haar dan met een glimlachje.Ik had toch momenteel niet echt inspiratie om te tekenen.

    (Ik ga ook zo mijn bed in ,ddus alvast slaapwell ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij vroeg of ik even met hem mee liep om hem te smeren, want dat was hij zelf vergeten, en hij zou daarna met me gaan zwemmen. Ik glimlachde blij en liep naar mijn koffer en zocht de zonnebrand op welke. 'welke factor moet je?' Ach ik kwam de factor 20 als eerste tegen, dus die zal vast wel goed zijn, als ik zijn huid zo zie. 'nou kom hier' ik spoot wat zonnebrand op mijn hand en wachtte tot hij voor me kwam staan. 'gelukkig voor jou heb ik mezelf al ingesmeerd' zei ik grijnzend tegen hem.

    (slaaplekker)

    [ wat heb ik gemiist]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Niet veel Jen had denk ik nog niet terug geantwoord)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ oh okee ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna laponder
    Alice komt naast me zitten en vraagt wat er is: "Niets laar maar...Of toch wel... Ja er is wel iets! Dat jongens stomme sukkels zijn.Ik bedoel, je kent ze nog maar 1 dag en ze gaan al meteen helemaal slijmen en alles. En eerst vond ik het leuk, maar nu niet meer. Ik word er denk ik gewoon even gek van." Zeg ik en ik kijk haar aan. "Wou je gaan zwemmen?" Vraag ik als ik haar zwemkleding zie. "Ik ga anders ook wel mee. Ik ben al geweest, maar ik heb me weg laten jagen. Zo kinderachtig van mezelf. Nu laat ik dat niet gebeuren hoor! Zullen we gaan?" Vraag ik en ik glimlach naar haar. Dan loop ik alvast richting de zee.


    :dp

    Alice Heaher Hills
    "Jongens zijn sukkels dat klopt.", ik zuchte even. "Mark bijvoorbeeld.", mompelde ik even. Ik werd altijd verdrietig als ik aan hem dacht. "Wou je gaan zwemmen?", ik knikte. "Zullen we gaan?", ik stond op en liep met haar richting de zee. "Laat je nooit wegjagen door die jongens.", ik lachte even en zag mijn surfboard staan. "Kan je surfen?", ik grijnsde even.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    We lopen naar de zee en als Alice haar surfboard ziet staan vraagt ze of ik kan surfen. Ik trek eerst mijn jurkje uit en begin dan te lachen. "HAHA! No way! Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik weet zeker dat ik meteen omkieper hoor! Haha. Vroeger kreeg ik altijd al die golven over me heen dus ik heb het niet meer zo met golven... Maar ik zou het misschien best wel willen leren..." Zeg ik aarzelend en ik loop naar Alice en haar surfboard toe.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 10:12 ]


    :dp

    Alice Heather Hills
    "Ik kan het je wel leren.", ik glimlachte even en pakte er nog een surfboard bij, dit keer een roze. "Deze is voor jouu.", ik gaf hem aan haar. Ik bond mijn blonde haren in een hoge knot en legte mijn plank in het water. "Kom erin het water is heerlijk!"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Alice zei dat ze het me wel wou leren en ze gaf me een roze board. Yay, mijn lievelingskleur! Ik zag hoe ze haar haar in een knot deed en besloot dat dat misschien ook maar beter was. Dan had ik tenminste niet al die haren in mijn gezicht. Ik pakte het elastiekje dat om mijn pols zat en ik bond mijn haar in een knot. Gewoon lekker nonchalant. Ik legde mijn board voorzichtig in het water en ik ging erop zitten. Niet wetend wat ik moest doen. De zee liet het board bewegen en ik riep: "Omg! Alice! Wat moet ik nu doen?"


    :dp

    Alice Heather Hills
    Jenna begon te schreeuwen en ik lachte. Ze tripte hem vol. "Oke ga erop zitten met een been aan elke kant en ga in het midden van de plank zitten, kijk.", ik deed het voor en gleed met gemak op mijn board. Maarja ik was het gewent om te doen. "Kom op Jenni, nu jij!", glimlachte ik.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze glimlachtte en liep naar haar kofder waar ze aat zonnebrand uithaalde.
    Ze vroeg eerst welke factor ik had,maar wachtte niet op een antwoord.
    'Nou kom op dan.'zei ze en ik ging voor haar staan.'Gelukkig voor jou dat ik mezelf al ingesmeerd heb.'zei ze grijnzend en ik grinnik even."Ja gelukkig.Ik had toch niet echt zin om het zandmonster in te smeren."grijns ik naar haar en wacht dan tot ze klaar is zodat ik mezelf kon omkleden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna laponder
    Alice zei dat ik met een been aan elke moest gaan zitten en ze deed het even voor. "Kijk! Nu jij Jenni!" Zei ze en ik probeerde haar na te doen. Ik was gelukkig lenig dus ik kreeg mijn been wel naar de andere kant, maar omdat ik zo klein was werden mijn benen een beetje uit elkaar getrokken. Ik trok even een pijnlijk gezicht en ging toen weer verder. Ik kroop naar het midden van het board en vroeg welke stap er nu volgde.


    :dp