• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    [hooi, heb ik nog iets gemist?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Mark is naar Alice gehan en Jenna is wat voedsel gaan maken nu )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Heather Hills
    "Hi.", klonk het ineens naast me. Ik keek om recht in de mooie ogen van Mark. "Uhh Hey.", ik glimlachte even.

    Dylan James Parker
    Iedereen was bezig met iets en ik was alleen. Een zucht verliet mijn mond en ik besloot mijn tent maar op te zetten. Ik haatte dit echt heel erg. Alleen zijn daar kon ik nooit tegen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik zag dat Dylan bezig was met een tent op te zetten,ik besloot om hem te helpen,dus stond ik op en legde mijn spullen weg,waarna ik naar hem toe ging.
    "Hey hulp nodig?"vroeg ik hem dan.

    (sorry kort )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan James Parker
    Ik hoorde een jongensstem en ik draaide me om. Het was Alex. "Als het kan zou wel fijn zijn.", ik lachte even en schoof een beetje op.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    "Als het kan zou wel fijn zijn."lachte hij en schoof wat op,ik zet me in kleermakers zit naast hem en bekijk de tent even."Ik denk dat we eerst een betere plek moeten zoeken,vanhet gaat niet echt stevig zijn in het zand."zeg ik hem dan,we konden ook eerst de tent in elkaar zetten ,maar dat ging vervelender zijn om hem mee te nemen."Mischien,wat dieper in de bosjes ofzo?"stel ik dan voor."Of we kunnen te tent een soort van vast zetten met stenen."vervolg ik dan nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan James Parker
    "Ik wil wel bij de groep blijven he..", ik bloosde even. Als ik maar niet verweg zou komen van de groep want dat zou ik echt niet willen. Ik haatte de eenzaamheid. "Hoe gaat het tussen jou en Chloe dan?", glimlachte ik even.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    "Ik wil wel bij de groep blijven he..", zei hij en bloosde licht.
    Ik grinnik even."Dan doen we dat met de stenen."zeg ik en begin ondertussen de staven in elkaar te klikken.
    "Hoe gaat het tussen jou en Chloe dan?"vroeg hij en ik rolde even met mijn ogen,begon hij ook al?
    "We zijn gewoon vrienden,niets meer."zeg ik kort. Waarom denken mensen dat er iets is tussen Chloe en ik?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik zag dat alex en dylan samen een tent aan het opzetten waren, ik besloot er maar even heen te lopen. 'Hey lukt het een beetje, zijn jullie de campingboys hier,,met je tentje, gaan jullie daar met zijn tweeen inslapen' lach ik. Ik keek even naar mijn armen ik was al best wel bij gekleurd, ik hoefde nooit lang in de zon te zitten, om bruin te worden.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Hey lukt het een beetje, zijn jullie de campingboys hier,,met je tentje, gaan jullie daar met zijn tweëen inslapen' hoorde ik iemand achter me lachen,ik draaide me om en glimlachte als ik Chloe zag.
    "Het lukt wel."zeg ik en toon al 1 van de lange stokken die ik in elkaar had gestoken.Daarna keek ik naar Dylan."Ik hoop dat ik mag ander moet ik buiten slapen."zeg ik dan grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij liet zien dat hij al een stok in elkaar had gezet. 'Wauw wat knap, dat is ook al heel veel een stok in elkaar zetten' lach ik. Hij zei dat hij hoopte dat hij in het tentje mocht, anders moest hij buiten slapen. 'Wel een beetje gay vind je niet' en schudde mijn hoofd dat het een grapje was. 'niemand laat jou zo maar buiten slapen hoor, kan ik me echt niet voorstellen'

    Alexander Elias Rodrigues
    'Wauw wat knap, dat is ook al heel veel een stok in elkaar zetten' Lachte ze,volgens mij bedoelde ze het sarcastisch.
    "Stokken zijn leven belangerijk."grinnik ik.
    'Wel een beetje gay vind je niet' zei ze en schudde haar hoofd,waarmee ze bedoelde dat het een grapje was.
    "Ja lekker gay zijn."zeg ik sarcastisch en grijns er nog bij.
    'Niemand laat jou zo maar buiten slapen hoor, kan ik me echt niet voorstellen'zei ze dan en ik grinnik weer.Dat deed me er aan denken dat ik ooit zo dronken was dat ik met een paar vrienden in het park ben gaan slapen.
    "Ik wel."lach ik en maak de andere stok dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    'Weet je wat ik denk, dat jij zelf gewoon stiekem gay bent, lekker met dylan in het tentje' lach ik en kijk hoe hij nog een stok in elkaar steekt. 'Zo dat doe je goed, heb je vast wel ervaring mee' grijns ik en kijk even in zijn ogen, hij had eigenlijk best wel mooie ogen. 'Waarom zou je jezelf buiten laten slapen?, stiekem wil jij gewoon heeel graag bij mij in het hutje slapen' zeg ik plagend tegen hem.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Weet je wat ik denk, dat jij zelf gewoon stiekem gay bent, lekker met Dylan in het tentje'Lachte ze.Ik lachte ook even en stak dan mijn tong uit ,waarna ik het laatste stukje in elkaar steek en de andere stok ook af heb.
    'Waarom zou je jezelf buiten laten slapen?, stiekem wil jij gewoon heel graag bij mij in het hutje slapen' zei ze dan plagend tegen mij en ik lachte even.
    "Ja duuh,tuurlijk wil ik bij de meiden slapen,is dat mischien een uitnodeging?"grijns ik naar haar.
    "En ik was ooit dronken en heb toen eens buiten geslapen,maar dat is nog een lang verhaal."zeg ik dan grinnikend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij vroeg of dat een uitnodiging was om bij de meiden te mogen slapen. 'Nee, dat is het niet, wij willen gezellug met zijn drieen in het hutje' grijns ik en hij zei dat het een lang verhaal was, maar dat hij dronken was. 'nou ik heb de tijd hoor' grijns ik, ik was nu eigenlijk wel benieuwd naar zijn verhaal nu.